De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij faalt echt hard.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
Een vrouw die zelf iets kan oplossen die moet nog geboren wordenOf bedoel je op te lossen door een man lief aan te kijken?
Ja en weet je wat ik ben er nog trots op ookquote:
Wat dan kring?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
Dus..
Even moeite met het niet snappen van iets..
Tis persoonlijk, maar het voelt voor mij erg tegenstrijdig, maar de optie om om uitleg te vragen wordt mij ontbodenquote:
Lastig.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis persoonlijk, maar het voelt voor mij erg tegenstrijdig, maar de optie om om uitleg te vragen wordt mij ontboden
Ben je nog steeds met rhu aan het discussiëren?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis persoonlijk, maar het voelt voor mij erg tegenstrijdig, maar de optie om om uitleg te vragen wordt mij ontboden
Hoe vaak heeft ze nou al gezegd dat je haar niet lastig moet vallen?quote:
Doe eens niet schelden met dergelijke ziektes kthanksbyequote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft ze nou al gezegd dat je haar niet lastig moet vallen?
Na een tijdje is het gewoon tijd om op te kankeren vriend.
Krijgen we die discussie nu weer?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Doe eens niet schelden met dergelijke ziektes kthanksbye
Heb er vandaag niet zon zin in. Sorry.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Krijgen we die discussie nu weer?Gezellig
We denken er toch hetzelfde overquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb er vandaag niet zon zin in. Sorry.
Je doelt nu op mij?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:24 schreef Partingglass het volgende:
Pick up your losses and carry on
Okee, wat de neuk mis ik hier allemaal?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft ze nou al gezegd dat je haar niet lastig moet vallen?
Na een tijdje is het gewoon tijd om op te kankeren vriend.
kingtoppie kende zal hij wel weer een uitleg aan het eisen zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, wat de neuk mis ik hier allemaal?
Of een gefaalde hossel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
kingtoppie kende zal hij wel weer een uitleg aan het eisen zijn.
Keb niks gezegd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
kingtoppie kende zal hij wel weer een uitleg aan het eisen zijn.
Nee, dan moet je tot in den treure door blijven zeiken, uitleg vragen, contact blijven opzoeken, ook al maakt iedereen je duidelijk dat je ze met rust moet laten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat als je nooit wint?
Dan gaat hetzelfde riedeltje ook gewoon op zeker?
Je schiet naast de boot, hou erover op.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, dan moet je tot in den treure door blijven zeiken, uitleg vragen, contact blijven opzoeken, ook al maakt iedereen je duidelijk dat je ze met rust moet laten.
Gaat het echt over rhu???quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, dan moet je tot in den treure door blijven zeiken, uitleg vragen, contact blijven opzoeken, ook al maakt iedereen je duidelijk dat je ze met rust moet laten.
Joysa en Rhu, klein beetje bij sinos...quote:
Leuk he worden buitengeslotenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
Jongens kunnen we deze vage ruzie die blijkbaar niemand anders van mag weten ergens anders uitvechten want het is enorm verwarrend aan het worden.
Dat is het niet maar als er iets besproken wordt wat niet te volgen valt dan is dat nou niet echt prettig.quote:
Zo hoort hetquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mijn broertje, hijs door zijn enkel gegaan
Geen ideequote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis anders nog erger als je er mee te maken hebt denk ik zomaar.
Och ik ben het gewend. Story of my life. Maar je kan ook iemand PMS sturen Joysa bv die kan je wel helpen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is het niet maar als er iets besproken wordt wat niet te volgen valt dan is dat nou niet echt prettig.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mijn broertje, hijs door zijn enkel gegaan
iemand PMS sturen? nee dat kan ik niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen ideeik zou het niet weten.
[..]
Och ik ben het gewend. Story of my life. Maar je kan ook iemand PMS sturen Joysa bv die kan je wel helpen.
Oh i did.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Och ik ben het gewend. Story of my life. Maar je kan ook iemand PMS sturen Joysa bv die kan je wel helpen.
oeps komma vergeten PM'squote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
iemand PMS sturen? nee dat kan ik niet.
Gewoon met hoofdletters typen, dan komt 't wel over.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
iemand PMS sturen? nee dat kan ik niet.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon met hoofdletters typen, dan komt 't wel over.
Dat denk ik ook vaak. "Gelukkig is DigitalGirl er nog om mij het goede voorbeeld te geven."quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:01 schreef DigitalGirl het volgende:
Soms denk ik wel eens glad I am the only normal one wanneer ik dit topic lees.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
Dat denk ik ook vaak. "Gelukkig is DigitalGirl er nog om mij het goede voorbeeld te geven."
Hey man.quote:
Bij iemand voetbal kijken telt niet hè? Nee dus.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Ennnn wie gaat er stappen vanavond?
maar valt wel onder de categorie sociaal even dus vooruitquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Bij iemand voetbal kijken telt niet hè? Nee dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, alweer bijna maandagochtend. De hele week weer werken en dan is het vrijdagmiddag en alweer bijna maandagochtendquote:
Of ga een keer uit ofzo.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, alweer bijna maandagochtend. De hele week weer werken en dan is het vrijdagmiddag en alweer bijna maandagochtend
Nu moeten we even met z'n allen vragen: 'Wat dan?'quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik was het vergeten, hele dag lopen sjouwen, maar het huis in Almere is bijna leeg
En ik ben jaloers op mijn schoonzus, die is jarig vandaag en we hebben een cadeautje gekocht maar dat cadeautje wil ik zelf. Ach was gelijk een valentijn tip hihi
Ja als ik dat zeg is het geen verrassing meer nie hequote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nu moeten we even met z'n allen vragen: 'Wat dan?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
maar valt wel onder de categorie sociaal even dus vooruitVrouwen die van voetbal houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck, ik had een uitnodiging voor allebei, maar ik doe geen van beidenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Bij iemand voetbal kijken telt niet hè? Nee dus.
Veel ongedierte daar?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:02 schreef twi het volgende:
De fles WC Eend en Kalkreiniger bewegen van elkaar af, terwijl ik nog maar drie bier op heb. Wat is deze?
Mentaal of fysiek? In het laatste geval schijnen goede schoenen te helpen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:16 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik heb het gevoel dat mijn collega zich niet echt een houding weet te geven als ik er ben.. wat is dat?
Ze vindt je leuk. Dit is meestal op te lossen door te zeggen dat jij haar ook leuk vindt, of door te zeggen dat ze eens normaal moet doen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:18 schreef GroenerDanGras het volgende:
Mentaal, ze wordt dan wat drukker/overdreven enzo.. moeilijk uit te leggen
Ja maar ze heeft een vriend.. ik ga me er dus niet aan branden maar het valt me wel op.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ze vindt je leuk. Dit is meestal op te lossen door te zeggen dat jij haar ook leuk vindt, of door te zeggen dat ze eens normaal moet doen.
Personen in een relatie kunnen iemand anders ook gewoon leuk vinden, en er dan dus aandacht van willen. Het zijn soms net normale mensen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:22 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft een vriend.. ik ga me er dus niet aan branden maar het valt me wel op.
En omdat ze een vriend heeft vind ik het raar dat ze zo doet.
Ja tuurlijk.. ik vind haar ook leuk/lekker maar wil niet stoken in hun relatie.. lastig allemaalquote:Op zondag 12 februari 2012 00:29 schreef twi het volgende:
[..]
Personen in een relatie kunnen iemand anders ook gewoon leuk vinden, en er dan dus aandacht van willen. Het zijn soms net normale mensen.
Dan sta je er niet open in...quote:Op zondag 12 februari 2012 01:00 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik sta er heel open in.. omdat ze bezet is ga ik geen moves maken in ieder geval.
Jawel, als zij me wat duidelijker maakt dat ze me echt leuk vind zal ik niet in mezelf volharden om het niet te doen vanwege het feit dat ze al bezet is.quote:
Seven: this rule is so underratedquote:Op zondag 12 februari 2012 01:05 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Jawel, als zij me wat duidelijker maakt dat ze me echt leuk vind zal ik niet in mezelf volharden om het niet te doen vanwege het feit dat ze al bezet is.
Vind ik onzin, liefde laat zich niet leiden.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Alleen regel 7 is voor jouw van belang, je werk is de laatste plaats waar je moet zoeken.
Een geldstroom ook niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:27 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Vind ik onzin, liefde laat zich niet leiden.
We gaan niet gelijk trouwen ofzoquote:
Eight: Don't listen to DigitalGirl's rules.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Seven: this rule is so underrated
Keep your family and business completely seperated
Money and blood don't mix like two dicks and no bitch
Find yourself in serious shit
Je zou nog wat van me kunnen leren heloef.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Eight: Don't listen to DigitalGirl's rules.
Iedereen kan wat van een ander leren, alleen op welk vlak is de vraag.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je zou nog wat van me kunnen leren heloef.
Lastig, ik weet hoe het is om dingen bij het verkeerde eind te hebben qua signalen. It wasn't pretty.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:38 schreef GroenerDanGras het volgende:
Maar we lopen op de zaken vooruit..Eerst moet ik weten of ik de signalen wel goed interpreteer. Wat denken jullie?
Precies, en stel dat het verkeerd afloopt, ga ik elke dag met lood in m'n schoenen naar m'n werk.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Lastig, ik weet hoe het is om dingen bij het verkeerde eind te hebben qua signalen. It wasn't pretty.
Op het vlak dat je niet meer reacties post als de bovenstaande.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen kan wat van een ander leren, alleen op welk vlak is de vraag.
Ik weet niet welk vlak jij bedoelt.
Regel nr. 7 daarnet lachte je er nog om.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:46 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Precies, en stel dat het verkeerd afloopt, ga ik elke dag met lood in m'n schoenen naar m'n werk.
Ik geloof simpelweg niet in regels, tuurlijk of het slim is om aan te pappen van iemand van werk is de vraag. Maar het niet doen vanwege een of ander lijstje met regels, dat laat ik maar aan jou over.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Op het vlak dat je niet meer reacties post als de bovenstaande.
Jij bedoelt met die regel dat je niet iets moet beginnen met iemand van je werk. Dat vind ik onzin. Als je beide verliefd bent ga je het niet laten omdat je bij elkaar werkt.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Regel nr. 7 daarnet lachte je er nog om.
Dan moet je ook niet zeuren over "elke dag met lood in m'n schoenen naar m'n werk".quote:Op zondag 12 februari 2012 01:52 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Jij bedoelt met die regel dat je niet iets moet beginnen met iemand van je werk. Dat vind ik onzin. Als je beide verliefd bent ga je het niet laten omdat je bij elkaar werkt.
Als je een blauwtje loopt ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren over "elke dag met lood in m'n schoenen naar m'n werk".
Begrijp je uitstekend, jij wilt je niet aan regel 7 houden wel dan moet je ook niet moeilijk doen over de mogelijke negatieve consequenties. Simpel.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:54 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Als je een blauwtje loopt ja.
Je snapt me niet.
Als je het even niet meer weet gooi je het over deze boeg..?quote:Op zondag 12 februari 2012 01:57 schreef DigitalGirl het volgende:
Oh, liefde laat zich niet leiden maar wat als het misgaat dan ga ik met lood in de schoenen naar het werk. Boehoehhoe, het leven is zwaar.
Weet je wat een echte man doet die maakt gewoon een keuze.
quote:Op zondag 12 februari 2012 01:46 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Precies, en stel dat het verkeerd afloopt, ga ik elke dag met lood in m'n schoenen naar m'n werk.
Hoe heet dit topic.. precies.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:08 schreef DigitalGirl het volgende:
Er is hier volgens mijn maar een iemand die het even niet meer weet.
[..]
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:01 schreef DigitalGirl het volgende:
Soms denk ik wel eens glad I am the only normal one wanneer ik dit topic lees.
Ga slapen mensquote:Op zondag 12 februari 2012 02:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
Ik heb jouw foto trouwens weer gevonden, best een hete boi ben jij
Goedgekeurdquote:Op zondag 12 februari 2012 04:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn excuus is net terug zijn van uitgaan
Mja da's tegenwoordig niet veel meer....quote:Op zondag 12 februari 2012 05:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Matige avond, hele avond dubstep
Ja ik vind het wel oké, maar er was 0 afwisseling, echt urenlang wobwobwobquote:Op zondag 12 februari 2012 05:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja da's tegenwoordig niet veel meer....
Hoezo diepgang en opbouw, of originaliteit.... nee lekker lomp wopwopwopwop en verder niks
Dat zeg ikquote:Op zondag 12 februari 2012 05:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel oké, maar er was 0 afwisseling, echt urenlang wobwobwob
quote:Op zondag 12 februari 2012 05:15 schreef Faxie het volgende:
't Is een beetje zoals dat ene mooie en leuke meisje van de basisschool, die uiteindelijk in een grote slet verandert
Breekt m'n hart
quote:Op zondag 12 februari 2012 05:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sorry ik ben in een melancholische bui
Ja morgenquote:Op zondag 12 februari 2012 05:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat wordt weer schaatsen om het eraf te krijgen
Dit is echt een hipsterdiscussie, en ik ga me er nog in mengen ook. Het interesseert me niet of de 'dubstep' van nu iets te maken heeft met de dubstep van 10 jaar geleden. Het is populair omdat het nu lekker in het gehoor ligt. Met alle respect, van die UK underground van vroeger word ik ook niet heel vrolijk, er gebeurt gewoon helemaal niets. Dan kan het werk van nu wel commercieel zijn, er valt wel iets te horen. En of het dubstep heet of iets anders maakt me niks uit. Ik hoef het niet in een hokje geplaatst te hebben om het leuk te vinden.quote:Op zondag 12 februari 2012 05:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Da's net zoals met films. Een bepaalde film wordt heel populair, en vervolgens komen er 10 delen van uit en 100 spin offs die allemaal hetzelfde doen, alleen ze vergeten dat het origineel nog een goed onderhouden verhaal had, en dat voroal dat de reden van het succes was....
Nouja, dubstep![]()
Voor 2005 was het nog wel ok...
Gebeurt met meer genres trouwens.... zodra de massa d'r lucht van krijgt krijg je allerlei copycats en gaat de gemiddelde kwaliteit hard naar beneden. Maar de massa boeit dat niet, die weet dat niet, en interesseert het niet als ze zich maar bij de groep voelen horen
Echt joh, ik voel me net zo'n hipster
quote:Op zondag 12 februari 2012 08:24 schreef Mystikvm het volgende:
Verder heb ik ongeveer 4 uur geslapen. Vandaag helpen verhuizen. Ik met mijn grote bek
Tsja, wat denk je om half zesquote:Op zondag 12 februari 2012 05:25 schreef Faxie het volgende:
He verdorie ik ben weer alleen in de TCLott was er eventjes nog...
quote:Op zondag 12 februari 2012 02:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
Ik heb jouw foto trouwens weer gevonden, best een hete boi ben jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dit is een verkapte kijk-mij-eens-een-leuke-kat-hebben-gehad-post
ik heb een week nodig om bij te komenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:09 schreef ook_gek het volgende:
Mogguh!
Heb een week nodig om bij te komen
Hoe was jullie weekend?
Ik heb een poging tot schaatsen gedaan.quote:
Zullen we samen een week bij komen danquote:Op zondag 12 februari 2012 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb een week nodig om bij te komen
Ik ging ook schaatsen.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een poging tot schaatsen gedaan.Ik faalde kei hard. Maar het waren van die nooren, echt kei lastig. Totaal geen balans. En een rondje Enschede. en jij?
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zullen we samen een week bij komen dan
Moest vannacht nog aan je denken
Ik zat op de bank een sappie te doen toen een vriendin haar voetjes in me knieholte wilde doen om warme voetjes te krijgen
Ja sorry hihiquote:
Is dat verschil nou erg groot met lage noren?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ging ook schaatsen.
Ik schaats op klapschaatsenOok erg lastig..
God, lage noren is voor mij wel een eeuwigheid terug hoor.. Ik denk dat je in bochten dan met je schaats op het ijs komt en gewoon valt als je hard gaatquote:Op zondag 12 februari 2012 14:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is dat verschil nou erg groot met lage noren?
Lijkt me gaaf om een keer op kladschaatsen te staan, zou wel eens willen weten hoe dat nou is
Ik ken het gevoel manquote:Op zondag 12 februari 2012 14:26 schreef Mystikvm het volgende:
Verhuizing klaar. Van drie hoog zonder lift naar drie hoog zonder lift. Ik heb wel 600 keer een trap op en neer gelopen.
Ze zag een beetje beetje wit, nie?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In before flauwe 'Houston we got a problem'-grapjes.
2latequote:Op zondag 12 februari 2012 14:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In before flauwe 'Houston we got a problem'-grapjes.
Ik heb ook een week om bij te komen. Ik ben bezig geweest met opruimen, opruimen, nog meer opruimen en een poging om ook andere dingen op mijn TODO-lijstje weg te werken. Uiteraard is geen van die dingen gebeurd en dat zal deze week voor een groot deel nog moeten naast alle drukte die er toch al is.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:09 schreef ook_gek het volgende:
Mogguh!
Heb een week nodig om bij te komen
Hoe was jullie weekend?
Omdat ik er geen heb.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom is er niemand op tc om de avonturen van gisteren door te nemen?
Wat wil je weten?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom is er niemand op tc om de avonturen van gisteren door te nemen?
Vertelquote:Op zondag 12 februari 2012 15:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Verkapte ik heb wel een avontuur beleefd post
Linkquote:Op zondag 12 februari 2012 15:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kom tc, dit zijn geen forumverhalen
Ik lig in badquote:Op zondag 12 februari 2012 15:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
In bad met een telefoon of watquote:Op zondag 12 februari 2012 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lig in bad
Ik ga er nu uit ok?
Deal, ik wacht wel evenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lig in bad
Ik ga er nu uit ok?
ja dna ik t niet lezen..... =(quote:Op zondag 12 februari 2012 15:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
wel redelijk =)quote:Op zondag 12 februari 2012 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe was het stappen gister schatjes?
Ja goed man, ben zonder problemen de trap opgekomen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog spannende/leuke/lieve dingen gebeurd?quote:
Ah, heloefboefje. Hoe is het?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja goed man, ben zonder problemen de trap opgekomen.
Ik droomde dat ik in jouw huis was, serieus, zal ik meer vertellenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja goed man, ben zonder problemen de trap opgekomen.
Prima hoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, heloefboefje. Hoe is het?
nee niets bijzonders eigenlijkquote:Op zondag 12 februari 2012 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog spannende/leuke/lieve dingen gebeurd?
Ja vertel maar meer.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik in jouw huis was, serieus, zal ik meer vertellen
Ik ging met de trein naar jouw huis maar ik kwam pas om 2:00 AM aan, en jouw moeder mocht niet weten dat ik er was, dus moesten we stil zijn, toen kwam e moeder langs en verstopte we ons onder een tafel. Toen kwam je zusje. En toen waren er ineens allemaal mensen en gingen we ons verstoppen in je kamer.quote:
Een vraag, was mijn zusje lekker?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ging met de trein naar jouw huis maar ik kwam pas om 2:00 AM aan, en jouw moeder mocht niet weten dat ik er was, dus moesten we stil zijn, toen kwam e moeder langs en verstopte we ons onder een tafel. Toen kwam je zusje. En toen waren er ineens allemaal mensen en gingen we ons verstoppen in je kamer.
No joke.
Weet niet meer. Maar ik weet ook niet waarom ik dit droom.quote:
Geweldigquote:Op zondag 12 februari 2012 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had er graag bij willen zijn.quote:
leermomenten verzinnen.....quote:Op zondag 12 februari 2012 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had er graag bij willen zijn.![]()
Maar ik zit nu nog steeds leermomenten te verzinnen en uit te schrijven.
Ja, moet een blog bijhouden van iedere dag, voor mijn opleiding.quote:
aha... zou echt zo uitgebreid gaan schrijven dat leraren me vrijstelling zouden geven.. puur en alleen omdat ze geen zin hebben om alles te lezenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, moet een blog bijhouden van iedere dag, voor mijn opleiding.
Ik heb al veel te veel tekst voor de eerste dagen. Maar vanaf nu hoeft het maar eens per week. Maar de vorige weken moet ik nog wel goed beschrijven. Vorige weken had mijn begeleider, die het moet lezen allemaal, nog geen toegang tot die site. Nu wel. Dus nu moet alles daarheen. Maar die site doet niet wat er in de handleiding staat.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aha... zou echt zo uitgebreid gaan schrijven dat leraren me vrijstelling zouden geven.. puur en alleen omdat ze geen zin hebben om alles te lezen
zou daar een leermoment van schrijven.. =P subtiele manier om te zeggen dat ze de zooi moeten verbeterenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al veel te veel tekst voor de eerste dagen. Maar vanaf nu hoeft het maar eens per week. Maar de vorige weken moet ik nog wel goed beschrijven. Vorige weken had mijn begeleider, die het moet lezen allemaal, nog geen toegang tot die site. Nu wel. Dus nu moet alles daarheen. Maar die site doet niet wat er in de handleiding staat.
Sorry Snarf, maar moet even mijn huiswerk maken. Anders had ik je graag afgeleid.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:13 schreef marbasnarf het volgende:
hm... nou hier vind ik mn afleiding ook niet.... ga wel gewoon eten en tv kijken...
Waarom denk ik dat dit serieus isquote:Op zondag 12 februari 2012 16:28 schreef DigitalGirl het volgende:
besef me plotseling iets mijn Russische bruid heeft nog niet gereageerd
OEH feestje dus, je gaat trouwenquote:Op zondag 12 februari 2012 16:28 schreef DigitalGirl het volgende:
besef me plotseling iets mijn Russische bruid heeft nog niet gereageerd
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat dit serieus is
Sorry, ik heb nog nooit een vrouw via internet gehosseldquote:Op zondag 12 februari 2012 16:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]... poging twee wagen??? Geef eens een voorzetje het ultieme bericht waar geen enkele vrouw weerstand tegen kan bieden.
Het zou goed zijn als jij dit topic eens zou gaan doorlezen: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=138384803quote:
Das Engels, das veels te moeilijk..quote:Op zondag 12 februari 2012 16:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het zou goed zijn als jij dit topic eens zou gaan doorlezen: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=138384803
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das Engels, das veels te moeilijk..
Waar gaat het over dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het zou goed zijn als jij dit topic eens zou gaan doorlezen: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=138384803
Niet zo oordelen, twi.quote:
Vandaag weer tegenslag, eet gelijk geen hond meer.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:26 schreef Panzermaus het volgende:
kingtoppie, je moet echt buffer worden.
Kip, vis of rundvlees is dan ook de betere keuze.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vandaag weer tegenslag, eet gelijk geen hond meer.
Mijn collega van 38 kan zn mond maar niet dicht houden over het ontbreken van de sluitingstijd in Groningenquote:Op zondag 12 februari 2012 17:42 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.studentenkrant(...)pen-maar-weinig-sex/
Nu niet meer haten op Groningen, haters
Ach ja, ik ben continu alleen...quote:
Je bent wel erg fanatiek. Houd het lekker in het radio topic. Of tag mij in ieder geval niet op een bericht in facebook. Ik wil die shizzle niet in mn timeline.quote:
Conclusie: als ik achter een jonge intelligente losbandige chick aan wil is Groningen the place not to bequote:Op zondag 12 februari 2012 17:42 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.studentenkrant(...)pen-maar-weinig-sex/
Nu niet meer haten op Groningen, haters
Jaquote:Op zondag 12 februari 2012 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Baaaaawwww.![]()
Wel leuk geweest het weekend?
Ach, zijn zakie moet ook weer een beetje op stoom kunnen komen natuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2012 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Als je lang samen bent geweest is het nog vervelender om daarna weer alleen te zijn
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ach, zijn zakie moet ook weer een beetje op stoom kunnen komen natuurlijk
Daar gaat het toch niet om, het is ook gewoon het knuffelen en dichtbij elkaar zijn en elkaar kunnen zien wanneer je maar wil dat je zo mist, niet per se seks.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ach, zijn zakie moet ook weer een beetje op stoom kunnen komen natuurlijk
Ik weet niet, ik denk dat ik liever tussendoor ook bij hem was geweest.quote:En de toffer de volgende keer weer is toch
Hey koffiequote:
Ja, een heerlijk gevoel iemand te hebben waar je je zo veilig bij voelt.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om, het is ook gewoon het knuffelen en dichtbij elkaar zijn en elkaar kunnen zien wanneer je maar wil dat je zo mist, niet per se seks.
[..]
Ik weet niet, ik denk dat ik liever tussendoor ook bij hem was geweest.
Een beetje druk gehad en een beetje te veel zeikende mensen om me heen gehad die allemaal aandacht en vooral veel tijd vroegenquote:
First world problemsquote:Op zondag 12 februari 2012 19:54 schreef Myraela het volgende:
Waarom besluit ik altijd pas dat ik honger heb als ik in de trein zit.Gelukkig over 1.5 uur ofzo wel thuis.
Ik dacht even dat je bedoelde dat iedereen aan jou de tijd vroeg.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een beetje druk gehad en een beetje te veel zeikende mensen om me heen gehad die allemaal aandacht en vooral veel tijd vroegen
Maar voor de rest loopt het allemaal nog wel.
Of eigenlijk...loopt nu effe niks meer maar goed, dat gaat wel weer goedkomen
Niet te veel hooi op de vork nemenquote:Op zondag 12 februari 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een beetje druk gehad en een beetje te veel zeikende mensen om me heen gehad die allemaal aandacht en vooral veel tijd vroegen
Maar voor de rest loopt het allemaal nog wel.
Of eigenlijk...loopt nu effe niks meer maar goed, dat gaat wel weer goedkomen
Nog erger als je in de trein naar de wc moet en al die wc's smerig zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:54 schreef Myraela het volgende:
Waarom besluit ik altijd pas dat ik honger heb als ik in de trein zit.Gelukkig over 1.5 uur ofzo wel thuis.
Dat is ook zoquote:Op zondag 12 februari 2012 19:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je bedoelde dat iedereen aan jou de tijd vroeg.
Of vaker moeten dan gemiddeld.. fuck diabetes en een zwakke blaasquote:Op zondag 12 februari 2012 20:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nog erger als je in de trein naar de wc moet en al die wc's smerig zijn.
Ja klopt. Maar met een verhuizing kan je niet zo snel nee zeggen (ieg ik kan dat niet) en ik kon hem ook niet in de steek latenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet te veel hooi op de vork nemen
Ja he, gatverdammequote:Op zondag 12 februari 2012 20:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan nog kan je wel je grenzen aangeven. Ik kom zo lang helpen etc. Ook al is dat soms moeilijkquote:Op zondag 12 februari 2012 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar met een verhuizing kan je niet zo snel nee zeggen (ieg ik kan dat niet) en ik kon hem ook niet in de steek laten
Ik ben nog nooit en ik zal nooit, naar de toilet gaan in een trein.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Voor alles is een eerste keer toch? Verleg je grenzenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit en ik zal nooit, naar de toilet gaan in een trein.
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ook nog nooit naar het toilet geweest op mijn werk
Laat me raden een festival?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:31 schreef ValHallen het volgende:
Ach, ik heb weleens gescheten in een overvolle dixie die in de brandende zon en een temperatuur van 35+ graden stond. Ik kan alles aan.
Iets om trots op te zijn?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:31 schreef ValHallen het volgende:
Ach, ik heb weleens gescheten in een overvolle dixie die in de brandende zon en een temperatuur van 35+ graden stond. Ik kan alles aan.
Ach ja ik kom er zelf ook wel eens op een festivalquote:
Ja klopt. Kan niet anders dan je gelijk geven Tijnquote:Op zondag 12 februari 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nog kan je wel je grenzen aangeven. Ik kom zo lang helpen etc. Ook al is dat soms moeilijk
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja klopt. Kan niet anders dan je gelijk geven Tijn
Nee, dan kom ik een beetje in unchartered territoryquote:Op zondag 12 februari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]het is ook niet makkelijk zulke dingen.
Inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2012 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dan kom ik een beetje in unchartered territory
/twitter.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:49 schreef Myraela het volgende:
Bijna uit de trein. Weg bij die negerinnen muziek naast me.
Glashard je eigen muziek aanzetten. Like a bawsquote:Op zondag 12 februari 2012 20:49 schreef Myraela het volgende:
Bijna uit de trein. Weg bij die negerinnen muziek naast me.
ieuw, bahquote:Op zondag 12 februari 2012 20:31 schreef ValHallen het volgende:
Een van de vele dingen die festivals geweldig makenquote:
Jahoor, kan gewoonquote:Op zondag 12 februari 2012 20:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik wil een proefrit gaan maken met een auto bij een bedrijf waarvan ik op voorhand weet dat ik daar géén auto ga kopen, ook niet als de proefrit positief is.
De vraag is: kan ik dit maken?
Heb er eigenlijk een beetje gewetenswroeging over
Eigenlijk wel ja. Het moment dat je uit zo'n dixie stapt en de eerstvolgende in rij vol medelijden aankijktquote:Op zondag 12 februari 2012 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een van de vele dingen die festivals geweldig maken
Jij als verwende jongen kan dat best doenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik wil een proefrit gaan maken met een auto bij een bedrijf waarvan ik op voorhand weet dat ik daar géén auto ga kopen, ook niet als de proefrit positief is.
De vraag is: kan ik dit maken?
Heb er eigenlijk een beetje gewetenswroeging over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |