Simply colors heeft zwarte rompers!quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:52 schreef MamaPurk het volgende:
Zou leuk zijn om los te mogen gaan Son
Ik blijf tocheen beetje bij de combi van miss, alleen nu zei mijn moeder, ik kan ook een gekleurd rompertje halen en dan een zwart vestje en bijv. Ook een gekleurde legging. Ga ik weer twijfelen.. Morgen waarschijnlijk even naar A'dam noord shoppen want daar zit een H&M.
Ik kon onlinenaar vluchtig zoeken trouwens ook geen zwarte rompers vinden..
Thnxquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:55 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Simply colors heeft zwarte rompers!
Online niet nuquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:48 schreef SacreCoeur het volgende:
H&M ook wel vaak soms
mooie zin :'D
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk mp!
Zo waar kan je leuke meisjesspullen kopen
Het staat haar prachtig dat zwart!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:59 schreef MamaPurk het volgende:
Ik geloof dat ik eruit ben en nu ze het aan gehad heeft denk ik dat ik de juiste keus gemaakt heb!
TM thnx voor de tip zwart, had ik nooit bedacht bij mijn kleine meisje maar het staat haar prachtig
Het rompertje is niet zwart zwart en ik was bang dat het me zou storen maar ik vind het eigenlijk helemaal niet erg omdat het rokje ertussen zit (legging is wel echt zwart).
[ afbeelding ]
Ja vind ik dus ook, had het alleen zelf dus nooit bedacht en zonder jou tip ook niet gekocht. Maar je hebt helemaal gelijk, manlief moest er ook aan wennen en bleef maar andere kleuren roepen in de winkel, maar besloten het gewoon mee te nemen thuis aan te trekken en anders als nog op zoek te gaan naar wat ander, maar dat hoeft niet meerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:15 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Het staat haar prachtig dat zwart!Haar haarkleur komt zo ook extra mooi uit
.
Haha, iddquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:12 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Een meisje!
Koningskoppel Sonja
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |