Omdat jij duidelijkheid eist.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, doei. Zo werkt dat niet natuurlijk he. Op het moment dat er iets is afgesproken en er een plan van aanpak is afgesproken, lijkt het me nou niet bepaald onredelijk om je daar aan te houden.
Waarom spreek je anders in godsnaam dingen af.
Ik denk dat ze dingen afspreken om te proberen om dingen voor jou duidelijk te maken. Tegelijkertijd is een lichaam geen machine en reageert het niet altijd zoals zij verwachten en daarom moeten ze afwijken van die afspraken. Ik zou toch proberen of er niet vaker en beter met jou overlegd kan worden, als de arts dat zelf niet kan, dan een zuster of een andere patientenbegeleider.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, doei. Zo werkt dat niet natuurlijk he. Op het moment dat er iets is afgesproken en er een plan van aanpak is afgesproken, lijkt het me nou niet bepaald onredelijk om je daar aan te houden.
Waarom spreek je anders in godsnaam dingen af.
Ik zou gewoon lekker thuis gaan zitten, je weet toch altijd binnen het uur dat een behandeling niet goed is, of een rare keuze, of welke medicatie je moet hebben, en hoe idioot het is dat ze je iets anders geven, of de behandeling te kort danwel lang geprobeerd wordt.quote:
Jup, met hele gave knipperende microfoonsquote:Op zondag 12 februari 2012 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
Ing, hebben jullie Lips voor de xdoos? En wat zijn leuke kinectjes?
Maar dat ze nu niet aan de afspraak kunnen houden komt ook omdat de arts zich gisteren zorgen om je maakte en allerlei andere dingen wilde controleren. Dat kon ze van te voren niet inschatten, anders had ze die onderzoeken wel eerder gedaanquote:Op zondag 12 februari 2012 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, de arts was er niet. Die staat op de OK. Zal het morgen eens vragen ook. Want van gips gaat je wond toch niet dicht?
De AFSPRAAK was ook, tot Zondag = dus vandaag kijken of die wond dicht zou zijn, en anders zou ze iets anders proberen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nou niet bepaald op gips zit te wachten ook. Klote gips doet ook alleen maar pijn ookHet is zo vaag allemaal ook. Ene moment a, dan b, dan c en dan ineens f om vervolgens weer a te doen.
Hoofdpijn?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:30 schreef Partingglass het volgende:
pfff. zo dat was me een beetje een heftig avondje/nachtje. Goedemiddag iedereen.
Die zorg heb ik ook een beetje. Aan de andere kant wandelt hij nu al een jaar in en uit de tuin en gaan ze hem niet achterna dus wie weet gaat dat best meevallen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:29 schreef Oognip het volgende:
Wat een mooie rooie is die rooie, Cat
Ben je alleen niet bang dat als het jouw kat wordt en hij gaat via de schutting de tuin uit, dat je andere katten dat ook door hebben en ze niet meer in je tuin te houden zijn?
Maar het kan natuurlijk best zijn als ze aan elkaar gewend zijn dat ze eerder de neiging hebben om achter de rooie aan te gaan. Hopelijk gebeurt het nietquote:Op zondag 12 februari 2012 15:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die zorg heb ik ook een beetje. Aan de andere kant wandelt hij nu al een jaar in en uit de tuin en gaan ze hem niet achterna dus wie weet gaat dat best meevallen.
Hopelijk heeft de rooie gewoon een fijn huis en komt hij af en toe eens buurten hier.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar het kan natuurlijk best zijn als ze aan elkaar gewend zijn dat ze eerder de neiging hebben om achter de rooie aan te gaan. Hopelijk gebeurt het niet
En dan vraag je je een heel klein beetje af waarom je gisteren niet eerder aan de Spa bent gegaanquote:Op zondag 12 februari 2012 15:39 schreef Partingglass het volgende:
Hoofdpijn is bijna weg maar gewoon brak. Ach hoort erbij is nagenieten van gisteren zullen we maar zeggen. was gezellig en daar gaat het om.
Er loopt hier ineens ook een grijze zwerver rond. Tenminste; ik denk dat het een zwerver is, want er hangen joekels van ballen onder, geen bandje en een beetje valig en flets. Beeb heeft net een buitenverblijf gebouwd, zodat de zwervers beschut en warm kunnen zitten.quote:was eerst nooit zo van de katten maar de laatste tijd begin ik ze steeds meer de waarderen. Die vale is wel een prachtbeest man.
Doe er verwarming in, dat trekt ze geheid aan.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan vraag je je een heel klein beetje af waarom je gisteren niet eerder aan de Spa bent gegaan
[..]
Er loopt hier ineens ook een grijze zwerver rond. Tenminste; ik denk dat het een zwerver is, want er hangen joekels van ballen onder, geen bandje en een beetje valig en flets. Beeb heeft net een buitenverblijf gebouwd, zodat de zwervers beschut en warm kunnen zitten.
Ik heb overwogen licht aan te leggen in het huisje, zodat het er warm isquote:Op zondag 12 februari 2012 15:42 schreef Cat22 het volgende:
Doe er verwarming in, dat trekt ze geheid aan.
Neuh ik ken de consequentie en die is het dan toch waard. Hoewel het net zo gezellig is zonder alcohol eigenlijk. Acht laat je ook weer weten dat je leeft.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan vraag je je een heel klein beetje af waarom je gisteren niet eerder aan de Spa bent gegaan
[..]
Er loopt hier ineens ook een grijze zwerver rond. Tenminste; ik denk dat het een zwerver is, want er hangen joekels van ballen onder, geen bandje en een beetje valig en flets. Beeb heeft net een buitenverblijf gebouwd, zodat de zwervers beschut en warm kunnen zitten.
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben overigens blij met den nieuwe telefoon inclusief fatsoenlijke camera, valt het op?
Fotoooooooooooo'squote:Op zondag 12 februari 2012 15:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Om 11 uur nog afgesproken met iemand..om rond 12 uur te gaan wandelen.Dat werd een rondje van 3 uurEn....... Taco heeft losgelopen
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |