abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108120533
Nee, Anne heeft het snel warm, dus die draagt eigenlijk altijd mouwloze rompers. Alleen toen het laatst écht koud was en we naar buiten gingen heb ik haar een romper met lange mouwen aangetrokken.
pi_108120545
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 16:48 schreef mignonne het volgende:

Jelte jemig jungske! Je bent Elin voorbij :o
Dat vraagt om gauw weer meeten!! O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_108120578
Floris heeft ook weinig rompers met lange.mouw aan. Maar trap er wel altiid in ze te kopen :')

Deze.vind ik ook leuk O+
krijg m mobiel niet geplakt
pi_108120582
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 17:00 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja wij hebben dr ook wel meer dan 7 natuurlijk, wat dacht jij dan :D

per persoon hebben ze er ruim meer dan 7 :')
Niet te vergeten dat we allemaal ook nog eens grotere maten inslaan (op de groei) vervolgens de maten waar ze in passen.. vervolgens vinden we de op de groei gekochte jurkjes niet meer zo leuk want nieuwe collectie.. maar toch bewaren wan t zonde om al weg te doen.. dus nog een lading nieuw spul op de groei equals 15+ jurkjes :P
pi_108120707
Hahahaha KD :D nouja ik moet eerlijk bekennen dat ik al die jurkjes nog net zo leuk vind, alleen de pest dat het zo lang duurt voor het zomer is is idd dat je blijft kopen :')
ik zal vanavond eens tellen voor de grap, maar 15+ redden wij ook wel denk ik. De jurkjes 86/92 van vorig jaar daar past ze nog in (sommige althans), en dan de 92/98 van dit jaar ook, dat verdubbelt idd de collectie :P

Jaaa Poppedein! ik zat er laatst nog aan te denken dat we snel weer es moeten afspreken O+
:)
pi_108120814
Nu al zoveel zomerspul? Ik wacht daar nog even mee. Als ik nu vanalles ga kopen, vind ik het straks misschien niet leuk meer. Als de volgende weer een meisje is dan is het natuurlijk een ander verhaal. Zeker omdat ze precies 2 jaar zullen schelen, heeft die waarschijnlijk een shitload aan passende kleren. :D
  zaterdag 18 februari 2012 @ 17:19:38 #207
355028 mainedoll
een kloon idd
pi_108120954
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 17:12 schreef Cantare het volgende:
Nu al zoveel zomerspul? Ik wacht daar nog even mee. Als ik nu vanalles ga kopen, vind ik het straks misschien niet leuk meer. Als de volgende weer een meisje is dan is het natuurlijk een ander verhaal. Zeker omdat ze precies 2 jaar zullen schelen, heeft die waarschijnlijk een shitload aan passende kleren. :D
Die van mij schelen ook precies 2 jaar, dus ik dacht hetzelfde. Maar nr. 2 volgde niet het lijntje van nr. 1, dus de maten en seizoenen kwamen niet overeen met nr. 1, zeg maar. :') }:|
Nu zijn ze 5,5 en 7,5 en hebben ze bijna dezelfde maat :o (128 en 122)
En dan heb ik een stiefdochter die volgende maand 8 wordt en zij heeft maat 146 ongeveer :o

O, en Lindex is leuk zeg! En ook betaalbaar. Hebben jullie meer van die tips? ;)
Daisy en Belle
Voor al uw decibellen...
pi_108121129
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 17:12 schreef Cantare het volgende:
Nouja dat "probleem" van die tweede hebben we hier nu al natuurlijk, ik heb voor haar nog niets gekocht voor de zomer, we hadden alles al liggen van de oudste. Bij oudste is een heel groot deel ook doorschuifspul en spul wat ik in 1 doos gekocht had, zo gek veel heb ik zelf nog niet gekocht voor de zomer voor oudste.
pi_108121177
Ik vind die leeuwenromper echt gaaf, maar zal 'm idd niet kopen. Ik vind een romper zo op een broekje niet echt leuk, en ergens onder zie je de print niet.
Sofie heeft nu wisselend rompers met lange en korte mouwen aan.

Alles wat ik nu heb voor haar voor de zomer is via v&a. Ik wil dr nog wel wat nieuws bij. Maar daar wil ik nog wel even mee wachten. Geen idee wat dr maat gaat zijn dan.
*poef* nu is het weg
pi_108121354
Ik heb nog helemaal niks voor de zomer voor Floris :o
Oh wacht 1 broek en shirt, verder nog niks.
Vermoed dat k broeken maat 86 moet hebben en shirts maat 92
pi_108121782
Hier eigenlijk alleen nog maar rompers met lange mouwen :D

Qua zomerkleding moet ik zéker naar de 92 voor mijn reusje... :Y had 2 broeken bij de H&M gekocht maat 92 en die zitten gewoon goed :o nu al :')
  zaterdag 18 februari 2012 @ 18:14:31 #212
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_108122386
Ik kwam dit geweldige jurkje nog tegen, van Smafolk...... maar het kost 50 euro. :X

Dit vestje kreeg Lientje voor valentijnsdag van haar papa. Daar doen we niet echt aan, maar dit kon ie niet laten. O+

En deze kocht ik vandaag voor haar, wat dikkere vesten, een in maat 80 voor de zomer, voor als het frisjes is als jasje oid en in de winter kan ze het ook nog wel aan. De donkerblauwe is 86 voor volgende winter/voorjaar.

pi_108122423
leuk model dat jurkje Juud :Y de print enzo ben k niet zo weg van maar ik vind t model erg leuk <3

Ssserpente :D mn grote kreeg vandaag van drie verschillende dames, in de Ikea, te horen dat ze zo'n leuk jasje aan had :D O+
pi_108122501
Even een vraagje, moesten jullie ook de eerste keer bij dpam een kopie van je legitimatie opsturen? Ik had zoveel leuks besteld, dacht al, waar blijft het! :o Bleek dus deze melding al een tijdje in m'n account te staan. Eerst id tonen, dan krijg ik het pas..
pi_108122524
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:19 schreef KatyM het volgende:
Even een vraagje, moesten jullie ook de eerste keer bij dpam een kopie van je legitimatie opsturen? Ik had zoveel leuks besteld, dacht al, waar blijft het! :o Bleek dus deze melding al een tijdje in m'n account te staan. Eerst id tonen, dan krijg ik het pas..
Volgens mij heeft Keshet dat ook gehad. Of Twentemeisje. Dat is al je heel veel besteld.

Ik had het bij mijn eerste keer met twee dingetjes niet namelijk.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108122527
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:19 schreef KatyM het volgende:
ja klopt ':Y
niet iedereen geloof ik, maar ik heb het ook een keer gehad en ik dacht Bodpa ook.
pi_108122555
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Keshet dat ook gehad. Of Twentemeisje. Dat is al je heel veel besteld.

Ik had het bij mijn eerste keer met twee dingetjes niet namelijk.
Ik had maar voor 44 euro...is toch niet veel?

Maar bedankt voor de reacties. Dan toch maar snel scannen en opsturen, straks zijn m'n koopjes gecanceld! :o
  zaterdag 18 februari 2012 @ 18:22:21 #218
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_108122582
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:16 schreef mignonne het volgende:
leuk model dat jurkje Juud :Y de print enzo ben k niet zo weg van maar ik vind t model erg leuk <3

Ssserpente :D mn grote kreeg vandaag van drie verschillende dames, in de Ikea, te horen dat ze zo'n leuk jasje aan had :D O+
Jup, dat vond ik ook, staat volgens mij heel leuk met een legging eronder.....
Maar no way dat ik dat ooit uitgeef aan een jurkje.
pi_108122587
Nee, dat valt mee idd :D Destijds waren het mega bestellingen van meerdere personen hier. 600euro of zo :P
The way you rock'n'roll
pi_108122632
Ja dan kan ik me er idd iets bij voorstellen. Leuk jurkje zeg, die voor 50 euro. Tis dat het een jongen wordt, anders had ik het zo gekocht O+.
pi_108122687
Leuk dat,vestje dat lientje van dr vader gekregen heeft!
K zat vandaag naar de hele roze ervan te kijken :D
  zaterdag 18 februari 2012 @ 18:29:31 #222
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_108122789
Ja, die roze is ook tof, ik stond ook nog met een bodywarmer in mijn handen, maar toch maar niet gekocht. Wel ook nog sokjes. :D
pi_108122826
Oh Sonnetje, wat LEUHEUKKK een meisje O+ O+ O+ een dochter! O+

En ik heb dan wel geen jurkjes nodig voor mn zoon, maarre ik steek mn hand :W op dat ik meer dan 7 zomerbroekjes heb liggen voor hem
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_108122901
Advies gevraagd over Zara kleding. Is 18-24 maanden 86 of 92?
The way you rock'n'roll
pi_108122981
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Advies gevraagd over Zara kleding. Is 18-24 maanden 86 of 92?
86 :Y (om precies te zijn staat er 87cm in labeltje)
24-36 mnd= 94 cm
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')