Echt waar?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is niet mogelijk, 1 team uit poule 1 (de Barca's en Real's van de wereld), 1 team uit poule 2 (Chelsea's, Lyon's) Poule 3 (Basels) en Poule 4 (feijenoords', Lokomotiv Warschau's)
Als je ziet dat Ajax een Lyon dit jaar op hun knieën krijgt (alleen geen scorend vermogen hadden zequote:Op zondag 12 februari 2012 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar Basel was een oefenpotje en Lyon win je nooit. Maar je bent euforisch, dus snap je reactie wel.
Maar qua geld zou het super zijn ja, dat is waar.
Lokomotiv Warschau?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is niet mogelijk, 1 team uit poule 1 (de Barca's en Real's van de wereld), 1 team uit poule 2 (Chelsea's, Lyon's) Poule 3 (Basels) en Poule 4 (feijenoords', Lokomotiv Warschau's)
quote:
Al die gasten die de frustratie voelen en ons nu boven ze zien staanquote:Op zondag 12 februari 2012 18:51 schreef Guidetti het volgende:
Genieten hoe hij Twente deze zomer af heeft gezegd
Real Barcelona en London United kunnen we ook niet hebben denk ik, zelfde geldt voor Bayern Bremen en AC Roma.quote:
Gewoon huren en indien nodig een miljoen bijleggen.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:54 schreef Guidetti het volgende:
Van Geel zou een mooie constructie moeten bedenken om Guidetti te houden.
Hem overnemen van Manchester en dan hun wel het eerste recht voor het terugkopen geven.
Idd, je moet wel van goede huize komen om tegenwoordig een puntje uit De Kuip weg te slepen.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:59 schreef heiden6 het volgende:
Reactie van Van den Brom zegt genoeg, hij kan wel leven met deze nederlaag. Zelfde verhaal als met NEC vorige week, ze gaan uit van een nederlaag tegen Feyenoord zoals het hoort.
Vorig seizoen lijkt wat dat betreft echt lichtjaren geleden...quote:Op zondag 12 februari 2012 19:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Idd, je moet wel van goede huize komen om tegenwoordig een puntje uit De Kuip weg te slepen.
De Kuip is weer ons kasteel, ons thuis, NIEMAND komt iets bij ons.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Idd, je moet wel van goede huize komen om tegenwoordig een puntje uit De Kuip weg te slepen.
Vielen Spassquote:Op zondag 12 februari 2012 19:03 schreef Helpmefok het volgende:
Jongens ik ga me dronken zuipen, veel plezier vanavond
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:03 schreef Helpmefok het volgende:
Jongens ik ga me dronken zuipen, veel plezier vanavond
I saw what you posted therequote:
Goh jij ook al.. ja einde van de financiële maand hequote:Op zondag 12 februari 2012 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Ik niet. Heb een sobere periode ingelast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |