Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Ach, ik heb een 4-3-3 ST Neymar erop staan voor 20k - 27.5k BIN. Is dat te duur of niet?quote:
Lijkt me wel, ik zie ze meestal gaan voor 15-20kquote:Op zondag 12 februari 2012 09:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, ik heb een 4-3-3 ST Neymar erop staan voor 20k - 27.5k BIN. Is dat te duur of niet?
Ik denk niet dat ik veel aan hem heb op het moment, misschien later als je hem dan nog hebquote:Op zondag 12 februari 2012 10:01 schreef stoereboii het volgende:
Ik heb een Pepe erop gezet voor 150, 433 en ps3.
Trade! Energie wil je anders Pepe ruilen tegen iets?
Slaap lekker zul je bedoelen.. :pquote:Op zondag 12 februari 2012 10:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiemorgen
Zware nakt jeweetzquote:Op zondag 12 februari 2012 10:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Slaap lekker zul je bedoelen.. :p
Hallon gahahahaquote:Op zondag 12 februari 2012 10:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiemorgen
Ik kan niet kijken in le futurequote:Op zondag 12 februari 2012 10:37 schreef stoereboii het volgende:
Zou er een zware Bidding war komen op prpe die nu op 800 staat?
Hoezo?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:06 schreef detennismaster het volgende:
Stoereboii je verkloot onze hele reeks!!!!
Ok rapporteer deze gast allemaal ff. Wat een kneus!quote:
Dit.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:22 schreef Rijst het volgende:
Zijn we eindelijk eens van GJE af, en dan verschijnt er opeens een andere spammongool.
Je bent nog lang niet van me afquote:Op zondag 12 februari 2012 11:22 schreef Rijst het volgende:
Zijn we eindelijk eens van GJE af, en dan verschijnt er opeens een andere spammongool.
Fok! knokploeg?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je bent nog lang niet van me af
Watjesquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 11:32 schreef Rijst het volgende:
En TT moest natuurlijk zijn R.I.P.Whitney Houston
Vandermar en niet trollenquote:Op zondag 12 februari 2012 11:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
We moeten echt een lijstje maken van mensen die niet trollen en dom doen.
De normale fifamensen:
Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
DutchSL
Tobiwan
Dudeweiser
Rijst
Lindgren
Vandermar ( twijfelgeval)
Quote maar als je er ook bij hoort. Ik heb het ff snel uit mijn hoofd gedaan.
Ik speelde net tegen iemand die na het zien van mijn team zijn controller al weglegde. Hele wedstrijd niks gedaan, heb alle filmpjes moeten uitkijken. Krijg ik na afloop nog extra XP ook met als reden 'alle filmpjes bekeken'quote:Op zondag 12 februari 2012 11:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mensen die vanaf minuut 10' hun controller weg leggen...![]()
Over het berichtje van pubertalk: bedoelde ik GJE niet mee, die is steeds relaxter aan het wordenquote:Op zondag 12 februari 2012 11:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De normale fifamensen:
Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
DutchSL
Tobiwan
Dudeweiser
Rijst
Lindgren
Krijg je daar serieus punten voor?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik speelde net tegen iemand die na het zien van mijn team zijn controller al weglegde. Hele wedstrijd niks gedaan, heb alle filmpjes moeten uitkijken. Krijg ik na afloop nog extra XP ook met als reden 'alle filmpjes bekeken'
Ik troll toch ook niet?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De normale fifamensen:
Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
DutchSL
Tobiwan
Dudeweiser
Rijst
Lindgren
Kennelijk, 30 XP was het ofzoquote:Op zondag 12 februari 2012 11:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Krijg je daar serieus punten voor?
Sinds hij een speler van Tim heeft gekregen niet meer!quote:
Hoe lang zit je hier al?quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 11:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Over het berichtje van pubertalk: bedoelde ik GJE niet mee, die is steeds relaxter aan het worden
Shit, je was me te snel voorquote:
Zijn jouw Brazilianen nou verkocht?quote:
Ja en ja, ik gebruik nu m'n geld om te handelen.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zijn jouw Brazilianen nou verkocht?Is je MLS team nu je enige team?
Ik zit hier al 2 jaar ofzo. Ik troll niet en doe normaal.quote:
Wat heeft de duur van verblijf met troll of niet te maken?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zit hier al 2 jaar ofzo. Ik troll niet en doe normaal.
Vraag andere maar of ik er bij hoor.
Aangezien ik Kandji in een pakje had ga ik ook een MLS team maken, binnenkort potje?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja en ja, ik gebruik nu m'n geld om te handelen.
Beetje minder spelen en meer handelen
Sure thing, als je een MLS team nodig hebt mag je het zeggen, ik heb de best mogelijke combinaties vind ik zelfquote:Op zondag 12 februari 2012 11:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Aangezien ik Kandji in een pakje had ga ik ook een MLS team maken, binnenkort potje?
Zou ik niet doen.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zit met een Neymar, voor 16.75k gekocht op 4-3-3 ST.
Voor hoeveel kan ik hem erop zetten? Want 20k en 27.5k BIN verkoopt niet.
Is erop zetten voor 150 een optie?
Kom maar met een suggestiequote:Op zondag 12 februari 2012 12:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sure thing, als je een MLS team nodig hebt mag je het zeggen, ik heb de best mogelijke combinaties vind ik zelf
Is een optie, maar te groot risico op verlies. Er staan ST Neymars 4-3-3 op voor 18k BIN, dus ga rond dat bedrag zittenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zit met een Neymar, voor 16.75k gekocht op 4-3-3 ST.
Voor hoeveel kan ik hem erop zetten? Want 20k en 27.5k BIN verkoopt niet.
Is erop zetten voor 150 een optie?
Sommige spelers waren geblesseerd, staan dus niet in de basis. Zoals Kandji hoort er te staan ipv Agorsorquote:Op zondag 12 februari 2012 12:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jpndY5jGbcQbo
Ik hoor er niet bijquote:Op zondag 12 februari 2012 11:56 schreef detennismaster het volgende:
Ik noem het wel anders:
Hall of Fame:
Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
DutchSL
StijnDa
Tobiwan
Dudeweiser
Rijst
Lindgren
Vandermar
Laucas
psychedelicate
Forgivenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:12 schreef stoereboii het volgende:
Jongens sorry ik dacht dat ik het nummer zelf moest aanpassen, ik dacht dat dat gwn bij de TT hoorde echt sorry
Komt eraanquote:Op zondag 12 februari 2012 12:17 schreef Fuszy het volgende:
Normaal wordt dat gecompenseerd door een dubbele OP chick
Boooyahhquote:Op zondag 12 februari 2012 12:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Komt eraanecht sorry guys ik wist niet dat het nummer zichzelf aanpast
Natuurlijk wel! je bent toegevoegd!quote:
Zelfde hier, alleen webapp doet lang over aankopen verwerkenquote:
Zit er alweer in maar lag er opeens uitquote:Op zondag 12 februari 2012 12:40 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het ook nog gewoon!
Hehequote:We moeten echt een lijstje maken van mensen die niet trollen en dom doen.
De normale fifamensen:
Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
DutchSL
Tobiwan
Dudeweiser
Rijst
Lindgren
Vandermar ( twijfelgeval )
Hoezo? Kan je daar rijk mee worden?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:50 schreef vandermar het volgende:
En hebben we allemaal de cd's van Whitney Houston al besteld?
Mn oma is gisteren overledenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:50 schreef vandermar het volgende:
En hebben we allemaal de cd's van Whitney Houston al besteld?
Sterkte!quote:
Neen! Maar wanneer een artiest komt te overlijden kopen mensen ineens massaal cd's daarvan. Kijk naar Michael Jackson, Amy Winehouse.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:53 schreef Doublepain het volgende:
Lol @ksi, toen ramsey scoorde twitterde hij dat er ern beroemdheid dood ging. Raad eens:
“@KSIOlajidebt: OMFG WHITNEY HOUSTAN DIED!!! AND GUESS WHAT!!! RAMSEY SCORED!!! OMFG!!!! THIS KEEPS ON HAPPENING!!!”
Haha inderdaad:quote:Op zondag 12 februari 2012 12:53 schreef Doublepain het volgende:
Lol @ksi, toen ramsey scoorde twitterde hij dat er ern beroemdheid dood ging. Raad eens:
“@KSIOlajidebt: OMFG WHITNEY HOUSTAN DIED!!! AND GUESS WHAT!!! RAMSEY SCORED!!! OMFG!!!! THIS KEEPS ON HAPPENING!!!”
twitter:KSIOlajidebt twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 17:40:10oh S*** Ramsey just scored...Someone will die tomorrow now... reageer retweet
Gecondoleerd!quote:
Veel sterkte ermee!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]Dank je. Ze wilde ook graag, dus het is eignlijk best een goed iets
Niet leuk voor de nabestaanden, in dit geval jij.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]Dank je. Ze wilde ook graag, dus het is eignlijk best een goed iets
Stop nou maar met je hall of fame, niemand geeft een neukquote:Op zondag 12 februari 2012 13:03 schreef detennismaster het volgende:
Hall of Fame:
Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
StijnDa
DutchSL
Laucas
Tobiwan
Dudeweiser
Fuszy
Rijst
Lindgren
Vandermar
Psychedelicate
Doublepain ( niet teveel Ricky fappen )
Harregarre
Dit is wel zo'n beetje de lijst?
Zegt degene die er niet bij staat.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stop nou maar met je hall of fame, niemand geeft een neuk
So? Ik hecht geen enkele waarde aan je zogenaamde "hall of fame"quote:Op zondag 12 februari 2012 13:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zegt degene die er niet bij staat.
Boeit me nul.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
So? Ik hecht geen enkele waarde aan je zogenaamde "hall of fame"
Feyenoord begint pas om half 5.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:09 schreef Doublepain het volgende:
Nou ik ga maar weer. Naar het mooiste stadion van nl, alleen jammer dat hij niet in fifa zit
Prachtigquote:
De Kuip moet je dan wel bedoelenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:09 schreef Doublepain het volgende:
Nou ik ga maar weer. Naar het mooiste stadion van nl, alleen jammer dat hij niet in fifa zit
Ik ga hem in Ohio hangen.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
De Kuip moet je dan wel bedoelen
Ik ben wel content met mijn plaats in de hall of fame, ik print het ook uit en laat het dinsdag tijdens college zien
Ik weet niet hoe lang ik hier nu zit, maar ik post hier bijna altijd nuttige dingen over FUTquote:Op zondag 12 februari 2012 13:03 schreef detennismaster het volgende:
Hall of Fame:
Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
StijnDa
DutchSL
Laucas
Tobiwan
Dudeweiser
Fuszy
Rijst
Lindgren
Vandermar
Psychedelicate
Doublepain ( niet teveel Ricky fappen )
Harregarre
Dit is wel zo'n beetje de lijst?
Klopt!quote:Op zondag 12 februari 2012 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang ik hier nu zit, maar ik post hier bijna altijd nuttige dingen over FUT
12k?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wil iemand Neymar op PS3 4-3-3 hebben als ik hem niet verkoop?
Gooi maar een mooie prijs op
150.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wil iemand Neymar op PS3 4-3-3 hebben als ik hem niet verkoop?
Gooi maar een mooie prijs op
Dat is een beetje té weinig, heb m'n geld hard nodigquote:
Voor hoeveel had je hem erop staan dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is een beetje té weinig, heb m'n geld hard nodig
Als ik hem niet verkoop mag ie weg voor 17k
17k is zn prijs hèquote:Op zondag 12 februari 2012 13:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is een beetje té weinig, heb m'n geld hard nodig
Als ik hem niet verkoop mag ie weg voor 17k
17.5k - 20K BINquote:Op zondag 12 februari 2012 13:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Voor hoeveel had je hem erop staan dan?
Ze gaan voor hoger als ik kijk op ST 4-3-3quote:
Ik hoor anders niet veel mensen zeuren hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
Wat begrijpen jullie niet aan dat de rest van het forum het irritant vind dat jullie hier spelers aanbieden? En dan niet eens voor een echt vriendenprijsje.... kapppuhh ermee!
Walkerquote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/15825
Bijna klaar. Wie ziet de vreemde eend in de bijt.
Je kunt het zeggen, maar sommigen zijn zo vreselijk mongool dat ze het nooit snappen.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
Wat begrijpen jullie niet aan dat de rest van het forum het irritant vind dat jullie hier spelers aanbieden? En dan niet eens voor een echt vriendenprijsje.... kapppuhh ermee!
Zal niet meer gebeuren, sorryquote:Op zondag 12 februari 2012 13:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt het zeggen, maar sommigen zijn zo vreselijk mongool dat ze het nooit snappen.
Edit: oh, het was GJE. Goed, blijft irritant.
Ok!quote:Op zondag 12 februari 2012 13:41 schreef Toefjes het volgende:
Iemand Cambiasso kopen voor honderd miljoen miljard? In 4-2-3-1, dat is een hele sterke formatie en hij is echt fucking goed!
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:41 schreef Toefjes het volgende:
Iemand Cambiasso kopen voor honderd miljoen miljard? In 4-2-3-1, dat is een hele sterke formatie en hij is echt fucking goed!
Zie de reactie precies onder die jouw reactiequote:
Hoezo nou weer Walker?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
hey man waarom walker en if van persie ipv upquote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
Ja, Ajax, blabla. Maar neem dan IF Boulah, heb je nog een zwart kaartje ookquote:
Nog voortgang gemaakt met je MLS?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, Ajax, blabla. Maar neem dan IF Boulah, heb je nog een zwart kaartje ook
Nog nietquote:Op zondag 12 februari 2012 13:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog voortgang gemaakt met je MLS?
Neen! Ik heb nog wel stekelenburg in verkeerde formatie.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:51 schreef Rijst het volgende:
Die keeper is ook kutelke finesse shot gaat erin.
Waar speelt hij?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nog niet
Er staat nu btw een Vela met 3000 bid met nog 1 minuut op de markt, voor wie wellicht een koopje wil.PS3
Hij ging uiteindelijk voor 9600, iets onder de marktprijsquote:
damnnnnquote:Op zondag 12 februari 2012 13:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij ging uiteindelijk voor 9600, iets onder de marktprijsHij speelt bij Sociedad.
Moet dat er zijn?quote:
Basketbal is veel onrealistischer als game dan in het echt, bij FIFA is dat wat minder het gevalquote:Op zondag 12 februari 2012 14:04 schreef Rijst het volgende:
Ik ga denk ik NBA 2K12 bestellen. Tegenstanders ownen met Jeremy Lin.
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:59 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds de release van FUT 12 heb ik nooit meer zo weinig coins gehad ...
Ik heb dezelfde bal als jouquote:
Steve Nash > Lin ook al is Nash bijna bejaardquote:Op zondag 12 februari 2012 14:04 schreef Rijst het volgende:
Ik ga denk ik NBA 2K12 bestellen. Tegenstanders ownen met Jeremy Lin.
Ik heb nog wel wat teams, dus spelen kan ik wel. Ik haat FUT alleen door de disconnects die ik heb. Ik vind het het niet waard om een nieuwe modem te regelen bij Ziggo.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:08 schreef zerokil het volgende:
[..]
Haha, ga je trouwens nog wel verder met FUT?
Heb je zo'n Experia Box?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat teams, dus spelen kan ik wel. Ik haat FUT alleen door de disconnects die ik heb. Ik vind het het niet waard om een nieuwe modem te regelen bij Ziggo.
De teams die ik nu nog heb zijn:
Eredivisie silver (incl SIF Guidetti)
Serie A Silver (Shaarawy, Coutinho, kabir , pasquato etc)
gold braskillers
dutch bronze (incl if schenkeveld en Nemeth.)
Bronze MLS en koreanen
bronze italiaans elftal.
vast nog wel iets anders.
Echt helemaal stoppen zal ik niet doen, maar ik merk nu al dat ik een maand niet meer heb gespeeld. Af en toe een team maken is wel leuk, maar eigen tijdverspilling. matchcoins krijg ik amper, dus moet ik veel tijd stoppen in traden en dat is niet leuk.
Welke formaties zijn je bronze teams? Ik heb een shitload aan bronze spelers, misschien zit er nog wat leuks tussen voor je. Waarschijnlijk niet van al te veel waarde hoor maar toch.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat teams, dus spelen kan ik wel. Ik haat FUT alleen door de disconnects die ik heb. Ik vind het het niet waard om een nieuwe modem te regelen bij Ziggo.
De teams die ik nu nog heb zijn:
Eredivisie silver (incl SIF Guidetti)
Serie A Silver (Shaarawy, Coutinho, kabir , pasquato etc)
gold braskillers
dutch bronze (incl if schenkeveld en Nemeth.)
Bronze MLS en koreanen
bronze italiaans elftal.
vast nog wel iets anders.
Echt helemaal stoppen zal ik niet doen, maar ik merk nu al dat ik een maand niet meer heb gespeeld. Af en toe een team maken is wel leuk, maar eigen tijdverspilling. matchcoins krijg ik amper, dus moet ik veel tijd stoppen in traden en dat is niet leuk.
Ik heb geen idee wat we precies hebben. Heb al met de instellingen lopen kutten, maar het heeft geen baat gehad. Heb zelf nog een switch gekocht om bedraad te kunnen spelenquote:
10x 100k over miljoenen spelers, zeer weinig kansquote:Op zondag 12 februari 2012 14:20 schreef stoereboii het volgende:
Zou wel heerlijk zijn als ik of iemand anders hier 100k krijgt van die contestzal wel niet maar toch
Ong 0,00000000000000000000000000000001% :pquote:Op zondag 12 februari 2012 14:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
10x 100k over miljoenen spelers, zeer weinig kans
Nee, gewoon 50%.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ong 0,00000000000000000000000000000001% :p
Ik heb eigenlijk geen idee. sowieso een 4-1-2-1-2 dutch, maar volgens mij heb ik bij al mijn bronze teams al de beste spelers. Op een enkele IF na. Daarnaast was ik dingen aan het weggevenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Welke formaties zijn je bronze teams? Ik heb een shitload aan bronze spelers, misschien zit er nog wat leuks tussen voor je. Waarschijnlijk niet van al te veel waarde hoor maar toch.
Is langzaam. Maar die keeper wordt zeker gepricefixtquote:Op zondag 12 februari 2012 14:27 schreef zerokil het volgende:
Waarom kijk je niet gewoon op UltimateDB?
Kijk je ook?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:32 schreef BDIL het volgende:
Prachtige sfeer bij standaard luik - rsc anderlecht voor de wedstrijd, was het niet gewend vergelijkend met een klassieker in de eredivisie
Ja ik kijk ookquote:Op zondag 12 februari 2012 14:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kijk je ook?ik heb ABO op rsca btw, heerlijke sfeer in de heenmatch: 5-0
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:44 schreef Fuszy het volgende:
Beneden staat RKC - Heerenveen op, maar ik hoef het niet te zien. Als er gescoord wordt zal ik het zo wel horen. Altijd fijn een stadion op 500 meter afstand.
Maak er meteen een team omheenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:45 schreef Rijst het volgende:
Gardner in de pack!![]()
http://www.futhead.com/12/player/7175
Ja jonge, jaren '30 jeweettok.quote:
Ja, die Belg snapt het niet helemaal.quote:
naah heb geen zin in een Bronze team. En al helemaal geeen Engelsequote:
1929 hoor.quote:
Baasquote:Op zondag 12 februari 2012 14:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Hmm 3 uur, tijd om uit bed te gaan lijkt me.
Ik zeg dat omdat de prijzen op 2 dagen gewoon de dieperik zijn ingegaanquote:Op zondag 12 februari 2012 14:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, die Belg snapt het niet helemaal.
Je staat wel in de Hall of Fame.
Osbourne, Zaha, Pogba.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
naah heb geen zin in een Bronze team. En al helemaal geeen Engelse![]()
Wat zijn trouwens de duurste bronze spelers? Zeg maar de Messi en Sharawaay van de Bronze
Pogba?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
naah heb geen zin in een Bronze team. En al helemaal geeen Engelse![]()
Wat zijn trouwens de duurste bronze spelers? Zeg maar de Messi en Sharawaay van de Bronze
Je lult echt poep.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik zeg dat omdat de prijzen op 2 dagen gewoon de dieperik zijn ingegaan
Belg dist hem hardquote:Op zondag 12 februari 2012 15:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
David luiz van 12k naar 4k, ja ik lul idd
David Luiz is helemaal niet van 12K naar 4K. Je zit toch op de PS3? Die kan je gewoon voor 3/4K oppikken.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Was die van 12k niet toevallig in de 4-1-2-1-2 formatie?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, donderdag was die nog 12kquote:Op zondag 12 februari 2012 15:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
David Luiz is helemaal niet van 12K naar 4K. Je zit toch op de PS3? Die kan je gewoon voor 3/4K oppikken.
hij had hem zelf zeker voor veel te veel gekocht en gedacht dat dat de marktprijs isquote:Op zondag 12 februari 2012 15:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
David Luiz is helemaal niet van 12K naar 4K. Je zit toch op de PS3? Die kan je gewoon voor 3/4K oppikken.
Nee.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:06 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, donderdag was die nog 12k
Heb em nooit gekochtquote:Op zondag 12 februari 2012 15:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij had hem zelf zeker voor veel te veel gekocht en gedacht dat dat de marktprijs is
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:06 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, donderdag was die nog 12k
Toen ik nog bpl had heb ik vaak gekeken in 433, maar voor 12 wou ik em niet omdat ik toch al kompany, vermaelen en agger hadquote:Op zondag 12 februari 2012 15:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe kom je er dan bij dat ie 12k was
SIF/UP Ba en UP Aguero.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:10 schreef Toefjes het volgende:
Heb nu in het front: up Aguero als CF en UP Ba als ST. Wat zou het beste koppel zijn? Up Aguero gekoppeld aan UP Ba, UP RvP of UP Suarez?
Rvpquote:Op zondag 12 februari 2012 15:10 schreef Toefjes het volgende:
Heb nu in het front: up Aguero als CF en UP Ba als ST. Wat zou het beste koppel zijn? Up Aguero gekoppeld aan UP Ba, UP RvP of UP Suarez?
Vanaf nu deze gast allemaal maar negeren. Voegt geen kut toe. En snapt er helemaal niks van!quote:Op zondag 12 februari 2012 15:12 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Toen ik nog bpl had heb ik vaak gekeken in 433, maar voor 12 wou ik em niet omdat ik toch al kompany, vermaelen en agger had
UP Suarez lijkt me echt een hele goede spelerquote:Op zondag 12 februari 2012 15:10 schreef Toefjes het volgende:
Als dat gebeurt wordt het toch maar een waardeloze goldquote:Op zondag 12 februari 2012 15:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Zal er een IF El Shaarawy komen? 1 goal 1 assist tegen nr.4 Udinese. Voor de rest 2 wedstrijden afgelast en 3 wedstrijden 0-0. Verder speelde Miccoli niet.... Zullen dus niet al te evel serie A IFs komen.
Eensch!quote:Op zondag 12 februari 2012 15:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vanaf nu deze gast allemaal maar negeren. Voegt geen kut toe. En snapt er helemaal niks van!
Deze manquote:Op zondag 12 februari 2012 15:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Als dat gebeurt wordt het toch maar een waardeloze gold
Hoe speelt UP Ba?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eensch!
UP Ba heb ik trouwens nu al. 1 vlugge en dribbeltechnische (Aguero) en 1 kopsterke snelle spits met een goed schot. Vullen elkaar aan, vraag me alleen af of het nog beter kan
Hij is nu 73, dus.... zie post tennismasterquote:Op zondag 12 februari 2012 15:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Deze manNatuurlijk maakt EA hem een top silver.
He's rightquote:Op zondag 12 februari 2012 15:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij is nu 73, dus.... zie post tennismaster
Excuseer dacht dat hij 74 wasquote:Op zondag 12 februari 2012 15:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij is nu 73, dus.... zie post tennismaster
Lekker, goede dribbel, niet zo goed als Aguero, goed schot, niet als Aguero. Kopt wel beter uiteraard als Aguero. Scoort vrij gemakkelijk, volgens mij is zijn finishing ook torenhoog. 99 als ik me niet vergis. Wel een aanrader op zichquote:
Premium bronze? Nice :pquote:Op zondag 12 februari 2012 15:23 schreef Rijst het volgende:
En bij pagina 2 heb ik 4 fitnesskaartjes.
[ afbeelding ]
Hij heeft echt goede stats, alleen is het jammer dat hij 3* skills heeft. Als hij 4* skills had, zou hij de vervanger van m'n Torres zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 15:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker, goede dribbel, niet zo goed als Aguero, goed schot, niet als Aguero. Kopt wel beter uiteraard als Aguero. Scoort vrij gemakkelijk, volgens mij is zijn finishing ook torenhoog. 99 als ik me niet vergis. Wel een aanrader op zich
Gekke is dat Torres 86 is, dus wellicht dat Torres hoger zit in bepaalde hidden stats. De vraag is of die hidden stats het waard zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij heeft echt goede stats, alleen is het jammer dat hij 3* skills heeft. Als hij 4* skills had, zou hij de vervanger van m'n Torres zijnHoe zit het eigenlijk met zijn strength?
Edit: 90 strength
Fucito?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
En in mijn volgende pakje heb ik een amerikaanse spits met 88 paceDit is te verslavend.
Fucito?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
En in mijn volgende pakje heb ik een amerikaanse spits met 88 paceDit is te verslavend.
Torres heeft in ieder geval veel hogere positioning. Verder valt het allemaal wel mee volgens mijquote:Op zondag 12 februari 2012 15:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gekke is dat Torres 86 is, dus wellicht dat Torres hoger zit in bepaalde hidden stats. De vraag is of die hidden stats het waard zijn.
Als de UP aguero in prijs daalt.. Halenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:31 schreef detennismaster het volgende:
Ik ga binnenkort maar is het duo Aguero/SIF Ba uitproberen. Ik heb net een Senegal team gemaakt en IF Ba is echt geniaal. En vorig jaar was Aguero mijn lievelingsspeler in FUT11 dus ik denk dat dat duo voor mij het beste werkt!
Verwacht geen antwoord, ze negeren je allemaalquote:Op zondag 12 februari 2012 15:37 schreef stoereboii het volgende:
Wat bedoelen jullie eigenlijk met die hidden stats?
Ja als je het zo in de schoot geworpen krijgt, zou het ook wel heel slecht zijn als je geen kampioen wordt.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:36 schreef Kamikazie het volgende:
De aanstaande landskampioen aan het werk zien , altijd leuk!
Hoe is Giovinco nou?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:38 schreef Tobi-wan het volgende:
Pato is op het moment geblesseerd dus Miccoli staat op zijn plek nu. Mijn voorhoede is best grappig nu:
IF Giovinco 164cm
Miccoli 168cm
Di Natale 170cm
Ibra 195cm
Zo rijk ben ik nou ik weer niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de UP aguero in prijs daalt.. Halen
je hoeft niet overal je excuses voor aan te bieden hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 15:40 schreef stoereboii het volgende:
Jongens sorry dat ik dacht dat luiz zo duur was, speel net 2,5 weken fut dus verwacht niet dat ik al zo'n held ben aub:..
De prijs zal dagelijks dalen, en je coins aantal zal dagelijks groeien, komt sneller dan je zult denken een moment dat je hem kunt halenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zo rijk ben ik nou ik weer niet.
Waarom sta jij niet in die Hall Of Fame?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
je hoeft niet overal je excuses voor aan te bieden hoorIedereen trollt hier gewoon.
Zelfs de Hall of Fame!!!!!![]()
![]()
ik ben hier niet veel langer dan jijquote:Op zondag 12 februari 2012 15:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom sta jij niet in die Hall Of Fame?
Jij trollt nooit
Vroeger met Hugo Sanchez zo'n teamquote:Op zondag 12 februari 2012 15:42 schreef pascal08 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/8567
Moest toch wel ff hard lachen toen ik dit zag.
Die duitser achterinquote:Op zondag 12 februari 2012 15:42 schreef pascal08 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/8567
Moest toch wel ff hard lachen toen ik dit zag.
Heb te weinig wedstrijden gespeeld om een een goed oordeel te vellen. Waren ook niet de beste wedstrijden, misschien kan ik vanavond er wat over vertellen.quote:
nice team maar die vlaar wordt er elke wedstrijd 10x uitgelopen :pquote:Op zondag 12 februari 2012 15:47 schreef vandermar het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hnTvATe6bcQkOAlleen nog wat formatie en positie kaartjes maar heb geen geld meer
Hulk is geen RM in een 3-4-X, Ramires in een 3-4-3 variant is ook tricky omdat ie overal wilt staan en silva en luiz zijn ook (te) aanvallend.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:50 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Na welgeteld 4 wedstrijden staat het team weer op de trade pile. IF Lavezzi en TIF Nene. Een fatsoenlijke pass is al teveel gevraagd. Vanaf nu ga ik me met 750k maar focussen op silver en bronze teams, denk ik.
Als je een beetje kan spelen dan kan je zelfs met Vlaar goed verdedigen. Je moet alleen eerder beginnen met anticiperen. Over het algemeen zie je een aanval van kilometers ver aankomen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice team maar die vlaar wordt er elke wedstrijd 10x uitgelopen :p
Bazenteam, behalve Walkerquote:Op zondag 12 februari 2012 15:47 schreef vandermar het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hnTvATe6bcQkOAlleen nog wat formatie en positie kaartjes maar heb geen geld meer
nene is geen RW, maar een LM. Geef m een paar wedstrijden op die plek de tijd. IF Lavezzi is inderdaad zonde van je coins.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:50 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Na welgeteld 4 wedstrijden staat het team weer op de trade pile. IF Lavezzi en TIF Nene. Een fatsoenlijke pass is al teveel gevraagd. Vanaf nu ga ik me met 750k maar focussen op silver en bronze teams, denk ik.
Nee joh, inzicht hebben dan komt alles goed hoewel niet alles voorkomen kan worden.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice team maar die vlaar wordt er elke wedstrijd 10x uitgelopen :p
true maarja maak je het jezelf wel een stuk moeilijker ookquote:Op zondag 12 februari 2012 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee joh, inzicht hebben dan komt alles goed hoewel niet alles voorkomen kan worden.
Krul IF is vies veel duurder en mindere stats.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bazenteam, behalve WalkerWaarom Vorm en niet Krul?
Uitdagingen houden het leven leukquote:Op zondag 12 februari 2012 15:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
true maarja maak je het jezelf wel een stuk moeilijker ook
Oh, had niet verwacht dat Krul zo duur zou zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Krul IF is vies veel duurder en mindere stats.
Van Hulk, Silva en Luiz heb ik niet echt last, het ging me meer om die voorste 3. Ik heb het hele team om ze heen gebouwd en ze presteren niets. Zelfs Ibra speelt opeens slecht.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:54 schreef laucas het volgende:
[..]
Hulk is geen RM in een 3-4-X, Ramires in een 3-4-3 variant is ook tricky omdat ie overal wilt staan en silva en luiz zijn ook (te) aanvallend.
Ik heb ook tijden Bale als RW gespeeld en dat ging vanaf het begin prima. Stats van TIF Nene zien er echt ongelooflijk uit, ja, maar die gast presteert zwaar ondermaats. 89 PAS, fuck no.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nene is geen RW, maar een LM. Geef m een paar wedstrijden op die plek de tijd. IF Lavezzi is inderdaad zonde van je coins.
Er is een topic in dat forum met alle hidden stats en verschillen t.o.v. de gewone varianten, kan ivm beperkt internet niet de link opzoeken en postenquote:Op zondag 12 februari 2012 16:01 schreef zerokil het volgende:
Volgens mij is deze vraag al eerder gesteld maar goed, Hoe kan je de stats van een IF/UP speler vinden?
Ik heb al op het EA forum gezocht, maar geen succes.
Van veel spelers staan ze gewoon op ultimatedb.nl.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:01 schreef zerokil het volgende:
Volgens mij is deze vraag al eerder gesteld maar goed, Hoe kan je de stats van een IF/UP speler vinden?
Ik heb al op het EA forum gezocht, maar geen succes.
Wel stickyquote:
Attacking/defensive workrate.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:06 schreef Fifut het volgende:
Waar staan AWR en DWR voor in UltimateDB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |