quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Je kan ook gewoon prioriteiten stellenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:11 schreef Typisch het volgende:
Wat een kut tijd, kan het niet zien omdat ik moet werken om half 5.
Boeiequote:Op zondag 12 februari 2012 14:38 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom staan wij boven Ajax op Teletekst met eenzelfde hoeveelheid punten en een lager doelsaldo???
Wedstrijd minder.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik klaag niet, maar 't klopt niet toch?
Blijkbaar gaat aantal wedstrijden vóór doelsaldo tegenwoordig? Vind het wel duidelijker eigenlijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik klaag niet, maar 't klopt niet toch?
Is ook het meest logische.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:41 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat aantal wedstrijden vóór doelsaldo tegenwoordig? Vind het wel duidelijker eigenlijk.
Maar op basis daarvan werden vroeger teams toch niet ingedeeld? VInd dit overigens wel véél beter hoorquote:
Het is een teken dat ze geleerd hebben van hun toenmalige fout. Je kunt zeggen wat je wil HMF, maar er is nu tenminste wčl meer openheid en andere supporters worden er ditmaal wel gewoon bij betrokken. Hierop zeiken is net als wat Derksen en LN vaak doen - zeiken om het zeiken.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:21 schreef Helpmefok het volgende:
Wat ik trouwens ook wel grappig vind: hoop mensen hier die De Feijenoorder een positieve inbreng vinden hebben op De Kuip. Nou, met alle respect, die hele Groene-Haassituatie heeft voor mij definitief afgedaan. Wat een partijtje slappe zakken hooi.
Meer openheid? Please, ze hebben een herdenking van tienduzenden mensen in Rotterdam een jaar later 'geprivatiseerd' en 'voor zichzelf' gehoudenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is een teken dat ze geleerd hebben van hun toenmalige fout. Je kunt zeggen wat je wil HMF, maar er is nu tenminste wčl meer openheid en andere supporters worden er ditmaal wel gewoon bij betrokken. Hierop zeiken is net als wat Derksen en LN vaak doen - zeiken om het zeiken.
Ik geef het gewoon een kans. Bevalt het me niks, dan zeg ik m'n lidmaatschap op. Simpel zat.
Je snapt niet wat ik zeg - het initiatief van de Feijenoorder heeft meer openheid dan dat Groene Haas gebeuren. Wat betreft de herdenking van Coen ben ik het met je eens, maar om dan vervolgens elk positief initiatief wat volgt ook te gaan boycotten vind ik dan weer onnodig en kinderachtig.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:49 schreef Helpmefok het volgende:
Meer openheid? Please, ze hebben een herdenking van tienduzenden mensen in Rotterdam een jaar later 'geprivatiseerd' en 'voor zichzelf' gehoudenNou wist ik wel wat er speelde maar ik vind 't ergens gewoon jammer dat we niet met 20.000 man bij De Kuip stonden om een herdenkingsdienstje te doen.
Ja dat ben ik met je eens (dat ze meer openheid bieden) maar ik zie het zo gebeuren dat ze dalijk een kampioenschap op de Coolsingel nog in het geheim proberen te organiserenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik zeg - het initiatief van de Feijenoorder heeft meer openheid dan dat Groene Haas gebeuren. Wat betreft de herdenking van Coen ben ik het met je eens, maar om dan vervolgens elk positief initiatief wat volgt ook te gaan boycotten vind ik dan weer onnodig en kinderachtig.
Mijn hele aanklacht tegen de Groene Haas toentertijd was dat de geheimzinnigheid het Legioen verdeelde. De Feijenoorder wil iedereen overal bij betrekken, wat ik enkel kan toejuichen. Als ik mezelf zou distantiëren daarvan 'omdat ze eerst iedereen buiten hielden' dan zou ik dezelfde verdeeldheid in stand houden waar ik me eerst over beklaagde.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:02 schreef Helpmefok het volgende:
Ja dat ben ik met je eens (dat ze meer openheid bieden) maar ik zie het zo gebeuren dat ze dalijk een kampioenschap op de Coolsingel nog in het geheim proberen te organiserenom maar in extremen te beredeneren.
Bij mij ben je gelijk je krediet kwijt als je andere mensen ergens buiten probeert te houden.
Dus als iemand een evenement vergalt, om vervolgens een evenement te organiseren, dan zeg jij: 'oh maar ze verdienen een kans?'.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mijn hele aanklacht tegen de Groene Haas toentertijd was dat de geheimzinnigheid het Legioen verdeelde. De Feijenoorder wil iedereen overal bij betrekken, wat ik enkel kan toejuichen. Als ik mezelf zou distantiëren daarvan 'omdat ze eerst iedereen buiten hielden' dan zou ik dezelfde verdeeldheid in stand houden waar ik me eerst over beklaagde.
Ze hebben geleerd van hun fouten, dus verdienen ze een kans.
Kan het nog korter door de bochtquote:Op zondag 12 februari 2012 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
Dus als iemand een evenement vergalt, om vervolgens een evenement te organiseren, dan zeg jij: 'oh maar ze verdienen een kans?'.
Oh ik respecteer je keuze hoor! Voor mij is het alleen simpel. Wie zich eerst als een lul gedraagd en daarna met leuke ideetjes komt, hoeft niet op mijn steun te rekenen. Zéker als hij/zij zich niet verexcuseert heeft voor het zich gedragen als een lul...quote:Op zondag 12 februari 2012 15:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kan het nog korter door de bochtje snapt toch wel dat als mensen klachten in achting nemen en daarop verbeteren, dat ik vind dat er dingen veranderd zijn en een nieuwe kans gerechtvaardigd is?
Vooral dit.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oh ik respecteer je keuze hoor! Voor mij is het alleen simpel. Wie zich eerst als een lul gedraagd en daarna met leuke ideetjes komt, hoeft niet op mijn steun te rekenen. Zéker als hij/zij zich niet verexcuseert heeft voor het zich gedragen als een lul...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |