quote:
Zoveel waarheden in deze 2 postsquote:
Dank jequote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Live Eredivisieverslagen #161 Excelsior _O_
Evraquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Gaan de Ajax supporters nog iets doen tegen Evra?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. iemand?
Ben niet thuis..Of niet?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:03 schreef Self-Catering het volgende:
Sopcast nummertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. iemand?
Ben niet thuis..
Gewoon een paar Suarez-spandoekjes uit de kast halen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Gaan de Ajax supporters nog iets doen tegen Evra?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:06 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Godver wat spelen ze weer slecht, niemand loopt goed op Eriksen na, niemand die weet welke looplijnen ze moeten volgen, het lijkt gewoon echt alsof iedereen maar ergens loopt.
Die Ozbiliz, talent heeft hij, maar na 6 maanden durft hij nog steeds niemand voorbij te gaan, hij is de snelste van de selectie maar in een wedstrijd van het 1ste heb ik hem nog nooit zien sprinten. Nu ook weer een simpele kaatst schiet hij in de voeten van de tegenstander, gewoon niet meer opstellen totdat hij iets laat zien, je moet in Ajax 1 staan en lef hebben en niet 6 maanden niets durven doen, dan rot je maar op en gewoon lukoki erin, die teminste snelheid laat zien en acties durft te maken, dan vergeef ik hem wel als het niet lukt.
Ook die Rus, hij verliest zelfs fysieke duels (eigelijk de enige reden waarom je hem erin zet), loopt ook fout.
Siem, loopt eigelijk steeds in de weg voor de verdedigers maar heeft het zoals altijd niet door en loopt maar overal i.p.v. looplijnen te volgen.
Naja, denk niet dat je teveel aan de verdediging moet zittenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:13 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Kan er nog wel meeleven met Issy, hij speelde tegen Marseille als VCM uitstekend destijds..
MAAR dit betekent dat Anita nooit meer op zijn eigen positie mag spelen ofzo? Frank zei zelfs dat Anita het succes achter de landstitel was omdat hij als VCM het uitstekend invulde..
Dus wel raar als je Rhijn hebt die ook RB kan en Anita dan door kan schuiven dat je met 3 aanvallende mids gaat spelen, dat zagen we met Jansen (als VCM) ook en dat zorgde ervoor dat niemand mee terug liep in de omschakeling en we talloze doelpunten tegen kregen.
Hij is nooit goed geweest. Soms heeft hij een leuke actie (per ongeluk).quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Speelt Buli zo slecht dande laatste tijd?
per ongeluk?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is nooit goed geweest. Soms heeft hij een leuke actie (per ongeluk).
Precies.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dus dan komt hij ook onbedoeld in de basis
Eigenlijk wel, maar dan wordt hij ontslagen en krijgt hij geen salaris meer.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
moet ie dan niet wegrennen van de zooi?
kan hij toch hoeren neuken?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dan wordt hij ontslagen en krijgt hij geen salaris meer.
Zoals ik al zie: Bulykin is alleen handig voor de laatste 10 minuten. Het is geen speler die je 90 minuten kan opstellen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:28 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Kanker Rus, hoe verschrikkelijk dom wil je staan!!!!
Die idioot staat gewoon totaal verkeerd en ook eens buitenspel , je ziet Sulejmani ook rekenen op het moment dat die kut Rus terug stapt zodat hij hem maar hoeft in te tikken, maar hij blijft als een idioot buitenspel staat op een plek waar Sulejmani hem onmogelijk kan geven
Ik hoop dat je dit soort teksten voor je houdt op de Toekomst. Daar wordt niemand beter van.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:28 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Kanker Rus, hoe verschrikkelijk dom wil je staan!!!!
Die idioot staat gewoon totaal verkeerd en ook eens buitenspel , je ziet Sulejmani ook rekenen op het moment dat die kut Rus terug stapt zodat hij hem maar hoeft in te tikken, maar hij blijft als een idioot buitenspel staat op een plek waar Sulejmani hem onmogelijk kan geven
Bulykin is een speler de je de laatste 10 minuten moet opstellen, ik heb liever de Jong in de spits.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zitten jullie weer zuur te zeiken zegIk vind bijv. Bulykin zijn rol in acht nemend hoe weinig bespeelbare ballen hij krijgt weer prima vervullen.
Ok dat mag jij vinden, maar als ik hier mensen hun gal over hem zie uiten omdat hij die verlengde corner niet scoort moet ik mij toch wel weer inhouden geen facepalm te makenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bulykin is een speler de je de laatste 10 minuten moet opstellen, ik heb liever de Jong in de spits.![]()
Buly doet het oke, hij kan niet beter.
Ik ook welquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok dat mag jij vinden, maar als ik hier mensen hun gal over hem zie uiten omdat hij die verlengde corner niet scoort moet ik mij toch wel weer inhouden geen facepalm te maken
Facepalm voor jouquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok dat mag jij vinden, maar als ik hier mensen hun gal over hem zie uiten omdat hij die verlengde corner niet scoort moet ik mij toch wel weer inhouden geen facepalm te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk, maar je begrijpt het toch wel? Dan spelen we eindelijk goed voetbal (dankzij Issy) en dan missen ze zulke grote kansen puur omdat een paar spelers echt niet weten hoe ze moeten vrijlopen en waar ze moeten staan.. Waarom denk je dat Co Adriaanse, Verbeek , Bosz, Van Gaal (als trainer, niet als AD!) met matige teams top kunnen spelen? Omdat iedereen weet welke looplijnen hij moet volgen in welke situatie , het is echt een soort tactisch spel, waar je echt met matige spelers kan winnen als ze goed lopen, alleen die Rus ziet het gewoon niet, en die situatie weet iedereen toch die zelfs amateur niveau speelt, dat als de buitenspeler de bal heeft, er maar één verdediger tussen staat dat hij wanneer de buitenspeler diep staat, hij een stap naar achter moet doen want dan staat hij helemaal vrij en hoeft hem maar in te tikken. Dit is zo vanzelfsprekend dat in Fifa dit automtisch gebeurd door de diepste speler in een dergelijke situatie.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit soort teksten voor je houdt op de Toekomst. Daar wordt niemand beter van.
Het is gewoon wel zo dramatisch, je ziet toch ook de 2 momenten op tv ? De analisten zeggen het toch ook?quote:
Ik denk niet dat je serieus een discussie wilt starten over wat dat Ajax-niveau precies is.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:38 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar je begrijpt het toch wel? Dan spelen we eindelijk goed voetbal (dankzij Issy) en dan missen ze zulke grote kansen puur omdat een paar spelers echt niet weten hoe ze moeten vrijlopen en waar ze moeten staan.. Waarom denk je dat Co Adriaanse, Verbeek , Bosz, Van Gaal (als trainer, niet als AD!) met matige teams top kunnen spelen? Omdat iedereen weet welke looplijnen hij moet volgen in welke situatie , het is echt een soort tactisch spel, waar je echt met matige spelers kan winnen als ze goed lopen, alleen die Rus ziet het gewoon niet, en die situatie weet iedereen toch die zelfs amateur niveau speelt, dat als de buitenspeler de bal heeft, er maar één verdediger tussen staat dat hij wanneer de buitenspeler diep staat, hij een stap naar achter moet doen want dan staat hij helemaal vrij en hoeft hem maar in te tikken. Dit is zo vanzelfsprekend dat in Fifa dit automtisch gebeurd door de diepste speler in een dergelijke situatie.
Dit mag niet gebeuren op profniveau, laat staan Ajax niveau, en dit is niet incidenteel hij weet puur deze wedstrijd al 4 keer niet waar hij moet lopen waardoor er makkelijk een 1 op 1 situatie met de keep had gekund, en het erge is dat mensen nog Sulejmani de schuld geven, die ook daarna dacht, ' ??? waarom loop je zo raar Bulykin..
Laat maar zitten, je ziet het of je ziet het niet...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je serieus een discussie wilt starten over wat dat Ajax-niveau precies is.![]()
En die Rus, die heeft gewoon een beetje pech. Hem doormidden zagen en kapot analyseren na één helft is een beetje opportunistisch.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Inderdaad Lukoki is ook alweer zo'n speler met oneindig veel krediet terwijl hij nog nooit wat in Ajax 1 heeft laten zienStop eens met posten en ga voetbal kijken man.
Speelt een goede wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Bulykinjullie lullen maar een eind verder.
Houdt de bal wel goed vastquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Bulykinjullie lullen maar een eind verder.
Maar, maar .. Lukokiquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een kut speler die Bulykinnee ik ga me nooit "thuisvoelen" in deze reeks met al die doemdenkers en jeugdgeilers zonder enige onderbouwing.
Bek houden of ik ga posts van je verzamelenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Bulykin moet het weer allemaal zelf doen![]()
![]()
En nog steeds ben ik van mening dat Bulykin een spits is voor de laatste 10, misschien 20 minutenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bek houden of ik ga posts van je verzamelen
Kijken of hij vandaag meer dan 3 balcontacten krijgt. Wel weer in de spits dus al zijn fans hebben naderhand een excuus.quote:
Nieuwe Johan Cruijffquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:17 schreef ajacied4lf het volgende:
De man die ons naar de CL finale brengt, Lodeiro!![]()
Even gefikstquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:17 schreef ajacied4lf het volgende:
De man die ons de CL-beker gaat bezorgen, Lodeiro!![]()
Het is wel NACquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:22 schreef The_Groove het volgende:
Aissati : top wedstrijd - heel prima ingevallen
Buly Buly: Wel weer is lekker met een echte spits spelen, belangrijk doelpunt!
Belgie: Prima, fijn dat ze er weer zijn.
De Jong: Slecht, echt heel erg matig
Sulejmani: Onzichtbaar...
Vermeer: Blijft een leuke lijnkeepert.
En nu maar hopen dat we de voorsprong vasthouden.
Ik ben bang voor jullie dat het wel eens zelfde scenario als in de Arena kan wordenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:22 schreef The_Groove het volgende:
Aissati : top wedstrijd - heel prima ingevallen
Buly Buly: Wel weer is lekker met een echte spits spelen, belangrijk doelpunt!
Belgie: Prima, fijn dat ze er weer zijn.
De Jong: Slecht, echt heel erg matig
Sulejmani: Onzichtbaar...
Vermeer: Blijft een leuke lijnkeepert.
En nu maar hopen dat we de voorsprong vasthouden.
Het zou me niets verbazen....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben bang voor jullie dat het wel eens zelfde scenario als in de Arena kan worden
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is dit voor Lodeiro fap hier?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was het zo knap dan? Zelfs Mido had het gedaan...
Ajax is heel lucky dit seizoen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:36 schreef bianconeri het volgende:
Walgelijk toch altijd dat lucky Ajax![]()
Dat gehaat trouwens ook altijd richting Vermeer![]()
Het is allang knap dat je de 0 houdt in zo'n wedstrijd met zo'n super waardeloze verdedigers voor je.
Bedankt voor je bijdrage. Nu weer terug naar de Serie A.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:36 schreef bianconeri het volgende:
Het is allang knap dat je de 0 houdt in zo'n wedstrijd met zo'n super waardeloze verdedigers voor je.
Uit deze post is niet per definitie op te maken of je een Ajax-hater of slechts een provinciaaltje bent. In beide gevallen wil ik je echter wel vriendelijk verzoeken om op te bokken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:36 schreef bianconeri het volgende:
Als we vanaf nu alles winnen worden we gewoon kampioen.quote:
Zo is dat.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als we vanaf nu alles winnen worden we gewoon kampioen.
Man van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Dramatisch voetbal bij Ajax. Bulykin is echt trage bagger. Statisch. Lodeiro deed exact hetzelfde als Bulykin terwijl hij veel meer beweegt.
Ja en Frans Bauer is begonnen in de karton fabriek voor zijn grote doorbraak.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Dramatisch voetbal bij Ajax. Bulykin is echt trage bagger. Statisch. Lodeiro deed exact hetzelfde als Bulykin terwijl hij veel meer beweegt.
Hij stapte op?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:41 schreef The_Groove het volgende:
Ik blijf erbij dat we de verkeerde Blind ontslagen hebben
Ja, maar is er natuurlijk wel uitgeforceerd...quote:
Daar zorgde hij ook bijna voor.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:42 schreef Devv het volgende:
Toen Blind erin kwam dacht ik serieus dat ze nog punten zouden verspelen.
Nee hoor, hij zei zelf dat hij niet verder wilde gaan zonder Louis. Totaal eigen keuzequote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:42 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja, maar is er natuurlijk wel uitgeforceerd...
maar je hebt gelijk natuurlijk. :p
Wat? Heb ik een goal van NAC gemist?quote:
Buy Morequote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:42 schreef Devv het volgende:
Toen Blind erin kwam dacht ik serieus dat ze nog punten zouden verspelen.
Je wou toch juist een tegendoelpunt?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zei zelf dat hij niet verder wilde gaan zonder Louis. Totaal eigen keuze
[..]
Wat? Heb ik een goal van NAC gemist?
Ik had het niet erg gevonden als het 1-10 was geworden nee.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je wou toch juist een tegendoelpunt?
Nu pas? Wat een drama die gast zeg...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:45 schreef kreekie het volgende:
van mij mag blind naar een andere club gaan zoeken
Als je het spel maakt kan het idd. Maar ik vraag me af wat er gebeurt als je onder druk wordt gezet.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je het spel maakt kan het idd. Maar ik vraag me af wat er gebeurt als je onder druk wordt gezet.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik had het niet erg gevonden als het 1-10 was geworden nee.
Hoezo?
Ik ben geen Ajax-hater.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:37 schreef TJV het volgende:
[..]
Uit deze post is niet per definitie op te maken of je een Ajax-hater of slechts een provinciaaltje bent. In beide gevallen wil ik je echter wel vriendelijk verzoeken om op te bokken.
Kom vechten dan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja hallo, jij begint erover. Leg uit dan
1pro·vin·ci·aal: met eigenschappen vh platteland zoals stedelingen dat zien: achterlijk, bekrompen, saai enz.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En een provinciaaltje zijn we allemaal, aangezien elk dorp/stad in NL onder een provincie valt.
Omdat lichte blessure.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:51 schreef Mandéra het volgende:
Frank de Boer deed een "Advocaatje" na de 0-1, 1 van je beste spelers wisselen voor je slechtste, manmanman, ging weer bijna fout he.![]()
Maar we hebben 3 punten!
Jij bent wel een Ajax hater, en tegelijkertijd de grootste mongool ooit.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ben geen Ajax-hater.
En een provinciaaltje zijn we allemaal, aangezien elk dorp/stad in NL onder een provincie valt.
En ik antwoord je vriendelijk met nee, ik mag zeggen wat ik wil zeggen zo lang het binnen de grens blijft. En dat bleef het duidelijk + als je de waarheid niet aan kan dan zeg ik je vriendelijk nooit meer TV te kijken of wat ook naar dat Ajax.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent wel een Ajax hater, en tegelijkertijd de grootste mongool ooit.
Mocro speelde verdedigend, dat kan Lodeiro niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:53 schreef Smoofie het volgende:
Waarom die mocro en niet meteen lodeiro
En die mocro speelde ook nog is verdomde goed...Beter dan Enoh ooit zal doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mocro speelde verdedigend, dat kan Lodeiro niet.
Mocro bakte er niets vanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mocro speelde verdedigend, dat kan Lodeiro niet.
Zeker! Eindelijk zat er is wat diepte in het Ajax spel.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zeg het al maanden sat hij eruit moet
Ik vond het geen wereld van verschil, moet ik zeggen. Het is de inzet van NAC die Ajax de punten schonk, niet het spel van Ajax.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:20 schreef Pedroso het volgende:
Wereld van verschil met vorige week, je speelt nu dan ook met een echte spits die zowel doelgevaarlijk is en ook redelijk balvast.
Stukken beter in ieder geval dan een veredelde tuinkabouter waar geen enkel gevaar van uit gaat.
Aissatti ook prima gespeeld, die zal dan volgende week wel weer bagger spelen.
Ik zag eindelijk weer eens beginnende combinaties.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond het geen wereld van verschil, moet ik zeggen. Het is de inzet van NAC die Ajax de punten schonk, niet het spel van Ajax.
Same here.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zag eindelijk weer eens beginnende combinaties.
Eens. Ik ben wel blij dat het al ietsjepietsjes minder slecht was als anders. Niet veel, maar ja, beetje voor beetje.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:28 schreef vincerusso het volgende:
Vanavond werd ook maar weer eens bewezen dat heel die jeugdopleiding op de schop moet (wat ook nu hopelijk gebeurd ) er komen vrijwel alleen dramaspelers uit voort
Ik hoop dat niet. Aissati keurig ingevallen. Hij toont, samen met de ingevallen Lodeiro, beweging. Iets wat zeldzaam is bij de overige spelers, op Eriksen wellicht na.quote:
Cruijff heeft al eerder aangegeven dat die VU mannetjes eruit moeten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:35 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eens. Ik ben wel blij dat het al ietsjepietsjes minder slecht was als anders. Niet veel, maar ja, beetje voor beetje.
Ik verbaas me wel telkens over dat er zo ontzettend veel ballen achter de man worden gespeeld. En toon verdomme eens wat lef zeg.
Bulykin aardig gespeeld. Aan de bal niet je van het, maar met hem een paar aardige combinaties. Tsja, tegenwoordig moeten we hier al blij mee zijn bij Ajax. Bulykin naar zijn mogelijkheden gespeeld.
Lodeiro ook leuke goal, wel gelukkig evenals Bulykin maar die doelpunten moeten ook gemaakt worden.
Verrassend trouwens dat Lodeiro niet op het middenveld mocht invallen.
Treurig dat Enoh er geblesseerd afmoest. Cruijff moet héél de medische staf ook maar onder de loep nemen. Dit kan écht niet meer.
Ah ok. Cruijff heeft ook daar gelijk in. Dit seizoen met zoveel blessures is natuurlijk geen toeval.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Cruijff heeft al eerder aangegeven dat die VU mannetjes eruit moeten.
En het is inderdaad best triest dat je al blij moet zijn met iets dat lukt. Maar met spelers als Ozbiliz, de Jong, Koppers, Anita, Sulejmani etc kom je niet ver . Koppers en Ozbiliz zijn in mijn spelers die rijp zijn voor een club als RKC of Excelsior
Dank je.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:42 schreef eight het volgende:
Gefeliciteerd met jullie eerste overwinning in 2012
Dankje, heel aardig van je.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:42 schreef eight het volgende:
Gefeliciteerd met jullie eerste overwinning in 2012
Wat mij betreft zijn ze beiden gelijk. Beiden missen de nodige basisvaardigheden . Bulykin moet voorzetten krijgen , maar vandaag kreeg hij amper wat eigenlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:41 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ah ok. Cruijff heeft ook daar gelijk in. Dit seizoen met zoveel blessures is natuurlijk geen toeval.
Te treurniswekkend voor woorden idd dat we blij moeten zijn als iets ( vaak per ongeluk ) lukt.
Mijns inziens kunnen Ozbiliz en Anita nog van waarde zijn. Anita op de CVM en Ozbiliz moet écht meer vertrouwen krijgen. Het lijkt wel of hij niks durft. Eigenlijk ongelofelijk, maar je bent het met me eens dat hij meer waarde heeft dan Ebecilio?
Ah ok. Stel nou dat Anita op de CVM wordt gezet. Vorig seizoen voelde hij zich daar als een vis in het water. Of is het een gekke gedachte om hem daar neer te zetten?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn ze beiden gelijk. Beiden missen de nodige basisvaardigheden . Bulykin moet voorzetten krijgen , maar vandaag kreeg hij amper wat eigenlijk
Anita voegt in mijn ogen niks toe trouwens.
Wat voegt hij toe ? het is een 13 in dozijn spelertje. ik wil daar een heerser zien, een leider en spelverdeler . niet iemand die omver waait als er een windje staatquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:45 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ah ok. Stel nou dat Anita op de CVM wordt gezet. Vorig seizoen voelde hij zich daar als een vis in het water. Of is het een gekke gedachte om hem daar neer te zetten?
Wellicht Aissati de komende wedstrijden daar neerzetten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Wat voegt hij toe ? het is een 13 in dozijn spelertje. ik wil daar een heerser zien, een leider en spelverdeler . niet iemand die omver waait als er een windje staat
ik wil een goede voetballer maar het liefst ook iemand die fysieke power meebrengt. Het ging leuk tegen een zwak NAC met Aissati maar met meer tegenstand word je gewoon weggeblazen ermee.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:52 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Wellicht Aissati de komende wedstrijden daar neerzetten.
Aissati waait ook om, alleen hij laat vandaag zien goed te kunnen functioneren als CVM. Maar ik blijf van mening dat Anita's goede prestatie van vorig seizoen geen geluk was en hij op de CVM nog kansen moet krijgen.
Anita liet vorig seizoen zien dat hij uitstekend kan voetballen op de CVM. Ik weiger te geloven dat hij dat is afgeleerd.
Ah, je wilt een type Seedorf op die plek?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:55 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik wil een goede voetballer maar het liefst ook iemand die fysieke power meebrengt. Het ging leuk tegen een zwak NAC met Aissati maar met meer tegenstand word je gewoon weggeblazen ermee.
Het word eens tijd dat ze ophouden met het kopen en opleiden van mannetjes van onder de 1.70
ik vermoed VM.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:58 schreef hamburgerjongen het volgende:
Welke positie speelde Blind nou eigenlijk?
het liefst wel ja . met de nodige lengte .quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ah, je wilt een type Seedorf op die plek?
Klopt. Maar ja, op type Seedorf zullen we een poos moeten wachten vrees ik. Maar dat is het absoluut waard.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het liefst wel ja . met de nodige lengte .
het Ajax van 1995 had ook de nodige fysieke power als het erom vroeg .
Dan leidt je er idd maar 1 op. en het mag ook weleens beter gaan op scoutinggebied.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:01 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Klopt. Maar ja, op type Seedorf zullen we een poos moeten wachten vrees ik. Maar dat is het absoluut waard.
Eigenlijk maar op twee posities. Buiten Davids en Bogarde kon er niemand echt bikkelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het liefst wel ja . met de nodige lengte .
het Ajax van 1995 had ook de nodige fysieke power als het erom vroeg .
Met Cruijff zal dat gebeuren. Opzeker.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:02 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dan leidt je er idd maar 1 op. en het mag ook weleens beter gaan op scoutinggebied.
Ik wil weer een Finidi zien of Kanu.
Cruijff heeft zijn strijd nog lang niet gewonnenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:04 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Met Cruijff zal dat gebeuren. Opzeker.
Reiziger , Finidi, Kanu en Kluivert hadden al veel meer fysieke inhoud en lengte dan die dwergen van nuquote:Op zondag 12 februari 2012 00:03 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Eigenlijk maar op twee posities. Buiten Davids en Bogarde kon er niemand echt bikkelen.
Ben ik het mee eens, maar ja, uiteindelijk verwacht ik dat hij de strijd hélemaal zal winnen en Ajax weer zulk soort spelers gaat 'geven'.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Cruijff heeft zijn strijd nog lang niet gewonnen
Uh wantquote:Op zondag 12 februari 2012 00:04 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Met Cruijff zal dat gebeuren. Opzeker.
Onzin. Vermeer is een zwakke keeper met uitstekende reflexen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:06 schreef roepdeman het volgende:
Vermeer is een prima keeper, maar zolang hij die kneus voor zich heeft lopen zal hij altijd de zondebok blijven.
Vermeer is een paniekzaaier dus neenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:06 schreef roepdeman het volgende:
Vermeer is een prima keeper, maar zolang hij die kneus voor zich heeft lopen zal hij altijd de zondebok blijven.
Tsja, ik heb héél veel vertouwen in Cruijff. En ja, ook omdat ik wil dat dit soort spelers weer in Ajax te zien zullzn zijn. Spelers als Seedorf enzovoort.quote:
Bron? Gaat eerst bij Jong Ajax spelen toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:52 schreef Olep het volgende:
Donderdag waarschijnlijk rentree Boilesen.
quote:"Enoh komende week missen"
Trainer Frank de Boer van Ajax moet voorlopig ook Eyong Enoh missen. De middenvelder viel zaterdag tijdens het duel met NAC Breda (2-0) uit met een spierblessure. "We laten een MRI-scan maken, zei De Boer. "Maar het lijkt er op dat we hem de komende week zeker moeten missen.
Nicolai Boilesen maakt donderdag in de thuiswedstrijd tegen Manchester United in de Europa League mogelijk zijn rentree. "Hopelijk gaat maandag de wedstrijd van Jong Ajax door. Dan kunnen we hem nog een keer testen, zei De Boer.
Voor Kolbeinn Sigthorsson, Derk Boerrigter, Gregory van der Wiel, Theo Janssen en Andre Ooijer komt de wedstrijd tegen Manchester United waarschijnlijk nog te vroeg.
Dan moeten er eerst veel ereleden en een groot aantal pluchevaste mensen er weggaan,quote:Op zondag 12 februari 2012 00:06 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, maar ja, uiteindelijk verwacht ik dat hij de strijd hélemaal zal winnen en Ajax weer zulk soort spelers gaat 'geven'.
Schijnt dat ze dagelijks contact hebben.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:08 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dan moeten er eerst veel ereleden en een groot aantal pluchevaste mensen er weggaan,
Dat Henrichs de leiding heeft nu is rampzalig in mijn ogen
quote:Daarnaast sprak Cruijff met Hennie Henrichs over de hectische periode die Ajax te wachten staat. De komende maanden speelt de bestuursraad, waarvan Henrichs de voorzitter is, een sleutelrol in het benoemen van een nieuwe Raad van Commissarissen en twee nieuwe leden voor de bestuursraad. Cruijff en Henrichs zijn momenteel zeker ‘on speaking terms’. Ze voeren vrijwel dagelijks overleg met elkaar.
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin. Vermeer is een zwakke keeper met uitstekende reflexen.
Vorig seizoen zo snel vergeten? Kan me nog aardig wat wedstrijden herinneren waarbij Vermeer de absolute baas was. Ik denk eerder dat de media en de overkritische voetbalkijkers voor paniek zaaien.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:07 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Vermeer is een paniekzaaier dus neen
ik vond hem altijd al een paniekzaaier met zijn gegrabbelquote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef roepdeman het volgende:
[..]
[..]
Vorig seizoen zo snel vergeten? Kan me nog aardig wat wedstrijden herinneren waarbij Vermeer de absolute baas was. Ik denk eerder dat de media en de overkritische voetbalkijkers voor paniek zaaien.
Als lijnkeeper is hij geweldig, een van de betere. Maar als hij echt mee moet doen, en hij moet uit zijn doel komen, dan wordt het gevaarlijk en onbeheerstquote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef roepdeman het volgende:
[..]
[..]
Vorig seizoen zo snel vergeten? Kan me nog aardig wat wedstrijden herinneren waarbij Vermeer de absolute baas was. Ik denk eerder dat de media en de overkritische voetbalkijkers voor paniek zaaien.
Morgen, wanneer dit goed gaat waarschijnlijk dus donderdag rentree.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bron? Gaat eerst bij Jong Ajax spelen toch?
[..]
Nee hoor, ik bekijk de wedstrijden gewoon.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef roepdeman het volgende:
[..]
[..]
Henrichs riep vroeger het hardst dat Cruijff weg moest blijven.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schijnt dat ze dagelijks contact hebben.
[..]
Toch lieten ze dat niet gelden in hun spel. Sowieso is die hele 'dwergen'kritiek debiel. Bij Barcelona is het gehele team dwerg. Als je het spel beheerst is fysieke kracht niet belangrijk. Zou dit anders zijn, dan zou Rosenborg ieder jaar de CL winnen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:05 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Reiziger , Finidi, Kanu en Kluivert hadden al veel meer fysieke inhoud en lengte dan die dwergen van nu
het fijne is dat het dwergen zijn die er gewoon niks van kunnen eigenlijk. Dan zie ik liever mannen lopen die fysiek zich niet aan de kant laten zetten.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Toch lieten ze dat niet gelden in hun spel. Sowieso is die hele 'dwergen'kritiek debiel. Bij Barcelona is het gehele team dwerg. Als je het spel beheerst is fysieke kracht niet belangrijk. Zou dit anders zijn, dan zou Rosenborg ieder jaar de CL winnen.
Laat Barcelona er eens buiten man. onrespectvol hoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Toch lieten ze dat niet gelden in hun spel. Sowieso is die hele 'dwergen'kritiek debiel. Bij Barcelona is het gehele team dwerg. Als je het spel beheerst is fysieke kracht niet belangrijk. Zou dit anders zijn, dan zou Rosenborg ieder jaar de CL winnen.
Ja maar Barcelona. Grootste dooddoener ooit!quote:Op zondag 12 februari 2012 00:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Oh en niks tegen Rosenborg he ? Bazenclub die in baaselftal had rond 2000quote:Op zondag 12 februari 2012 00:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Carew = Baaz.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Oh en niks tegen Rosenborg he ? Bazenclub die in baaselftal had rond 2000
quote:Carew heeft een tatoeage in zijn nek met de tekst: Ma Vie, Mes Régles. Doordat het accent verkeerd staat (Régles in plaats van Règles), staat er nu vertaald Mijn leven, mijn menstruaties in plaats van het bedoelde Mijn leven, mijn regels.[3]
Ik hou wel van Rosenborg, die voegen wel iets toe. Maar dat opportunistische gelul over de lengte van de selectie hangt me inmiddels wel de keel uit.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Oh en niks tegen Rosenborg he ? Bazenclub die in baaselftal had rond 2000
Je snapt het punt dus niet?!quote:Op zondag 12 februari 2012 00:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja maar Barcelona. Grootste dooddoener ooit!
Barcelona is buitenklasse.
tja als je ukkies hebt moeten ze wel goed kunnen voetballen en als ze dat niet kunnen houd het opquote:Op zondag 12 februari 2012 00:57 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik hou wel van Rosenborg, die voegen wel iets toe. Maar dat opportunistische gelul over de lengte van de selectie hangt me inmiddels wel de keel uit.
Hij snapt het juist wel, als je perfect kan voetballen maakt fysiek niet meer uit. Op dit niveau is het nog wel belangrijk.quote:
En dan ook nog een gunstig programma voor de boeg, niks mis mee man.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:59 schreef Contador_The_Best het volgende:
Volgende wedstrijd Anita op CVM, Van der Wiel weer terug op rechtsback. Héérlijk.
Koppers is dan ook het zoveelste gedrocht uit de zogenaamd beste opleiding ter wereld..quote:Op zondag 12 februari 2012 01:37 schreef FireFox1 het volgende:
Wat was die Koppers slecht zeg. Alsof in een roes voetbalde.
Dus zit het probleem bij Ajax in de technische hoek, niet in de fysieke.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij snapt het juist wel, als je perfect kan voetballen maakt fysiek niet meer uit. Op dit niveau is het nog wel belangrijk.
Ik zag gisteren een compleet andere Ajax dan vorige week. Maar misschien is NAC wel nóg slechter dan Utrecht.quote:Op zondag 12 februari 2012 09:20 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik eigenlijk het raarst vind is dat Ajax juist in de thuiswedstrijden het zo heeft laten liggen, uit halen we over het algemeen de punten wel
NAC was idd erg slecht. Toch vond ik Ajax de tweede helft best aardig spelen. Iig beter dan de laatste paar weken. De kansen die NAC kreeg waren voornamelijk fouten vanuit de verdediging of mazzelmomentjes.quote:Op zondag 12 februari 2012 10:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een compleet andere Ajax dan vorige week. Maar misschien is NAC wel nóg slechter dan Utrecht.
Lijkt me geen slechte zaak!quote:Edwin Goedhart vertrekt bij Ajax. Het hoofd medische staf en sportwetenschappen van de club maakt het lopende seizoen nog af. Het is nog niet bekend wie zijn opvolger wordt. Goedhart (48) werkte in totaal 9 jaar bij de club. Hij kwam in 2002 naar Amsterdam.
joequote:Edwin Goedhart vertrekt bij Ajax. Het hoofd medische staf en sportwetenschappen van de club maakt het lopende seizoen nog af. Het is nog niet bekend wie zijn opvolger wordt. Goedhart (48) werkte in totaal 9 jaar bij de club. Hij kwam in 2002 naar Amsterdam. Lees meer:
quote:,,Door Marco van Basten ben ik in 2009 teruggehaald om de ontwikkelingen, zoals in gang gezet bij mijn toenmalige werkgever AZ, ook te introduceren bij Ajax. Maar dan in een breder perspectief’’, vertelt Goedhart. ,,Daarmee bedoel ik een wetenschappelijke benadering in de begeleiding van de jongste jeugd tot en met het eerste elftal. Door het voortijdige vertrek van Marco en de daarop volgende wisselingen in technische staf en clubleiding is dat helaas nooit goed van de grond gekomen. Nu de club definitief voor een andere visie heeft gekozen en daarmee ook voor de dit seizoen doorgevoerde veranderingen, is een langer verblijf voor mij niet logisch.”
Goedhart vervolgt: ,,Ik heb getwijfeld of ik mijn vertrek nu al kenbaar moest maken, door het nu te doen geeft dat de club ook meer tijd om te zoeken naar een opvolger. Maar ik heb de beslissing om bij Ajax weg te gaan met pijn in mijn hart genomen.”
Wat een kul argument - van Basten ging weg dus kon ik m'n plan niet uitvoeren? raar.quote:
Waarom zijn Elham en Sigi Lens geldwolven? Kan iemand mij dat uitleggen?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:11 schreef fightgorilla het volgende:
Waarom doet ajax zo moeilijk met elham,kan iemand dat vertellen ?
Ja, de club is echt compleet naar de tyfus, overal echt. Goed dat daar nu verandering in komt.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:11 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wat een kul argument - van Basten ging weg dus kon ik m'n plan niet uitvoeren? raar.
Las in het interview met Eriksen dat hij fit blijft omdat hij prive fysio's heeft? Verder zei Chris dat er veel spelers zijn en weinig fysio's?
Dat is toch raar?
Dat zijn alle voetballers en makelaars,maar ajax deed raar met die transfer naar fiorentina ,en volgens mij deden ze dat bewust.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:12 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Waarom zijn Elham en Sigi Lens geldwolven? Kan iemand mij dat uitleggen?
Ja, Ajax gaat bewust 1.8m bruto per jaar blijven betalen?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:16 schreef fightgorilla het volgende:
[..]
Dat zijn alle voetballers en makelaars,maar ajax deed raar met die transfer naar fiorentina ,en volgens mij deden ze dat bewust.
Vergis je niet in de bestuurlijke chaos waar Ajax in zit. Want wie is binnen Ajax dan verantwoordelijk voor dit soort transfers? Blind? Sturkenboom?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:16 schreef fightgorilla het volgende:
[..]
Dat zijn alle voetballers en makelaars,maar ajax deed raar met die transfer naar fiorentina ,en volgens mij deden ze dat bewust.
Slop?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vergis je niet in de bestuurlijke chaos waar Ajax in zit. Want wie is binnen Ajax dan verantwoordelijk voor dit soort transfers? Blind? Sturkenboom?
Zijn naam hoor je in deze hele soap nauwelijks voorbijkomen...quote:
Contract ontbinden en gratis de deur uit te laten lopen?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:21 schreef fightgorilla het volgende:
Als je van een speler af wil dan laat je hem gaan,en elham moet je geen schade vergoeding geven,ook dan was het gelukt.speelt meer denk ik.
Waar heb je het allemaal over?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:21 schreef fightgorilla het volgende:
Als je van een speler af wil dan laat je hem gaan,en elham moet je geen schade vergoeding geven,ook dan was het gelukt.speelt meer denk ik.
quote:Fergie to check on Eriksen
Sir Alex Ferguson is looking forward to watching Ajax teenager Christian Eriksen after insisting Manchester United want to win the Europa League.
United face Ajax in the first leg of the last 32 of the Europa League on Thursday and Eriksen is expected to be one of the influential figures in the tie.
The Denmark international has been linked with a string of Europe's leading teams, including United, following a string of impressive performances for club and country.
Ferguson is aware of the interest in the attacking midfielder and is ready to take the opportunity to run a personal check over Eriksen.
Attention
"There's been a lot of attention on him," said the United boss. "Everybody's been watching him. We'll see what he's like."
Nee gewoon een transferbedrag vragen aan fiorentina en voor de rest niks extra,daar was fiorentina en elham gewoon mee acoord gegaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Contract ontbinden en gratis de deur uit te laten lopen?
Kost je net zoveel denk ik.
Je bent nergens van op de hoogte, Ajax had een akkoord met Fiorentina, El Ham met Fiorentina. De transfer ging niet door omdat die Lens en El Ham allebei geld mee wilden hebben en Ajax ging daar niet mee akkoord. Ajax wou ze nog 300.000 geven alleen dat vonden ze te weinig.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:24 schreef fightgorilla het volgende:
[..]
Nee gewoon een transferbedrag vragen aan fiorentina en voor de rest niks extra,daar was fiorentina en elham gewoon mee acoord gegaan.
Eriksen gaat voor 5 miljoen weg, gewoon omdat het zo is.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar heb je het allemaal over?
[..]
Lens dus niet. Voor die 3 uurtjes onderhandelen verwacht hij wel even een bedrag van 300.000 euro.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:24 schreef fightgorilla het volgende:
[..]
Nee gewoon een transferbedrag vragen aan fiorentina en voor de rest niks extra,daar was fiorentina en elham gewoon mee acoord gegaan.
Ik doe het ook niet voor minder.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lens dus niet. Voor die 3 uurtjes onderhandelen verwacht hij wel even een bedrag van 300.000 euro.
5 miljoen voor Eriksen, 4 miljoen voor Vertonghen... ben blij dat jij niet over de transfers gaat bij Ajaxquote:Op zondag 12 februari 2012 12:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eriksen gaat voor 5 miljoen weg, gewoon omdat het zo is.
Wat ben jij toch een sukkelquote:Op zondag 12 februari 2012 12:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
5 miljoen voor Eriksen, 4 miljoen voor Vertonghen... ben blij dat jij niet over de transfers gaat bij Ajax![]()
Voor minder dan een half miljoen kom ik mijn bed niet eens uitquote:Op zondag 12 februari 2012 12:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet voor minder.
Oh, je bedoeld die jongen dat eigendom van City is?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een sukkel(grapje).
Jij kent Guidetti niet?
Hij praat die domme 'Guidetti' usert na. Die wist even fijn uit te leggen dat als je goed naar de markt kijkt, Vertonghen nooit meer dan 4 miljoen kan opleveren.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
5 miljoen voor Eriksen, 4 miljoen voor Vertonghen... ben blij dat jij niet over de transfers gaat bij Ajax![]()
Daar was ik niet van op de hoogtequote:Op zondag 12 februari 2012 12:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij praat die domme 'Guidetti' usert na.
Volgens mijn zwager (dat lid van 410 is) niet echt.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:32 schreef Mandéra het volgende:
Even een vraagje over tickets, ik wil voor Ajax - RKC kaarten kopen voor vak 424 of 425, VAK410 dus. Maar is de plaats op je kaartje dan ook echt de plek waar je op het vak kunt gaan staan? Want er is geen vaste plaatsing daar toch?
Niet dus.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:24 schreef fightgorilla het volgende:
[..]
Het is toch het idee dat je daar de hele wedstrijd staat, dan maakt het ook niet echt uit op welk nummerquote:Op zondag 12 februari 2012 12:32 schreef Mandéra het volgende:
Even een vraagje over tickets, ik wil voor Ajax - RKC kaarten kopen voor vak 424 of 425, VAK410 dus. Maar is de plaats op je kaartje dan ook echt de plek waar je op het vak kunt gaan staan? Want er is geen vaste plaatsing daar toch?
Oke, dus gewoon ergens gaan staan en gaan met die banaan lijkt me! Bedankt!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is toch het idee dat je daar de hele wedstrijd staat, dan maakt het ook niet echt uit op welk nummer
Dat deed Ajax gewoon, maar toen wilde El ham en Lens bij elkaar nog 900.000 extra van Ajax. Dat wilde ze niet geven, ze boden zelfs nog 300.000 maar dat was niet genoeg.quote:
Niet vergeten hersenloos mee te brullen hé?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:39 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Oke, dus gewoon ergens gaan staan en gaan met die banaan lijkt me! Bedankt!
Dat is wel de bedoeling inderdaad! Daar doen we het voor, als ik op een ander vak een brul geef zit iedereen je lomp aan te kijken.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet vergeten hersenloos mee te brullen hé?
Mijn zwager zat hier gisteren Ajax te kijken omdat hij net te laat was voor een uit-kaartje. Stond hij hardop alle liedjes mee te zingenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:42 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling inderdaad! Daar doen we het voor, als ik op een ander vak een brul geef zit iedereen je lomp aan te kijken.
Andere vakken waarderen het meestal niet echt als je "scheeidss is een hondeluull" begint te zingen inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2012 12:42 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling inderdaad! Daar doen we het voor, als ik op een ander vak een brul geef zit iedereen je lomp aan te kijken.
Ik zei max 1 miljoen voor Eriksen en 2 ton voor Vertonghen.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is wel irritant ja, in het stadion hoort het erbij, maar als je op tv kijkt moet je gewoon je bek houdenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn zwager zat hier gisteren Ajax te kijken omdat hij net te laat was voor een uit-kaartje. Stond hij hardop alle liedjes mee te zingen![]()
De rest zat hem ook aan te kijken van: hmmmm....
Zelfs als je even opstaat hoor je: "Zittttteeeeennnnn!"quote:Op zondag 12 februari 2012 12:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Andere vakken waarderen het meestal niet echt als je "scheeidss is een hondeluull" begint te zingen inderdaad.
Oke man. Je zal wel gelijk hebben, net als altijdquote:Op zondag 12 februari 2012 12:46 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik zei max 1 miljoen voor Eriksen en 2 ton voor Vertonghen.
Dat ja, echt triest eigenlijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zelfs als je even opstaat hoor je: "Zittttteeeeennnnn!"
Mwoah.. ik zit ook fanatiek mee te kijken, maar 5 minuten lang "JOOOODDDUUUUUHHHH, JOOOOODUUUUHHHH" te zingen gaat me iets te verquote:Op zondag 12 februari 2012 12:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is wel irritant ja, in het stadion hoort het erbij, maar als je op tv kijkt moet je gewoon je bek houden
Tergend.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zelfs als je even opstaat hoor je: "Zittttteeeeennnnn!"
Ja, en Guidetti is 60 miljoen waard. Jij heb kijk op voetbal!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:46 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je hele sig zit vol Ajacieden. Zelfs: 'HET ZIJN MAAR KUTKAKKERLAKKEN' Vertonghenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:46 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ah zie dat nu pas, die jongen mag in de zomer gerust weer hier komen.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hele sig zit vol Ajacieden. Zelfs: 'HET ZIJN MAAR KUTKAKKERLAKKEN' Vertonghen
Dat was een sarcastisch opmerking. Ik heb nooit gezegd dat Eriksen voor max 5 miljoen en Vertonghen voor 4 vertrekt. Ik noemde voor Eriksen 10 miljoen en voor Vertonghen 5 miljoen. Laat die gasten lekker wat roepen.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, en Guidetti is 60 miljoen waard. Jij heb kijk op voetbal!
Ook goedquote:Op zondag 12 februari 2012 12:57 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat was een sarcastisch opmerking. Ik heb nooit gezegd dat Eriksen voor max 5 miljoen en Vertonghen voor 4 vertrekt. Ik noemde voor Eriksen 10 miljoen en voor Vertonghen 5 miljoen. Laat die gasten lekker wat roepen.
ff quoten.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:58 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Gewoon de kanker krijg jij met je gezuig.
Haha, trolletje kan er niet meer tegen.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:58 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wat een debiel ben jij zeg.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:58 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat doe je niet. Hoe vaak ben je er al over begonnen?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ff quoten.
Ik reageer normaal kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |