Dit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij mij is het een jaar na dato nog even helder als een week erna hoor.
Nooit. Meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dus drinken we melk van een koe...quote:Maar dan wel 'eigen' melk, andermans melk is niet mijn ding.... alsof een olifantje bij een zebra staat te drinken zeg maar...
Ik vind het eerlijk gezegd nog veel triester om daar hier over te gaan lopen klagen en te verwijzen.. Lau had op alle 10 haar vingers kunnen natellen wat voor reacties er daar zouden volgen. In mijn ogen zwaar provoceren en uitdagen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:55 schreef Vlindur het volgende:
Wat een verschil met reacties zeg, moet je eens kijken wat een triest publiek prikbord heeft
Rienk helpt me wel vaker met kolven, Thijs wilde nu ook helpenEn had dorst en vond het lekker ook!
Das mijn reactiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:04 schreef Twinkly het volgende:
Sorry hoor, maar wat een flauwe en domme reacties.
[..]
En dus drinken we melk van een koe...
Hoezo? Het is 'mijn' forum niet. Het liet in mijn beeld alleen maar zien hoe lief Thijs dat dronk. Dat al die mutsen daar vallen over het feit dat er een borst is vind ik dieptriestquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd nog veel triester om daar hier over te gaan lopen klagen en te verwijzen.. Lau had op alle 10 haar vingers kunnen natellen wat voor reacties er daar zouden volgen. In mijn ogen zwaar provoceren en uitdagen.
Laura komt daar al wat langer, die had op voorhand kunnen weten hoe een topic met dát als onderwerp zou gaan lopen. Sterker nog, daar had je dikke weddenschappen op kunnen afsluitenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:04 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoezo? Het is 'mijn' forum niet. Het liet in mijn beeld alleen maar zien hoe lief Thijs dat dronk. Dat al die mutsen daar vallen over het feit dat er een borst is vind ik dieptriest
Nee wat dacht je van eens die domme vooroordelen de wereld uit helpen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd nog veel triester om daar hier over te gaan lopen klagen en te verwijzen.. Lau had op alle 10 haar vingers kunnen natellen wat voor reacties er daar zouden volgen. In mijn ogen zwaar provoceren en uitdagen.
Ik zeg dat IK het onnatuurlijk vind om MIJN kind melk van een andere moeder te laten drinken. En daarover maakte ik de vergelijking. Over BV in het algemeen of kolven of foto's daarvan heb ik niets gezegd...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee wat dacht je van eens die domme vooroordelen de wereld uit helpen?
Jij roept over een olifant die bij een zebra drinkt maar je kind melk van de koe geven is toch feitelijk niks anders?
Ik snap niet dat de mens zover van zijn natuur af is komen te staan
De olifant en zebra gaan natuurlijk nergens over, want volgens mij zijn Vlindur en Thijs allebei gewoon van het menselijk ras.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zeg dat IK het onnatuurlijk vind om MIJN kind melk van een andere moeder te laten drinken. En daarover maakte ik de vergelijking. Over BV in het algemeen of kolven of foto's daarvan heb ik niets gezegd...
Lekker stoken door de link door te posten op het babypb, dàt doe je in dit topic. Valt me ook nog enorm van je tegen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef Ireth het volgende:
Maar goed, wat doe ik in dit topic!Het is 8 jaar geleden dat er bij mij melk uit mijn borsten kwam
Tjuus!
Fantastische foto's bitterend!!quote:
Op borstvoeding.com staat een tabel met hoeveel kindjes van elke leeftijd per etmaal drinken (sorry geen link want vanaf mijn telefoon). Wel met grote marges hoor. Maar daar zie je dat ze bijvoorbeeld met vijf maanden minder drinken dan met drie en vier maanden. Dus misschien is 160 toch genoeg? En anders merk je het 's avonds wel toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:33 schreef Nirak het volgende:
Ik heb laatst die docu breast is best zitten kijken, daar gebruikte een vader de moedermelk vor de ontbijtgranen, dus ik kijk nergens meer van op![]()
Even een vraagje. Ons kereltje drinkt nog maar 5 voedingen per dag. Is het dan ook aan te raden om ook meer dan 160 ml in zijn flesje te doen voor het kdv? Het leek daar prima te gaan met de oude hoeveelheden, maar gisteren kwam hij om de 2 uur toen mijn ouders oppaste.. Er was zo'n formule. Als ik die toepas is het 6,4 x 150: 5 = 190 per keer.
Maar ik heb ook ooit gelezen dat je er per maand dat ze oud zijn weer wat van die 150 af zou moeten doen?
Och ik haakte gewoon in op het gestook van Vlindur hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:35 schreef McLaura het volgende:
[..]
Lekker stoken door de link door te posten op het babypb, dàt doe je in dit topic. Valt me ook nog enorm van je tegen.
Maar goed : meiden hier, bedankt voor de leuke reacties! Thijs vond het lekker, het wordt wat mij betreft geen gewoonte. Hij heeft vanmiddag meer moedermelk binnengekregen dan in de rest van zijn leven
Hoezo niet? Ik ben aangenomen toen mijn kleintje een half jaar was en heb toen ook gelijk gezegd dat ik ging kolven. Was geen enkel probleem. Dit soort dingen zijn maar heel tijdelijk he.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:22 schreef TimeJumper het volgende:
Als ik geluk heb kan ik een baan krijgen voor 2 en een halve dag krijgen bij het werk van mijn vriend.
Dit hoor ik op korte termijn, maar kan daar nou neit gelijk aankomen dat ik uren moet kolven.
Dus als het nodig is wil ik dde "druk" eraf kolven daar en hier thuis alvast een voorraadje afkolven of zo.
Ik ben nog effe aan het bedenken hoe ik dat ga "vormgeven"
ik heb het vandaag koud geprobeerd en ze keek heel vies...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:46 schreef _evenstar_ het volgende:
Heel stom misschien maar moet je t opwarmen? Misschien vind ze het koud lekkerder?
http://www.borstvoeding.c(...)ie/hoeveel.html#meerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:44 schreef Nirak het volgende:
Ijsblokzakjes gaan hier prima zonder knoeien, maar wel afhankelijk van merk (plus huismerk)
Ik kan die tabel niet vinden op borstvoeding.com ...
Ja misschien kan het ook wel, ik wil eigenlijk geen enkel risico lopen dat ze me die baan daarom misschien niet geven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:45 schreef WupWup het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik ben aangenomen toen mijn kleintje een half jaar was en heb toen ook gelijk gezegd dat ik ging kolven. Was geen enkel probleem. Dit soort dingen zijn maar heel tijdelijk he.
Bitterend, is het niet slim om ze op het kdv te vragen of ze kleinere porties per keer willen aanbieden? Scheelt je een boel weggooien. Is nogal zonde als je 450 ml meegeeft en er elke keer 300 in de gootsteen verdwijnt
Ja joh? Ik kreeg dan knipperend rood licht.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
de mijne zowel het snelle als het tragere ritme? google andere de gebruiksaanwijzing eens op?
en ik ben natuuurlijk een enorme kolfpro![]()
dan heb ik het ritme nog niet te pakkenquote:Op zondag 19 februari 2012 15:12 schreef bitterend het volgende:
keer of 5-8? na 2 keer doet ie het ook
Ik heb maar 2 keer drukken op de handel nodig voor de juiste ritmequote:Op zondag 19 februari 2012 15:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dan heb ik het ritme nog niet te pakkenhaha
en ik vind het prettig als het een beetje lekker loopt...
Hihi, ik kan me daar nog niets bij voorstellen!quote:Op zondag 19 februari 2012 19:22 schreef Sannne het volgende:
Bitterend![]()
Eliesje heeft nu keuteltjes door het vaste voedsel hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |