Als het weer een beetje meezit zou het elk jaar kunnen, maar de vorige was ook alweer 15 jaar geledenquote:Op zondag 12 februari 2012 09:39 schreef raptorix het volgende:
Super tof, helaas kon ik er niet bij zijn ivm een bevallende poes, maar wat een sfeer, hoop dat dit een echte traditie gaat worden.
Of gewoon dat stuk van Keizersgracht afsluiten door tijdelijke sluis, ligt het in 3 nachten dichtquote:Op zondag 12 februari 2012 11:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het weer een beetje meezit zou het elk jaar kunnen, maar de vorige was ook alweer 15 jaar geleden
Ik denk dat de charme er juist van is dat het elke keer afwachten is of het doorgaat, net zoals de Elfstedentochtquote:Op zondag 12 februari 2012 12:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Of gewoon dat stuk van Keizersgracht afsluiten door tijdelijke sluis, ligt het in 3 nachten dicht
Eens.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat de charme er juist van is dat het elke keer afwachten is of het doorgaat, net zoals de ElfstedentochtAls het elk jaar is, dan wordt het zo "gewoon".
Dat is wel weer zo, eens in de 4 jaar zou leuk zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 13:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat de charme er juist van is dat het elke keer afwachten is of het doorgaat, net zoals de ElfstedentochtAls het elk jaar is, dan wordt het zo "gewoon".
Ik hoor het net op de radio. Zou echt leuk zijn als het dit jaar weer wordt gehoudenquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:15 schreef raptorix het volgende:
http://nos.nl/tekst/46268(...)28NOS%20Teletekst%29
Mooi nieuws!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |