Bij de nieuwe collectie zitten dupesquote:Op zondag 12 februari 2012 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Lekker krom. Geen hollands willen falen; maar wel bij bubs zoya's bestellen
Owjah !! *gaat nog meer swatches kijkenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij de nieuwe collectie zitten dupes
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm nee wil eik wel de hollands (puur voor de namen ook).
Heb nu bubs en td open staan
Kut
en adina en jem ookquote:Op zondag 12 februari 2012 13:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb een winkelmandje vol zoya's dankzij priem
Harlow en Veruschka uitverkocht
Ik vind sowieso alle mattes mooiquote:Op zondag 12 februari 2012 13:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
en adina en jem ook
Maar genoeg anderen om nog te falen![]()
En datquote:
Je mag niet eens lakkenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:20 schreef PriemGirl het volgende:
Zit nu in mijn winkelwagen:
Noel
Savita
Crystal
Breezi
Alegra
Sooki
Ik twijfel tussen Noel of Chrystal. Wil ze niet beiden.. Want wordt me nu al te duur.
O ja misschien toch maar eerst eens op mijn rekening kijken aangezien ik nu toch de hollands wil falen.
Le fu
Verrekquote:
quote:
Zelfkennis heb ik dan weer welquote:Op zondag 12 februari 2012 13:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dat
Echt handig mijn gefaal; terwijl ik niks mag lakken.
Logica. I have none
Falen in falenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Zelfkennis heb ik dan weer wel![]()
Wat lief!quote:Op zondag 12 februari 2012 13:34 schreef Debsterr het volgende:
Gister een Dior lakje gefaald, niet voor mijzelf, maar voor m'n oma.
Apparatquote:
Die dat die LE of nu in vaste collectie? Ik wil die ook nogquote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Apparathad ze bij mij gezien en wilde ze ook graag hebben. Nu dacht ik eraan toen ik bij de Douglas was dus ff gebeld of ze 'm zelf al had gevonden. Niet dus, en aangezien ze 1 april jarig is krijgt ze 'm dan van me
.
Oeh mooie kleur!quote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Apparathad ze bij mij gezien en wilde ze ook graag hebben. Nu dacht ik eraan toen ik bij de Douglas was dus ff gebeld of ze 'm zelf al had gevonden. Niet dus, en aangezien ze 1 april jarig is krijgt ze 'm dan van me
.
aah, wat liefquote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
.
Jaaaaa geniaalquote:Op zondag 12 februari 2012 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga helemaal stuk om de t-mobile reclame met Ali B
Ja en dan deze zijn lekker, KLEINE BROWNIES!quote:Op zondag 12 februari 2012 13:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jaaaaa geniaal
'Beetje naar links... NEE DAT IS DE BAKKER BROWNIE'
LE helaas, maar ik kon 'm bij de Douglas in Eindhoven nog vinden.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die dat die LE of nu in vaste collectie? Ik wil die ook nog
Kutquote:Op zondag 12 februari 2012 13:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
LE helaas, maar ik kon 'm bij de Douglas in Eindhoven nog vinden.
Ja daar gaat ze heel blij mee zijn denk ik zo. Ze weet nu wel dat ik 'm heb gehaald maar goed, koop er nog wel wat anders moois bij
.
Wil je hem echt hebben? Anders wil ik hier wel voor je kijken anders?quote:
Wat Uft zegt, ook ik wil best voor je kijken volgende week in de stadquote:
Ja nobuy, dus pech. Hij lag hier ook nog in de winkol nlquote:Op zondag 12 februari 2012 13:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wil je hem echt hebben? Anders wil ik hier wel voor je kijken anders?
Oh maar je gaat zeker pas kopen na je no-buy?
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja nobuy, dus pech. Hij lag hier ook nog in de winkol nl
Een gedeelde faal, is een halve faalquote:Op zondag 12 februari 2012 13:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga geen zoya's kijken anders wil ik ze allemaal hebben
Heb net wel twee nubars gekauft. Een voor mij, een voor een vriendin
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
één faal is geen faal, twee faals zijn een halve faal, drie faals zijn een eckten faal.
Preciesquote:Op zondag 12 februari 2012 13:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Een gedeelde faal, is een halve faal![]()
Wel mooie Nubarsquote:Op zondag 12 februari 2012 13:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga geen zoya's kijken anders wil ik ze allemaal hebben
Heb net wel twee nubars gekauft. Een voor mij, een voor een vriendin
Jaaa! Ik zat er al een jaar ofzo op te azen. En zij ook. Nu heb ik hem alvast voor haar verjaardag gekochtquote:
Welke heb je?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jaaa! Ik zat er al een jaar ofzo op te azen. En zij ook. Nu heb ik hem alvast voor haar verjaardag gekocht
WHUT GEEN SNEEEEEEEUWquote:Op zondag 12 februari 2012 14:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, zwager is weer naar huis toe. Was gezellig maar wel fijn weer om het huis voor onszelf te hebben ook![]()
![]()
En het sneeuwt hier weer, supermooie grote vlokken JONGUH!!!
1e wat ik dachtquote:
Serieus?quote:
Van de week is het weer over joh, toch? (toch??? ik ga nu twijfelen... dacht dat de dooi in zou zettenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
1e wat ik dachtOPTIEVEN MET DIE SNEEUW
Ik hoop dat het gaat dooien inddquote:Op zondag 12 februari 2012 14:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Van de week is het weer over joh, toch? (toch??? ik ga nu twijfelen... dacht dat de dooi in zou zetten)
Ik wil geen sneeuwquote:Op zondag 12 februari 2012 14:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Serieus?
Zo ver wonen we niet van elkaar vandaan
Hier nu sinds 10 minuutjes, misschien komt het zo bij jou nog
Het is voor vandaag wel leuk. Morgenochtend mag alles weer weg zijn als ik om half 8 vertrek ja... anders sta ik weer te schelden bij mijn auto whehehehehequote:Op zondag 12 februari 2012 14:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gaat dooien inddWant ik moet altijd vroeg weg, dus heb bijna niet de tijd om ook nog een rekening te houden met eerder weggaan ivm het weer. Dat laat mijn lichaam niet toe
Dat dusquote:Op zondag 12 februari 2012 14:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het is voor vandaag wel leuk. Morgenochtend mag alles weer weg zijn als ik om half 8 vertrek ja... anders sta ik weer te schelden bij mijn auto whehehehehe
Ik heb een krabwant. Nog best hendig.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:29 schreef BBQ-kip het volgende:
En koude klauwen die in de auto pijn gaan doen. Gelukkig heb ik nu een krabber voor busjes gekocht bij de Bouwmaat, met extra hendig sjieke lange steel, zodat ik niet over mijn auto hoef heen te hangen
En dan mijn hand helemaal in mijn mouw frotten en dan goed beschermd krabben, that's the shit!
Ik een lange steel krabber... nu moeten ze nog een combi van die 2 uitvinden....quote:Op zondag 12 februari 2012 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een krabwant. Nog best hendig.
Die wil ik ook!quote:Op zondag 12 februari 2012 14:29 schreef BBQ-kip het volgende:
En koude klauwen die in de auto pijn gaan doen. Gelukkig heb ik nu een krabber voor busjes gekocht bij de Bouwmaat, met extra hendig sjieke lange steel, zodat ik niet over mijn auto hoef heen te hangen
En dan mijn hand helemaal in mijn mouw frotten en dan goed beschermd krabben, that's the shit!
En alles wordt weer op de radio gedraaid... En ik vind haar wel een goeie zangeres hoor; maar je hoort er jaren niks van.. Zelfs oude liedjes worden niet gedraaid en nu weer non-stopquote:Op zondag 12 februari 2012 14:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Al dat gezeik over Witney op faecesboek...![]()
Dat had iedereen toch al aan zien komen of niet dan...
Vertel vertel!quote:
Bouwmaat, alleen verkrijgbaar met pasje, á la Makro enzoquote:
Boooooo!quote:Op zondag 12 februari 2012 14:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bouwmaat, alleen verkrijgbaar met pasje, á la Makro enzo
Ik wilde typen dat ik ook haar kerstcd heb gekocht in groep 8, maar dat was Mariah Careyquote:Op zondag 12 februari 2012 14:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En alles wordt weer op de radio gedraaid... En ik vind haar wel een goeie zangeres hoor; maar je hoort er jaren niks van.. Zelfs oude liedjes worden niet gedraaid en nu weer non-stop
Ik ging foto's maken voor blog, dus zat op de grond. Komt ze aanhoppen en ze staat werkelijk op 80% van de foto's. Op gegeven moment ging ik maar foto's van haar maken en dan blijft ze ook echt stokstijf zitten tot de flitser is geweest, denk dat ik haar opgeef voor HNTM oidquote:
Na 17 maart heb je er alleen denk ik weinig meer aanquote:Op zondag 12 februari 2012 14:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Boooooo!
Hoeveel kost ie? Misschien ga je voor 17 maart nog eensch en wil je er 1 voor me meenemen?
Begrijpbaar! Ik kijk het nog steeds want kevin Costnerquote:Op zondag 12 februari 2012 14:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wilde typen dat ik ook haar kerstcd heb gekocht in groep 8, maar dat was Mariah Carey![]()
![]()
![]()
Ik keek vroeger wel vaak The Bodyguard, omdat ik Kevin Costtner leuk vond...... Sad... I know I am....
HNTRquote:Op zondag 12 februari 2012 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ging foto's maken voor blog, dus zat op de grond. Komt ze aanhoppen en ze staat werkelijk op 80% van de foto's. Op gegeven moment ging ik maar foto's van haar maken en dan blijft ze ook echt stokstijf zitten tot de flitser is geweest, denk dat ik haar opgeef voor HNTM oid
Wat een baas.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ging foto's maken voor blog, dus zat op de grond. Komt ze aanhoppen en ze staat werkelijk op 80% van de foto's. Op gegeven moment ging ik maar foto's van haar maken en dan blijft ze ook echt stokstijf zitten tot de flitser is geweest, denk dat ik haar opgeef voor HNTM oid
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn moeder had twee jaar geleden sneeuw op haar verjaardag (17 maart) dus je weet het nooitquote:Op zondag 12 februari 2012 14:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Na 17 maart heb je er alleen denk ik weinig meer aan
Ik geloof dattie rond de 8 euro was ofzo.
Als ik er ben voor die tijd neem ik hem wel voor je mee in ieder geval
Sean Connery kan ik ook nog wel in komen dattie leuk is (wel paar jaartjes geleden, nu is het echt opa).quote:Op zondag 12 februari 2012 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Begrijpbaar! Ik kijk het nog steeds want kevin Costner![]()
Sexy old men
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sean Connery kan ik ook nog wel in komen dattie leuk is (wel paar jaartjes geleden, nu is het echt opa).
Maar Kevin kan ik me nu niet meer voorstellen hoor...
Ok, ik wilde een fotootje posten met hoe lomp hij er nu uit ziet, maar eigenlijk ziet hij er best goed uit nog, hehehehehe
Exactlyquote:Op zondag 12 februari 2012 14:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sean Connery kan ik ook nog wel in komen dattie leuk is (wel paar jaartjes geleden, nu is het echt opa).
Maar Kevin kan ik me nu niet meer voorstellen hoor...
Ok, ik wilde een fotootje posten met hoe lomp hij er nu uit ziet, maar eigenlijk ziet hij er best goed uit nog, hehehehehe
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:43 schreef PriemGirl het volgende:
Le fu.... Magnetix uitverkocht bij td
Mij nu ookquote:Op zondag 12 februari 2012 14:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Deze foto:
[ afbeelding ]
Doet me alleen iets teveel denken aan deze foto:
[ afbeelding ]
![]()
Ja als ik dan toch de hollands ga falen; kan ik net zo goed er meteen 9 uitzoekenquote:
De nada!quote:
Oh dat is zeker waarquote:Op zondag 12 februari 2012 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja als ik dan toch de hollands ga falen; kan ik net zo goed er meteen 9 uitzoeken
Die zitten ook nog steeds in mijn winkelwagenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat is zeker waarHoe staat het ervoor met je zoya's?
Bwhehe.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die zitten ook nog steeds in mijn winkelwagen
Ik heb er 3 gewonnenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Trix: whatsup met je UI? Doe je mee aan OUD-awards ofzo, of heb je iets gewonnen? (ik ga niet heel OUD doorlezen, want dan krijg ik weer van die anti-moeder-maffia-gevoelend whehehehe)
Ik vind pixi niet echt geweldig... Hadden ze veel in Londen, en ik had een paar swatches gemaakt, en ik vind het way overpriced want de pigmentatie is niet goed imo.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga eens kijken wat ik op pixi beauty.co.uk ga falen
Van de week lag die site eruit... grote griebels nog aan toe...
niet zeuren, gewoon klikken en bestellenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
Nog 1 en dan heb ik er 9...... En kweet nie welkeeeee !
Wedden dat ik dan 1 aanklik die ik wel nice vind; en achteraf op 1 van mijn must-haves kom die ook op td te koop zijn oidBen ik altijd goed in
* PriemGirl gaat zoeken naar een laatstenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet zeuren, gewoon klikken en bestellen
Ik ga niet voor de oogschaduw, daar heb ik ook slechte verhalen over gehoord, maar de eyeliners, die schijnen goed te zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 15:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik vind pixi niet echt geweldig... Hadden ze veel in Londen, en ik had een paar swatches gemaakt, en ik vind het way overpriced want de pigmentatie is niet goed imo.
Ahhhaa! Als je dta eerder had gezegd had ik ze mee kunnen nemen voor je muppetquote:Op zondag 12 februari 2012 15:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga niet voor de oogschaduw, daar heb ik ook slechte verhalen over gehoord, maar de eyeliners, die schijnen goed te zijn
Even stil bij staanquote:Op zondag 12 februari 2012 15:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb er 3 gewonnenik had het heul niet door ook echt
Maar bed en boodschappen zijn binnen zonder brokken
Ja, echt totaaaal niet over nagedacht, lekker dom van mijquote:Op zondag 12 februari 2012 15:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ahhhaa! Als je dta eerder had gezegd had ik ze mee kunnen nemen voor je muppet
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, echt totaaaal niet over nagedacht, lekker dom van mij
Goeden lijstjequote:Op zondag 12 februari 2012 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh gevonden ! Mijn lijstjen:
OPI-Dutch ‘Ya Just Love OPI?
OPI-I Don’t Give a Rotterdam!
OPI-I Have a Herring Problem
OPI-Wooden Shoe Like to Know?
OPI-Gouda Gouda Two Shoes
CG-Ruby Pumps #182
BARIELLE-Hidden Hideaway
BARIELLE-Falling Star
ORLY-Fowl Play
Het is schandalig dat ik hem nog steeds niet hebquote:Op zondag 12 februari 2012 15:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Goeden lijstjeik heb nu Ruby Pumps op
I fail big timequote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Is er toevallig ook een programma met help mijn kat is een moron?
Meneer gaat er net met mijn druiven vandoor ...
Ban door Masjajsjsa -awardquote:Op zondag 12 februari 2012 15:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Even stil bij staan
Grootste geduld
Zwangerschap
Wat houden die awards in dan?
Wij moeten ook SHJN SC awards maken whehehehe
Lindy krijgt die voor de eerst gebande in ieder geval
Dusss.....quote:Hartelijk dank voor uw bestelling
Indeedquote:Op zondag 12 februari 2012 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is schandalig dat ik hem nog steeds niet heb![]()
Mwehehequote:Op zondag 12 februari 2012 15:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
I fail big time![]()
krassen krassen krassen
Epic kat.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Is er toevallig ook een programma met help mijn kat is een moron?
Meneer gaat er net met mijn druiven vandoor ...
Zwangerschap met een sterretje is voor een speciale of bijzondere zwangerschap, grootste geduld-award is voor iemand die veel geduld heeft moeten opbrengen (in mijn geval voor een goede zwangerschap) en even stil bij staan zegt het eigenlijk al wel he? Die deel ik met iemand die haar tweeling afgelopen augustus is verloren.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Even stil bij staan
Grootste geduld
Zwangerschap
Wat houden die awards in dan?
Wij moeten ook SHJN SC awards maken whehehehe
Lindy krijgt die voor de eerst gebande in ieder geval
quote:
Ik ga voor de meest gebruinde UI.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zwangerschap met een sterretje is voor een speciale of bijzondere zwangerschap, grootste geduld-award is voor iemand die veel geduld heeft moeten opbrengen (in mijn geval voor een goede zwangerschap) en even stil bij staan zegt het eigenlijk al wel he? Die deel ik met iemand die haar tweeling afgelopen augustus is verloren.
En ja man, en dan verzinnen we de categoriën zo dat iedereen er 1 wint, kusjekroel
Beste gevogelte-award: BBQ-kip
Engste clown-award: SQ
En zulks
Oh op die manier. ik kon wel gokken wat de betekenis was, maar wist het niet zeker. Anders ga je weer dingen invullen en dan kloppen ze weer half enzo.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zwangerschap met een sterretje is voor een speciale of bijzondere zwangerschap, grootste geduld-award is voor iemand die veel geduld heeft moeten opbrengen (in mijn geval voor een goede zwangerschap) en even stil bij staan zegt het eigenlijk al wel he? Die deel ik met iemand die haar tweeling afgelopen augustus is verloren.
En ja man, en dan verzinnen we de categoriën zo dat iedereen er 1 wint, kusjekroel
Beste gevogelte-award: BBQ-kip
Engste clown-award: SQ
En zulks
Falerd.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:17 schreef PriemGirl het volgende:
Besef me nu pas dat ik met mijn laatste faals over de 200 lakjes ben ......Le fu
En je mag niet eens lakkenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:17 schreef PriemGirl het volgende:
Besef me nu pas dat ik met mijn laatste faals over de 200 lakjes ben ......Le fu
quote:
quote:
Oh, excuus, de award die ik deel deel ik ook nog met nog iemand die haar kindje verloor tijdens de zwangerschapquote:Op zondag 12 februari 2012 15:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh op die manier. ik kon wel gokken wat de betekenis was, maar wist het niet zeker. Anders ga je weer dingen invullen en dan kloppen ze weer half enzo.
En ik wil wel een betere categorie winnen dan de gevogelte-award hoor![]()
![]()
Ik word helemaal triest als ik dat soort dingen lees. Naast dat vind ik sommigen in OUD een beetje eng, dus ik blijf er wijselijk wegquote:Op zondag 12 februari 2012 15:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, excuus, de award die ik deel deel ik ook nog met nog iemand die haar kindje verloor tijdens de zwangerschap
En ja heuj, het was maar een voorbeeld.. Jij krijgt natuurlijk de droogkloot-award
Niet???quote:Op zondag 12 februari 2012 15:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kip, je linkies van fb doen het heul niet als ik ze copy past.
De leukste nieuwkomer-award? En natuurlijk de regrnboog-award omdat jij ons kleurtjes geeftquote:
Nah, lamaquote:Op zondag 12 februari 2012 15:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Niet???
Oh, zoek dan maar op "huge breast black"
dan vind je ze ook
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De leukste nieuwkomer-award? En natuurlijk de regrnboog-award omdat jij ons kleurtjes geeft
Fuck, mijn telefoon,is bijna leeg, maar kind heeft de ipad gepikt en lief, die doodziek (uhuh) op bed ligt heeft de laptop
Wat voor soort dingen? Van die awards? Mjah, daar is altijd weer een giganorme discussie over, maar ik vind het altijd wel grappigquote:Op zondag 12 februari 2012 15:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik word helemaal triest als ik dat soort dingen lees. Naast dat vind ik sommigen in OUD een beetje eng, dus ik blijf er wijselijk weg
Voorlopig in ieder geval he, je weet noot hoe dingen lopen
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]I can definitely live with that
Niet? Ik vond het wel vermakelijkquote:
Neen, de zielige afloop van zwangerschappen of dooie kindjes enzo.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wat voor soort dingen? Van die awards? Mjah, daar is altijd weer een giganorme discussie over, maar ik vind het altijd wel grappig
Bwhehe ja dat zal wel. Nee ik moet ff gaan aankleden enzo, boodschappen doen.quote:
Waarom heb je die creme? Exceem ofzo?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bwuh, ik heb een hormonencreme ofzo van de dokter gehad, maar ik durf hem amper aan te raken omdat mn moeder meteen riep: 'oppassen met dat spul en heel dun aanbrengen want anders wordt je huid dunner!'
Nagel is daar volgens mij wel goed inquote:
Jah, nu was het afgelopen jaar wel erg hoor, volgens mij..quote:Op zondag 12 februari 2012 15:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Neen, de zielige afloop van zwangerschappen of dooie kindjes enzo.
En de enge mensen bedoel ik die mensen die vinden dat je je kind aan een tuigje moet houden en niet buiten mag laten spelen of op de vloer waar kruimels en stof ligt mag laten rond dweilen. Dat soort mensen whehehehe
Ja ik weet niet, de dokter dacht dat het iets van exceem was ofzo. Het zit zegmaar op de rug van mijn hand, begon met een paar jeukende bultjes als het heel warm of heel koud was en nu zit het bijna over de hele rug van mijn hand.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waarom heb je die creme? Exceem ofzo?
Inderdaad gewoon dun smeren, da's voldoende. Als het nodig is (met dit weer) nog een laagje andere vette zalf/creme eroverheen doen voor de vettigheid.
Zo'n extreem dunne huid krijg je er niet van, dat is de laatste jaren veel/goed onderzocht en schijnt wel mee te vallen
Maar je hoeft maar dun te smeren, da's voldoende voor de werking.
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga eens lekker toiletteren en dan verder hier in huis
Mazzels dames!
Wij hebben ze op 1 na allemaal dubbelquote:Op zondag 12 februari 2012 15:38 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb daarstrax trouwens weer muppets gehaald.. Nu moet ik nog 1 zegel voor de laatste, dan hebben we ze allemaal.. en nu hoef ik geen boodschappers meer
Krijg je komende week nog een extra zegel bij iets, ofzo?
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]geniaal hoofd heeft dat beest ook.
Hij heet geen Wim he?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En ik vind de naam ook zo leuk
Ze heeft wel Masja weer aardig te pakken. Masja heeft ooit een artikel over slakkenslijm van de action geschreven, uiteraard zonder enige research, gewoon smeren en zeggen "jeej zacht". En dan de comments vol met dat het zielig voor de slakken is. Blijkbaar zit het slakkenspul er niet eens in.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
lees bjoetielab over slakkenslijm, fucking irritant engelse termen erdoorheen die een goed nederlands alternatief hebben![]()
'researcher' 'surviven' e.d.
Oh, ik vond die woorden ertussen gewoon irritant, verder niet aan gedachtquote:Op zondag 12 februari 2012 15:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze heeft wel Masja weer aardig te pakken. Masja heeft ooit een artikel over slakkenslijm van de action geschreven, uiteraard zonder enige research, gewoon smeren en zeggen "jeej zacht". En dan de comments vol met dat het zielig voor de slakken is. Blijkbaar zit het slakkenspul er niet eens in.
(Masja's artikel is trouwens al zeker een jaar oud, dus deze keer is het geen sneer).
IK HOU VAN JEquote:
Hoe de fuck doe je wat?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oeh, die wil ik wel even op je nagels zien!
Spees, hoe de fuck doe je dat??
Ja vast welquote:Op zondag 12 februari 2012 16:12 schreef Incantrix het volgende:
Oooow, chillje krijgt ze komende week nog wel, toch?
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
Holy fuck. Een uur met moeders aan telefoon gehangen. My ears![]()
Maar uiteindelijk wel alles uitgepraat qua trouwgebeuren![]()
Good for youquote:Op zondag 12 februari 2012 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
Fijn!quote:Op zondag 12 februari 2012 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
pandapunten?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:40 schreef BGTes het volgende:
Dico ik ben vergeten de punten op de post te doenDoe het morgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
pandapunten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen pandapunten
My hovercraft is full of eel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
IS HET AL 6 UURNEE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dalijk frieten eten met de saus van het konijn in het zuur (:') klinkt erg raar in het Nederlands)吴 曼 迪
Dat.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
Want het ging al zo hard wou je zeggen?
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai !
Eens kijken of ik nu ook nog even zoya ga falen
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:58 schreef PriemGirl het volgende:
Het is niet dat ik never nooit niet meer kan lakken![]()
En I knowquote:Op zondag 12 februari 2012 13:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dat
Echt handig mijn gefaal; terwijl ik niks mag lakken.
Logica. I have none
Ik heb heel eerlijk gezegd niet terug gelezenquote:Op zondag 12 februari 2012 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
Want het ging al zo hard wou je zeggen?
Ik zit exact zo te denken.. zie de foto's van jouw kindjes op het ijs en dacht man, wat een geweldig gevoel moet dat even zijn zo voor Puckzzzquote:Op zondag 12 februari 2012 17:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb heel eerlijk gezegd niet terug gelezen
En ik ben net terug uit Friesland. Diep in mijn hart heb ik de knoop al doorgehakt. Ik ga terug naar het noorden.
nu nog uitvogelen hoe de hell ik dat aan ga pakken!!
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En ik ben net terug uit Friesland. Diep in mijn hart heb ik de knoop al doorgehakt. Ik ga terug naar het noorden.
Grappig maar daar dacht ik ook aan toen ik de updates zag op je FB van het wakker worden enzo. Waarom ga je niet terug, daar heb je tenminste altijd mensen in de buurt die je steunenquote:Op zondag 12 februari 2012 17:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja was superleukquote:Op zondag 12 februari 2012 18:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zit exact zo te denken.. zie de foto's van jouw kindjes op het ijs en dacht man, wat een geweldig gevoel moet dat even zijn zo voor Puckzzz![]()
Als ik mn oren open moet houden voor vacatures enzo, let me knowIk hoorde van de week weer een leuke langskomen, maar is nu natuurlijk nog wat te vroeg voor jou!
Ja maar er schijnt iets veranderd te zijn? Voor elk gewerkt jaar maar 1 maand ww ofzo?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ww is de eerste maanden 75% en daarna 70%
Volgens mij voor je gehele arbeidsverleden jaquote:Op zondag 12 februari 2012 18:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja maar er schijnt iets veranderd te zijn? Voor elk gewerkt jaar maar 1 maand ww ofzo?
Geen idee, ik zou er soberso niet van uitgaan dat je het langer nodig hebt dan datquote:Op zondag 12 februari 2012 18:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja maar er schijnt iets veranderd te zijn? Voor elk gewerkt jaar maar 1 maand ww ofzo?
Oh dan!!quote:Op zondag 12 februari 2012 18:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Volgens mij voor je gehele arbeidsverleden jaDus ieder jaar dat je gewerkt hebt is 1 maand ww
Dat hoop ik ook niet!quote:Op zondag 12 februari 2012 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou er soberso niet van uitgaan dat je het langer nodig hebt dan dat
Ik herken dat gevoel van toen ik de knoop doorhakte om naar Groningen te gaan, straks komt blijdschap Puckzzjequote:Op zondag 12 februari 2012 18:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh dan!!
[..]
Dat hoop ik ook niet!
Ik heb een heel vreemd gevoel van berusting icm spanning nu
Mwah, ik denk dat ze er hier niet op zitten te wachten (sterker nog, ik weet het! Stelletje ijlerts hier die tattoos voor aso's vinden... " maar die van jou zijn heel mooi hoor' uhuh, yeah right)quote:Op zondag 12 februari 2012 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
oh milka, ik las nog iets van een discussie over juffen met tattoos.... De vriendin van mijn beste vriend is juf, en die zit onder van d'r nek tot d'r tenen en heeft een skingirl hairdo. Dus het kan best tegenwoordig
Iedere gek z'n gebrek?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:54 schreef milka82 het volgende:
ja zand! een collega ging in de kerstvakantie naar Eilat, die moest een zakje zand meebrengen voor de andere collega....Keurig gedaan overigens.
Precies, wanneer ik vertel dat ik meer dan 150 potjes lak heb zie je die hoofden ookquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:54 schreef milka82 het volgende:
ja zand! een collega ging in de kerstvakantie naar Eilat, die moest een zakje zand meebrengen voor de andere collega....Keurig gedaan overigens.
vieze hypocriete gedoequote:Op zondag 12 februari 2012 19:36 schreef PriemGirl het volgende:
VerwondelijkThe bodyguard op tv vanavond. Doen ze snel
Dat. Net als met MJ. Jaren worden ze uitgekotst en als ze dood zijn waren ze zo fantastisch.quote:
Zei ik het niet!quote:Op zondag 12 februari 2012 19:36 schreef PriemGirl het volgende:
VerwondelijkThe bodyguard op tv vanavond. Doen ze snel
Is MJ dood dan???quote:Op zondag 12 februari 2012 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat. Net als met MJ. Jaren worden ze uitgekotst en als ze dood zijn waren ze zo fantastisch.
The bodyguard is een paar weken terug nog op tv geweest trouwens. Goeden matige film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Nog steeds geen straf om naar te kijkenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh.... kuch.... kuch....Yaaaaay ben ik niet de enige falert vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel ik nog steeds de zoya's niet besteld heb... Ik twijfel![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Da's dit in plaatjesquote:Op zondag 12 februari 2012 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Yaaaaay ben ik niet de enige falert vandaag
Alhoewel ik nog steeds de zoya's niet besteld heb... Ik twijfel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de creditcard van meneer hier, MOEHAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Zulks een nuttigheid!quote:Op zondag 12 februari 2012 19:51 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb alleen 20 euro OV-chipkaart tegoed gefaald vandaag.
Ik moest lolleren om jouw reactiequote:Op zondag 12 februari 2012 19:45 schreef Debsterr het volgende:
LOL @ haartopic en mensen die denken dat FF een vrouw is.
Echt waar?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:45 schreef Debsterr het volgende:
LOL @ haartopic en mensen die denken dat FF een vrouw is.
Oh ja, da's kut...quote:Op zondag 12 februari 2012 19:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, moest met de trein. En aangezien zij graag 10 euro borg afschrijven
Laatst met de bus kwam de buschauffeur niet opdagen en toen ik uitstapte om te gaan lopen, was de apparatuur uit.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, da's kut...
Ik koop gewoon nog ouderwetsch kaartjes zo lang dat kan (en dan alleen als ik echt met de trein hoef... kuttreinenhehehehe)
Naaigedoe is het.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Laatst met de bus kwam de buschauffeur niet opdagen en toen ik uitstapte om te gaan lopen, was de apparatuur uit.
05-02-2012 Check-in 20:21 Arnhem, Centraal Station bij Connexxion -4,00
Kaching.
Mjah, ik heb het teruggevraagd, maar ik vraag me af hoelang het duurt voordat ik daar iets van hoor.quote:
Ja dat dus.... o.a.....quote:Op zondag 12 februari 2012 19:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Laatst met de bus kwam de buschauffeur niet opdagen en toen ik uitstapte om te gaan lopen, was de apparatuur uit.
05-02-2012 Check-in 20:21 Arnhem, Centraal Station bij Connexxion -4,00
Kaching.
Ultiem gelukquote:Op zondag 12 februari 2012 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog een avond de zappert voor mij alleen.
Moet dat nog steeds op papier? Of kun je het digitaal doen?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, ik heb het teruggevraagd, maar ik vraag me af hoelang het duurt voordat ik daar iets van hoor.
Kon gelukkig digitaal. Anders moet je er nog een postzegel aan uitgeven ook.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moet dat nog steeds op papier? Of kun je het digitaal doen?
Die is mooiquote:Op zondag 12 februari 2012 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb een vetkleppenjurk gezien die me leuk lijkt.... zou dit bij mij passen?
[ afbeelding ]
Ik heb echt 0 verstand van mode...
Ik zit ook nog steeds te bedenken waar ik mijn dr.Martens laarsjes goed bij aan kan.... ik weet dat dus Êcht niet
Nou inderdaad... als ik aan OV denk gaat mijn stress-niveau al vet omhoog...quote:Op zondag 12 februari 2012 19:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Kon gelukkig digitaal. Anders moet je er nog een postzegel aan uitgeven ook.
quote:Hartelijk dank voor uw bestelling
Oeh leuuukquote:Op zondag 12 februari 2012 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb een vetkleppenjurk gezien die me leuk lijkt.... zou dit bij mij passen?
[ afbeelding ]
Ik heb echt 0 verstand van mode...
Ik zit ook nog steeds te bedenken waar ik mijn dr.Martens laarsjes goed bij aan kan.... ik weet dat dus écht niet
Dat. Is geen commentaar waardquote:
Ja, dat zeker, maar past hij ook bij mijquote:
Ja echt hequote:Op zondag 12 februari 2012 20:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou inderdaad... als ik aan OV denk gaat mijn stress-niveau al vet omhoog...
Whehehehehe, wattus heeft u gekauft?quote:
Ik denk dat ze de problemen opsparen voor morgenochtend in de spits, dan hebben er meer mensen last van.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja echt heHet begon vlak voordat ik wegging met sneeuwen, gelijk kijken of alles nog wel reed.
Tja, da's moeilijk te zeggen natuurlijk, weet je nooit met online shoppen. Issie duur?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, dat zeker, maar past hij ook bij mij
Ik heb "iets" dikker dat dit meiske en heb ook een veel groffer (grover?) hoofd
Gelukkig delen ze nog wel gratis koffie uit!!quote:Op zondag 12 februari 2012 20:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de problemen opsparen voor morgenochtend in de spits, dan hebben er meer mensen last van.
Negatieve reclame is ook reclame he, zullen ze daar wel denken
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:04 schreef PriemGirl het volgende:
Werkelijk geen idee hoe ik dit ga verantwoorden tegen vriendlief "Ohai ik heb in 1 week tijd 22 lakjes gefaald! kthxbye"
A-england faalsquote:Op zondag 12 februari 2012 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..].
En geen goedkope ook, of wel?
Suedes?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
A-england faals
TD faal
Zoya faal bij bubs
55 pond, niet zo duur dus, maar ook niet dat ik zeg "joh, draag ik 'm niet, dan keil ik 'm wel weg"quote:Op zondag 12 februari 2012 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tja, da's moeilijk te zeggen natuurlijk, weet je nooit met online shoppen. Issie duur?
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:07 schreef PriemGirl het volgende:
én mijn let's do it in 3D samen met debs![]()
![]()
* PriemGirl throws laptop out the window !
Hmm moeilijk... Hij is leuk, maar voor dat geld is het nog best een gok...quote:Op zondag 12 februari 2012 20:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
55 pond, niet zo duur dus, maar ook niet dat ik zeg "joh, draag ik 'm niet, dan keil ik 'm wel weg"
Vette mensen kledij is altijd duurder he.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hmm moeilijk... Hij is leuk, maar voor dat geld is het nog best een gok...
Photoshop je eigen hoofd erop
Lieverd, huwelijk gaat niet door, i haz spend ALL tha moneyquote:Op zondag 12 februari 2012 20:07 schreef PriemGirl het volgende:
Ên mijn let's do it in 3D samen met debs![]()
![]()
* PriemGirl throws laptop out the window !
Wie weet !!quote:Op zondag 12 februari 2012 20:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Kijk maar uit, anders wil hij straks niet meer met je trouwen
(Fijn trouwens dat je met je moeder alles hebt uitgesproken, scheelt een hoop energie en ergernis denk ik
Wil ik dat echt?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lieverd, huwelijk gaat niet door, i haz spend ALL tha money
Doe eens uitrekenen hoeveel geld en hoeveel lak deze week?
Dan paint je je hoofd eropquote:Op zondag 12 februari 2012 20:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vette mensen kledij is altijd duurder he.
(nee, niet vanwege meer stof enzo... maar gewoon omdat het kan en er toch wel vraag naar is)
Ik kan niet photoshoppen, alleen heel slecht painten![]()
Ik heb 1 keer een pakket naar het buitenland gestuurd (canarische eilanden) en dat koste 11 euroquote:Op zondag 12 februari 2012 20:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Als het niet past moet je het terug sturen naar Engeland, weet iemand hoeveel het opsturen van een pakketje met een jurk erin (qua gewicht en grootte) kost?
Ik zit ook wel te denken om 'm te nemen...quote:Op zondag 12 februari 2012 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan paint je je hoofd erop
Maar ik vind hem echt leuk en denk dat hij bij wat meer kilo's ook goed staat, ziet er niet uit alsof hij tekent ofzo.
Ze hebben hem zeker niet in kleinen-menschen-maat?
Is dat film 8?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:16 schreef BGTes het volgende:
Ohai!is weer weg, en ik heb hard zitten janken bij het "After all this time?" "Always."-stukje van Harry Potter
Wat heb je nog meer gefaald?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
Laatste 2 weken... Alleen aan nagellak (want heb meer gefaald: 225 euro ongeveer
Kuch... Dus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |