Misschien dat het meteen heel anders lijkt als alleen een rokje roze is ofzo? Dat roze bovenkleding gewoon niet zo leuk staat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:54 schreef Sorbootje het volgende:
Blauw staat heel leuk!
Bewijs dat roze niet leuk staat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lelijkste pak EVER, maar ze is er zó blij mee!
Van de week had ze dit aan en toen vond ik haar ineens zo'n kleuter:
[ afbeelding ]
leuk!quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:28 schreef Reilain het volgende:
Vanmiddag een leuk zomer broekje bij C&A vandaan... maatje 92 aiai... (Mijn dreumes doet aan peutermaten) This een heel soepel dun broekje...
Ging een gekregen jasje omruilen(erg leuk, maar helaas klein vallende jas maat 92?? Dat leek me niet zo'n goed plan)
[ afbeelding ]
Simply colors heeft zwarte rompers!quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:52 schreef MamaPurk het volgende:
Zou leuk zijn om los te mogen gaan Son
Ik blijf tocheen beetje bij de combi van miss, alleen nu zei mijn moeder, ik kan ook een gekleurd rompertje halen en dan een zwart vestje en bijv. Ook een gekleurde legging. Ga ik weer twijfelen.. Morgen waarschijnlijk even naar A'dam noord shoppen want daar zit een H&M.
Ik kon onlinenaar vluchtig zoeken trouwens ook geen zwarte rompers vinden..
Thnxquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:55 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Simply colors heeft zwarte rompers!
Online niet nuquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:48 schreef SacreCoeur het volgende:
H&M ook wel vaak soms
mooie zin :'D
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk mp!
Zo waar kan je leuke meisjesspullen kopen
Het staat haar prachtig dat zwart!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:59 schreef MamaPurk het volgende:
Ik geloof dat ik eruit ben en nu ze het aan gehad heeft denk ik dat ik de juiste keus gemaakt heb!
TM thnx voor de tip zwart, had ik nooit bedacht bij mijn kleine meisje maar het staat haar prachtig
Het rompertje is niet zwart zwart en ik was bang dat het me zou storen maar ik vind het eigenlijk helemaal niet erg omdat het rokje ertussen zit (legging is wel echt zwart).
[ afbeelding ]
Ja vind ik dus ook, had het alleen zelf dus nooit bedacht en zonder jou tip ook niet gekocht. Maar je hebt helemaal gelijk, manlief moest er ook aan wennen en bleef maar andere kleuren roepen in de winkel, maar besloten het gewoon mee te nemen thuis aan te trekken en anders als nog op zoek te gaan naar wat ander, maar dat hoeft niet meerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:15 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Het staat haar prachtig dat zwart!Haar haarkleur komt zo ook extra mooi uit
.
Haha, iddquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:12 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Een meisje!
Koningskoppel Sonja
.
Oei, die is fantastisch zegquote:
Nog niet inderdaad, is voorlopig ook puur voor naar buiten gaan - binnen bijna altijd gewoon blote voetjes.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hij loopt dus nog niet los? Mijn zoontje ook nog niet dus die loopt nog steeds op blote voetjes of op A@pie slofjes. Is dacht ik beter voor de voetjes.
Ja 86/92 gok ik. Ik zal hem zo eens op shirts in beiden maten houden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:38 schreef hoarse het volgende:
[..]
Oei, die is fantastisch zegMeteen de boden-site even gechecked, jammer dat het bij 1,5-2 jaar begint. Is ongeveer 92 gok ik? Zou echt nog iets te groot zijn vrees ik...
Ondanks wat duurder heeft shoesme trouwens wel flexibele zolen en daarom heel geschikt als eerste schoentjes.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:39 schreef hoarse het volgende:
[..]
Nog niet inderdaad, is voorlopig ook puur voor naar buiten gaan - binnen bijna altijd gewoon blote voetjes.
Dat jurkjequote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lindex heeft eindelijk mijn wishlist van coming soon naar new arrivals verplaatst![]()
Voor meisjes is Lindex nog veel geweldiger vind ik altijd. Lucky you Son![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:50 schreef Fannetje het volgende:
Oh, dat aardbeienjurkje!
Anne heeft volgens mij al 7 jurkjes voor de zomer, iemand die meer biedt?
Met dat koude weer ook niet? Puck draagt de hele winter lange mouwen onder zijn longsleeves.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:56 schreef Fannetje het volgende:
Ik had het kunnen weten
Die rompers vind ik ook geweldig maar Anne draagt zelden rompers met lange mouwen en ik vind het zo zonde dat je die print niet ziet bij rompers...
ja wij hebben dr ook wel meer dan 7 natuurlijk, wat dacht jij danquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:50 schreef Fannetje het volgende:
Oh, dat aardbeienjurkje!
Anne heeft volgens mij al 7 jurkjes voor de zomer, iemand die meer biedt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |