abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108016868
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:41 schreef Gray het volgende:

[..]

Eens, maar omdat de andere users van BNW het zo goed opgepakt hebben laat ik het staan.

O+ voor de BNW'ers.
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:56 schreef Bastard het volgende:

[..]

O+
Gay.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_108018124
Kan een mod ff ingrijpen in het fuck-ushima topic. Het loopt daar uit de hand en het is volledig offtopic aan het raken. Thanks.
pi_108018501
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kan een mod ff ingrijpen in het fuck-ushima topic. Het loopt daar uit de hand en het is volledig offtopic aan het raken. Thanks.
Hier sluit ik mij volledig bij aan.

user dikkebroekzak is het BNW forum compleet aan het verzieken in dat mooie topic van Resonancer. :(

dikkebroekzak hoort onmiddellijk geband te worden. }:|
pi_108018579
@bankfurt: op een ban-aanvraag staat een ban. Pas op.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:48:28 #130
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_108018592
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:46 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Hier sluit ik mij volledig bij aan.

user dikkebroekzak is het BNW forum compleet aan het verzieken in dat mooie topic van Resonancer. :(

dikkebroekzak hoort onmiddellijk geband te worden. }:|
vragen om een ban is banwaardig.
En jij helpt niet mee het topic te redden. Juist andersom.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_108018721
Maaruh... dikkepoepbroek, blijf nou gewoon ff weg uit BNW man. Is niks voor jou hier.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:51:48 #132
354945 dikkebroekzak
pi_108018760
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maaruh... dikkepoepbroek, blijf nou gewoon ff weg uit BNW man. Is niks voor jou hier.
Schelden en andersdenkenden vertellen op te donderen komt eerder van jullie kant. Zwaktebod?
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:52:32 #133
354945 dikkebroekzak
pi_108018804
Hoe kan ik dan serieus blijven als ik dit steeds lees? Van dit niveau?
― Albert Einstein
pi_108018921
Het Fukushima-topic gaat ten onder aan het gescheld en de persoonlijke aanvallen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:56:02 #135
354945 dikkebroekzak
pi_108018961
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
Het Fukushima-topic gaat ten onder aan het gescheld en de persoonlijke aanvallen.
Precies.

en ik heb niet eens, nooit gescholden. Lees mijn reacties door.
― Albert Einstein
pi_108019050
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
@bankfurt: op een ban-aanvraag staat een ban. Pas op.
Oh thanks, dat wist ik niet. :|W

Dan trek ik die ban-aanvraag hierbij in.

Het is dat ik denk dat Resonancer terecht zijn waarschuwing gaf in zijn TS.

Een mooi nieuw onderwerp voor BNW. Veel enthousiaste users !!

Resonancer verdient een medaille ^O^
pi_108019452
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:58 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Oh thanks, dat wist ik niet. :|W

Dan trek ik die ban-aanvraag hierbij in.

Watje.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:12:17 #138
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_108019671
Geen slowchat hier aub!
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_108019675
N.a.v. het fuckushima topic van Resonancer; Zelfs user Ticker kwam er voor terug !

en idd wat Resonancer schreef over een moderator Daniel1976; daar sluit ik mij bij aan:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Even dit (ook als FB dus) :

Goede post, Ticker ^O^

Je geeft het goed aan, zelfs als FB als ook inhoudelijk gezien het TS-onderwerp; precies waar het om gaat met het behandelen van de inhoud van dit topic.

es kijken wat ik zou kunnen toevoegen..,

quote:
4s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:30 schreef Ticker het volgende:
Jongens er zijn mensen die wel waarderen wat jullie posten.
Geweldig topic en goede informatie.

Ja, idd; dit is echt nieuws, mijn complimenten voor het werk van Resonancer.

quote:
Laat je vooral niet geestelijk in de maling nemen door mensen die note bene in hun nicknaam aantonen dat ze ouder dan 35 zijn. Note bene mensen die hun moderatie hebben toegewezen gekregen, omdat ze door Fok! werden gezien als mensen die gesprekken en discussies in goede banen kunnen leiden.

Lachwekkend! Nee meer dan dat! RONDUIT BESCHAMEND! Het zijn de kankergezwellen van dit forum (leest lekker weg hé?) en helaas zijn ze niet meer te helen door een discussie.

Ja, ik wou er ook al wat van zeggen; n.b. een verdwaalde moderator die effe met zijn 1976-houding een uitstekend topic in het BNW-forum kan komen dwarsfietsen.

quote:
Het ergste is nog, dat in een topic als dit, mensen zichzelf sowieso als wandelende schietschijf neerzetten voor de mensen die zichzelf 'slimmer' achten, omdat ze denken dat de wetenschap hun de juiste instrumenten heeft gegeven. Mensen die geen idee hebben van wat gaande is. Mensen in de ban van de beperking van wetenschap. Of mensen die doelbewust de hakken in het zand zetten, besef, die zijn er ook. Soms hebben ze zelf niet door hoe gestuurd ze worden door de maatschappij. Ze zijn een verlengstuk geworden van alles wat 'gevestigd' is.

[..]

Het is SCHANDALIG dat een mod dit soort discussies toe laat!
Zo'n user, dikkebroekzak, noemt die zich; wat een misselijke gast; als BNW hem niet bevalt, blijf dan weg. })

verder .. maar ik denk dat Gray nog geen kans heeft gehad om zich hierover te buigen.

I
quote:
k ben dit zat! De bekende mensen weten dat ik me heb terug getrokken om dit soort discussies onacceptabele reacties teweeg brengen.
Natuurlijk is het altijd de schuld van diegene die terug reageert.. want het is nou net diegene die beter had moeten weten. En deze omgekeerde psychologie vinden we continu terug in onze samenleving. Hij is ermee besmeurt, doordrenkt en ermee opgegroeit.
blijf terugkomen Ticker, zeker met dit topic, dit is topic is echt GAAF.

quote:
Wie haalt het in zijn hoofd om hier binnen te komen, TOTAAL geen idee te hebben waar dit over gaat (buiten de bekende wetenschappelijke, voor- en uitgekauwde feiten) en dan te gaan roepen dat TS bij voorbaat een kneus is. Nee niet zomaar een kneus, een kneus die opzettelijk de meest waanzinnige theorieën verzint.

[..]
Ja en je hebt gelijk; maar de vaste kern hier op BNW weten heus wel dat TS zijn mannetje staat.

quote:
Fok! moedigt dit aan! Of is Daniel1976 soms een losgeslagen moderator? Waar zit de humor, om te vragen of Nagasaki en Hiroshima te lang geleden was? Waar zit te humor om te beweren dat iemand een eigen realiteit creëert terwijl juist diegene hier is gekomen om JOU te bereiken!
Het lijkt me dat de mede moderators op zijn minst de post hadden kunnen weghalen om zo de discussie niet uiteindelijk op pagina 4 pas weer in rails te krijgen.

En waarom is het weer in rails? Door de TS!! En omdat de losgeslagen idioot van een moderator verdwenen is, is er weer adem ruimte voor de mensen die maar al te graag de discussie aan willen gaan. Mensen die maar al te graag antwoorden zouden willen geven.. want het zijn juist die mensen die jouw vraag net zo serieus nemen. Waarom? Omdat zij er misschien niet over na hadden gedacht en het weer nieuwe details kan belichten die voor andere alleen maar meer doorslag geven in de waarheid van theorie! Dat geeft alleen maar meer voer om een theorie waterdicht te maken!
Ik denk niet dat Fok! dit aanmoedigt.

Zo'n mod Daniel1976 is ook zo bezig in andere forumdelen van Fok!. Ze zullen het ook wel elders terugzien en maatregelen treffen.

quote:
Vervolgens wordt een topic volgespekt met de meest ridicule idioten die ook een fok! account hebben aangemaakt! En.. raad eens? Iedereen mag posten wat die wil! Dit is namelijk geen bewezen forum!

[..]

[..]
Ik herken ze. Negeren die hap.

quote:
De topic starters van TRU en BNW mogen massaal flink in de zeik genomen worden. En het gaat niet eens om het feit dat de woorden niet allemaal direct op iemand gericht zijn, het is de kinderachtige manier van uitlokken van reacties! Reacties die op hun beurt weer bestraft worden, omdat deze personen reageren uit emotie! Emotie ontstaan uit onmacht. Onmacht omdat de tegenpartij schijnbaar niet in kan, of in wil zien wat er aan de hand. En dat terwijl er geen ontkennen aan is. Maar wel voor de mensen die beweren net zo mee te kijken en lezen in de informatie als jij doet..

LEUGENS! De mensen die hier topics posten, zijn de mensen die lezen. De overige doen bijna niets. Dat is niet erg, iedereen heeft een drukke baan (hoewel.. sommige) en iedereen heeft weinig tijd.. het gaat er alleen om, beweer ook niet dat je jezelf inleest!

Misschien is de intentie van de mensen die zoveel negativiteit weten te pompen in zo'n topic ook wel duidelijk als je gaat ontleden waar hun kennis echt zit:

[..]
Het zijn wat pubertjes (behalve mister 1976 dan).

quote:
Het is de "HET KAN NIET ZO WANT IN WEET HET BETER" factor.
Iets wat we wat mij betreft vanaf vandaag eruit mogen slaan. Letterlijk.
Het zou sommige mensen goed doen, ze hebben namelijk te lang het idee gehad dat we in een samenleving leven waarin we beschermd worden om te kunnen zeggen wat we willen omdat dit goed zou zijn voor ons allen. Maar als je nou jarenlang (desalniet expres) mee hebt lopen liegen? Wat maakt dat van jou? Een oliedomme mee loper.. een gevaar..
Het is tijd om de stress in onze lichaam om te zetten in rust.. rust geeft je de mogelijkheid om na te denken.
Ik typ dit in alle rust, ik vraag me af hoe die rust bij sommige van jullie zit. Pak je rust, ga dan pas opzoek naar antwoorden. Gestressed discussieren leidt tot ruzies. Ruzies leiden tot grotere wrijving en onbegrip.
Mooi, on topic:

quote:
Niet begrepen waar je moest zoeken? Simpel, alles was hierin te vinden, en stond op pagina 1:

Geen idee waar je naar kijkt? Technologie van Nikola Tesla, de grootste uitvinder van vorige eeuw. Het grootste geheim van de vorige eeuw.
Helaas wil men niet beseffen dat onze wereld in de grip is van slechte mensen met slechte agenda's.
Het zijn de goede mensen die hebben mogelijk gemaakt dat je hier deze woorden kunt lezen en vrij kunt praten erover.. laat dit zo houden.. hou je ogen open.

Ik wil zoek en wil geen reactie, ik post dit omdat het nodig is.
Kijk naar de titel van het topic en discussier hierover! Nergens anders.
Goed gesproken Ticker ! ^O^

-----------------------------------------------------------------------------------------
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:51:27 #140
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_108025105
Oow, dus hij mag wel op het niveau van groeperingen wijzen zonder inhoudelijk te zijn.
Dat is het punt dat ik wilde maken met die opmerking. Maar dat wordt zeker ook weer gemist door de mods! ^O^

Terwijl andere topics compleet verziekt mogen worden met beledigingen naar bnw- ers. :')
En dan hier een beetje wijzen op de slowchat.
Idd consequent inconsequent hier :|W

Triest gebeuren zo. ;(

Ik sluit me dan ook aan bij Ticker: schandalig.
Ciao BNW ers :W
Volg je hart, gebruik je verstand.
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:03:30 #141
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108025901
Ik wil nog wel even iets opmerken: in topics hier en in TRU wordt wel regelmatig gedaan alsof je er niet mag posten als skepticus.
Dat vind ik wel nogal irritant, dus post ik vaak maar niet.
Beide kanten zouden hun argumenten en meningen mogen posten, mits het een beetje normaal geformuleerd is.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:05:16 #142
354945 dikkebroekzak
pi_108026024
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik wil nog wel even iets opmerken: in topics hier en in TRU wordt wel regelmatig gedaan alsof je er niet mag posten als skepticus.
Beide kanten zouden hun argumenten en meningen mogen posten, mits het een beetje normaal geformuleerd is.
Precies.

BNW betekent niet dat iedereen die erin post in alternatieve media moet geloven.

En de BNWers zelf moeten er mee om kunnen gaan.
― Albert Einstein
pi_108026045
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:51 schreef heartz het volgende:
Oow, dus hij mag wel op het niveau van groeperingen wijzen zonder inhoudelijk te zijn.
Dat is het punt dat ik wilde maken met die opmerking. Maar dat wordt zeker ook weer gemist door de mods! ^O^

Terwijl andere topics compleet verziekt mogen worden met beledigingen naar bnw- ers. :')
En dan hier een beetje wijzen op de slowchat.
Idd consequent inconsequent hier :|W

Triest gebeuren zo. ;(

Ik sluit me dan ook aan bij Ticker: schandalig.
Ciao BNW ers :W
lol

quote:
Valt wel mee toch?
pi_108026548
Gray, waar zit je man?
pi_108027132
quote:
Daar ben ik het mee eens. Dat zou moeten kunnen iig. Niet dat je als je het niet eens bent met iemand je meteen weggestuurd wordt. Dat slaat nergens op. Iedereen mag-mits netjes verwoord-zijn/haar mening geven.
pi_108027303
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Dat zou moeten kunnen iig. Niet dat je als je het niet eens bent met iemand je meteen weggestuurd wordt. Dat slaat nergens op. Iedereen mag-mits netjes verwoord-zijn/haar mening geven.
^O^

(enge foto's mogen ook toch?)
pi_108027926
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:24 schreef dadgad het volgende:

[..]

^O^

(enge foto's mogen ook toch?)
Jij mag dat
pi_108032783
Toch een hele mooie dag geweest vandaag voor BNW.

2 super topics erbij gekomen:

Fuckushima van Resonancer

Stuxnet van YuckFou

:)
pi_108038719
quote:
Gelukkig zet je het er zelf bij ...

quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:08 schreef dikkebroekzak het volgende:
Typische BNW _O- Het gekke verzinnen van het normale

Op woensdag 15 februari 2012 17:05 schreef dikkebroekzak het volgende:
Ik vraag me af of BNWers niet weleens last hebben van waanideëen.
Reacties zoals deze horen daar niet onder en verwijzen we liever door naar de kindergarten ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 16 februari 2012 @ 11:10:45 #150
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108038847
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:05 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Gelukkig zet je het er zelf bij ...

[..]

Reacties zoals deze horen daar niet onder en verwijzen we liever door naar de kindergarten ...
Precies, dan hoef je daarna niet te verwachten dat men nog welwillend op je ' oprechte ' vragen en houding in wil gaan als je jezelf eerder al gediskwalificeerd hebt.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')