Buiten de randstad is alles natuurlijk buitenland.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tururlijk niet, is allemaal hetzelfde Borisz. Vergeet de achterhoek niet
Precies, en buiten Nederland is alles Amsterdamquote:Op zondag 12 februari 2012 01:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Buiten de randstad is alles natuurlijk buitenland.
quote:
Maar das logischquote:Op zondag 12 februari 2012 01:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies, en buiten Nederland is alles Amsterdam
Gimme that tree!quote:Op zondag 12 februari 2012 01:08 schreef TAV74 het volgende:
Ah, Snoop nu. Tering, wat was het toen druk bij de Alpha op Lowlands
quote:Op zondag 12 februari 2012 01:08 schreef borisz het volgende:
Al wil Bloes dat Utreg ook nog meedoet. Anders heb ik weer eenin mijn nek.
Ik haat kinderen die in een restaurant gaan rennenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Die setjes hebben waarschijnlijk geen kinderen en vinden het dus niet erg om in een restaurant te zijn met kinderen omdat ze die toch niet continu om hen heen hebben.
Spelen voor kinderen is zo fijn in een restaurant. Ik heb het idee dat ik toen ik kind was veeeel langer op mijn eten moest wachten dan tegenwoordig (is dit echt zo of is t omdat ik kind was en snel verveeld. Duurde altijd langer dan een half uur dacht ik nml).
Daarom gingen we vroeger altijd uiteten naar de Chinees. Dan kon ik vooraf, tussendoor en erna altijd naar het grote aquarium rennen om vissen te kijken
Echt??quote:Op zondag 12 februari 2012 01:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik haat kinderen die in een restaurant gaan rennen
Ik ben een enorme kindervriend.. maar niet als ik vrij benquote:Op zondag 12 februari 2012 01:18 schreef Bluezz het volgende:
Eh, ik ben niet zo'n kindervriend he
Dus erger me er al gauw aan waarschijnlijk
Ja, dat is het verschil, ik ben gek op kinderen. Vooral hele kleine waar volwassenen dan leuke geluidjes tegen gaan maken en in kromme zinnen tegen gaan pratenquote:Op zondag 12 februari 2012 01:18 schreef Bluezz het volgende:
Eh, ik ben niet zo'n kindervriend he
Dus erger me er al gauw aan waarschijnlijk
Zou ik ook wel lullig voor jullie vinden, als jullie dat niet meer zouden mogenquote:Op zondag 12 februari 2012 01:22 schreef Bluezz het volgende:
Geef mij maar lekkere demente bejaardenDie mogen zoveel rondjes rennen in een restaurant als ze willen
Nu wel ja. Nou ja, ik vind gillen erger. Maar een kind in een restaurant gaat nou eenmaal soms niet en dat kun je het kind niet kwaad nemen vind ik. Zeker omdat ik zelf vroeger zo wasquote:Op zondag 12 februari 2012 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Ik haat kinderen die in een restaurant gaan rennen
Ik neem het dan ook de ouders kwalijkquote:Op zondag 12 februari 2012 01:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nu wel ja. Nou ja, ik vind gillen erger. Maar een kind in een restaurant gaat nou eenmaal soms niet en dat kun je het kind niet kwaad nemen vind ik. Zeker omdat ik zelf vroeger zo was
Klopt, maar ouders zouden dan ook wel moeten weten welk kind ze naar welke gelegenheid fatsoenlijk mee kunnen nemen.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Met het ene kind kan die wat meer rust in de kont heeft kan je wel eten in een restaurant (eetcafé's , kindervriendelijke en mcdonalds heb ik het niet over) en met het andere onrustigere kind totaal niet. Hoeft niet altijd aan de ouders te liggen weet ik uit ervaring
Of het kind rustig of onrustig is niet natuurlijk, maar als ouder ben je wel degene die inschat of het een beetje gepast is om je kind mee te nemen naar een gelegenheid.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Met het ene kind kan die wat meer rust in de kont heeft kan je wel eten in een restaurant (eetcafé's , kindervriendelijke en mcdonalds heb ik het niet over) en met het andere onrustigere kind totaal niet. Hoeft niet altijd aan de ouders te liggen weet ik uit ervaring
In de 3-sterrententen nam ik meestal geen kinderen mee.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:33 schreef TAV74 het volgende:
Of het kind rustig of onrustig is niet natuurlijk, maar als ouder ben je wel degene die inschat of het een beetje gepast is om je kind mee te nemen naar een gelegenheid.
Terwijl het daar prima zou kunnen natuurlijk. Maar bij de Mac ofzo zou ik het niet doenquote:Op zondag 12 februari 2012 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
In de 3-sterrententen nam ik meestal geen kinderen mee.
Nee, ik ook niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:35 schreef TAV74 het volgende:
Terwijl het daar prima zou kunnen natuurlijk. Maar bij de Mac ofzo zou ik het niet doen
Oeh ja, dat is waar, als je even niet oplet zitten ze er inquote:Op zondag 12 februari 2012 01:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.
Want dan gaan ze rennen en willen ze ook in de ballenbak.
Of was dat de Ikea?
Slapie al? Heb net een grote PM gestuurdquote:Op zondag 12 februari 2012 02:02 schreef golfer het volgende:
Aniehoe...bedtijd.
Morgenmiddag weer de Mot-verhalen luisteren.
quote:
quote:
Precies. Ik heb ook wel echt onbeschofte dingen meegemaakt hoor in een restaurant. Kinderen die de serveerster omver lopen (keer-op-keer). Of kinderen die bij andere tafels gaan hangen. Of keihard gaan huilen etc. etc.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of het kind rustig of onrustig is niet natuurlijk, maar als ouder ben je wel degene die inschat of het een beetje gepast is om je kind mee te nemen naar een gelegenheid.
Ik had ook wel verwacht dat ze in de 50 was, ja. Maar goed, ik vind het wel weer tragisch. Weer een slachtoffer van al die rotzooiquote:Op zondag 12 februari 2012 09:31 schreef Tezz het volgende:
Die Withney toch...
Eerlijk gezegd dacht ik dat ze ouder was (ze is gestorven op 48 jarige leeftijd).De drugs hadden haar sowieso al ouder gemaakt blijkbaar.
Het is zeer tragisch.quote:Op zondag 12 februari 2012 09:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had ook wel verwacht dat ze in de 50 was, ja. Maar goed, ik vind het wel weer tragisch. Weer een slachtoffer van al die rotzooi
Volgens TMZ is ze wrs verdronken in de badkuip. Vooralsnog geen drugs gevonden wel andere medicijnen.quote:Op zondag 12 februari 2012 09:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had ook wel verwacht dat ze in de 50 was, ja. Maar goed, ik vind het wel weer tragisch. Weer een slachtoffer van al die rotzooi
Of had je niet die zogenaamde 'verkeerde vrienden'. Mijn vrienden deden ook helemaal niets met drugs en ik ben er als tiener dus ook nooit mee in aanraking geweest. Had ook geen enkele neiging daarmee te experimenteren. Ik kan me voorstellen als je tussen mensen terecht komt die dat wel allemaal gebruiken dat de verleiding/groepsdruk dan wel aanwezig is om mee te doen.quote:Op zondag 12 februari 2012 09:36 schreef Tezz het volgende:
Het is zeer tragisch.
Toevallig lees ik zojuist de tweets van onze buurtbrigadier die vannacht dienst had in het centrum hier. Hij heeft het over wederom enkele aanhoudingen in verband met bezit verdovende middelen, xtc etc. etc.
Ik heb dat vroeger echt nooit meegekregen (toen ik nog veel op stap ging en wekelijks in het centrum kwam). Er is mij nooit drugs aangeboden of ik heb er niets van gezien. Misschien was ik niet zo vatbaar?
Ja daar heb je een punt.quote:Op zondag 12 februari 2012 09:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of had je niet die zogenaamde 'verkeerde vrienden'. Mijn vrienden deden ook helemaal niets met drugs en ik ben er als tiener dus ook nooit mee in aanraking geweest. Had ook geen enkele neiging daarmee te experimenteren. Ik kan me voorstellen als je tussen mensen terecht komt die dat wel allemaal gebruiken dat de verleiding/groepsdruk dan wel aanwezig is om mee te doen.
Maak er een bircher musli mee!quote:
Wat zijn rolled oats?quote:Op zondag 12 februari 2012 09:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk bij Kath
http://www.katheats.com/kaths-tribute-to-oatmeal
Gewoon dat spul in de Quaker Havermout pakkenquote:
Oh ja, dat is zalig! Maar voor een ontbijtje nu wat laatquote:Op zondag 12 februari 2012 09:46 schreef Tezz het volgende:
Maak er een bircher musli mee!
Dikke yoghurt, flink wat havermout er in, geraspte appel, verder noten en stukjes fruit toevoegen (wat je lekker vindt), zoeten met honing of (nog lekkerder:) gecondenseerde melk en een nachtje in de koelkast laten staan.
Echt een super-ontbijtje!
Datquote:Op zondag 12 februari 2012 09:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, dat is zalig! Maar voor een ontbijtje nu wat laat
Mijn broer gaf aan: we wilden het een keer proberen. Ze hadden het bij een vriend thuis gedaan (dus twee pilletjes meegenomen, op de bank gaan hangen thuis en pilletje genomen).quote:Op zondag 12 februari 2012 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Hoe gingen je ouders daarmee om? En wat fijn dat de situatie in jullie gezin dusdanig was dat je broer dat openlijk durfde te zeggen
Oh ja, daar heb je nu natuurlijk niets aan. Wellicht kan het wel voor nu als je de havermout eerst even weekt of zo? Ik heb geen idee eigenlijk. Dit is namelijk het enige recept wat ik ooit maak met havermout.quote:Op zondag 12 februari 2012 09:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, dat is zalig! Maar voor een ontbijtje nu wat laat
Vandaar dat je er ook zoveel andere dingetjes door doetquote:Op zondag 12 februari 2012 10:03 schreef LieLie het volgende:
Ik vind niet dat er echt heel veel smaak aan zit eigenlijk..
Ja, oke, dat zal het wel zijn ja. Had nu appel en kaneel, maar had nog wel meer gekund.quote:Op zondag 12 februari 2012 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vandaar dat je er ook zoveel andere dingetjes door doet
Nee, want ik heb nog genoeg muesli.quote:Op zondag 12 februari 2012 10:18 schreef PdeHoog het volgende:
Isa, heb je al bij dat mymuesli.nl besteld?
quote:Op zondag 12 februari 2012 10:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, want ik heb nog genoeg muesli.
quote:
Wat heb je er op/door gedaan?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:04 schreef Isabeau het volgende:
Net ook maar een kom Kath's Oatmeal gemaakt, had er alleen iets teveel amandelnotenpasta als topping opgedaan. Nu helemaal vol
Banaan, rozijnen, kaneel, vanille, lijnzaad, pompoenpitten, amandelpasta, klein beetje basterdsuiker en oh ja, ook nog havermoutquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 11:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Banaan, rozijnen, kaneel, vanille, lijnzaad, pompoenpitten, amandelpasta, klein beetje basterdsuiker en oh ja, ook nog havermout
De subtiele smaak van warme havermout is heerlijkquote:Op zondag 12 februari 2012 10:03 schreef LieLie het volgende:
Ik vind niet dat er echt heel veel smaak aan zit eigenlijk..
Daar zit ik net aan! Zonder noten, die hadden we gisteren al, maar met stukjes abrikoos. Tis echt heerlijk! Mijn versie : 200 ml mag. yoghurt, 2 eetl. havermoutvlokjes, 3 abrikozen in stukjes (of als je dat niet lekker vind als je hem gaat eten stukjes appel erin) en een drupje honing.quote:Op zondag 12 februari 2012 09:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maak er een bircher musli mee!
Dikke yoghurt, flink wat havermout er in, geraspte appel, verder noten en stukjes fruit toevoegen (wat je lekker vindt), zoeten met honing of (nog lekkerder:) gecondenseerde melk en een nachtje in de koelkast laten staan.
Echt een super-ontbijtje!
Zoon F. ging wel eens een avondje met vrienden blowen. Gewoon voor de gezelligheid... het nam alleen wel vormen aan die we toen te ver vonden gaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 09:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn broer gaf aan: we wilden het een keer proberen. Ze hadden het bij een vriend thuis gedaan (dus twee pilletjes meegenomen, op de bank gaan hangen thuis en pilletje genomen).
Mijn ouders vroegen heel kalm hoe hij het ervaren had, of hij de behoefte had het vaker te doen, of hij wellicht dit eerder had gedaan. etc. etc. Gewoon een kalm gesprek over-en-weer. Waarbij in ieder geval de sfeer gecreeerd werd dat alles bespreekbaar was en dat hij het goed gedaan had om het op deze manier uit te proberen.
quote:Op zondag 12 februari 2012 11:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Banaan, rozijnen, kaneel, vanille, lijnzaad, pompoenpitten, amandelpasta, klein beetje basterdsuiker en oh ja, ook nog havermout
Weet je, je realiseert je dit (als kind zijnde) ook pas achteraf. Dat je ouders het beste met je voor hebben en je eigenlijk alleen advies geven.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoon F. ging wel eens een avondje met vrienden blowen. Gewoon voor de gezelligheid... het nam alleen wel vormen aan die we toen te ver vonden gaan.
Van 1 avondje in de 2 weken werd het op den duur bijna elke avond..
Hij was toen al 19 of zo... maar goed hij woonde nog steeds bij zn vader in Utrecht, ik was al verhuisd naar Bdaal.
Ik ben toen op een middag bij hun thuis gekomen, we hebben erover gesproken dat we het teveel vonden en hem op de gevaren gewezen, maar niet verboden, in feite was ie al volwassen natuurlijk
Hij vond het niet zo leuk dat we er zo met hem over gingen praten, maar is wel flnk gaan minderen.
Paar maanden later ging ie samenwonen met L. en toen was het sowieso al bijna over.
Laatst hadden we het erover en toen vond ie het wel goed van ons dat we het er over gehad hadden met hem.
Havermout is de nieuwe CUL-hype?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar zit ik net aan! Zonder noten, die hadden we gisteren al, maar met stukjes abrikoos. Tis echt heerlijk! Mijn versie : 200 ml mag. yoghurt, 2 eetl. havermoutvlokjes, 3 abrikozen in stukjes (of als je dat niet lekker vind als je hem gaat eten stukjes appel erin) en een drupje honing.
Evilquote:Op zondag 12 februari 2012 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Havermout is de nieuwe CUL-hype?
Ik zeg maar niets over mijn twee croissantjes van de franse bakker met lekkere aardbeienjam dan![]()
![]()
Nou ik hoorde op mijn werk al een paar mensen erover en ik weet nog vanuit mijn voedingsassistentopleiding en verpleeghuiswerk dat we het veel gebruikten. Dus ik weer eens op zoek naar die vergeten goeie specs van havermout en ziequote:Op zondag 12 februari 2012 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Havermout is de nieuwe CUL-hype?
Ik zeg maar niets over mijn twee croissantjes van de franse bakker met lekkere aardbeienjam dan![]()
![]()
quote:
Ook koud en een nacht laten staan>? Vind het lekkerder dan warme pap.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:05 schreef Sarabi het volgende:
Paar weken geleden ook havermout gekocht, 1x geprobeerd en sindsdien niet meer....was niet zo'n succes.
Hoewel die croissantjes met aardbeienjam ook niet slecht bij de eitjes en de jus gepast haddenquote:
Dat ga ik nog eens proberenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook koud en een nacht laten staan>? Vind het lekkerder dan warme pap.
Dat ga ik ook nog proberenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook koud en een nacht laten staan>? Vind het lekkerder dan warme pap.
Croissantjes eet ik eigenlijk nooit, vette dingenWit brood vinknielekkernie, het lekkerst is zo donker volkoren brood mogelijk met veel herriezaden
![]()
/rechtsdraaiende muts![]()
Brinta vind ik dus echt zo smerig hequote:
't Is ook niet dat ik het elke week eet hequote:Op zondag 12 februari 2012 12:07 schreef Bluezz het volgende:
Croissantjes eet ik eigenlijk nooit, vette dingen![]()
Ja. Ik had alleen geen eitje en geen jusquote:Op zondag 12 februari 2012 12:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoewel die croissantjes met aardbeienjam ook niet slecht bij de eitjes en de jus gepast hadden
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:18 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]70 cent bij de Turkse bakkert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:29 schreef Bluezz het volgende:
And AAAAAAAIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:26 schreef TAV74 het volgende:
Toch niet echt verrassend van Whitney hoor, was echt weinig meer van over. Kwaad was al eerder geschied met haar partnerkeuze en drugsproblemen..Tja, overlijden is de beste manier om weer succes te krijgen als muzikant. Het is alleen jammer dat je er zelf dan weinig meer aan hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ah, 5 minuten afstand van mijn werk. Ik kom alleen iets te kortquote:Op zondag 12 februari 2012 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb mijn nieuwe optrekje gevonden
www.funda.nl/koop/soest/huis-47274317-esdoornlaan-5/
Moet ik alleen ff 2mln ergens vandaan halen
minimaal 3, inrichting is nog lang niet naar mijn smaakquote:Op zondag 12 februari 2012 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
Wanneer je de term 'bircher-musli' opzoekt op de wiki dan lees je ook in de achtergrond van het orignele recept (wat van Dokter Bircher is) dat het oorspronkelijk is ontstaan voor mensen op leeftijd of patienten in revalidatie-centra om aan te sterken.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou ik hoorde op mijn werk al een paar mensen erover en ik weet nog vanuit mijn voedingsassistentopleiding en verpleeghuiswerk dat we het veel gebruikten. Dus ik weer eens op zoek naar die vergeten goeie specs van havermout en zie
Mijn ogenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
Maar dan toch wel in de uitvoering van Dolly Parton. Met haar heerlijke countrystem....quote:Op zondag 12 februari 2012 12:29 schreef Bluezz het volgende:
And AAAAAAAIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
Valt me vaak op dat hele dure huizen op Funda vreselijk ingericht zijn.quote:
Ja, die vind ik ook mooi, maar ik vermoed dat bij het overlijden van Whitney niet voor de Dolly versie gekozen gaat wordenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar dan toch wel in de uitvoering van Dolly Parton. Met haar heerlijke countrystem....
Ach, nostalgie...... hoe fijn!
Echnie?????quote:Op zondag 12 februari 2012 12:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, die vind ik ook mooi, maar ik vermoed dat bij het overlijden van Whitney niet voor de Dolly versie gekozen gaat worden
Nou ja, misschien kunnen we een leuke nieuwe trend zetten. Voordeel is dat Dolly er nog iets aan heeftquote:
Dolly is lief!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, misschien kunnen we een leuke nieuwe trend zetten. Voordeel is dat Dolly er nog iets aan heeft
Alleen als ze ook Jolene speeltquote:Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dolly is lief!
En dan vragen we ook of Kenny weer met haar mee zingt!
Oe die was haske verbouwd tochquote:Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dolly is lief!
En dan vragen we ook of Kenny weer met haar mee zingt!
In het Waldkorn brood bij de C1000 zit gehydrogeneerde plantaardige olie!! Maw: transvet. Nou, lekker dan. Héél gezond hoor, dat zogenaamd gezonde brood.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:11 schreef LieLie het volgende:
Dat ga ik ook nog proberenEn ik wil zelf wat donker brood proberen te bakken, bij de molen hier is wel allerlei biologisch meel te krijgen. Bij de winkel is niet veel keuze en bij de bakker vind ik het ook niet altijd wat.. Waldkorn vind ik hier echt vies.
Deze versie!! Dit is mijn lievelingsversie.quote:
De inrichting gaat eruit hequote:
Eerst maar eens dat huisje afmaken toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De inrichting gaat eruit heEn TAV heeft gelijk....moet nog wel een miljoentje bij dan
Ok. Ik blijf wel zitten. Is nog goedkoper ook
Het is anders ook zo kaal als je dat huisje in moet richten met wat je nu in huis hebtquote:Op zondag 12 februari 2012 12:46 schreef PdeHoog het volgende:
De inrichting gaat eruit heEn TAV heeft gelijk....moet nog wel een miljoentje bij dan
HEb je al gekozen?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef Bluezz het volgende:
Tis jammer dat ons nieuwe popkoor thema Sting is
Ik heb liever alleen Dollyquote:Op zondag 12 februari 2012 12:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze versie!! Dit is mijn lievelingsversie.
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerst maar eens dat huisje afmaken toch?
Yep, facelift na facelift. En hij werd in principe best mooi oud vond ik eigenlijk. Totdat hij de weg naar de plastische chirurg vond....quote:
Als ik het geld had kocht ik echt niet zo'n type huis. Liever zo'n pand met veel hout en lichtquote:Op zondag 12 februari 2012 12:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon onder druk zettenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb wat favorieten gemaild, maar als alle 40 vrouwen dat weer gaan doen zal de koorleider toch weer zijn eigen plan trekken denk ik.
Maar wie weet zit hij erbij!
Iedereen gaat er hetzelfde uitzien! Zo bizarquote:Op zondag 12 februari 2012 12:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik neus regelmatig in dat topic de verbouwde celebs, triest hoor
En het wordt eigenlijk ook nooit mooiquote:Op zondag 12 februari 2012 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen gaat er hetzelfde uitzien! Zo bizar
Ja, zo'n leuk mensquote:Op zondag 12 februari 2012 12:54 schreef Tezz het volgende:
Oh... .die versie met Melissa ! Dolly is zo leuk..... youtube staat hard hier inmiddels hihi
Wij gaan straks weer naar de Motquote:Op zondag 12 februari 2012 12:58 schreef Tezz het volgende:
Ik moet eigenlijk douchen en aankleden (moet zo naar een feestje) maar kan Dolly nog niet loslaten haha....
Leuk!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij gaan straks weer naar de Mot![]()
Wel relaxter dan vorige keer om nu alleen te luisteren ipv zelf te vertellen
Wat grappig, ik heb voor vanavond quiche met doperwtjes, pancetta en parmezaanse kaas op het menu staan!quote:Op zondag 12 februari 2012 13:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmmmm.. quiche-experiment ruikt heerlijk!! Spekjes, venkel, doperwtjes, munt, gorgonzola..![]()
Oh en hai
Heerlijk! En als je het in huis hebt: munt er doorheen is echt zó lekker!quote:Op zondag 12 februari 2012 13:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Wat grappig, ik heb voor vanavond quiche met doperwtjes, pancetta en parmezaanse kaas op het menu staan!
Lekker, het ontspannen kan je dus al wat beter?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Leuk!
Ik was vanmorgen heel vroeg wakker. Heb al met een vriendin in Nieuw Zeeland gebeld, 5 km. gewandeld (het is maar -3 hier, warm!!), boodschappen gedaan. Daarvoor heb ik ontbeten met speltpannenkoeken, met frambozenprut. Zo eens in bad met een magazine! Fijn dagje zo!
Ik ben speciaal naar de supermarkt gewandeld om munt te kopen. (dat, en omdat het zonnetje zo lekker scheen!)quote:Op zondag 12 februari 2012 13:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heerlijk! En als je het in huis hebt: munt er doorheen is echt zó lekker!Dat is namelijk een recept waar ik dit experimentje op heb gebaseerd
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ben speciaal naar de supermarkt gewandeld om munt te kopen. (dat, en omdat het zonnetje zo lekker scheen!)
Ahquote:Op zondag 12 februari 2012 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb munt en venkel in huisMaar geen gorgonzola
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:28 schreef Bluezz het volgende:
Die abdijquiche met uien/bier wil ik ook nog eens maken, maar dat moet ik dan maar mee naar mn werk nemen of zo, g houdt daar niet zo van helaas
Ik heb nu heel lui kant en klare bodem gebruikt, maar meestal gewoon bloem, boter, water.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:29 schreef Jagärtrut het volgende:
wat voor bodem maak je, sun?
Ik ben altijd huiverige voor taart bodems. Wil eigenlijk eentje van spelt maken, maar het gaalt altijd verkeerd bij me...Straks nog maar eens proberen...
Nee, alleen roomkaasquote:
Jammer dat het morgen derrie isquote:Op zondag 12 februari 2012 13:35 schreef golfer het volgende:
Nieuwe versche schnee komt er nu hier uit de lucht gevallen.
Die roomboter is lekker, staat ergens in het fokkookboekquote:Op zondag 12 februari 2012 13:29 schreef Jagärtrut het volgende:
wat voor bodem maak je, sun?
Ik ben altijd huiverige voor taart bodems. Wil eigenlijk eentje van spelt maken, maar het gaalt altijd verkeerd bij me...Straks nog maar eens proberen...
Ja, de rest van de week wordt het weer kwakkelen en geen vorst meer.quote:
Moeilijk!quote:Op zondag 12 februari 2012 13:43 schreef kaasplankje het volgende:
Zal ik American pancakes maken als lunch of kaiserbroodjes uit de oven met gebakken eitje met spek?
En zo simpel met een keukenmachine! De deur van de diepvries opendoen in de supermarkt is bijna nog meer werk.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:39 schreef Bluezz het volgende:
Die roomboter is lekker, staat ergens in het fokkookboek
quote:Lonen
De lonen in het land moeten volgens hem snel naar beneden. "Dan word je concurrerend. Nu wijken toeristen uit naar Turkije." Er zijn volgens hem nog te veel heilige huisjes. "Een havenarbeider verdient bijvoorbeeld tachtigduizend euro bruto per jaar. Als dat hier zo was geweest, was Lee Towers nooit gaan zingen."
http://www.nu.nl/economie(...)nd-laten-vallen.html
Pancakesquote:Op zondag 12 februari 2012 13:43 schreef kaasplankje het volgende:
Zal ik American pancakes maken als lunch of kaiserbroodjes uit de oven met gebakken eitje met spek?
Ik mis dan de power die t lied zo goed maakt...quote:Op zondag 12 februari 2012 12:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar dan toch wel in de uitvoering van Dolly Parton. Met haar heerlijke countrystem....
Ach, nostalgie...... hoe fijn!
quote:
Ik heb het zachtjes gebakken bij het spek (spekjes eerst uitbakken)quote:Op zondag 12 februari 2012 13:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, alleen roomkaas
Maar we hebben vanavond toch iets anders, dus misschien voor morgen lekker. Kook jij de venkel eerst voor je die in de taart doet?
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik mis dan de power die t lied zo goed maakt...
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zo simpel met een keukenmachine! De deur van de diepvries opendoen in de supermarkt is bijna nog meer werk.
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Moeilijk!![]()
Ik denk dat ik voor de kaiserbroodjes zou gaan
quote:
welke is dat? Kan hem niet vinden...quote:Op zondag 12 februari 2012 13:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zo simpel met een keukenmachine! De deur van de diepvries opendoen in de supermarkt is bijna nog meer werk.
eitje met spek natuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2012 13:43 schreef kaasplankje het volgende:
Zo'n soort quiche had je toch ook op de Bloemendaalmeet meegenomen?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmmmm.. quiche-experiment ruikt heerlijk!! Spekjes, venkel, doperwtjes, munt, gorgonzola..![]()
Oh en hai
Soort ja, maar niet precies zoquote:Op zondag 12 februari 2012 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zo'n soort quiche had je toch ook op de Bloemendaalmeet meegenomen?
Dolly moet lekker bij dr country blijven.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:50 schreef Jagärtrut het volgende:
welke is dat? Kan hem niet vinden...
Van Bluezzzquote:Ingrediënten en bereidingswijze voor het deeg :
200 gr bloem (zeven)
100 gr roomboter (ongezouten)
1 tl. zout
50 ml koud water
flinke hand (parmezaanse) kaas
Doe de gezeefde bloem en het zout in een deegkom.
Wrijf de boter door de bloem tot het een korrelig mengsel is. (als de boter te koud is kan je het ook eerst door de bloem tot kleine stukjes snijden met 2 messen en daarna met de hand erdoor mengen).
Voeg dan het water en de kaas toe en kneed tot het een samenhangende bol deeg is.
Rol het in plastic folie en laat het deeg een half uurtje rusten in de koelkast.
In de tussentijd bereid je de vulling voor.
Je weet wel van wie het origineel is hoop ikquote:Op zondag 12 februari 2012 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dolly moet lekker bij dr country blijven.
(Bijna) niemand heeft zo'n stem als Whitney.
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dolly moet lekker bij dr country blijven.
(Bijna) niemand heeft zo'n stem als Whitney.
Kan me idd niet herinneren dat er gorgonzola op zatquote:Op zondag 12 februari 2012 13:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Soort ja, maar niet precies zo
Doe het gewoon allebeiquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[..]
Van Bluezzz
Alhoewel ik dat gewoon allemaal in de keukenmachine had gedaan.
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Je weet niet dat het nummer origineel van Dolly is en dat Whitney die slechts slecht gecoverd heeft??
Dit was voor mijn keukenmachinetijdperkquote:Op zondag 12 februari 2012 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[..]
Van Bluezzz
Alhoewel ik dat gewoon allemaal in de keukenmachine had gedaan.
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Nee niet
Dan is het duidelijk een van de verbeteringen van een liedje
Ik was mijn keukenmachine daarom direct na gebruik af, anders is het idd wel een boel onderdelen.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:55 schreef Sunnythesun het volgende:
zo maak ik het ook, al dan niet met kaas er door. Even koude boter en bloem met het mes mixen, messen vervangen voor deeghaak en beetje bij beetje wat water er bij tot het een bol is geworden. Enige nadeel: veel afwas
Zielloos geblaat?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
echt.. smaken verschillen echt zo enorm. Dat zielloze over the top geblaat had ze van mij echt weg mogen laten..
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was mijn keukenmachine daarom direct na gebruik af, anders is het idd wel een boel onderdelen.
Je kan er ook verse kruiden doormengen, zoals tijm en rozemarijn! Ook erg lekker.
Denk dat je beter kan stoppen FFTquote:Op zondag 12 februari 2012 13:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zielloos geblaat?![]()
![]()
Gelukkig verschillen smaken!
ja, ik hou absoluut niet van het belten wat Huston deed. Ik 'geloof' het ook gewoon niet (qua gevoel wat in de tekst zit). Werkelijk muzikale kitsch wat mij betreft..quote:Op zondag 12 februari 2012 13:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zielloos geblaat?![]()
![]()
Ik moet vanaaf ook nog koken, geen idee wat Leintjeuh allemaal gehaald heeft met de boodschapjes.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe het gewoon allebeiKun je kiezen
Pff ik mag mijn mening ook geven en ben echt niet de enige die Whitney een fenomenaal zangeres vond. Ze was voor veel beroemdheden van nu een groot voorbeeld en niet meer dan logisch. Zie haar bereik maar eens te halen.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk dat je beter kan stoppen FFTHet merendeel van de mensen heeft dezelfde mening
Heb je ooit iemand gehoord die de versie van Dolly goed kan neerzetten? Ik niet, en dat tegenover tientallen talentenjachtstemmen die bij Whitney in de buurt komen. Het is goed gezongen, daar hoor je me niet over, maar het raakt me totaal niet. Itt tot de ingetogen schoonheid van Dolly.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zielloos geblaat?![]()
![]()
Precies het soort artiesten waar ik net zo'n hekel aan hebquote:Op zondag 12 februari 2012 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Pff ik mag mijn mening ook geven en ben echt niet de enige die Whitney een fenomenaal zangeres vond. Ze was voor veel beroemdheden van nu een groot voorbeeld en niet meer dan logisch. Zie haar bereik maar eens te halen.
Ehm... zoete thee drinken helpt dan bij mij meestal wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net twee schalen salade op èn volkorenbrood en nog steeds trek in de bounty's die er in de keuken liggen. Hoe negeer ik dat?
Vraag Ross de bounty's op te etenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net twee schalen salade op èn volkorenbrood en nog steeds trek in de bounty's die er in de keuken liggen. Hoe negeer ik dat?
Dan heb je een hekel aan heeeel veel artiesten...quote:Op zondag 12 februari 2012 14:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Precies het soort artiesten waar ik net zo'n hekel aan heb![]()
En ja: technisch was ze goed, maar ik vind die stijl gewoon echt zonde van het talent..
Ik krijg hoofdpijn van die stem.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Pff ik mag mijn mening ook geven en ben echt niet de enige die Whitney een fenomenaal zangeres vond. Ze was voor veel beroemdheden van nu een groot voorbeeld en niet meer dan logisch. Zie haar bereik maar eens te halen.
Ga wandelenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:01 schreef Isabeau het volgende:
Celine Dion bijvoorbeeldquote:Op zondag 12 februari 2012 14:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dan heb je een hekel aan heeeel veel artiesten...
En ach, dat jullie t niks vinden is ok. Net als dat ik t wel super vind toch
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dan heb je een hekel aan heeeel veel artiesten...
En ach, dat jullie t niks vinden is ok. Net als dat ik t wel super vind toch
Als je nou eerst gaat wandelen, dan een pot thee zet en Ross vraagt er ook één te eten, mag je er zelf ook wel één toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Thee, Ross vragen en wandelen. Ik ga eerst wel thee drinken
Geweldig nummer blijft het. Ik vind de coverversie van onze vrienden van LT ook nog steeds wel geslaagd.quote:
quote:
Ik mag er ook wel één van mezelf vanmiddag, maar niet bij mijn lunch (wat ik dus net op heb).quote:Op zondag 12 februari 2012 14:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Als je nou eerst gaat wandelen, dan een pot thee zet en Ross vraagt er ook één te eten, mag je er zelf ook wel één toch?
Video-opname is beroerdquote:Op zondag 12 februari 2012 14:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geweldig nummer blijft het. Ik vind de coverversie van onze vrienden van LT ook nog steeds wel geslaagd.
Tja, brakke telefoon.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Video-opname is beroerdHaalt een beetje de sfeer uit het liedje voor me. Ik kan me voorstellen dat het live top is
Dat is een reclame hèquote:Op zondag 12 februari 2012 14:11 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
![]()
http://www.wimp.com/sheeplight
je zou maar schaapsherder zijn en je vervelen..
Kreeg die hond nou vuurwerk op zijn kont mee?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:11 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
![]()
http://www.wimp.com/sheeplight
je zou maar schaapsherder zijn en je vervelen..
Nee joh. Lampies..quote:Op zondag 12 februari 2012 14:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kreeg die hond nou vuurwerk op zijn kont mee?
van Pee zeker?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:24 schreef AnneX het volgende:
As we speak:
http://www.kayotic.nl/blog/hachee
Hendig dat de slager al 4 gesneden uien "gratis" ? bij het vlees deed.
En al twee invites om erwtensoep te komen eten.
En ik lust het nie!
tomatenpuree en appelblokjes in de hachee?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:24 schreef AnneX het volgende:
As we speak:
http://www.kayotic.nl/blog/hachee
Veel luisterplezierquote:
"Mijn erwtensoep is van mij"quote:
Tomaten deed ik all, vanwege effect op het vlees.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
tomatenpuree en appelblokjes in de hachee?
Die wil ik ook nog een keertje makenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:28 schreef Bluezz het volgende:
Die abdijquiche met uien/bier wil ik ook nog eens maken, maar dat moet ik dan maar mee naar mn werk nemen of zo, g houdt daar niet zo van helaas
Afwachten, het ruikt in ieder geval goe-oed!quote:Op zondag 12 februari 2012 15:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh het zal misschien wel lekker zijn ja.. maar wbt hachee ben ik vrij conservatief geloof ik
Beetje citroensap op sprenkelen helpt.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:38 schreef LieLie het volgende:
He, als ik avocado mee wil nemen voor mijn lunch, hoe kan ik dat dan het beste doen? Want ik wil niet een hele mee, en als het gesneden is wordt het zo snel bruin..
halveren, citroensap er over en dan in een plastic zakje, beetje vacuum als het lukt. Gaat hier meestal wel goed. oh en de andere helft: pit er in laten en op de zelfde manier in de koelkast leggen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:38 schreef LieLie het volgende:
He, als ik avocado mee wil nemen voor mijn lunch, hoe kan ik dat dan het beste doen? Want ik wil niet een hele mee, en als het gesneden is wordt het zo snel bruin..
Ook wel een paar uur? Nouja, ga het gewoon proberenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje citroensap op sprenkelen helpt.
Ja, pit erin heb ik ook wel eens gehoord ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
halveren, citroensap er over en dan in een plastic zakje, beetje vacuum als het lukt. Gaat hier meestal wel goed. oh en de andere helft: pit er in laten en op de zelfde manier in de koelkast leggen.
ja gaat wel hoor.. enneh.. bruine kleur doet niet af aan de smaak verder, dus ook niet echt een ramp.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ook wel een paar uur? Nouja, ga het gewoon proberenWe hebben op het werk wel donkere broodjes (ja, weet je nog niet wat er in zit, maar goed) en zalmsnippers. Maar ik mis dan altijd nog iets. Thuis doe ik er dan nog wat rucola op, avocado, beetje yoghurt met knoflook of zo. Maar er ligt hooguit een tomaat bij
Nee, ook wel waar. Maar oogt toch minder smakelijkquote:Op zondag 12 februari 2012 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja gaat wel hoor.. enneh.. bruine kleur doet niet af aan de smaak verder, dus ook niet echt een ramp.
Haha, voor vacuum zuigen van bv. brood voor in de vriezer, heb ik tegenwoordigquote:Op zondag 12 februari 2012 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
halveren, citroensap er over en dan in een plastic zakje, beetje vacuum als het lukt. Gaat hier meestal wel goed. oh en de andere helft: pit er in laten en op de zelfde manier in de koelkast leggen.
Wij hebben ook even gewandeldquote:Op zondag 12 februari 2012 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Dat was een lekker wandelingetjeJammer alleen dat ze mijn geplande route hebben afgesloten
Dat is jammer. Ik heb ze ook niet maar mag ze van mn moeder lenen. Misschien ken je wel iemand van wie je het mag lenen? Je verleert het niet want met mij ging t ook weer prima na jaren niks gedaan te hebben.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:59 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik heb geen schaatsen meer, FFTIk mocht altijd graag schaatsen.
Wel knap dat je toch nog 25 km hebt gedaan joh
Die arme agent moet helemaal in de war zijn geweest daarna.quote:
Haha echt wel!!quote:Op zondag 12 februari 2012 17:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die arme agent moet helemaal in de war zijn geweest daarna.
Dat afleiden en steeds 'forget' en 'go' zeggen is dan zeker onderdeel van die NLP. En hem het idee geven dat hij ineens behulpzaam is ipv iemand staande houdend voor een verkeersovertreding.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Haha echt wel!!
NLP is best interessant. Heb voor het vak Communicatie ook wat artikelen uit die hoek gelezen. Boeiende materie..
Jup, je plaatst een associatie die er eerst niet was. Manipulatie.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat afleiden en steeds 'forget' en 'go' zeggen is dan zeker onderdeel van die NLP. En hem het idee geven dat hij ineens behulpzaam is ipv iemand staande houdend voor een verkeersovertreding.
Dan ga je toch lekker in Zweden wonen of zo.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind kou heerlijkSchaatsen hoef ik niet, mijn knieën vinden dat minder tof. Maar een goede wandeling in de vrieskou vind ik heerlijk! Vele male fijner dan hitte waar ik lamlendig, slapjes en benauwd van wordt
Kou kan ik me op kleden, hitte niet..
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker in Zweden wonen of zo.
Ik snap werkelijk niet wat je dan nog in nederland doet. Als ik van kou zou houden, zou ik al lang zijn geëmigreerd.lijkt Zweden od. Jullie niets?
Jemig stereo, die heeft al een baard op internet.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
NLP, weet niet of het werkt maar vind het wel interessant
En was deze al eerder langsgekomen?
Ja altijd regen is ook leuk.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]hier hebben we toch ook winters?? Ik hou van seizoenen.
En eerder Schotland.
Dit is de parodie op de parodie cover hequote:Op zondag 12 februari 2012 18:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jemig stereo, die heeft al een baard op internet.![]()
Desalniettemin mooi.
So dude, draaf je weer eens door fok hier en daar... Grinquote:
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op zondag 12 februari 2012 17:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind kou heerlijkSchaatsen hoef ik niet, mijn knieën vinden dat minder tof. Maar een goede wandeling in de vrieskou vind ik heerlijk! Vele male fijner dan hitte waar ik lamlendig, slapjes en benauwd van wordt
Kou kan ik me op kleden, hitte niet..
Ja, het hoeft ook niet bloedheet, maar als het heel koud is heb ik het gevoel dat ik me niet lekker vrij kan bewegen.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Eigenlijk zou iedereen van warmte moeten houden, las laatst ergens dat we van origine een tropische diersoort zijn. Maar op een of andere manier is mijn thermostaatje stuk of zoTussen 15 en 25 graden functioneer ik optimaal
Nja dat heb ik dus juist bij warmte. Ik zweet ook overmatig en dat voelt echt niet prettig.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, het hoeft ook niet bloedheet, maar als het heel koud is heb ik het gevoel dat ik me niet lekker vrij kan bewegen.
Ik ben een hele slechte zweterquote:Op zondag 12 februari 2012 18:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja dat heb ik dus juist bij warmte. Ik zweet ook overmatig en dat voelt echt niet prettig.
Nee ik sla een jaar Moskou over, want ik reis o.a. eenquote:Op zondag 12 februari 2012 18:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
So dude, draaf je weer eens door fok hier en daar... Grin
Ben je trouwens dit jaar nog naar Moskou geweest?
Zullen we een beetje ruilen? ik een beetje minder snel, jij een beetje meer?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben een hele slechte zweterin de sportschool zweet ik ook eigenlijk nooit, en dat is niet omdat ik niks doe
Primaquote:Op zondag 12 februari 2012 18:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zullen we een beetje ruilen? ik een beetje minder snel, jij een beetje meer?
Ik ook, als wij gaan fietsen met warm weer druipt het van de koppen van mijn fietsmakkers. Ik helemaal niks.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben een hele slechte zweterin de sportschool zweet ik ook eigenlijk nooit, en dat is niet omdat ik niks doe
Ik kan totaal niet tegen zon. Als baby mocht ik er al niet in - ik kan niet meer achterhalen waarom niet. En toch vind ik het alleraanbiddelijkste dat er is, warm weer. Slippers aan, mensen die loom aan een biertje lurken, rondtuffen over Puertoricaanse stranden, een middagdut doen, lange avonden vol goede gesprekken, kampvuurtjes, tegen elven een keer bedenken wat je eten gaat... Ja, ik ben er voor gemaakt.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Eigenlijk zou iedereen van warmte moeten houden, las laatst ergens dat we van origine een tropische diersoort zijn. Maar op een of andere manier is mijn thermostaatje stuk of zoTussen 15 en 25 graden functioneer ik optimaal
Of -5 tot 5 graden. Daar tussen is het vaak wat te grauw en grijs (wat Kaas ook zegt)
![]()
Ik zie mensen in de sportschool wel eens kijken omdat ik niet even een doekje met schoonmaakspul haal. Maar ja, ik drup nietquote:Op zondag 12 februari 2012 18:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ook, als wij gaan fietsen met warm weer druipt het van de koppen van mijn fietsmakkers. Ik helemaal niks.
Ik heb ook nooit koude voeten. Ik ben gewoon altijd cool![]()
Het stomme is dat het in de sportschool, dus van alleen beweging, eigenlijk wel mee valt.. althans, in verhouding dusquote:Op zondag 12 februari 2012 18:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zie mensen in de sportschool wel eens kijken omdat ik niet even een doekje met schoonmaakspul haal. Maar ja, ik drup niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |