Het was donderdag volgens TMZ om precies te zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:42 schreef LoveProfuzion het volgende:
dit was ze gister....snee in haar hand, been onder het bloed, dronken,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is gewoon een drank gebeuren hoor. Met coke ofzo op zie je er beter uit.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:11 schreef Quisho het volgende:
[..]
Het was donderdag volgens TMZ om precies te zijn.
Wel raar dat ze onder het bloed zat op die foto's. Misschien is het dan wat meer dan drugs?
Jep. Toen ze een paar jaar geleden weer een keer live ging zingen, klonk het echt slecht.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:50 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ze kon fantastisch zingen, de laatste jaren was haar stem vet minder door alle drugs, maar zij heeft een keer het amerikaanse volkslied zo briljant gezongen.
quote:
Ik zo:quote:Op zondag 12 februari 2012 02:38 schreef slashdotter3 het volgende:
Zoals ik haar altijd zal blijven herinneren![]()
[ afbeelding ]
Wie?quote:
Truequote:Op zondag 12 februari 2012 08:18 schreef DrDarwin het volgende:
Eindelijk kan de kassa weer gaan rinkelen voor de platenmaatschappij...
alleen als ze naast zingen ook goed kan fluitenquote:Op zondag 12 februari 2012 08:21 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Anders had je wel fooi gegeven zeker?
Dacht ik ook al aan.quote:Op zondag 12 februari 2012 08:18 schreef DrDarwin het volgende:
Eindelijk kan de kassa weer gaan rinkelen voor de platenmaatschappij...
Als je het net genomen hebt wel ja, maar als coke uitgewerkt raakt zie je er ook vreselijk uit.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is gewoon een drank gebeuren hoor. Met coke ofzo op zie je er beter uit.
Symptomen.quote:Op zondag 12 februari 2012 09:05 schreef Maron het volgende:
Het zoveelste slachtoffer van de drugs en de drank..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |