Ik ben heel bang dat ik me morgen ook zo ga voelen buuv terwijl ik al tijden uit kijk naar het vieren van Puck zijn eerste verjaardagquote:Op zondag 12 februari 2012 00:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou zeg.Heel knap. En de elfstedentocht!wat een held. Is het alweer een jaar?
![]()
En al de verjaardagfeesten hè? Ik had me er premoedertijdperk zo op verheugd, en nu ben ik vaak gewoon moe van daaaaagen poetsen, bakken, ruimen, koken, entertainen, opzitten en pootjes geven dat ik vergeet wat me ook weer zo leuk leek
Moet je ook zaterdag vieren! Heb je een dag om bij te komen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kim alweer geen reeks
[..]
Ik ben heel bang dat ik me morgen ook zo ga voelen buuv terwijl ik al tijden uit kijk naar het vieren van Puck zijn eerste verjaardag![]()
Het klagenquote:
We hebben geen deur-tot-deurkaartje gekocht.quote:Op zondag 12 februari 2012 09:39 schreef snoopy het volgende:
Vroeger mocht je met een alpenexpreskaartje gewoon tot je woonplaats verder reizen. Is dat niet meer?
Wb by the way.
quote:Op zondag 12 februari 2012 10:25 schreef Ssserpente het volgende:
Met Lente in de trein was ideaal, zou het zo weer doen. Ze vond het zo hysterisch leuk (en nog) dat ze zowel de heen- als de terugreis tot één uur 's nachts zingend en letterlijk springend is wakkergebleven.
Ja hier ookquote:Op zondag 12 februari 2012 12:39 schreef k_i_m het volgende:
En waarom ziet het er buiten uit alsof het gaat sneeuwen?.
Beetje grijzig. Niks wat daarbij staatquote:Op zondag 12 februari 2012 12:21 schreef Ticootje het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Taupe welke??
En toen de totale verwarring over op welke datum ze nou was geboren, tijdszones, Chinese jaartellingen, etcquote:Op zondag 12 februari 2012 12:31 schreef Lois het volgende:
Gao gefeliciteerd met je grote dochter! 10! (oké gaan we weer, sentimentele modus, maar ik weet nog zo goed: in de auto vanaf werk naar huis, een telefoontje dat ze was geboren. En dat lijkt helemaal niet 10 jaar geleden)
Oh gross!quote:Op zondag 12 februari 2012 14:06 schreef moussy het volgende:
rioolverstopping, en de grond bevroren, knus, zo die dampen uit de grond
ja, er staan bomen voor de deur, die wortels groeien in het riool, van de gemeente, maar die doen er niks aan...quote:Op zondag 12 februari 2012 14:20 schreef livelink het volgende:
Moussy![]()
Het is bij jullie ook best vaak raak met die riolering, niet?
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:13 schreef k_i_m het volgende:
Gadver Mous, het lijkt net alsof er een hele gore slak uit je riool komt.
Echt? Wat kut. Wanneer wordt ie geopereerd?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:16 schreef Vicky het volgende:
Helemaal niks Livelink... Uitzingen tot een behandeling helaas..
daar komt het wel op neer. Ik geloof dat ie morgen weer gaat bellen...quote:
Beetje late reactie maar ja ik was dus die verjaardag vierenquote:Op zondag 12 februari 2012 06:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Moet je ook zaterdag vieren! Heb je een dag om bij te komen.
ja. Max 6 per dag met nog 3x2 pcm 500mg per dag en hij mag er evt. Diclofenac bij maar de tramadol doet al niet veel meer behalve dat ie er "stoned" van wordt.. Saffier heeft m vorig jaar gezien na een dosisje tramadol..quote:
Dat urine laten lopen is ook echt afschuwelijk hoor.. maar dat door laten lopen met pijn is wel een ware hel, voor jullie allemaal, je hele gezin heeft er mee te maken uiteindelijk. Tis wat..quote:Op zondag 12 februari 2012 22:04 schreef Vicky het volgende:
Trui, dat snap ik maar al te goed. Zomaar prikken is nooit goed...
Snoop, hij zei vanmiddag al: geef me maar een shot morfine, spuit me maar plat..
De ha zei vanmiddag dat het totaal geen nut zou hebben om naar de ehbo te.gaan voor een neuroloog omdat we die toch niet zouden zien. Ze zei ook: zolang je je urine niet laat lopen is er geen urgentie..
Ze vond wel dat we snel terecht konden voor de mri.
Hier luisteren ze veel verschillende dingen maar ik denk dat je met Adele wel veilig zit. Coldplay, Gers Pardoel,teyo Cruz ( Hangover) euhm....quote:Op zondag 12 februari 2012 22:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Hai. Ik kan zo even geen topic vinden voor mensen met kinderen rond de 10/11 jaar. En OUD leek me wel een goede plek om mijn vraag te stellen.
Ik moet volgende week een presentatie geven over Game muziek aan een weekendschool klas met kinderen rond de 10/11 jaar. Nou maak ik zelf al geruime tijd van die bliep muziekjes en het leek me leuk om een paar covers van echte nummers te maken in deze stijl om de kinderen te laten raden welk nummer het betreft. Ik heb echter géén idee wat voor muziek hun tegenwoordig luisteren en echt kans om ze te vragen heb ik helaas niet gehad.
Voordeel: tegen de tijd dat je een (pre-)puber hebt word je automagisch zelf ook weer hipquote:Op zondag 12 februari 2012 22:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jullie prepubers zijn hipper dan ikIk luister echt te weinig radio.
Hoe heet die Nossa ook alweer? Ai se eu te pego dus.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:56 schreef livelink het volgende:
Het rijtje van Buurvrouw mag voor mijn 10-jarige dochter nog uitgebreid worden met Bruno Mars, Katy Perry en Lady Gaga.
En op dit moment is Nossa, Nossa van Michel Telo wel de absolute hit geloof ik.
Morris
Zullen we onze kinders eerst laten keuren?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Tof. Bedankt! Dan ga ik daar eens naar kijken. Nu in 7 dagen tijd nog wat covers maken, want ik krijg ongetwijfeld de vraag: WOW, HEB JE DAT ZELF GEMAAKT?? Dan is het natuurlijk leuker om ja te zeggen.
Mijn Bep is groot fan van Justin Bieber whehe.quote:
Veel plezier met je schoonmoeder!quote:Op maandag 13 februari 2012 00:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
oh mensen Bep is ziek en die timing is wel heel erg slecht nu
Ik heb morgen 3 afspraken staan die ik niet af kan zeggen, dinsdag zou ze moeten oefenen op school en donderdag moeten haar amandelen eruit dus veel speling zit er allemaal niet in
Ik denk dat ik ga vragen of m`n schoonmoeder bij ons in komt wonen. Lekker makkelijk
quote:Op maandag 13 februari 2012 01:09 schreef boem-dikkie het volgende:
God, ze zeggen altijd dat als je iets wat vaker beluisterd je het wel leert waarderen. Nou ik heb net drie kwartier Baby van Justin Bieber geluisterd en ik ontkracht even dat statement.
30 uurquote:Op maandag 13 februari 2012 08:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, groeispurt en afgelopen week 30 uur geschaatstdus nu koppijn en buikpijn. Hopelijk geen kots nee,
Oh jammer! Ik had idd wel belangstelling gehad!quote:Op maandag 13 februari 2012 08:39 schreef livelink het volgende:
Ik had vrijdag nog van die Nijdam schaatsen op marktplaats gezet. Met het idee dat er misschien nog iemand net het laatste weekend er gebruik van wilde maken. En ja hoor, vrijdagavond waren ze al opgehaald. Door een marokkaanse vader voor zijn dochter van 5 jaar. Het komt wel goed met die integratie, denk ik dan.
Yep. In Australie bestaat de Open Universiteit uit een heleboel 'gewone' universiteiten die onder die paraplu samenwerken. Dus niet zoals in NL, waarbij de OU echt een apart instituut is. Deze opleiding was voor mij ook makkelijk bereikbaar, omdat hij in eerste instantie geen toelatingseisen heeft. Je kunt al met de eerste vakken beginnen zonder aan de toelatingseisen te voldoen, en laten zien dat je het benodigde niveau hebt door vakken te halen. Op die basis ben ik inmiddels toegelaten. Je merkt het trouwens wel in het niveau van andere studenten in eerstejaars vakken. Soms denk ik "jee, jou heb ik liever niet voor de klas van mijn kinderen"quote:Op maandag 13 februari 2012 08:48 schreef livelink het volgende:
Een soort Open Universiteit in Australie, dus? Lijkt me zeker interessant.
wat voor maat zoek je? ik heb hier ook nog twee paar te kleine schaatsen liggen waaronder 1 paar nijdamsquote:Op maandag 13 februari 2012 08:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh jammer! Ik had idd wel belangstelling gehad!want hij schaatst nu op twee maten te grote van broer, die weer op twee maten te grote schaatst van mij,
maat 36 en/of 38? Alhoewel. nu 36 kopen is natuurlijk niet zo handig, qua dooiquote:Op maandag 13 februari 2012 14:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat voor maat zoek je? ik heb hier ook nog twee paar te kleine schaatsen liggen waaronder 1 paar nijdams
Misschien kan je die bij een Golfclub ook wel kopen/afhalen? ik stel me voor dat die dingen een keer 'af' zijn? afgekeurde golfballen kan natuurlijk prima.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:08 schreef livelink het volgende:
Golfballetjes kan misschien ook. Die zijn weer wat goedkoper.
50 gram, net gewogen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:39 schreef snoopy het volgende:
Maar misschien zijn golfballetjes niet zo zwaar?
verstelbare 34/37 dacht ik (ze liggen boven, ik ga nu even kijken want de nieuwe moeten toch die kant op nu het dooitquote:Op maandag 13 februari 2012 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maat 36 en/of 38? Alhoewel. nu 36 kopen is natuurlijk niet zo handig, qua dooi37/38 dus.
jeetje die rubber balletjes hebben ze in de fabriek waar ik werkte veel gemaakt !quote:Op maandag 13 februari 2012 14:56 schreef livelink het volgende:
hij viel juist zo voor die bolletjes, Moussy.
Zo ziet hij eruit
[ afbeelding ]
Als je het zo ziet, dan lijkt het wel namaakbaar.
Hij heeft nu 35/36 qua schoenmaat, maar héle smalle voetjes. Wat wil je er voor hebben eigenlijk?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
verstelbare 34/37 dacht ik (ze liggen boven, ik ga nu even kijken want de nieuwe moeten toch die kant op nu het dooit
laat ik er wel even bij zeggen dat L maat 37 door zijn brede strijkboutjes niet lekker vond zitten, dus dat we nu de verstelbare versie 38/41 hebben gekocht waar hij nu met dikke sokken in rondgeschaatst heeft. dus bij 37 zou ik het niet doen.
maar ze zijn zo goed als nieuw. vorig jaar aangeschaft en 1 of 2 keer op geschaatst.
Voor zo'n menneke? Ik vond het zwaar! Met een beetje pech 1/6 van zijn totale gewicht!quote:Op maandag 13 februari 2012 15:06 schreef Leandra het volgende:
100 golfballetjes en dan zit je op 5 kilo, lijkt me nog prima draagbaar toch?
Ik weet niet hoe groot/zwaar/oud hij isquote:Op maandag 13 februari 2012 15:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voor zo'n menneke? Ik vond het zwaar! Met een beetje pech 1/6 van zijn totale gewicht!
Volgens mij net zo oud als onze jongste. En die weegt 28 kilo. Oké, gratenpakhuis, maar wel lang, dus ik denk qua gewicht weer gemiddeld voor een 7 jarige?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot/zwaar/oud hij is
Zoiets idd. Van buitenaf de deur open gooien, als dat kan, en de boel weg laten stromen en dan later, als alles leeggelopen is de schade opnemen.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:51 schreef Leandra het volgende:
Ik zou de stoppen eruithalen en de schuur leeg laten lopen, er in gaan staan zou ik niet aandurven.
Klopt ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:14 schreef Leandra het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft de schuur een aparte hoofdkraan en zit je niet gelijk helemaal zonder water als je de schuur afsluit?
Dat is dan iig nog geluk bij een ongeluk.
Loodgieter en elektricien laten komen, maar als je de schuur qua stroom en water apart kunt afsluiten kan dat wel tot morgen wachten
Maar de buurman niet. Dat schept mogelijkheden.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:30 schreef Leandra het volgende:
En je weet zeker dat Nils (of iemand anders) straks niet zonder te weten dat er stroom op het water staat de schuur binnenstapt?
Ik zou die stop er wel uithalen.
Edit: hij is iig al op de hoogte.
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:38 schreef Leandra het volgende:
Heeft de schuur geen eigen stop dan?
Oh buurman, zou je misschien de motor even voor me uit de schuur kunnen halen?![]()
Nee, strijken moet boven voor de pc, met uitzending gemist op.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:44 schreef Leandra het volgende:
Ah, en strijken in de slaapkamer of woonkamer doe je natuurlijk niet, logisch, modem/router aan een ander stopcontact hangen?
Grove nalatigheid, vermoed ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:50 schreef Leandra het volgende:
Behalve de buurman dan
Als hij dat per ongeluk wel doet vermoed ik dat het onderzoek naar de situatie een bizarre wending gaat nemen zodra ze dit topic ontdekken
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:52 schreef Ssserpente het volgende:
Ik probeer het wel even met de kat.
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:52 schreef Ssserpente het volgende:
Whahahaha!!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:52 schreef Ssserpente het volgende:
Dit staat op de website van Ikea, bij de meeste afzuigkappen:quote:Op maandag 13 februari 2012 19:03 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb zo'n afzuigkap van ikea met van die metalen roosters. weet iemand toevallig of ik die in de vaatwasser kan knallen om ze schoon te maken?
quote:Incl. 2 vaatwasserbestendige vetfilters; verwijderen de etensgeuren effectief; eenvoudig te verwijderen voor het schoonmaken.
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:43 schreef lady-wrb het volgende:
is vorstchade trouwens verzekerd? weet iemand dat toevallig? mijn dweilemmer is ook kapotgevroren t is een dingetje van 70 euroen dan natuurlijk de rest dat last had van natte voeten in de schuur.
of moet ik dat in wgr aan de experts vragen?
ik vind ze daar vaak zo'n eigenschuld-dikke-bult-clubje
Bronquote:De aanhoudende vrieskou kan de waterleidingen in en om je huis doen barsten. De waterschade die daardoor ontstaat wordt gedekt door de verzekeringspolis van je woning. De brandverzekering omvat een luik waterschade. De draagwijdte van die dekking kan variëren van maatschappij tot maatschappij.
mooooooiquote:Op maandag 13 februari 2012 22:42 schreef Brighteyes het volgende:
Hij staat al op facebook, maar ik ga hier toch ook even spammen, ik heb vanavond met een vriendinnetje ons zelfgestucte muurtje behangen en ik ben er echt zo blij mee! Helemaal mooi! Door het glimmende zilver is het moeilijk te fotograferen, eig alleen met de bouwlamp, zal morgen bij daglicht nog eens proberen.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd !quote:
Whehehe, doe me!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gefeliciteerd Tico you hot milf you
Jij bent het mannetje ja?quote:
Da's lief!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:54 schreef Ticootje het volgende:
Oeh, ik zou m doen! Ik laat wel een stukje heel voor je.
wie is hetquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Stel ik had een lijstje met afspraken dat mocht je ooit in de gelegenheid zijn... stond hij op 1
Al denk ik dat ie "als zichzelf" erg tegenvalt. Buiten dat zijn vader heel erg eng opdroogt.
boeit dat?quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:47 schreef droomvrouwtje het volgende:
Geen idee komt me niet bekend voor maar ik zou hem doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |