Bij de nieuwe collectie zitten dupesquote:Op zondag 12 februari 2012 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Lekker krom. Geen hollands willen falen; maar wel bij bubs zoya's bestellen
Owjah !! *gaat nog meer swatches kijkenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij de nieuwe collectie zitten dupes
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm nee wil eik wel de hollands (puur voor de namen ook).
Heb nu bubs en td open staan
Kut
en adina en jem ookquote:Op zondag 12 februari 2012 13:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb een winkelmandje vol zoya's dankzij priem
Harlow en Veruschka uitverkocht
Ik vind sowieso alle mattes mooiquote:Op zondag 12 februari 2012 13:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
en adina en jem ook
Maar genoeg anderen om nog te falen![]()
En datquote:
Je mag niet eens lakkenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:20 schreef PriemGirl het volgende:
Zit nu in mijn winkelwagen:
Noel
Savita
Crystal
Breezi
Alegra
Sooki
Ik twijfel tussen Noel of Chrystal. Wil ze niet beiden.. Want wordt me nu al te duur.
O ja misschien toch maar eerst eens op mijn rekening kijken aangezien ik nu toch de hollands wil falen.
Le fu
Verrekquote:
quote:
Zelfkennis heb ik dan weer welquote:Op zondag 12 februari 2012 13:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dat
Echt handig mijn gefaal; terwijl ik niks mag lakken.
Logica. I have none
Falen in falenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Zelfkennis heb ik dan weer wel![]()
Wat lief!quote:Op zondag 12 februari 2012 13:34 schreef Debsterr het volgende:
Gister een Dior lakje gefaald, niet voor mijzelf, maar voor m'n oma.
Apparatquote:
Die dat die LE of nu in vaste collectie? Ik wil die ook nogquote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Apparathad ze bij mij gezien en wilde ze ook graag hebben. Nu dacht ik eraan toen ik bij de Douglas was dus ff gebeld of ze 'm zelf al had gevonden. Niet dus, en aangezien ze 1 april jarig is krijgt ze 'm dan van me
.
Oeh mooie kleur!quote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Apparathad ze bij mij gezien en wilde ze ook graag hebben. Nu dacht ik eraan toen ik bij de Douglas was dus ff gebeld of ze 'm zelf al had gevonden. Niet dus, en aangezien ze 1 april jarig is krijgt ze 'm dan van me
.
aah, wat liefquote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
.
Jaaaaa geniaalquote:Op zondag 12 februari 2012 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga helemaal stuk om de t-mobile reclame met Ali B
Ja en dan deze zijn lekker, KLEINE BROWNIES!quote:Op zondag 12 februari 2012 13:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jaaaaa geniaal
'Beetje naar links... NEE DAT IS DE BAKKER BROWNIE'
LE helaas, maar ik kon 'm bij de Douglas in Eindhoven nog vinden.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die dat die LE of nu in vaste collectie? Ik wil die ook nog
Kutquote:Op zondag 12 februari 2012 13:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
LE helaas, maar ik kon 'm bij de Douglas in Eindhoven nog vinden.
Ja daar gaat ze heel blij mee zijn denk ik zo. Ze weet nu wel dat ik 'm heb gehaald maar goed, koop er nog wel wat anders moois bij
.
Wil je hem echt hebben? Anders wil ik hier wel voor je kijken anders?quote:
Wat Uft zegt, ook ik wil best voor je kijken volgende week in de stadquote:
Ja nobuy, dus pech. Hij lag hier ook nog in de winkol nlquote:Op zondag 12 februari 2012 13:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wil je hem echt hebben? Anders wil ik hier wel voor je kijken anders?
Oh maar je gaat zeker pas kopen na je no-buy?
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja nobuy, dus pech. Hij lag hier ook nog in de winkol nl
Een gedeelde faal, is een halve faalquote:Op zondag 12 februari 2012 13:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga geen zoya's kijken anders wil ik ze allemaal hebben
Heb net wel twee nubars gekauft. Een voor mij, een voor een vriendin
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
één faal is geen faal, twee faals zijn een halve faal, drie faals zijn een eckten faal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |