Ah, thanks!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Verzendkosten van Lindex zijn 7 euro
Nope die van Evie is anders, zit een rits voorin, gevlochten schouderbandjes, bloemetjesvoering en roezeltjes op de voorkant. Maar deze staat wel op de wishlist voor de volgende keer...quote:
Die shirts zijn leuk! alleen hoe doe jij dat met broekjes, ga je ook echt die oranje bij oranje shirt doen of andersom?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:36 schreef Juud79 het volgende:
Zara, kan ik....![]()
Het bovenste jurkje zou ook een verjaardagsoptie zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oooh geweldig inderdaad!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben zo verliefd op deze [ afbeelding ] maar ja geen meisje om in te stoppen.
Ja dat vond ik ook, vandaar dat ik t vroegquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:15 schreef Juud79 het volgende:
Niet alles wat ik post koop ik he, verre van dat.![]()
Maar ik zou ze idd net omwisselen, dus niet oranje bij oranje, anders is het een beetje veilig en saai, vind ik dan he.
Ow dan ligt het er maar net aan welke kleding? Dyon heeft ook nog 86/92 van de Hema. Niet voor heel lang meer denk ikquote:Op zondag 19 februari 2012 12:46 schreef octopussy het volgende:
Hema maat 86/92 vind ik trouwens ook klein vallen. Is echt niet geschikt voor kinderen groter dan 86 cm.
misschien ligt het dan aan dat het meisjeskleding is? Ik ben ook niet erg gecharmeerd van de hema 86/92, het valt eerder als 86 vind ik zelf.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:08 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ow dan ligt het er maar net aan welke kleding? Dyon heeft ook nog 86/92 van de Hema. Niet voor heel lang meer denk ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen het groene zomerjurkje is nu wat lastig combineren qua kleur, zie ik. Voor de rest heb ik nog wel wat zwarte rompers, maillots en wit spul.
Het badpakje vind ik niet eens zo mooi maar we gaan wekelijks zwemmen, ze heeft het nodig en het is goedkoop, dus goed genoeg
[ Bericht 2% gewijzigd door lily op 19-02-2012 14:27:58 ]
De babykleding vind ik soms wel klein vallen. Shirtjes van de Hema babyafdeling maat 92 worden nu te klein.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
misschien ligt het dan aan dat het meisjeskleding is? Ik ben ook niet erg gecharmeerd van de hema 86/92, het valt eerder als 86 vind ik zelf.
En idd een droger doet weinig voor de lengte van een jurkje![]()
Dat heeft Leah ook, de korte beentjes in verhouding.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:13 schreef Reilain het volgende:
Ik merk dat het hier echt weer even zoeken is met maten.... 85cm is ze nu.... maar met korte beentjes in verhouding![]()
Oeh! Kun je wachten tot vanmiddag?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wil er iemand mee lindexen? Ik heb nu voor 35 euro maar bij 50 euro geen verzendkosten
Ja hoor. Er zijn er nog meer die mee willen doen dus ik wacht wel even tot eind van de middag.quote:Op maandag 20 februari 2012 08:37 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oeh! Kun je wachten tot vanmiddag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |