Tja het is wel een aantal jaar geleden, maar beter dan 2003. In 2009 ben ik 12 dagen door Scandinavië getrokken per trein. De reis was Venlo-Kopenhagen-Gothenburg-Oslo-Trondheim-Stockholm-Kopenhagen-Venlo. Van die steden kan ik wel hostel+trein tips geven.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:12 schreef Bloempje. het volgende:
Hm. Zou kunnen, maar het gaat mij meer om het reizen. De treinen e.d. waar de pas voor geldt staat gewoon op de interrail site. Maar ik zoek meer ervaringen met hotels/hostels en dat soort dingen. Wat je het beste mee kunt nemen. Maar ook van scandinavië weet ik vrijwel niets, ik ben er nog nooit geweest..
Dat zou top zijn!quote:Op zondag 12 februari 2012 18:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja het is wel een aantal jaar geleden, maar beter dan 2003. In 2009 ben ik 12 dagen door Scandinavië getrokken per trein. De reis was Venlo-Kopenhagen-Gothenburg-Oslo-Trondheim-Stockholm-Kopenhagen-Venlo. Van die steden kan ik wel hostel+trein tips geven.
Klopt die jeugdherberg is ideaal. 15 minuten van het CS. Mooi uitzicht over de stad en best goedkoop + prima ontbijt.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:35 schreef Fogel het volgende:
Zover ik weet is hostel Jarlen de goedkoopste in Trondheim, 535 kr per nacht als ik het goed herinner.
Zoek op 'vandrehjem', da's jeugdherberg in het Noors, is vast iets goedkoper.
Ah tof, dat is wel handig inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2012 21:35 schreef Fogel het volgende:
Zover ik weet is hostel Jarlen de goedkoopste in Trondheim, 535 kr per nacht als ik het goed herinner.
Zoek op 'vandrehjem', da's jeugdherberg in het Noors, is vast iets goedkoper.
Geen enkel probleem. Iedereen praat daar uitstekend Engels, zeker bij hostels en de jeugd helemaal.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah tof, dat is wel handig inderdaad
Zal me wat worden. In Duitsland/frankrijk/italië red ik me nog wel een beetje met de taal. Maar Noorwegen/Zweden wordt een heel ander verhaal. Och, Engels zullen ze vast ook kunnen daar.
Jarlen heeft geen uitzicht... En als je er 15 minuten over doet loop je wel heel langzaam.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt die jeugdherberg is ideaal. 15 minuten van het CS. Mooi uitzicht over de stad en best goedkoop + prima ontbijt.
Tent zou ik nooit doen. Dat is echt een drama als je per trein aan het reizen bent. 1x regen en je bent echt de sjaak.
Ik had het over de jeugdherberg Vandrehjemquote:Op zondag 12 februari 2012 22:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jarlen heeft geen uitzicht... En als je er 15 minuten over doet loop je wel heel langzaam.
Vandrehjem = jeugdherberg, geen specifieke, is gewoon een vertaling...quote:Op zondag 12 februari 2012 22:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik had het over de jeugdherberg Vandrehjem
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vandrehjem = jeugdherberg, geen specifieke, is gewoon een vertaling...
Gaat in ieder geval om dezequote:Trondheim Youth hostel AS
Weidemanns vei 41, Trondheim, Noorwegen 7043
Okquote:
Van een beetje plat Duits kunnen de meesten ook nog wel wat maken, mocht het Engels niet helemaal overkomenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah tof, dat is wel handig inderdaad
Zal me wat worden. In Duitsland/frankrijk/italië red ik me nog wel een beetje met de taal. Maar Noorwegen/Zweden wordt een heel ander verhaal. Och, Engels zullen ze vast ook kunnen daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |