Die kende ik niet eens! ik zal morgen de rest een postenquote:Op zondag 12 februari 2012 18:19 schreef SacreCoeur het volgende:
ja & die van dribble ons zijn ook al zo saai.
Deze is echt heel leuk.
quote:Een shelljack van functioneel, wind- en waterdicht materiaal dat ademt.
Nu je het zo zegt, het is een over-het-hoofd-trekkertje... Dankjewel PE, je hebt me zojuist een goede reden gegeven om 'm niet te bestellenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:38 schreef PureEvil het volgende:
Juud, dat 1e pakje vind ik wel schattig. Maar die jas.....Beetje kabouter puntmuts uit de jaren 60 gehalte....
En dat terwijl de rode hierboven er wel schattig uitziet....raar, lijkt me ook een totaal onpraktische jas trouwens
Mijn kapster zou zeggen dat het 'disconnected' geknipt isquote:Op maandag 13 februari 2012 22:48 schreef SacreCoeur het volgende:
wat is er mis met die pony van dat kindje, 't staat niet helemaal lekker
Gewoon een mooi zwart shirtje? Ik denk dat het Sarah prachtig zal staan, steekt haar haar zo mooi bij af!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:02 schreef MamaPurk het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een verjaardagsoutfitEn we zijn het er hier overeens dat het een rokje word, ik ben altijd een beetje tegen rokjes als ze nog niet lopen omdat ik vind dat het effect van een rokje dan niet helemaal tot zijn recht komt, maar aangezien mevrouw loopt gaan we voor een rokje.
Maar men wat is dat lastig, ik heb wel een heel leuk rokje hier een beetje grijs/zwart geblokt, ballon modelletje volgens mij (was kraamkadootje mt 80). Alleen nu moet ik het gaan combineren en daar ben ik zooo slecht in!!! Suggesties??
Jij bent toch nie stiekum mijn kapster SC?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:59 schreef SacreCoeur het volgende:
lol!!! ik moest zo hard lachen, dat zeg ik zelf ook altijd
Heb nu geen foto, en ik moet nu zo weg, want ik moet werken, ben er dan morgen pas weer maar zal eens kijken of ik morgen een foto kan posten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:07 schreef twentemeisje het volgende:
Doe 's een foto van dat rokje MP!
ik denk dat ze dat allemaal zeggen, staat interessantquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:07 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Gewoon een mooi zwart shirtje? Ik denk dat het Sarah prachtig zal staan, steekt haar haar zo mooi bij af!
[..]
Jij bent toch nie stiekum mijn kapster SC?
Bedoel je verkeerdom als in binnenstebuiten? Dat is een goedkope manier van winddichter maken.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:19 schreef Vlindur het volgende:
Twinkly, heb je die jas in het echt gezien? De ritsen zitten allemaal verkeerd om!
Vond het zo gek, had ik nog niet eerder gezien. Het hoort zo hoor, want ze ritsen wel gewoon, maar dit is schijnbaar weer iets nieuws![]()
Oh, wat lijkt me dat onhandig met dichtdoen bij een peuter die ondertussen probeert weg te lopen, of zit het ritslipje dan niet binnenin?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bedoel je verkeerdom als in binnenstebuiten? Dat is een goedkope manier van winddichter maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |