Met veel drank, en veel coke zie je er nog slechter uit hoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is gewoon een drank gebeuren hoor. Met coke ofzo op zie je er beter uit.
Die foto is toch lil kim en diana ross??quote:
twitter:FonsPotters twitterde op zondag 12-02-2012 om 09:10:58Sky Radio hoeft het format niet aan te passen. Daar komt Whitney Houston al jarenlang elk uur voorbij. Net als Céline Dion trouwens. reageer retweet
Mwah, dat acteertalent was ver te zoeken hoor... The bodyguard was een succes door HET nummer & met dank aan Kevin Costner, die in die tijd een zeer populaire acteur was.quote:Op zondag 12 februari 2012 09:05 schreef Maron het volgende:
...ze was zo getalenteerd, ze was mooi, kon acteren,
Dat is misschien wel een beetje waar, maar ze deed het toch maar..er zijn slechtere acteurs..quote:Op zondag 12 februari 2012 09:26 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Mwah, dat acteertalent was ver te zoeken hoor... The bodyguard was een succes door HET nummer & met dank aan Kevin Costner, die in die tijd een zeer populaire acteur was.
Yup, gevonden in haar badkuip. Verschillende potjes met pillen in de kamer aangetroffen (TMZ)quote:
Ach, dit zat er al jaren aan te komen. Laatste 10 jaar is er weinig van haar talent vernomen, en haalde ze enkel het nieuws met drugs gerelateerde zakenquote:Op zondag 12 februari 2012 10:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Yup, gevonden in haar badkuip. Verschillende potjes met pillen in de kamer aangetroffen (TMZ)
Goed filmscript.quote:Op zondag 12 februari 2012 10:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Yup, gevonden in haar badkuip. Verschillende potjes met pillen in de kamer aangetroffen (TMZ)
Ik weet 99,99% zeker dat slimme marketinglui, met dollar-tekens in de ogen, er al op aan het broeden zijn.quote:
Niet officiëel toch? Alleen TMZ zegt dat. Ik vertrouw TMZ niet 100%quote:Op zondag 12 februari 2012 10:16 schreef QBay het volgende:
Overdosis drugs dus, helemaal geen medelijden mee.
No shit.quote:Op zondag 12 februari 2012 10:20 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik weet 99,99% zeker dat slimme marketinglui, met dollar-tekens in de ogen, er al op aan het broeden zijn.
Niet in haar kamer, nee. Als ze haar buik is opensnijden ben ik benieuwd.quote:
Daar vinden ze 20 jaar drugsmisbruik.quote:Op zondag 12 februari 2012 10:33 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Niet in haar kamer, nee. Als ze haar buik is opensnijden ben ik benieuwd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |