De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij faalt echt hard.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
Een vrouw die zelf iets kan oplossen die moet nog geboren wordenOf bedoel je op te lossen door een man lief aan te kijken?
Ja en weet je wat ik ben er nog trots op ookquote:
Wat dan kring?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
Dus..
Even moeite met het niet snappen van iets..
Tis persoonlijk, maar het voelt voor mij erg tegenstrijdig, maar de optie om om uitleg te vragen wordt mij ontbodenquote:
Lastig.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis persoonlijk, maar het voelt voor mij erg tegenstrijdig, maar de optie om om uitleg te vragen wordt mij ontboden
Ben je nog steeds met rhu aan het discussiëren?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis persoonlijk, maar het voelt voor mij erg tegenstrijdig, maar de optie om om uitleg te vragen wordt mij ontboden
Hoe vaak heeft ze nou al gezegd dat je haar niet lastig moet vallen?quote:
Doe eens niet schelden met dergelijke ziektes kthanksbyequote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft ze nou al gezegd dat je haar niet lastig moet vallen?
Na een tijdje is het gewoon tijd om op te kankeren vriend.
Krijgen we die discussie nu weer?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Doe eens niet schelden met dergelijke ziektes kthanksbye
Heb er vandaag niet zon zin in. Sorry.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Krijgen we die discussie nu weer?Gezellig
We denken er toch hetzelfde overquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb er vandaag niet zon zin in. Sorry.
Je doelt nu op mij?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:24 schreef Partingglass het volgende:
Pick up your losses and carry on
Okee, wat de neuk mis ik hier allemaal?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft ze nou al gezegd dat je haar niet lastig moet vallen?
Na een tijdje is het gewoon tijd om op te kankeren vriend.
kingtoppie kende zal hij wel weer een uitleg aan het eisen zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, wat de neuk mis ik hier allemaal?
Of een gefaalde hossel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
kingtoppie kende zal hij wel weer een uitleg aan het eisen zijn.
Keb niks gezegd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
kingtoppie kende zal hij wel weer een uitleg aan het eisen zijn.
Nee, dan moet je tot in den treure door blijven zeiken, uitleg vragen, contact blijven opzoeken, ook al maakt iedereen je duidelijk dat je ze met rust moet laten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat als je nooit wint?
Dan gaat hetzelfde riedeltje ook gewoon op zeker?
Je schiet naast de boot, hou erover op.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, dan moet je tot in den treure door blijven zeiken, uitleg vragen, contact blijven opzoeken, ook al maakt iedereen je duidelijk dat je ze met rust moet laten.
Gaat het echt over rhu???quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, dan moet je tot in den treure door blijven zeiken, uitleg vragen, contact blijven opzoeken, ook al maakt iedereen je duidelijk dat je ze met rust moet laten.
Joysa en Rhu, klein beetje bij sinos...quote:
Leuk he worden buitengeslotenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
Jongens kunnen we deze vage ruzie die blijkbaar niemand anders van mag weten ergens anders uitvechten want het is enorm verwarrend aan het worden.
Dat is het niet maar als er iets besproken wordt wat niet te volgen valt dan is dat nou niet echt prettig.quote:
Zo hoort hetquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mijn broertje, hijs door zijn enkel gegaan
Geen ideequote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis anders nog erger als je er mee te maken hebt denk ik zomaar.
Och ik ben het gewend. Story of my life. Maar je kan ook iemand PMS sturen Joysa bv die kan je wel helpen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is het niet maar als er iets besproken wordt wat niet te volgen valt dan is dat nou niet echt prettig.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mijn broertje, hijs door zijn enkel gegaan
iemand PMS sturen? nee dat kan ik niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen ideeik zou het niet weten.
[..]
Och ik ben het gewend. Story of my life. Maar je kan ook iemand PMS sturen Joysa bv die kan je wel helpen.
Oh i did.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Och ik ben het gewend. Story of my life. Maar je kan ook iemand PMS sturen Joysa bv die kan je wel helpen.
oeps komma vergeten PM'squote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
iemand PMS sturen? nee dat kan ik niet.
Gewoon met hoofdletters typen, dan komt 't wel over.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
iemand PMS sturen? nee dat kan ik niet.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon met hoofdletters typen, dan komt 't wel over.
Dat denk ik ook vaak. "Gelukkig is DigitalGirl er nog om mij het goede voorbeeld te geven."quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:01 schreef DigitalGirl het volgende:
Soms denk ik wel eens glad I am the only normal one wanneer ik dit topic lees.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
Dat denk ik ook vaak. "Gelukkig is DigitalGirl er nog om mij het goede voorbeeld te geven."
Hey man.quote:
Bij iemand voetbal kijken telt niet hè? Nee dus.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Ennnn wie gaat er stappen vanavond?
maar valt wel onder de categorie sociaal even dus vooruitquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Bij iemand voetbal kijken telt niet hè? Nee dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, alweer bijna maandagochtend. De hele week weer werken en dan is het vrijdagmiddag en alweer bijna maandagochtendquote:
Of ga een keer uit ofzo.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, alweer bijna maandagochtend. De hele week weer werken en dan is het vrijdagmiddag en alweer bijna maandagochtend
Nu moeten we even met z'n allen vragen: 'Wat dan?'quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik was het vergeten, hele dag lopen sjouwen, maar het huis in Almere is bijna leeg
En ik ben jaloers op mijn schoonzus, die is jarig vandaag en we hebben een cadeautje gekocht maar dat cadeautje wil ik zelf. Ach was gelijk een valentijn tip hihi
Ja als ik dat zeg is het geen verrassing meer nie hequote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nu moeten we even met z'n allen vragen: 'Wat dan?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
maar valt wel onder de categorie sociaal even dus vooruitVrouwen die van voetbal houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck, ik had een uitnodiging voor allebei, maar ik doe geen van beidenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Bij iemand voetbal kijken telt niet hè? Nee dus.
Veel ongedierte daar?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:02 schreef twi het volgende:
De fles WC Eend en Kalkreiniger bewegen van elkaar af, terwijl ik nog maar drie bier op heb. Wat is deze?
Mentaal of fysiek? In het laatste geval schijnen goede schoenen te helpen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:16 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik heb het gevoel dat mijn collega zich niet echt een houding weet te geven als ik er ben.. wat is dat?
Ze vindt je leuk. Dit is meestal op te lossen door te zeggen dat jij haar ook leuk vindt, of door te zeggen dat ze eens normaal moet doen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:18 schreef GroenerDanGras het volgende:
Mentaal, ze wordt dan wat drukker/overdreven enzo.. moeilijk uit te leggen
Ja maar ze heeft een vriend.. ik ga me er dus niet aan branden maar het valt me wel op.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ze vindt je leuk. Dit is meestal op te lossen door te zeggen dat jij haar ook leuk vindt, of door te zeggen dat ze eens normaal moet doen.
Personen in een relatie kunnen iemand anders ook gewoon leuk vinden, en er dan dus aandacht van willen. Het zijn soms net normale mensen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:22 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft een vriend.. ik ga me er dus niet aan branden maar het valt me wel op.
En omdat ze een vriend heeft vind ik het raar dat ze zo doet.
Ja tuurlijk.. ik vind haar ook leuk/lekker maar wil niet stoken in hun relatie.. lastig allemaalquote:Op zondag 12 februari 2012 00:29 schreef twi het volgende:
[..]
Personen in een relatie kunnen iemand anders ook gewoon leuk vinden, en er dan dus aandacht van willen. Het zijn soms net normale mensen.
Dan sta je er niet open in...quote:Op zondag 12 februari 2012 01:00 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik sta er heel open in.. omdat ze bezet is ga ik geen moves maken in ieder geval.
Jawel, als zij me wat duidelijker maakt dat ze me echt leuk vind zal ik niet in mezelf volharden om het niet te doen vanwege het feit dat ze al bezet is.quote:
Seven: this rule is so underratedquote:Op zondag 12 februari 2012 01:05 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Jawel, als zij me wat duidelijker maakt dat ze me echt leuk vind zal ik niet in mezelf volharden om het niet te doen vanwege het feit dat ze al bezet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |