quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zei toch zelf dat je over de grenzen moet kijken hm?
"Kijk verder, durf verder te kijken" blabla.
Klopt. En dat moeten we proberen zo te houden in plaats van bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten zoals de PVV doet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk interesseert het je geen hol want dan moet je toegeven dat 't hier niet slecht is.
Ja praktijk vs theorie is een bitch he?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zegt dan meer over jou dan over die omgeving.
Ik woon er nog tussenin hoor, jij bent gevlucht.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja praktijk vs theorie is een bitch he?
Ik zeg dat allochtonen hier niet moeten zaniken over racisme, want ze zijn zelf in hun eigen land 1000 keer erger dan de gemiddelde Henk of Ingrid hier. Als je van iets of iemand niets te vrezen hebt is het wel de Nederlander, dus dat gezanik over intolerantie in dit land mogen ze w.m.b. in hun gekleurde reet stoppen, het is in hun eigen land veel erger.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee klopt sorry , als je in Nederland normaal kijkt naar de verschillende bevolkingsgroepen die we hier hebben eindig je inderdaad in Afrika in stukken in de gracht, dat is ongeveer de boodschap van je verhaal.
Ik geef al lang en breed toe dat ik het hier goed heb en dat het hier niet slecht is. Het kan echter altijd beter.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk interesseert het je geen hol want dan moet je toegeven dat 't hier niet slecht is.
Te debiel weer dit. 'Ze zijn zelf erger'quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg dat allochtonen hier niet moeten zaniken over racisme, want ze zijn zelf in hun eigen land 1000 keer erger dan de gemiddelde Henk of Ingrid hier.
Laat ik het anders vragen dan, heb je regelmatig problemen gehad met Nederlanders omdat je Turks bent?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Te debiel weer dit. 'Ze zijn zelf erger'
Ben ik erger ? Nee. En tevens ben ik geen twee personen.
Wat ze in een ander land uitvreten heb ik weinig mee te maken.
Je moeder is ook een loeder.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:54 schreef Picchia het volgende:
Ik denk dat allochtonen in Nederland ook helemaal niet gebaat zijn bij een meer multiculturele samenleving, aangezien dat in de regel staat voor verloedering. Maar ik ga nu echt even douchen.
Zeik dan ook niet dat mensen hun "ogen moeten openen" of "verder moeten kijken dan.....".quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat ze in een ander land uitvreten heb ik weinig mee te maken.
Ligt eraan wat je problemen noemt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat ik het anders vragen dan, heb je regelmatig problemen gehad met Nederlanders omdat je Turks bent?
Zoals?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je problemen noemt.
Direct en openlijk racisme is hier not done, maar onderhuids en onbewust spelen er vaak genoeg dingen mee.
Jawel. Bekrompenheid is gewoon dom.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeik dan ook niet dat mensen hun "ogen moeten openen" of "verder moeten kijken dan.....".
Waarom noem je jezelf nu dom?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jawel. Bekrompenheid is gewoon dom.
Ik vind het anders niet erg om als een minderheid in het land te leven. Alhoewel ik mijzelf niet als een minderheid zie.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:54 schreef Picchia het volgende:
Ik denk dat allochtonen in Nederland ook helemaal niet gebaat zijn bij een meer multiculturele samenleving, aangezien dat in de regel staat voor verloedering. Maar ik ga nu echt even douchen.
Geen zin om weer een heel lijstje hier neer te plempen , doe ik wel een keer via dm.quote:
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Geen zin om weer een heel lijstje hier neer te plempen , doe ik wel een keer via dm.
Spreek je wel als je kids daar op school moet doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik woon er nog tussenin hoor, jij bent gevlucht.
Nee, mijn punt was dat mensen er geen weet van hebben hoe het in de rest van de wereld gaat en dan ook nog met argumenten komen als "kijk verder dan je neus lang is."quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:58 schreef De_Nuance het volgende:
'ik ben in Afrika geweest en heb daar vreselijke dingen gezien en nu heb ik de waarheid in pacht' dat is het argument dus ongeveer
Als je ze goed opvoedt en ze sterk in hun schoenen staan worden ze er alleen maar beter van.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Spreek je wel als je kids daar op school moet doen.
Maar goed, ik heb nergens gezegd dat blanken het meest racistisch zijn, het niet ontzettend kut is noch heb ik gezegd dat donkere mensen niet racistisch kunnen zijn of dat alle Europeanen bekrompen zijn.quote:
Dat is mijn zwager overkomen. In Rotterdam nota bene.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als jij je auto ergens parkeert in 't donker komt er ook een bende blanken op je afgerend die op je ramen slaan en je pad blokkeren als je uit wil stappen of weg wil rijden?
Best oké is nogal een understatement, voor zover ik op de plekken op deze planeet ben geweest is dit ongeveer het toppunt van gemoedelijk leven.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb nergens gezegd dat blanken het meest racistisch zijn, het niet ontzettend kut is noch heb ik gezegd dat donkere mensen niet racistisch kunnen zijn of dat alle Europeanen bekrompen zijn.
Integendeel het is hier best oké en dat zou ik graag zo houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |