quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 21:02 schreef danic het volgende:Ik heb die jumpsuits in het blauw met witte stippen ook hangen. Maat 80, hopelijk kan ze het op tijd aan. 68 begint nu klein te worden, dus het is hier nu grote 68 en kleine 74. Heb nog een aantal dingen gekocht bij de H&M, maar die staan niet op de site
Ben daarna gevlucht, want mán wat hebben ze veel leuk spul voor de zomer bij H&M en ik zou zo alles gekocht hebben.
Ja, H&M is online al moeilijk om niets te kopen, de winkel is idd heul erg. Wat een verschil he, wat ze daar hebben en wat er online te koop is. Ik heb ook het zomerjasje in rood, smurfenpyjama's voor de komende winter en nog wat rompers en joggingspul. Veelal vorige week met korting gekocht.
Dat jasje voor 2,47 en de smurfenpyjama's voor 2,47...... foutje in het bestelsysteem.
Jouw meisje is echt rank en slank, de mijne een bollo, dat vertaald zich in de maten vd kleren.
Broekjes maat 74 zit hier nu net goed, shirtjes zitten prima, maar 80 kan ze iets omgeslagen ook al aan, rompers 74/80 zitten helemaal passend, rompers 80 nog wat los.
Het is hier vooral de romp die lang is, dat zijn de genen van haar vader....