Heb niks te Nederlandse bandjes, hoor. Vind alleen wel dat de beheersing van het Engels over het algemeen een stuk minder is, daar kan ik me wel aan storen. Nou is die bij The Me In You ook niet perfect maar iig goed genoeg om niet erg storend te zijnquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:21 schreef ranja het volgende:
[..]![]()
Helemaal niks. Vraag me af hoeveel het goed zouden vinden als het een nederlandse band zou zijn.
The Hickey Underworld is ook belgisch maar klinkt wel beter, hoewel ik dat na een paar nummers ook wel gehoord heb.
Ja, ook al even wat geluisterd. Klinkt goed!quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:44 schreef Beregd het volgende:
staat idd wel wat leuks op de luisterpaal.
Die Charlene soraia charmeert me wel
Staat nu als album van de week op de luisterpaalquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:00 schreef Bol_Wan het volgende:
Vreemd genoeg niet op de luisterpaal gekomen, maar wel erg lekker: de nieuwe Asteroids Galaxy Tour.
Wat gelikter als de voorganger, maar het blijven retecatchy nummers met een lekkere retro-vibe.
Staan een paar redelijke nummers op maar ook heel veel skip nummers. Heb het hele album binnen 20 minuten doorgewerkt geloof ikquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:00 schreef Bol_Wan het volgende:
Vreemd genoeg niet op de luisterpaal gekomen, maar wel erg lekker: de nieuwe Asteroids Galaxy Tour.
Wat gelikter als de voorganger, maar het blijven retecatchy nummers met een lekkere retro-vibe.
Ook net jools op Canvas gekeken? Wij vonden haar hier echt het toppunt van een niemendalletje, maar dat zal aan ons liggenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:51 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga nog een keer Lianne promotenvolgens mij komt ze wel met een album na een paar EPs, echt fijne muziek
Ja hoorde het weer daar en meteen ff opgezocht wat het ook alweer wasquote:Op zondag 19 februari 2012 22:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ook net jools op Canvas gekeken? Wij vonden haar hier echt het toppunt van een niemendalletje, maar dat zal aan ons liggen
Wel mooie stem maar ze deed er wel erg weinig mee...
Was een goede show trouwens, feist, bon iver, ben loncle soul, lianne,quote:Op zondag 19 februari 2012 22:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja hoorde het weer daar en meteen ff opgezocht wat het ook alweer was
Komt vast goed met d'r
Ik ben meteen verkocht,quote:Op maandag 20 februari 2012 15:41 schreef Norrage het volgende:
Weer een paar goede luisterpaal entries:
ME (Minco Eggersman) (leuke Nederlandse songwriter, heeft samen met Mensenkinderen zijn cd-presentatie volgende week zondag in de Ekko) http://www.nu.nl/cd-recensies/2744782/me--reservoirs.html
Zita Swoon Group - Wait For Me. De Afrika collaboratie!
Peter Broderick (zoals anjo al zei)
en een nieuwe Ting Tings.
Leuke tijden in muziekland al zeg ik het zelf
k moet hem zelf nog luisteren (want ik ben druk bezig met de nieuwe Brucequote:Op maandag 20 februari 2012 15:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ben meteen verkocht,opgezet, klinkt lekker
Nou ik hoop dat dat meer lijkt op Django Django, dan dat Hot Chip dat doetquote:Op maandag 20 februari 2012 16:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ow, Norrage..Django Django lijkt trouwens ook wel op The Beta Band. Dat is het andere waar ik het wel mee in verband bracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |