quote:
Op dinsdag 14 februari 2012 19:42 schreef miep63 het volgende:Madonna, was dat niet 1984 toen we haar voor het eerst op de radio hoorde met Holliday. Ik hoor iedereen om me heen toendertijd nog zeggen, wat een aanstellerige nepwijf, ze kan niet eens zingen. Maar ze staat nog steeds aan de top. Jaha, lady gaga is bezig haar van de troon te stoten, maar we moeten maar eerst zien of ze zolang aan die top kan blijven. Want idd Madonna heeft een ijzeren discipline.
Nu 29 jaar na haar entree in de muziekwereld scoort Madonna record na record. Best verkochte album op internet ooit: 53 landen nummer 1 in pre-sale alleen.
Superbowl show van Madonna best bekeken programma ooit in de USA.
Twitterrecord tijdens superbowl, Madonna meest gezocht op google ooit in de week van Superbowl
Madonna heeft met Give Me All Your Luvin' haar 38e top 10 hit in de USA en staat nu op eenzame hoogte boven Elvis en Beatles
Madonna heeft de meeste top 40 hits in Nederlandse historie met Give Me All Your Luvin'
Alle concerten tot nu toe zijn binnen een half uur uitverkocht...
Kortom, anno 2012 is mevrouw Ciconne nog steeds een hele grote en mag vrouwtje Gaga blij zijn om maar een stukje in haar schaduw te mogen staan!