Ja allemaal, wil nog niet helemaal zeggen dat ze het niet kunnen hebben maar ik heb de kans zo klein mogelijk gehouden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:23 schreef Burdie het volgende:
Ffleaming, zijn jouw hondjes getest op syringiomelia?
Dacht ik ook al aan, heb een DM naar Opa bakkerbaard gestuurdquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Hij is echt keileuk![]()
Mss kun je ff een tt change aanvragen?
Radar heeft vorig jaar een uitzending gehad over problemen met rashonden. Ik schrok er best wel van toen ik het zag.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Je bedoeld de koppijn die ze altijd hebben door hun gaar gefokte hoofdjes waarvan de schedelpan te klein is voor de hersenen?
Sorry, dat is grof, maar ik hou niet van rassen die zo gefokt zijn dat ze eigenlijk allemaal ellende hebben.
Da's inderdaad heel handig! Maaaaaaar je kunt er beter een ander commando aan koppelen. Ken mensen die het wel eens over "zo terug, ik moet even plassen!" hadden, waarna de hond braaf het commando opvolgde... midden in de woonkamerquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:44 schreef Lonaa het volgende:
Dat is slim. Je kunt m zelfs leren dat als hij gaat plassen, dan zeg je "plassen" en daarna een koekje.
Dan kan ie later op commando plassen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:58 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Da's inderdaad heel handig! Maaaaaaar je kunt er beter een ander commando aan koppelen. Ken mensen die het wel eens over "zo terug, ik moet even plassen!" hadden, waarna de hond braaf het commando opvolgde... midden in de woonkamer
Het commando is hier "plasje doen", dat gebruik ik nooooooooit voor mezelf.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:58 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Da's inderdaad heel handig! Maaaaaaar je kunt er beter een ander commando aan koppelen. Ken mensen die het wel eens over "zo terug, ik moet even plassen!" hadden, waarna de hond braaf het commando opvolgde... midden in de woonkamer
Idem hierquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:58 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Yep ideaal, bob doet dat ook. Kakken kan ook.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:44 schreef Lonaa het volgende:
Dat is slim. Je kunt m zelfs leren dat als hij gaat plassen, dan zeg je "plassen" en daarna een koekje.
Dan kan ie later op commando plassen.
Nee precies, dat doe ik ook niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar m dan niet in de tuin zetten natuurlijkriem aan en even naar de groenstrook lopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |