SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:07 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga in ieder geval nooit een badjas kopen
0kquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wil je 'm wanneer ik langskom ook weer uittrekken?
Waarom homo SC? Nakende jongentjens is heul niet gay.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh godddd, tmi dit. Dit is niet homo sc ja!?_
Nee dat is pedoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:10 schreef Henkie94 het volgende:
Waarom homo SC? Nakende jongentjens is heul niet gay.
Jij bent een goede juffrouwquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jouw toon bevalt me niet zo, menneke.
Bob vergeet niet zomaarquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ouch.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij bent een goede juffrouw
Zo'n post afkomstig van hem.. Daar zie ik de ironie wel van inquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Same herequote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:21 schreef Beach het volgende:
Haha ik post lekker in mensen hun fobo en die kunnen niks terugplaatsen.
Jamaar ik ben ermee gestopt en alles.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Huh no offence was een compliment heur
Hihihiquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zo'n post afkomstig van hem.. Daar zie ik de ironie wel van in
Hier op fok is het inderdaad waarquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HihihiErgens is het wel waar.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nie
[..]
Echte wetenschapper die Jan
Toch doenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:50 schreef JanPiraat het volgende:
Ik durf bijna niet meer te reageren met deze complimenten![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:12 schreef HappyBob het volgende:
Boodschapjes doen. Zoveel zin in die kou
Waarom voor mij?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hola Appelino!
Bramen
Die voor Bobob en Beachh
Random gekozen, ik vond het wel vrolijk klinken. Hip dansje erbij en die kleertjes maakten het af.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom voor mij?Wat moet ik hiermee?
Ik moet nog wel even in de danssfeer komen voor vanavondquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Random gekozen, ik vond het wel vrolijk klinken. Hip dansje erbij en die kleertjes maakten het af.
Dankjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Veel plezier Bobje deze avond/nacht.![]()
Dikke baarden zijn helemaal in de mode tegenwoordigquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:30 schreef HappyBob het volgende:
Ik moet straks eerst nog even de tondeuse eroverheen halenIk zit hier nu met een dikke baard.. denk niet dat ik zo erg gewild ben
Ben rond 12 uur pas weg, dus je kunt nog even genieten van mijn aanwezigheidAl ga ik nu wel even de tondeuse pakken.
Aaahhh als die baard nog goed zichtbaar is zijn er zeker geen problemenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:50 schreef HappyBob het volgende:
Je was inderdaad te laat, JanMaar wel een dikke stoppelbaard hoor
Je kunt 'm nog steeds vastpakken.
Met tondeuse gaat het eigenlijk nooit mis. Heb al jaren ervaring..
Beetje gladde vloer.. Dat worden acrobatische danspasjesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aaahhh als die baard nog goed zichtbaar is zijn er zeker geen problemenmaar doe wel stevige schoenen aan want dat worden slijmsporen op de dansvloer vannacht
![]()
miauwquote:Op zondag 12 februari 2012 00:36 schreef Omdatappel het volgende:
Kutgevoel.
Kusjes voor jullie allen.
quote:Op zondag 12 februari 2012 02:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
CurryJan zou best een naam kunnen zijn. Carrey-Jan.
In Amsterdam ja, las ik.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb geruchten gehoord dat het alweer gesneeuwd heeft?!
Het zou toch gaan dooien vandaag?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb geruchten gehoord dat het alweer gesneeuwd heeft?!
Ik dacht Friezenquote:Op zondag 12 februari 2012 11:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het zou toch gaan dooien vandaag?
Ik ben nu lekker thuisss.quote:
En nu je thuis zit even?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben nu lekker thuisss.
Gaat goed wel hoor. Echt heerlijk rustig, geen gezeik aan m'n hoofd van moeders.
Met die mensen heb ik geen band. Hebben zij ooit een nummer opgenomen waar ik steun in vond in moeilijke tijden?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:52 schreef Beach het volgende:
Ik kan daar nooit zo goed tegen; iedereen in rouw omdat ze toevallig bekend was maar geen woord over de vele mensen in Sudan, Syrië of weet ik veel waar die elke dag dood gaan.
Open een topic erover.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:52 schreef Beach het volgende:
Ik kan daar nooit zo goed tegen; iedereen in rouw omdat ze toevallig bekend was maar geen woord over de vele mensen in Sudan, Syrië of weet ik veel waar die elke dag dood gaan.
quote:Op zondag 12 februari 2012 11:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met die mensen heb ik geen band. Hebben zij ooit een nummer opgenomen waar ik steun in vond in moeilijke tijden?
Chaos in mijn hoofd meteen groter wel, ja. Jammer is dat. Maar mijn moeder doet over het algemeen wel iets aardiger tegen me.quote:
Hoezo dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Chaos in mijn hoofd meteen groter wel, ja. Jammer is dat. Maar mijn moeder doet over het algemeen wel iets aardiger tegen me.
awwquote:Op zondag 12 februari 2012 11:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Chaos in mijn hoofd meteen groter wel, ja. Jammer is dat. Maar mijn moeder doet over het algemeen wel iets aardiger tegen me.
Ik 'moet' altijd van alles van haar. Dus de druk ligt hier voor mijn gevoel hoger en daar ben ik best gevoelig voor. Kans dat ik me somber voel, is thuis groter.quote:
Joe, dank.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:58 schreef Beach het volgende:
oke veel plezier nog thuis Appelina, ik ga
Hmhmm. Maar je moet ook weten dat het daarvoor je moeder is. Die willen graag hun kinderen ongelukkig zien, geeft ze energie.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik 'moet' altijd van alles van haar. Dus de druk ligt hier voor mijn gevoel hoger en daar ben ik best gevoelig voor. Kans dat ik me somber voel, is thuis groter.
Kaabeeequote:
Trolliequote:
Dankquote:Op zondag 12 februari 2012 12:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kaabeee
[..]
TrollieFijne verjaardag nog!
Ja, tuurlijk, dat snap ik ook. En ja, ach.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmhmm. Maar je moet ook weten dat het daarvoor je moeder is. Die willen graag hun kinderen ongelukkig zien, geeft ze energie.
Vanavond weer terug naar je kamer?
Dankjequote:Op zondag 12 februari 2012 12:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteeeerd Trolliebollieee!
Dat zegt mij absoluut niets maar lekker denk ikquote:Op zondag 12 februari 2012 12:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dank.
Net ontbeten in hotel de ValkHotelontbijt
![]()
Kloptquote:Op zondag 12 februari 2012 12:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat zegt mij absoluut niets maar lekker denk ik![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:11 schreef JanPiraat het volgende:
Goedemorgen
Gefeliciteerd trollenman
Rip whitney rip mensen Sudan en andere dooie
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]Oh, boh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
[..]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hoe oud ben je geworden dan ?
Ikrquote:Op zondag 12 februari 2012 12:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Niceen hoe oud ben je geworden dan ?
Nog steeds illegaalquote:
Doe mAar niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wanneer iets niet mag wordt het nog lekkerder.
Ja mama KaaBeequote:
Hihihi ik zie een naam erin voor mijn nakomelingquote:Op zondag 12 februari 2012 02:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
CurryJan zou best een naam kunnen zijn. Carrey-Jan.
[..]Hawt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
Ik werd 2 dagen geleden niet eens gefeliciteerdquote:Op zondag 12 februari 2012 12:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[VERJAARDAGSTOPIC] TROLSAAIJENS de enige eckte ja dat is hij
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[VERJAARDAGSTOPIC] TROLSAAIJENS de enige eckte ja dat is hij
Jij bent dan ook niet jarigquote:Op zondag 12 februari 2012 12:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik werd 2 dagen geleden niet eens gefeliciteerd
Neger ik ben eerste jarig, dan jij.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik werd 2 dagen geleden niet eens gefeliciteerd
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hihihi ik zie een naam erin voor mijn nakomeling
quote:
JAWEL! Dan mag je ook een pinguinpakje van mijn part aandoen.quote:
Oeiiiquote:Op zondag 12 februari 2012 12:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
JAWEL! Dan mag je ook een pinguinpakje van mijn part aandoen..
Inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2012 12:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Kerrian. Carrianne.
Lijkt op Curryjan..
Nee. Geen plannen.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je gaat toch wel naar de motorbeurs in Utrecht ?
Verzamelplek was toch bij Burger King?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je gaat toch wel naar de motorbeurs in Utrecht ?
Jazekerquote:Op zondag 12 februari 2012 13:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Verzamelplek was toch bij Burger King?
Ken ik nog niet, laten we het bij het oude houden ok?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jazekermaar er staat tegenwoordig een hippe meetpoint op Utrecht cs. Daar kunnen we ook Meeten
Ik ben nooit dronkenquote:
Nice.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben nooit dronken
KIJKKIJKKIJK WAT VRIENDJE EN IK GAAN DOEN IN DE ZOMER!!
Interrail scandinavië
Joah!quote:
Kijk goed naar alternatieve mogelijkheden in plaats van de standaard suggesties he.squote:Op zondag 12 februari 2012 14:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Joah!Dinsdag gaan we landkaarten en reisgidsjes en alles kopen en plannennnn
![]()
En dan heel veel werken en sparen
Jaaa!quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Kijk goed naar alternatieve mogelijkheden in plaats van de standaard suggesties he.s
neequote:Op zondag 12 februari 2012 14:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Dr is ook zo'n interrail forum, daar ga ik ook even een topic openen en gewoon zoveel mogelijk uitzoeken.
Iemand van jullie toevallig ooit daar geweest?
Nee, maar ik heb zo'n treinspotnerdvriend die dat wel heeft gedaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Dr is ook zo'n interrail forum, daar ga ik ook even een topic openen en gewoon zoveel mogelijk uitzoeken.
Iemand van jullie toevallig ooit daar geweest?
Socios?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb zo'n treinspotnerdvriend die dat wel heeft gedaan.
Ook daar?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb zo'n treinspotnerdvriend die dat wel heeft gedaan.
Anders weer witte gladde wegenquote:
Straks kun je weer met de ar.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Anders weer witte gladde wegenhet is net allemaal lekker fietsbaar weer hier op de grote wegen
Ben je alleen? Dat kan niet!quote:
Paardenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omg, met herten of met paarden?
Hier nu ook, dus gladde wegen morgen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:40 schreef JanPiraat het volgende:
Hier begint het gewoon zachtjes te regenen
Begin gitaar klinkt teveel als 'I'll follow you into the dark' 3- voor deze dievenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm, ik weet niet.Met die gitaar zo deed het me inderdaad denken aan een ander lied.
![]()
Het is te hipster,plus zijn stem klonk heul raar wel.
quote:Beste KB,
Wat leuk dat je je hebt opgegeven om een dagje mee te lopen met de opleiding Ergotherapie.
Ik heb gekeken naar een leuke en interessante dag om mee te lopen.
Vrijdag 30 maarti lijkt mij de beste datum. Het rooster ziet er als volgt uit:
- 8.30 - 10.10 werkcollege kinesiologie
- 10.20 - 11.10 hoorcollege kinesiologie
- 12.10 - 13.00 hoorcollege ergotherapie
- 14.00 - 16.30 werkcollege beroepsvaardigheden
De groep waar ik in zit is 16A
Het lijkt mij het handigst om bij de ingang van de school af te spreken. Je kunt daar ook binnen gaan staan i.v.m. de kou.
Graag zou ik je daar om 8.20 zien, zodat we rustig naar de les kunnen lopen.
Mocht het niet lukken dan kun je me bellen op: 06-emogifff
Ik hoor graag zo snel mogelijk van je of dit een geschikte datum is.
Groeten Meisje waarmee je mee gaat lopen!
Joahquote:
Jeweet hoe ik roll.quote:
Ik heb 'm al gekraaktquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gekraakt
06-36644333
Zal straks even een smsje sturen
Nu ben in nieuwsgierigquote:Op zondag 12 februari 2012 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik heb haar op Facebook gevonden, lijkt me wel een typetje voor jou.
goed bezigquote:Op zondag 12 februari 2012 18:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu ben in nieuwsgierig
Ik heb gister trouwens ook een meisje ontmoet die mijn type isIn ieder geval met alcohol op.. altijd maar weer afwachten hoe het zonder alcohol is..
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu ben in nieuwsgierig
Ik heb gister trouwens ook een meisje ontmoet die mijn type isIn ieder geval met alcohol op.. altijd maar weer afwachten hoe het zonder alcohol is..
En ze post graag in KPD.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hihihi. Ze is net als jij een beetje gezet en ze draagt een brilletje en heeft schaapjeshaar.
Omg meelopen met KKJquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omg meelopen met KKJstraks vraagt ze nog of jij foto's van haar wil maken klinkerrr pas op
Nee, dat doe ik bijna nooitquote:Op zondag 12 februari 2012 18:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
goed bezigje hebt contactgegevens weten te bemachtigen van haar ja ?
OMG WIE IS HET?! DIT IS M'N SOULMATE!!quote:Op zondag 12 februari 2012 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hihihi. Ze is net als jij een beetje gezet en ze draagt een brilletje en heeft schaapjeshaar.
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omg meelopen met KKJstraks vraagt ze nog of jij foto's van haar wilt maken klinkerrr pas op
Nou dat meisje dus waar ik mee ga lopen...quote:Op zondag 12 februari 2012 18:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OMG WIE IS HET?! DIT IS M'N SOULMATE!!
Maar naam/foto's/facebook/.. ?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou dat meisje dus waar ik mee ga lopen...
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar naam/foto's/facebook/.. ?
Voeg d'r toe, dan zie ik vanzelf wel wie het is
Daarom ook gewoon toevoegen op Facebookquote:Op zondag 12 februari 2012 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik ga haar naam niet zomaar hier zetten.
Straks denkt ze: ew wat een creep.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon toevoegen op Facebook
Ze ziet er uit als een lieve jongedame en zou Bob heel gelukkig kunnen maken als hij haar een kans geeftquote:Op zondag 12 februari 2012 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, want dan lijkt het net of ik de spot met haar drijf, terwijl dat helemaal niet zo is.
Ik ben nieuwsgierig.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze ziet er uit als een lieve jongedame en zou Bob heel gelukkig kunnen maken als hij haar een kans geeft
je hebt DMquote:Op zondag 12 februari 2012 19:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig.En andersom ook hè.
Hoe kan ik haar ooit een kans geven als ik die kans zelf niet eens krijg?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze ziet er uit als een lieve jongedame en zou Bob heel gelukkig kunnen maken als hij haar een kans geeft
Ik hoop dat dit je een beetje kan kalmerenquote:Op zondag 12 februari 2012 19:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoe kan ik haar ooit een kans geven als ik die kans zelf niet eens krijg?Dit voelt als een moderne Romeo & Juliet.
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit je een beetje kan kalmeren
the good lifequote:Op zondag 12 februari 2012 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Druifjes, drinken en The Kinks aan en gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HEUHEUHEU
Verloren zus van Appel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog groter plaatje daarvan aub.
HEUHEUHEU
Verloren zus van Appel?de echte Appel is leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Nog groter plaatje daarvan aub.
HEUHEUHEU
Verloren zus van Appel?Kan geregeld worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze fake is te oud.quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2012 20:42 schreef Henkie94 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 21:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kon het niet laten toch.
[ afbeelding ]
ik heb het ontdekt ik ben hipsterquote:Op zondag 12 februari 2012 21:17 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Alsof wij dat niet kenden voordat jij überhaupt wist van cheezburger.
quote:Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ga gewoon niet meer reageren op Furdi.
Jij bent toch al lekker?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:34 schreef Bloempje. het volgende:
Ik wil dat het vakantie is bohhh
Klip ging allemaal foto's van Noorwegen enzo opzoeken en me lekker zitten maken. Maar het duurt nog lang
neequote:Op zondag 12 februari 2012 21:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Weggejaagd door de plaatjes toch niet ?welterusten man
ik ook maar vroeg vanavond
Ik vandaag alleenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:38 schreef Beach het volgende:
echt laatste tijd ben ik al om 8 uur enzo vreselijk moe
zeker omdat KB op je wachtquote:Op zondag 12 februari 2012 21:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik vandaag alleenmaar ik hou nog even vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |