Dat vraagt om gauw weer meeten!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:48 schreef mignonne het volgende:
Jelte jemig jungske! Je bent Elin voorbij
Niet te vergeten dat we allemaal ook nog eens grotere maten inslaan (op de groei) vervolgens de maten waar ze in passen.. vervolgens vinden we de op de groei gekochte jurkjes niet meer zo leuk want nieuwe collectie.. maar toch bewaren wan t zonde om al weg te doen.. dus nog een lading nieuw spul op de groei equals 15+ jurkjesquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja wij hebben dr ook wel meer dan 7 natuurlijk, wat dacht jij dan![]()
per persoon hebben ze er ruim meer dan 7
Die van mij schelen ook precies 2 jaar, dus ik dacht hetzelfde. Maar nr. 2 volgde niet het lijntje van nr. 1, dus de maten en seizoenen kwamen niet overeen met nr. 1, zeg maar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:12 schreef Cantare het volgende:
Nu al zoveel zomerspul? Ik wacht daar nog even mee. Als ik nu vanalles ga kopen, vind ik het straks misschien niet leuk meer. Als de volgende weer een meisje is dan is het natuurlijk een ander verhaal. Zeker omdat ze precies 2 jaar zullen schelen, heeft die waarschijnlijk een shitload aan passende kleren.
Nouja dat "probleem" van die tweede hebben we hier nu al natuurlijk, ik heb voor haar nog niets gekocht voor de zomer, we hadden alles al liggen van de oudste. Bij oudste is een heel groot deel ook doorschuifspul en spul wat ik in 1 doos gekocht had, zo gek veel heb ik zelf nog niet gekocht voor de zomer voor oudste.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:12 schreef Cantare het volgende:
Nu al zoveel zomerspul? Ik wacht daar nog even mee. Als ik nu vanalles ga kopen, vind ik het straks misschien niet leuk meer. Als de volgende weer een meisje is dan is het natuurlijk een ander verhaal. Zeker omdat ze precies 2 jaar zullen schelen, heeft die waarschijnlijk een shitload aan passende kleren.
Volgens mij heeft Keshet dat ook gehad. Of Twentemeisje. Dat is al je heel veel besteld.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:19 schreef KatyM het volgende:
Even een vraagje, moesten jullie ook de eerste keer bij dpam een kopie van je legitimatie opsturen? Ik had zoveel leuks besteld, dacht al, waar blijft het!Bleek dus deze melding al een tijdje in m'n account te staan. Eerst id tonen, dan krijg ik het pas..
ja klopt ':Yquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:19 schreef KatyM het volgende:
Even een vraagje, moesten jullie ook de eerste keer bij dpam een kopie van je legitimatie opsturen? Ik had zoveel leuks besteld, dacht al, waar blijft het!Bleek dus deze melding al een tijdje in m'n account te staan. Eerst id tonen, dan krijg ik het pas..
Ik had maar voor 44 euro...is toch niet veel?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Keshet dat ook gehad. Of Twentemeisje. Dat is al je heel veel besteld.
Ik had het bij mijn eerste keer met twee dingetjes niet namelijk.
Jup, dat vond ik ook, staat volgens mij heel leuk met een legging eronder.....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:16 schreef mignonne het volgende:
leuk model dat jurkje Juudde print enzo ben k niet zo weg van maar ik vind t model erg leuk <3
Ssserpentemn grote kreeg vandaag van drie verschillende dames, in de Ikea, te horen dat ze zo'n leuk jasje aan had
![]()
86quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Advies gevraagd over Zara kleding. Is 18-24 maanden 86 of 92?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |