quote:
Zoveel waarheden in deze 2 postsquote:
Dank jequote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Live Eredivisieverslagen #161 Excelsior _O_
Evraquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Gaan de Ajax supporters nog iets doen tegen Evra?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. iemand?
Ben niet thuis..Of niet?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:03 schreef Self-Catering het volgende:
Sopcast nummertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. iemand?
Ben niet thuis..
Gewoon een paar Suarez-spandoekjes uit de kast halen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Gaan de Ajax supporters nog iets doen tegen Evra?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:06 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Godver wat spelen ze weer slecht, niemand loopt goed op Eriksen na, niemand die weet welke looplijnen ze moeten volgen, het lijkt gewoon echt alsof iedereen maar ergens loopt.
Die Ozbiliz, talent heeft hij, maar na 6 maanden durft hij nog steeds niemand voorbij te gaan, hij is de snelste van de selectie maar in een wedstrijd van het 1ste heb ik hem nog nooit zien sprinten. Nu ook weer een simpele kaatst schiet hij in de voeten van de tegenstander, gewoon niet meer opstellen totdat hij iets laat zien, je moet in Ajax 1 staan en lef hebben en niet 6 maanden niets durven doen, dan rot je maar op en gewoon lukoki erin, die teminste snelheid laat zien en acties durft te maken, dan vergeef ik hem wel als het niet lukt.
Ook die Rus, hij verliest zelfs fysieke duels (eigelijk de enige reden waarom je hem erin zet), loopt ook fout.
Siem, loopt eigelijk steeds in de weg voor de verdedigers maar heeft het zoals altijd niet door en loopt maar overal i.p.v. looplijnen te volgen.
Naja, denk niet dat je teveel aan de verdediging moet zittenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:13 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Kan er nog wel meeleven met Issy, hij speelde tegen Marseille als VCM uitstekend destijds..
MAAR dit betekent dat Anita nooit meer op zijn eigen positie mag spelen ofzo? Frank zei zelfs dat Anita het succes achter de landstitel was omdat hij als VCM het uitstekend invulde..
Dus wel raar als je Rhijn hebt die ook RB kan en Anita dan door kan schuiven dat je met 3 aanvallende mids gaat spelen, dat zagen we met Jansen (als VCM) ook en dat zorgde ervoor dat niemand mee terug liep in de omschakeling en we talloze doelpunten tegen kregen.
Hij is nooit goed geweest. Soms heeft hij een leuke actie (per ongeluk).quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Speelt Buli zo slecht dande laatste tijd?
per ongeluk?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is nooit goed geweest. Soms heeft hij een leuke actie (per ongeluk).
Precies.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dus dan komt hij ook onbedoeld in de basis
Eigenlijk wel, maar dan wordt hij ontslagen en krijgt hij geen salaris meer.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
moet ie dan niet wegrennen van de zooi?
kan hij toch hoeren neuken?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dan wordt hij ontslagen en krijgt hij geen salaris meer.
Zoals ik al zie: Bulykin is alleen handig voor de laatste 10 minuten. Het is geen speler die je 90 minuten kan opstellen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:28 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Kanker Rus, hoe verschrikkelijk dom wil je staan!!!!
Die idioot staat gewoon totaal verkeerd en ook eens buitenspel , je ziet Sulejmani ook rekenen op het moment dat die kut Rus terug stapt zodat hij hem maar hoeft in te tikken, maar hij blijft als een idioot buitenspel staat op een plek waar Sulejmani hem onmogelijk kan geven
Ik hoop dat je dit soort teksten voor je houdt op de Toekomst. Daar wordt niemand beter van.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:28 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Kanker Rus, hoe verschrikkelijk dom wil je staan!!!!
Die idioot staat gewoon totaal verkeerd en ook eens buitenspel , je ziet Sulejmani ook rekenen op het moment dat die kut Rus terug stapt zodat hij hem maar hoeft in te tikken, maar hij blijft als een idioot buitenspel staat op een plek waar Sulejmani hem onmogelijk kan geven
Bulykin is een speler de je de laatste 10 minuten moet opstellen, ik heb liever de Jong in de spits.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zitten jullie weer zuur te zeiken zegIk vind bijv. Bulykin zijn rol in acht nemend hoe weinig bespeelbare ballen hij krijgt weer prima vervullen.
Ok dat mag jij vinden, maar als ik hier mensen hun gal over hem zie uiten omdat hij die verlengde corner niet scoort moet ik mij toch wel weer inhouden geen facepalm te makenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bulykin is een speler de je de laatste 10 minuten moet opstellen, ik heb liever de Jong in de spits.![]()
Buly doet het oke, hij kan niet beter.
Ik ook welquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok dat mag jij vinden, maar als ik hier mensen hun gal over hem zie uiten omdat hij die verlengde corner niet scoort moet ik mij toch wel weer inhouden geen facepalm te maken
Facepalm voor jouquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok dat mag jij vinden, maar als ik hier mensen hun gal over hem zie uiten omdat hij die verlengde corner niet scoort moet ik mij toch wel weer inhouden geen facepalm te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk, maar je begrijpt het toch wel? Dan spelen we eindelijk goed voetbal (dankzij Issy) en dan missen ze zulke grote kansen puur omdat een paar spelers echt niet weten hoe ze moeten vrijlopen en waar ze moeten staan.. Waarom denk je dat Co Adriaanse, Verbeek , Bosz, Van Gaal (als trainer, niet als AD!) met matige teams top kunnen spelen? Omdat iedereen weet welke looplijnen hij moet volgen in welke situatie , het is echt een soort tactisch spel, waar je echt met matige spelers kan winnen als ze goed lopen, alleen die Rus ziet het gewoon niet, en die situatie weet iedereen toch die zelfs amateur niveau speelt, dat als de buitenspeler de bal heeft, er maar één verdediger tussen staat dat hij wanneer de buitenspeler diep staat, hij een stap naar achter moet doen want dan staat hij helemaal vrij en hoeft hem maar in te tikken. Dit is zo vanzelfsprekend dat in Fifa dit automtisch gebeurd door de diepste speler in een dergelijke situatie.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit soort teksten voor je houdt op de Toekomst. Daar wordt niemand beter van.
Het is gewoon wel zo dramatisch, je ziet toch ook de 2 momenten op tv ? De analisten zeggen het toch ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |