Ach, dit zat er al jaren aan te komen. Laatste 10 jaar is er weinig van haar talent vernomen, en haalde ze enkel het nieuws met drugs gerelateerde zakenquote:Op zondag 12 februari 2012 10:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Yup, gevonden in haar badkuip. Verschillende potjes met pillen in de kamer aangetroffen (TMZ)
Goed filmscript.quote:Op zondag 12 februari 2012 10:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Yup, gevonden in haar badkuip. Verschillende potjes met pillen in de kamer aangetroffen (TMZ)
Ik weet 99,99% zeker dat slimme marketinglui, met dollar-tekens in de ogen, er al op aan het broeden zijn.quote:
Niet officiëel toch? Alleen TMZ zegt dat. Ik vertrouw TMZ niet 100%quote:Op zondag 12 februari 2012 10:16 schreef QBay het volgende:
Overdosis drugs dus, helemaal geen medelijden mee.
No shit.quote:Op zondag 12 februari 2012 10:20 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik weet 99,99% zeker dat slimme marketinglui, met dollar-tekens in de ogen, er al op aan het broeden zijn.
Niet in haar kamer, nee. Als ze haar buik is opensnijden ben ik benieuwd.quote:
Daar vinden ze 20 jaar drugsmisbruik.quote:Op zondag 12 februari 2012 10:33 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Niet in haar kamer, nee. Als ze haar buik is opensnijden ben ik benieuwd.
Dit is de tweede keer dat ik er kom maar met Michael Jackson waren ze ook verdomd betrouwbaar.quote:Op zondag 12 februari 2012 10:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Niet officiëel toch? Alleen TMZ zegt dat. Ik vertrouw TMZ niet 100%.
Dit is Diana Ross, niet Whitney.quote:
oh okeequote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 11:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
oh okee
een pot nat wat mij betreft...
Ja, zo zie ik het ook. Vind het tragisch.quote:
Mooi!, wat lang geleden toch, ik was pas 6.quote:
Ja idd, Diana Ross lust hem ook welquote:Op zondag 12 februari 2012 11:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
oh okee
een pot nat wat mij betreft...
quote:Op zondag 12 februari 2012 08:27 schreef female81 het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan.
Verwacht binnen hooguit een paar dagen een nieuwe 'best of Whitney Houston' in de winkel, of een oude variant die opeens met wagonladingen in de Free Record Shop ligt.
(en vanavond of morgenavond, ingelast, The Bodyguard op tv?)
Het kan aan mij liggen maar hier lijkt ze wel verdomd veel op Janet Jackson.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |