abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107890801

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

FEYENOORD! 4-2! Niks meer aan toe te voegen behalve:

Hier vind je de OP.

Quote van de week:

quote:
JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
pi_107890832
quote:
17s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:11 schreef Typisch het volgende:
Wat een kut tijd, kan het niet zien omdat ik moet werken om half 5. :')
Je kan ook gewoon prioriteiten stellen :P
  zondag 12 februari 2012 @ 14:15:49 #3
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_107890952
Idd kut tijd 4 uur gaat net de winkel los.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_107891141
Dag lieve Feijenoordertjes van me O+!!! Hebben we er zin 'an vandaag? _O_!

Weer een geweldige week geweest! Heerlijk dat Heracles punten wegsnoepte uit bij Twente. Gisteren met partnerlief naar Eindhoven geweest (trancefeest met o.a. Paul Oakenfold / Marco V). Het is echt ongelofelijk hoeveel Feijenoorders daar rondliepen :D

IN EINDHOVEN hoorde je een tweetal minuten lang "KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM? KEN JE DAT NIET HOREN DAN?" uit honderden kelen :D Echt briljant, er is die hele avond niets gezongen over Eindhoven of wat dan ook, zelfs toen Marco V riep 'Eindhoven hebben we 't naar ons ziiiiiiin?' was er vrijwel geen reactie :') Wat een mutsenstad.

Gewoon heerlijk, zelfs op feesten zijn wij de baas in elke stad _O-

Vandaag Vitesse. Helaas niet in De Kuip aanwezig omdat het vannacht erg laat is geworden en vriendlinlief liever warm in huis naar Eredivisie Live wil kijken :'). Gaat dus goedkomen _O_

Nog even een klein momentje: ik wil bij deze speciaal Happel bedanken die zich continue ingezet heeft om mijn ban op te laten schorten in VBL. _O_ Wat een held is die man!

Happel tegenover admins / mods die in 'zijn' territorium komen:

:D _O- Happeltje, bedankt m'n jong. En ja Yvonne, ik zal voortaan lief doen :@
pi_107891195
Eens kijken hoelang het deze keer duurt..
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107891207
Wat ik trouwens ook wel grappig vind: hoop mensen hier die De Feijenoorder een positieve inbreng vinden hebben op De Kuip. Nou, met alle respect, die hele Groene-Haassituatie heeft voor mij definitief afgedaan. Wat een partijtje slappe zakken hooi :{.

Zullen vast leuke ideeën hebben maar 't feit dat LN erachter zit en dat ze op de dag van Coen Moulijn een soort van 'verhevenheid' wilde laten zien... Nee bedankt. Ik behoor wel tot 't klootjesvolk i.p.v. de elite ;)

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2012 14:22:41 ]
pi_107891729
Warme kleding aan en gaan O+
pi_107891787
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:35 schreef TheFastOne het volgende:
Warme kleding aan en gaan O+
Veel plezier jongen. Die avatar van je, trollende Cabral :D _O-
  zondag 12 februari 2012 @ 14:38:18 #9
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_107891829
Een TT met Feijenoord met een 'Y'?! WTF }:|
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_107891840
Waarom staan wij boven Ajax op Teletekst met eenzelfde hoeveelheid punten en een lager doelsaldo??? :?
  zondag 12 februari 2012 @ 14:39:02 #11
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_107891865
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:38 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom staan wij boven Ajax op Teletekst met eenzelfde hoeveelheid punten en een lager doelsaldo??? :?
Boeie :P
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_107891924
quote:
2s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:39 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Boeie :P
Ik klaag niet, maar 't klopt niet toch? :?
pi_107891964
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wedstrijd minder. ;)
  zondag 12 februari 2012 @ 14:41:05 #14
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_107891972
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Blijkbaar gaat aantal wedstrijden vóór doelsaldo tegenwoordig? Vind het wel duidelijker eigenlijk.
pi_107892081
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:41 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Blijkbaar gaat aantal wedstrijden vóór doelsaldo tegenwoordig? Vind het wel duidelijker eigenlijk.
Is ook het meest logische.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107892085
quote:
17s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wedstrijd minder. ;)
Maar op basis daarvan werden vroeger teams toch niet ingedeeld? VInd dit overigens wel véél beter hoor :D
  zondag 12 februari 2012 @ 14:45:10 #17
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107892141
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:21 schreef Helpmefok het volgende:
Wat ik trouwens ook wel grappig vind: hoop mensen hier die De Feijenoorder een positieve inbreng vinden hebben op De Kuip. Nou, met alle respect, die hele Groene-Haassituatie heeft voor mij definitief afgedaan. Wat een partijtje slappe zakken hooi :{.
Het is een teken dat ze geleerd hebben van hun toenmalige fout. Je kunt zeggen wat je wil HMF, maar er is nu tenminste wčl meer openheid en andere supporters worden er ditmaal wel gewoon bij betrokken. Hierop zeiken is net als wat Derksen en LN vaak doen - zeiken om het zeiken.

Ik geef het gewoon een kans. Bevalt het me niks, dan zeg ik m'n lidmaatschap op. Simpel zat.
pi_107892312
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:45 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Het is een teken dat ze geleerd hebben van hun toenmalige fout. Je kunt zeggen wat je wil HMF, maar er is nu tenminste wčl meer openheid en andere supporters worden er ditmaal wel gewoon bij betrokken. Hierop zeiken is net als wat Derksen en LN vaak doen - zeiken om het zeiken.

Ik geef het gewoon een kans. Bevalt het me niks, dan zeg ik m'n lidmaatschap op. Simpel zat.
Meer openheid? Please, ze hebben een herdenking van tienduzenden mensen in Rotterdam een jaar later 'geprivatiseerd' en 'voor zichzelf' gehouden :{ Nou wist ik wel wat er speelde maar ik vind 't ergens gewoon jammer dat we niet met 20.000 man bij De Kuip stonden om een herdenkingsdienstje te doen.

Dat met een of andere debiele naam als 'De Groene Haas', codetaal die ik op 6-jarige leeftijd al niet meer bezigde en nog de 'paniek' onder supporters dat het zou gaan om iets negatiefs en voor je het weet heb je bij mij al-tijd je krediet verspeeld.

Ik ben echt helemaal dol op de website Defeijenoorder.nl hoor _O_ Maar het zooitje gekken erachter krijgt geen cent van me :{ Laat maar eerst zien dat ze het waard zijn.
  zondag 12 februari 2012 @ 15:01:07 #19
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107892714
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:49 schreef Helpmefok het volgende:
Meer openheid? Please, ze hebben een herdenking van tienduzenden mensen in Rotterdam een jaar later 'geprivatiseerd' en 'voor zichzelf' gehouden :{ Nou wist ik wel wat er speelde maar ik vind 't ergens gewoon jammer dat we niet met 20.000 man bij De Kuip stonden om een herdenkingsdienstje te doen.
Je snapt niet wat ik zeg - het initiatief van de Feijenoorder heeft meer openheid dan dat Groene Haas gebeuren. Wat betreft de herdenking van Coen ben ik het met je eens, maar om dan vervolgens elk positief initiatief wat volgt ook te gaan boycotten vind ik dan weer onnodig en kinderachtig.
pi_107892749
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:01 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Je snapt niet wat ik zeg - het initiatief van de Feijenoorder heeft meer openheid dan dat Groene Haas gebeuren. Wat betreft de herdenking van Coen ben ik het met je eens, maar om dan vervolgens elk positief initiatief wat volgt ook te gaan boycotten vind ik dan weer onnodig en kinderachtig.
Ja dat ben ik met je eens (dat ze meer openheid bieden) maar ik zie het zo gebeuren dat ze dalijk een kampioenschap op de Coolsingel nog in het geheim proberen te organiseren :') om maar in extremen te beredeneren.

Bij mij ben je gelijk je krediet kwijt als je andere mensen ergens buiten probeert te houden.
  zondag 12 februari 2012 @ 15:06:45 #21
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107892922
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:02 schreef Helpmefok het volgende:
Ja dat ben ik met je eens (dat ze meer openheid bieden) maar ik zie het zo gebeuren dat ze dalijk een kampioenschap op de Coolsingel nog in het geheim proberen te organiseren :') om maar in extremen te beredeneren.

Bij mij ben je gelijk je krediet kwijt als je andere mensen ergens buiten probeert te houden.
Mijn hele aanklacht tegen de Groene Haas toentertijd was dat de geheimzinnigheid het Legioen verdeelde. De Feijenoorder wil iedereen overal bij betrekken, wat ik enkel kan toejuichen. Als ik mezelf zou distantiëren daarvan 'omdat ze eerst iedereen buiten hielden' dan zou ik dezelfde verdeeldheid in stand houden waar ik me eerst over beklaagde.

Ze hebben geleerd van hun fouten, dus verdienen ze een kans.
pi_107893026
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:06 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Mijn hele aanklacht tegen de Groene Haas toentertijd was dat de geheimzinnigheid het Legioen verdeelde. De Feijenoorder wil iedereen overal bij betrekken, wat ik enkel kan toejuichen. Als ik mezelf zou distantiëren daarvan 'omdat ze eerst iedereen buiten hielden' dan zou ik dezelfde verdeeldheid in stand houden waar ik me eerst over beklaagde.

Ze hebben geleerd van hun fouten, dus verdienen ze een kans.
Dus als iemand een evenement vergalt, om vervolgens een evenement te organiseren, dan zeg jij: 'oh maar ze verdienen een kans?'.

Het zijn dezelfde vervelende azijnzeikers van LN, dezelfde gasten van De Groene Haas die mijn club een maand lang verneukten en scheiding berokkenden: wat mij betreft mogen ze zichzelf nu eerst bewijzen. Voor die tijd krijgen ze geen cent van me, en zelfs dan blijf ik sceptisch.
  zondag 12 februari 2012 @ 15:26:03 #23
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107893566
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
Dus als iemand een evenement vergalt, om vervolgens een evenement te organiseren, dan zeg jij: 'oh maar ze verdienen een kans?'.
Kan het nog korter door de bocht :') je snapt toch wel dat als mensen klachten in achting nemen en daarop verbeteren, dat ik vind dat er dingen veranderd zijn en een nieuwe kans gerechtvaardigd is?
pi_107893602
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:26 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Kan het nog korter door de bocht :') je snapt toch wel dat als mensen klachten in achting nemen en daarop verbeteren, dat ik vind dat er dingen veranderd zijn en een nieuwe kans gerechtvaardigd is?
Oh ik respecteer je keuze hoor! Voor mij is het alleen simpel. Wie zich eerst als een lul gedraagd en daarna met leuke ideetjes komt, hoeft niet op mijn steun te rekenen. Zéker als hij/zij zich niet verexcuseert heeft voor het zich gedragen als een lul...

Ik heb die gasten nog nooit kunnen betrappen op énige vorm van gratificatie voor hun gedrag...

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2012 15:28:12 ]
pi_107893626
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Oh ik respecteer je keuze hoor! Voor mij is het alleen simpel. Wie zich eerst als een lul gedraagd en daarna met leuke ideetjes komt, hoeft niet op mijn steun te rekenen. Zéker als hij/zij zich niet verexcuseert heeft voor het zich gedragen als een lul...
Vooral dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')