Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Ach, ik heb een 4-3-3 ST Neymar erop staan voor 20k - 27.5k BIN. Is dat te duur of niet?quote:
Lijkt me wel, ik zie ze meestal gaan voor 15-20kquote:Op zondag 12 februari 2012 09:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, ik heb een 4-3-3 ST Neymar erop staan voor 20k - 27.5k BIN. Is dat te duur of niet?
Ik denk niet dat ik veel aan hem heb op het moment, misschien later als je hem dan nog hebquote:Op zondag 12 februari 2012 10:01 schreef stoereboii het volgende:
Ik heb een Pepe erop gezet voor 150, 433 en ps3.
Trade! Energie wil je anders Pepe ruilen tegen iets?
Slaap lekker zul je bedoelen.. :pquote:Op zondag 12 februari 2012 10:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiemorgen
Zware nakt jeweetzquote:Op zondag 12 februari 2012 10:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Slaap lekker zul je bedoelen.. :p
Hallon gahahahaquote:Op zondag 12 februari 2012 10:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiemorgen
Ik kan niet kijken in le futurequote:Op zondag 12 februari 2012 10:37 schreef stoereboii het volgende:
Zou er een zware Bidding war komen op prpe die nu op 800 staat?
Hoezo?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:06 schreef detennismaster het volgende:
Stoereboii je verkloot onze hele reeks!!!!
Ok rapporteer deze gast allemaal ff. Wat een kneus!quote:
Dit.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:22 schreef Rijst het volgende:
Zijn we eindelijk eens van GJE af, en dan verschijnt er opeens een andere spammongool.
Je bent nog lang niet van me afquote:Op zondag 12 februari 2012 11:22 schreef Rijst het volgende:
Zijn we eindelijk eens van GJE af, en dan verschijnt er opeens een andere spammongool.
Fok! knokploeg?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je bent nog lang niet van me af
Watjesquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 11:32 schreef Rijst het volgende:
En TT moest natuurlijk zijn R.I.P.Whitney Houston
Vandermar en niet trollenquote:Op zondag 12 februari 2012 11:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
We moeten echt een lijstje maken van mensen die niet trollen en dom doen.
De normale fifamensen:
Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
DutchSL
Tobiwan
Dudeweiser
Rijst
Lindgren
Vandermar ( twijfelgeval)
Quote maar als je er ook bij hoort. Ik heb het ff snel uit mijn hoofd gedaan.
Ik speelde net tegen iemand die na het zien van mijn team zijn controller al weglegde. Hele wedstrijd niks gedaan, heb alle filmpjes moeten uitkijken. Krijg ik na afloop nog extra XP ook met als reden 'alle filmpjes bekeken'quote:Op zondag 12 februari 2012 11:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mensen die vanaf minuut 10' hun controller weg leggen...![]()
Over het berichtje van pubertalk: bedoelde ik GJE niet mee, die is steeds relaxter aan het wordenquote:Op zondag 12 februari 2012 11:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De normale fifamensen:
Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
DutchSL
Tobiwan
Dudeweiser
Rijst
Lindgren
Krijg je daar serieus punten voor?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik speelde net tegen iemand die na het zien van mijn team zijn controller al weglegde. Hele wedstrijd niks gedaan, heb alle filmpjes moeten uitkijken. Krijg ik na afloop nog extra XP ook met als reden 'alle filmpjes bekeken'
Ik troll toch ook niet?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De normale fifamensen:
Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
DutchSL
Tobiwan
Dudeweiser
Rijst
Lindgren
Kennelijk, 30 XP was het ofzoquote:Op zondag 12 februari 2012 11:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Krijg je daar serieus punten voor?
Sinds hij een speler van Tim heeft gekregen niet meer!quote:
Hoe lang zit je hier al?quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 11:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Over het berichtje van pubertalk: bedoelde ik GJE niet mee, die is steeds relaxter aan het worden
Shit, je was me te snel voorquote:
Zijn jouw Brazilianen nou verkocht?quote:
Ja en ja, ik gebruik nu m'n geld om te handelen.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zijn jouw Brazilianen nou verkocht?Is je MLS team nu je enige team?
Ik zit hier al 2 jaar ofzo. Ik troll niet en doe normaal.quote:
Wat heeft de duur van verblijf met troll of niet te maken?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zit hier al 2 jaar ofzo. Ik troll niet en doe normaal.
Vraag andere maar of ik er bij hoor.
Aangezien ik Kandji in een pakje had ga ik ook een MLS team maken, binnenkort potje?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja en ja, ik gebruik nu m'n geld om te handelen.
Beetje minder spelen en meer handelen
Sure thing, als je een MLS team nodig hebt mag je het zeggen, ik heb de best mogelijke combinaties vind ik zelfquote:Op zondag 12 februari 2012 11:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Aangezien ik Kandji in een pakje had ga ik ook een MLS team maken, binnenkort potje?
Zou ik niet doen.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zit met een Neymar, voor 16.75k gekocht op 4-3-3 ST.
Voor hoeveel kan ik hem erop zetten? Want 20k en 27.5k BIN verkoopt niet.
Is erop zetten voor 150 een optie?
Kom maar met een suggestiequote:Op zondag 12 februari 2012 12:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sure thing, als je een MLS team nodig hebt mag je het zeggen, ik heb de best mogelijke combinaties vind ik zelf
Is een optie, maar te groot risico op verlies. Er staan ST Neymars 4-3-3 op voor 18k BIN, dus ga rond dat bedrag zittenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zit met een Neymar, voor 16.75k gekocht op 4-3-3 ST.
Voor hoeveel kan ik hem erop zetten? Want 20k en 27.5k BIN verkoopt niet.
Is erop zetten voor 150 een optie?
Sommige spelers waren geblesseerd, staan dus niet in de basis. Zoals Kandji hoort er te staan ipv Agorsorquote:Op zondag 12 februari 2012 12:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jpndY5jGbcQbo
Ik hoor er niet bijquote:Op zondag 12 februari 2012 11:56 schreef detennismaster het volgende:
Ik noem het wel anders:
Hall of Fame:
Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
DutchSL
StijnDa
Tobiwan
Dudeweiser
Rijst
Lindgren
Vandermar
Laucas
psychedelicate
Forgivenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:12 schreef stoereboii het volgende:
Jongens sorry ik dacht dat ik het nummer zelf moest aanpassen, ik dacht dat dat gwn bij de TT hoorde echt sorry
Komt eraanquote:Op zondag 12 februari 2012 12:17 schreef Fuszy het volgende:
Normaal wordt dat gecompenseerd door een dubbele OP chick
Boooyahhquote:Op zondag 12 februari 2012 12:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Komt eraanecht sorry guys ik wist niet dat het nummer zichzelf aanpast
Natuurlijk wel! je bent toegevoegd!quote:
Zelfde hier, alleen webapp doet lang over aankopen verwerkenquote:
Zit er alweer in maar lag er opeens uitquote:Op zondag 12 februari 2012 12:40 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het ook nog gewoon!
Hehequote:We moeten echt een lijstje maken van mensen die niet trollen en dom doen.
De normale fifamensen:
Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
DutchSL
Tobiwan
Dudeweiser
Rijst
Lindgren
Vandermar ( twijfelgeval )
Hoezo? Kan je daar rijk mee worden?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:50 schreef vandermar het volgende:
En hebben we allemaal de cd's van Whitney Houston al besteld?
Mn oma is gisteren overledenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:50 schreef vandermar het volgende:
En hebben we allemaal de cd's van Whitney Houston al besteld?
Sterkte!quote:
Neen! Maar wanneer een artiest komt te overlijden kopen mensen ineens massaal cd's daarvan. Kijk naar Michael Jackson, Amy Winehouse.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:53 schreef Doublepain het volgende:
Lol @ksi, toen ramsey scoorde twitterde hij dat er ern beroemdheid dood ging. Raad eens:
“@KSIOlajidebt: OMFG WHITNEY HOUSTAN DIED!!! AND GUESS WHAT!!! RAMSEY SCORED!!! OMFG!!!! THIS KEEPS ON HAPPENING!!!”
Haha inderdaad:quote:Op zondag 12 februari 2012 12:53 schreef Doublepain het volgende:
Lol @ksi, toen ramsey scoorde twitterde hij dat er ern beroemdheid dood ging. Raad eens:
“@KSIOlajidebt: OMFG WHITNEY HOUSTAN DIED!!! AND GUESS WHAT!!! RAMSEY SCORED!!! OMFG!!!! THIS KEEPS ON HAPPENING!!!”
twitter:KSIOlajidebt twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 17:40:10oh S*** Ramsey just scored...Someone will die tomorrow now... reageer retweet
Gecondoleerd!quote:
Veel sterkte ermee!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]Dank je. Ze wilde ook graag, dus het is eignlijk best een goed iets
Niet leuk voor de nabestaanden, in dit geval jij.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]Dank je. Ze wilde ook graag, dus het is eignlijk best een goed iets
Stop nou maar met je hall of fame, niemand geeft een neukquote:Op zondag 12 februari 2012 13:03 schreef detennismaster het volgende:
Hall of Fame:
Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
StijnDa
DutchSL
Laucas
Tobiwan
Dudeweiser
Fuszy
Rijst
Lindgren
Vandermar
Psychedelicate
Doublepain ( niet teveel Ricky fappen )
Harregarre
Dit is wel zo'n beetje de lijst?
Zegt degene die er niet bij staat.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stop nou maar met je hall of fame, niemand geeft een neuk
So? Ik hecht geen enkele waarde aan je zogenaamde "hall of fame"quote:Op zondag 12 februari 2012 13:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zegt degene die er niet bij staat.
Boeit me nul.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
So? Ik hecht geen enkele waarde aan je zogenaamde "hall of fame"
Feyenoord begint pas om half 5.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:09 schreef Doublepain het volgende:
Nou ik ga maar weer. Naar het mooiste stadion van nl, alleen jammer dat hij niet in fifa zit
Prachtigquote:
De Kuip moet je dan wel bedoelenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:09 schreef Doublepain het volgende:
Nou ik ga maar weer. Naar het mooiste stadion van nl, alleen jammer dat hij niet in fifa zit
Ik ga hem in Ohio hangen.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
De Kuip moet je dan wel bedoelen
Ik ben wel content met mijn plaats in de hall of fame, ik print het ook uit en laat het dinsdag tijdens college zien
Ik weet niet hoe lang ik hier nu zit, maar ik post hier bijna altijd nuttige dingen over FUTquote:Op zondag 12 februari 2012 13:03 schreef detennismaster het volgende:
Hall of Fame:
Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
StijnDa
DutchSL
Laucas
Tobiwan
Dudeweiser
Fuszy
Rijst
Lindgren
Vandermar
Psychedelicate
Doublepain ( niet teveel Ricky fappen )
Harregarre
Dit is wel zo'n beetje de lijst?
Klopt!quote:Op zondag 12 februari 2012 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang ik hier nu zit, maar ik post hier bijna altijd nuttige dingen over FUT
12k?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wil iemand Neymar op PS3 4-3-3 hebben als ik hem niet verkoop?
Gooi maar een mooie prijs op
150.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wil iemand Neymar op PS3 4-3-3 hebben als ik hem niet verkoop?
Gooi maar een mooie prijs op
Dat is een beetje té weinig, heb m'n geld hard nodigquote:
Voor hoeveel had je hem erop staan dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is een beetje té weinig, heb m'n geld hard nodig
Als ik hem niet verkoop mag ie weg voor 17k
17k is zn prijs hèquote:Op zondag 12 februari 2012 13:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is een beetje té weinig, heb m'n geld hard nodig
Als ik hem niet verkoop mag ie weg voor 17k
17.5k - 20K BINquote:Op zondag 12 februari 2012 13:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Voor hoeveel had je hem erop staan dan?
Ze gaan voor hoger als ik kijk op ST 4-3-3quote:
Ik hoor anders niet veel mensen zeuren hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
Wat begrijpen jullie niet aan dat de rest van het forum het irritant vind dat jullie hier spelers aanbieden? En dan niet eens voor een echt vriendenprijsje.... kapppuhh ermee!
Walkerquote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/15825
Bijna klaar. Wie ziet de vreemde eend in de bijt.
Je kunt het zeggen, maar sommigen zijn zo vreselijk mongool dat ze het nooit snappen.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
Wat begrijpen jullie niet aan dat de rest van het forum het irritant vind dat jullie hier spelers aanbieden? En dan niet eens voor een echt vriendenprijsje.... kapppuhh ermee!
Zal niet meer gebeuren, sorryquote:Op zondag 12 februari 2012 13:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt het zeggen, maar sommigen zijn zo vreselijk mongool dat ze het nooit snappen.
Edit: oh, het was GJE. Goed, blijft irritant.
Ok!quote:Op zondag 12 februari 2012 13:41 schreef Toefjes het volgende:
Iemand Cambiasso kopen voor honderd miljoen miljard? In 4-2-3-1, dat is een hele sterke formatie en hij is echt fucking goed!
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:41 schreef Toefjes het volgende:
Iemand Cambiasso kopen voor honderd miljoen miljard? In 4-2-3-1, dat is een hele sterke formatie en hij is echt fucking goed!
Zie de reactie precies onder die jouw reactiequote:
Hoezo nou weer Walker?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
hey man waarom walker en if van persie ipv upquote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
Ja, Ajax, blabla. Maar neem dan IF Boulah, heb je nog een zwart kaartje ookquote:
Nog voortgang gemaakt met je MLS?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, Ajax, blabla. Maar neem dan IF Boulah, heb je nog een zwart kaartje ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |