JIJ SNAPT ME!quote:Op zondag 12 februari 2012 14:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is midden in de nachtWie bedenkt zoiets
Gips is neem ik aan voor rust en steun? En dat je het niet onverwacht beweegt en dan door de grond gaat van de pijn?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:56 schreef Qwea het volgende:
ik heb gips
Ik blijf niet snappen waarom. Maar goed, morgen de voet in een iets andere stand zetten ws en dan nog eens gips. Wtf?
Nou ja, dat zeg ik. Ik snap er niks van.
Chip checken ook nog maar ergens in dat procesquote:Op zondag 12 februari 2012 14:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bandje om met een briefje en es wat rondvragen in de buurt en indien na 2 weken geen reactie is het finders keepers
Oh jaquote:Op zondag 12 februari 2012 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Chip checken ook nog maar ergens in dat proces
En verder eens
Exactemundo!quote:Op zondag 12 februari 2012 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Chip checken ook nog maar ergens in dat proces
En verder eens
Zowel bij Boor als Biet kan ik de chip ook niet voelen.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:59 schreef Cat22 het volgende:
Tijdens het kroelen heb ik al gevoeld of ik een chip kon ontdekken (bij Yoko en Satsu lukt me dat), maar Rooie gaf zijn geheimen niet prijs.
Die van T&L kan ik echt niet voelen....zo nog es proberen, ze zijn nu toch comateusquote:Op zondag 12 februari 2012 14:59 schreef Cat22 het volgende:
Tijdens het kroelen heb ik al gevoeld of ik een chip kon ontdekken (bij Yoko en Satsu lukt me dat), maar Rooie gaf zijn geheimen niet prijs.
Ja, de arts was er niet. Die staat op de OK. Zal het morgen eens vragen ook. Want van gips gaat je wond toch niet dicht?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En toen je het vroeg terwijl ze het gips aanbrachten?
Mag er niet op steunen. En rusten deed ik toch al want ik lig in dat pokke bed hierquote:Op zondag 12 februari 2012 14:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gips is neem ik aan voor rust en steun? En dat je het niet onverwacht beweegt en dan door de grond gaat van de pijn?
Van (onder) gips kan een wond prima dicht gaan. Doordat er geen beweging meer mogelijk is en de wond rust krijgt bij voorbeeld.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, de arts was er niet. Die staat op de OK. Zal het morgen eens vragen ook. Want van gips gaat je wond toch niet dicht?
De AFSPRAAK was ook, tot Zondag = dus vandaag kijken of die wond dicht zou zijn, en anders zou ze iets anders proberen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nou niet bepaald op gips zit te wachten ook. Klote gips doet ook alleen maar pijn ookHet is zo vaag allemaal ook. Ene moment a, dan b, dan c en dan ineens f om vervolgens weer a te doen.
Maar jij bent dan ook niet medisch-orthopedisch geschoold.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mag er niet op steunen. En rusten deed ik toch al want ik lig in dat pokke bed hier![]()
Dus dat zeg ik, ik kan me geen reden voorstellen.
Ik heb ook nog nooit gehoord van gips, bij een open wondje, om het dicht te krijgen
Nee. Maar ik baal er wel van dat er a gezegd wordt op vrijdag, en dat het dan ineens weer anders is ook.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook niet medisch-orthopedisch geschoold.
Ik ben bang dat de duidelijkheid die jij zo graag wilt en nodig hebt nu heel moeilijk is te geven. En ik snap dat je baalt. En blijf vragen om toelichting maar probeer ook te accepteren dat hetgeen wat vandaag is gezegd morgen toch anders kan zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Maar ik baal er wel van dat er a gezegd wordt op vrijdag, en dat het dan ineens weer anders is ook.
Zoeen heb ik hier ook.quote:
Ja, doei. Zo werkt dat niet natuurlijk he. Op het moment dat er iets is afgesproken en er een plan van aanpak is afgesproken, lijkt het me nou niet bepaald onredelijk om je daar aan te houden.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de duidelijkheid die jij zo graag wilt en nodig hebt nu heel moeilijk is te geven. En ik snap dat je baalt. En blijf vragen om toelichting maar probeer ook te accepteren dat hetgeen wat vandaag is gezegd morgen toch anders kan zijn.
Echt waarquote:Op zondag 12 februari 2012 15:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, doei. Zo werkt dat niet natuurlijk he. Op het moment dat er iets is afgesproken en er een plan van aanpak is afgesproken, lijkt het me nou niet bepaald onredelijk om je daar aan te houden.
Waarom spreek je anders in godsnaam dingen af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |