Ik ben heel bang dat ik me morgen ook zo ga voelen buuv terwijl ik al tijden uit kijk naar het vieren van Puck zijn eerste verjaardagquote:Op zondag 12 februari 2012 00:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou zeg.Heel knap. En de elfstedentocht!wat een held. Is het alweer een jaar?
![]()
En al de verjaardagfeesten hè? Ik had me er premoedertijdperk zo op verheugd, en nu ben ik vaak gewoon moe van daaaaagen poetsen, bakken, ruimen, koken, entertainen, opzitten en pootjes geven dat ik vergeet wat me ook weer zo leuk leek
Moet je ook zaterdag vieren! Heb je een dag om bij te komen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kim alweer geen reeks
[..]
Ik ben heel bang dat ik me morgen ook zo ga voelen buuv terwijl ik al tijden uit kijk naar het vieren van Puck zijn eerste verjaardag![]()
Het klagenquote:
We hebben geen deur-tot-deurkaartje gekocht.quote:Op zondag 12 februari 2012 09:39 schreef snoopy het volgende:
Vroeger mocht je met een alpenexpreskaartje gewoon tot je woonplaats verder reizen. Is dat niet meer?
Wb by the way.
quote:Op zondag 12 februari 2012 10:25 schreef Ssserpente het volgende:
Met Lente in de trein was ideaal, zou het zo weer doen. Ze vond het zo hysterisch leuk (en nog) dat ze zowel de heen- als de terugreis tot één uur 's nachts zingend en letterlijk springend is wakkergebleven.
Ja hier ookquote:Op zondag 12 februari 2012 12:39 schreef k_i_m het volgende:
En waarom ziet het er buiten uit alsof het gaat sneeuwen?.
Beetje grijzig. Niks wat daarbij staatquote:Op zondag 12 februari 2012 12:21 schreef Ticootje het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Taupe welke??
En toen de totale verwarring over op welke datum ze nou was geboren, tijdszones, Chinese jaartellingen, etcquote:Op zondag 12 februari 2012 12:31 schreef Lois het volgende:
Gao gefeliciteerd met je grote dochter! 10! (oké gaan we weer, sentimentele modus, maar ik weet nog zo goed: in de auto vanaf werk naar huis, een telefoontje dat ze was geboren. En dat lijkt helemaal niet 10 jaar geleden)
Oh gross!quote:Op zondag 12 februari 2012 14:06 schreef moussy het volgende:
rioolverstopping, en de grond bevroren, knus, zo die dampen uit de grond
ja, er staan bomen voor de deur, die wortels groeien in het riool, van de gemeente, maar die doen er niks aan...quote:Op zondag 12 februari 2012 14:20 schreef livelink het volgende:
Moussy![]()
Het is bij jullie ook best vaak raak met die riolering, niet?
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:13 schreef k_i_m het volgende:
Gadver Mous, het lijkt net alsof er een hele gore slak uit je riool komt.
Echt? Wat kut. Wanneer wordt ie geopereerd?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:16 schreef Vicky het volgende:
Helemaal niks Livelink... Uitzingen tot een behandeling helaas..
daar komt het wel op neer. Ik geloof dat ie morgen weer gaat bellen...quote:
Beetje late reactie maar ja ik was dus die verjaardag vierenquote:Op zondag 12 februari 2012 06:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Moet je ook zaterdag vieren! Heb je een dag om bij te komen.
ja. Max 6 per dag met nog 3x2 pcm 500mg per dag en hij mag er evt. Diclofenac bij maar de tramadol doet al niet veel meer behalve dat ie er "stoned" van wordt.. Saffier heeft m vorig jaar gezien na een dosisje tramadol..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |