Bij de nieuwe collectie zitten dupesquote:Op zondag 12 februari 2012 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Lekker krom. Geen hollands willen falen; maar wel bij bubs zoya's bestellen
Owjah !! *gaat nog meer swatches kijkenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij de nieuwe collectie zitten dupes
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm nee wil eik wel de hollands (puur voor de namen ook).
Heb nu bubs en td open staan
Kut
en adina en jem ookquote:Op zondag 12 februari 2012 13:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb een winkelmandje vol zoya's dankzij priem
Harlow en Veruschka uitverkocht
Ik vind sowieso alle mattes mooiquote:Op zondag 12 februari 2012 13:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
en adina en jem ook
Maar genoeg anderen om nog te falen![]()
En datquote:
Je mag niet eens lakkenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:20 schreef PriemGirl het volgende:
Zit nu in mijn winkelwagen:
Noel
Savita
Crystal
Breezi
Alegra
Sooki
Ik twijfel tussen Noel of Chrystal. Wil ze niet beiden.. Want wordt me nu al te duur.
O ja misschien toch maar eerst eens op mijn rekening kijken aangezien ik nu toch de hollands wil falen.
Le fu
Verrekquote:
quote:
Zelfkennis heb ik dan weer welquote:Op zondag 12 februari 2012 13:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dat
Echt handig mijn gefaal; terwijl ik niks mag lakken.
Logica. I have none
Falen in falenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Zelfkennis heb ik dan weer wel![]()
Wat lief!quote:Op zondag 12 februari 2012 13:34 schreef Debsterr het volgende:
Gister een Dior lakje gefaald, niet voor mijzelf, maar voor m'n oma.
Apparatquote:
Die dat die LE of nu in vaste collectie? Ik wil die ook nogquote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Apparathad ze bij mij gezien en wilde ze ook graag hebben. Nu dacht ik eraan toen ik bij de Douglas was dus ff gebeld of ze 'm zelf al had gevonden. Niet dus, en aangezien ze 1 april jarig is krijgt ze 'm dan van me
.
Oeh mooie kleur!quote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Apparathad ze bij mij gezien en wilde ze ook graag hebben. Nu dacht ik eraan toen ik bij de Douglas was dus ff gebeld of ze 'm zelf al had gevonden. Niet dus, en aangezien ze 1 april jarig is krijgt ze 'm dan van me
.
aah, wat liefquote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
.
Jaaaaa geniaalquote:Op zondag 12 februari 2012 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga helemaal stuk om de t-mobile reclame met Ali B
Ja en dan deze zijn lekker, KLEINE BROWNIES!quote:Op zondag 12 februari 2012 13:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jaaaaa geniaal
'Beetje naar links... NEE DAT IS DE BAKKER BROWNIE'
LE helaas, maar ik kon 'm bij de Douglas in Eindhoven nog vinden.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die dat die LE of nu in vaste collectie? Ik wil die ook nog
Kutquote:Op zondag 12 februari 2012 13:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
LE helaas, maar ik kon 'm bij de Douglas in Eindhoven nog vinden.
Ja daar gaat ze heel blij mee zijn denk ik zo. Ze weet nu wel dat ik 'm heb gehaald maar goed, koop er nog wel wat anders moois bij
.
Wil je hem echt hebben? Anders wil ik hier wel voor je kijken anders?quote:
Wat Uft zegt, ook ik wil best voor je kijken volgende week in de stadquote:
Ja nobuy, dus pech. Hij lag hier ook nog in de winkol nlquote:Op zondag 12 februari 2012 13:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wil je hem echt hebben? Anders wil ik hier wel voor je kijken anders?
Oh maar je gaat zeker pas kopen na je no-buy?
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja nobuy, dus pech. Hij lag hier ook nog in de winkol nl
Een gedeelde faal, is een halve faalquote:Op zondag 12 februari 2012 13:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga geen zoya's kijken anders wil ik ze allemaal hebben
Heb net wel twee nubars gekauft. Een voor mij, een voor een vriendin
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
één faal is geen faal, twee faals zijn een halve faal, drie faals zijn een eckten faal.
Preciesquote:Op zondag 12 februari 2012 13:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Een gedeelde faal, is een halve faal![]()
Wel mooie Nubarsquote:Op zondag 12 februari 2012 13:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga geen zoya's kijken anders wil ik ze allemaal hebben
Heb net wel twee nubars gekauft. Een voor mij, een voor een vriendin
Jaaa! Ik zat er al een jaar ofzo op te azen. En zij ook. Nu heb ik hem alvast voor haar verjaardag gekochtquote:
Welke heb je?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jaaa! Ik zat er al een jaar ofzo op te azen. En zij ook. Nu heb ik hem alvast voor haar verjaardag gekocht
WHUT GEEN SNEEEEEEEUWquote:Op zondag 12 februari 2012 14:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, zwager is weer naar huis toe. Was gezellig maar wel fijn weer om het huis voor onszelf te hebben ook![]()
![]()
En het sneeuwt hier weer, supermooie grote vlokken JONGUH!!!
1e wat ik dachtquote:
Serieus?quote:
Van de week is het weer over joh, toch? (toch??? ik ga nu twijfelen... dacht dat de dooi in zou zettenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
1e wat ik dachtOPTIEVEN MET DIE SNEEUW
Ik hoop dat het gaat dooien inddquote:Op zondag 12 februari 2012 14:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Van de week is het weer over joh, toch? (toch??? ik ga nu twijfelen... dacht dat de dooi in zou zetten)
Ik wil geen sneeuwquote:Op zondag 12 februari 2012 14:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Serieus?
Zo ver wonen we niet van elkaar vandaan
Hier nu sinds 10 minuutjes, misschien komt het zo bij jou nog
Het is voor vandaag wel leuk. Morgenochtend mag alles weer weg zijn als ik om half 8 vertrek ja... anders sta ik weer te schelden bij mijn auto whehehehehequote:Op zondag 12 februari 2012 14:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gaat dooien inddWant ik moet altijd vroeg weg, dus heb bijna niet de tijd om ook nog een rekening te houden met eerder weggaan ivm het weer. Dat laat mijn lichaam niet toe
Dat dusquote:Op zondag 12 februari 2012 14:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het is voor vandaag wel leuk. Morgenochtend mag alles weer weg zijn als ik om half 8 vertrek ja... anders sta ik weer te schelden bij mijn auto whehehehehe
Ik heb een krabwant. Nog best hendig.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:29 schreef BBQ-kip het volgende:
En koude klauwen die in de auto pijn gaan doen. Gelukkig heb ik nu een krabber voor busjes gekocht bij de Bouwmaat, met extra hendig sjieke lange steel, zodat ik niet over mijn auto hoef heen te hangen
En dan mijn hand helemaal in mijn mouw frotten en dan goed beschermd krabben, that's the shit!
Ik een lange steel krabber... nu moeten ze nog een combi van die 2 uitvinden....quote:Op zondag 12 februari 2012 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een krabwant. Nog best hendig.
Die wil ik ook!quote:Op zondag 12 februari 2012 14:29 schreef BBQ-kip het volgende:
En koude klauwen die in de auto pijn gaan doen. Gelukkig heb ik nu een krabber voor busjes gekocht bij de Bouwmaat, met extra hendig sjieke lange steel, zodat ik niet over mijn auto hoef heen te hangen
En dan mijn hand helemaal in mijn mouw frotten en dan goed beschermd krabben, that's the shit!
En alles wordt weer op de radio gedraaid... En ik vind haar wel een goeie zangeres hoor; maar je hoort er jaren niks van.. Zelfs oude liedjes worden niet gedraaid en nu weer non-stopquote:Op zondag 12 februari 2012 14:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Al dat gezeik over Witney op faecesboek...![]()
Dat had iedereen toch al aan zien komen of niet dan...
Vertel vertel!quote:
Bouwmaat, alleen verkrijgbaar met pasje, á la Makro enzoquote:
Boooooo!quote:Op zondag 12 februari 2012 14:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bouwmaat, alleen verkrijgbaar met pasje, á la Makro enzo
Ik wilde typen dat ik ook haar kerstcd heb gekocht in groep 8, maar dat was Mariah Careyquote:Op zondag 12 februari 2012 14:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En alles wordt weer op de radio gedraaid... En ik vind haar wel een goeie zangeres hoor; maar je hoort er jaren niks van.. Zelfs oude liedjes worden niet gedraaid en nu weer non-stop
Ik ging foto's maken voor blog, dus zat op de grond. Komt ze aanhoppen en ze staat werkelijk op 80% van de foto's. Op gegeven moment ging ik maar foto's van haar maken en dan blijft ze ook echt stokstijf zitten tot de flitser is geweest, denk dat ik haar opgeef voor HNTM oidquote:
Na 17 maart heb je er alleen denk ik weinig meer aanquote:Op zondag 12 februari 2012 14:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Boooooo!
Hoeveel kost ie? Misschien ga je voor 17 maart nog eensch en wil je er 1 voor me meenemen?
Begrijpbaar! Ik kijk het nog steeds want kevin Costnerquote:Op zondag 12 februari 2012 14:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wilde typen dat ik ook haar kerstcd heb gekocht in groep 8, maar dat was Mariah Carey![]()
![]()
![]()
Ik keek vroeger wel vaak The Bodyguard, omdat ik Kevin Costtner leuk vond...... Sad... I know I am....
HNTRquote:Op zondag 12 februari 2012 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ging foto's maken voor blog, dus zat op de grond. Komt ze aanhoppen en ze staat werkelijk op 80% van de foto's. Op gegeven moment ging ik maar foto's van haar maken en dan blijft ze ook echt stokstijf zitten tot de flitser is geweest, denk dat ik haar opgeef voor HNTM oid
Wat een baas.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ging foto's maken voor blog, dus zat op de grond. Komt ze aanhoppen en ze staat werkelijk op 80% van de foto's. Op gegeven moment ging ik maar foto's van haar maken en dan blijft ze ook echt stokstijf zitten tot de flitser is geweest, denk dat ik haar opgeef voor HNTM oid
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn moeder had twee jaar geleden sneeuw op haar verjaardag (17 maart) dus je weet het nooitquote:Op zondag 12 februari 2012 14:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Na 17 maart heb je er alleen denk ik weinig meer aan
Ik geloof dattie rond de 8 euro was ofzo.
Als ik er ben voor die tijd neem ik hem wel voor je mee in ieder geval
Sean Connery kan ik ook nog wel in komen dattie leuk is (wel paar jaartjes geleden, nu is het echt opa).quote:Op zondag 12 februari 2012 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Begrijpbaar! Ik kijk het nog steeds want kevin Costner![]()
Sexy old men
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sean Connery kan ik ook nog wel in komen dattie leuk is (wel paar jaartjes geleden, nu is het echt opa).
Maar Kevin kan ik me nu niet meer voorstellen hoor...
Ok, ik wilde een fotootje posten met hoe lomp hij er nu uit ziet, maar eigenlijk ziet hij er best goed uit nog, hehehehehe
Exactlyquote:Op zondag 12 februari 2012 14:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sean Connery kan ik ook nog wel in komen dattie leuk is (wel paar jaartjes geleden, nu is het echt opa).
Maar Kevin kan ik me nu niet meer voorstellen hoor...
Ok, ik wilde een fotootje posten met hoe lomp hij er nu uit ziet, maar eigenlijk ziet hij er best goed uit nog, hehehehehe
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:43 schreef PriemGirl het volgende:
Le fu.... Magnetix uitverkocht bij td
Mij nu ookquote:Op zondag 12 februari 2012 14:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Deze foto:
[ afbeelding ]
Doet me alleen iets teveel denken aan deze foto:
[ afbeelding ]
![]()
Ja als ik dan toch de hollands ga falen; kan ik net zo goed er meteen 9 uitzoekenquote:
De nada!quote:
Oh dat is zeker waarquote:Op zondag 12 februari 2012 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja als ik dan toch de hollands ga falen; kan ik net zo goed er meteen 9 uitzoeken
Die zitten ook nog steeds in mijn winkelwagenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat is zeker waarHoe staat het ervoor met je zoya's?
Bwhehe.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die zitten ook nog steeds in mijn winkelwagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |