Ik denk ook niet dat alle vrouwen zoals jou zijn hoor sinosquote:Op zondag 12 februari 2012 20:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kom jij de schade weer een beetje beperken die de mannen in dit topic het imago van jullie geslacht hebben aangedaan?
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:01 schreef Sinosappel het volgende:
RichardHammond, waarom denk jij dat je allesbehalve geefbaar bent? De dames diggen je blijkbaar dus wel.
Aldus.quote:Jouw hoofd is een beetje langwerpig.
Geen idee wat dit met iets te maken heeftquote:Op zondag 12 februari 2012 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat alle vrouwen zoals jou zijn hoor sinos
Thats it?quote:
Zal reuze meevallen dus aangezien ze je allemaal binnen het kwartier nog willen.quote:
Dat is onbegonnen werk, dat zul je met me eens zijn. Maar ik mag graag kijken bij een ongeluk, dat wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:06 schreef Sinosappel het volgende:
Kom jij de schade weer een beetje beperken die de mannen in dit topic het imago van jullie geslacht hebben aangedaan?
Mwoah, we hebben het hier over twee labielen.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zal reuze meevallen dus aangezien ze je allemaal binnen het kwartier nog willen.
alsof jij ooit een chimi van dichtbij gezien hebtquote:Op maandag 13 februari 2012 01:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zeg het wel vaker maar word dan verbaal aangevallen:
MEIDEN ZIJN EEN FUCKING KOPPIJN!
Ga huilen.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zeg het wel vaker maar word dan verbaal aangevallen:
MEIDEN ZIJN EEN FUCKING KOPPIJN!
Ik spreek ook voor andere mannen wat dat betreft en ik heb geljk. De jongens die dat niet erkennen zijn gewoon Emo/Homo.quote:
chicks vinden mij niet kk smerig en zijn tegen mij wel relaxed het ligt gewoon aan jou ransaapquote:Op maandag 13 februari 2012 01:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik spreek ook voor andere mannen wat dat betreft en ik heb geljk. De jongens die dat niet erkennen zijn gewoon Emo/Homo.
Wil je een keer komen vechten. Als ik klaar met jou ben gaat dat veranderen.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:08 schreef KGV het volgende:
[..]
chicks vinden mij niet kk smerig en zijn tegen mij wel relaxed het ligt gewoon aan jou ransaap
quote:Op maandag 13 februari 2012 01:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wil je een keer komen vechten. Als ik klaar met jou ben gaat dat veranderen.
[..]
[..]
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |