Ik zit al heel stilquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het is het winkelcentrum waar we ook altijd boodschappen doen en vanwege Puck's verjaardag moeten we daar vandaag alweer naar toe dus het is echt geen moeite. Hup stil zitten en broeden jij!
Ik ga de boden bestelling er uit doen!
Spot on! Als ik die in Saar's maat kon krijgen had ik 'm echt allang gekocht KDquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:43 schreef Kleurdoos het volgende:
oooooo ik vind deze zo leuk TM http://www.jijwel.nl/dres(...)mpaign=affiliate4you Elin heeft hem in 110 ooit uit een sale gekocht maar die is echt nog veel te groot
Wel een enorme DIBS by the way! Naai er maar vast een etiket met 'Saar' inquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:43 schreef Kleurdoos het volgende:
oooooo ik vind deze zo leuk TM http://www.jijwel.nl/dres(...)mpaign=affiliate4you Elin heeft hem in 110 ooit uit een sale gekocht maar die is echt nog veel te groot
trust me, hier exactomundo, het moet kloppen anders dan trek ik t r gewoon niet aanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:46 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Spot on! Als ik die in Saar's maat kon krijgen had ik 'm echt allang gekocht KD. Maar helaasch... alleen maar in grotere maten.. |
En ik ben een combifreak, het moet dan echt precies dezelfde kleur bruin zijn... Dat had ik dus ook met een Katvig-jurkje, denk je dat ik het erbij kon vinden.... nope.
Ik vind het trouwens ook een Isabeau-jurk Sorbo!
Dat shirt met die koptelefoon, helemaal geweldig!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb voor Puck uiteindelijk dit gekozen:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij komt vanzelf een keer in V&Aquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:33 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Dat shirt met die koptelefoon, helemaal geweldig!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hij komt vanzelf een keer in V&A
trappen ze vast wel in joh, of gewoon ander accountje aanmaken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb m geannuleerd en gewoon eenzelfde nieuwe geplaatst
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:05 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
trappen ze vast wel in joh, of gewoon ander accountje aanmaken.
de hond hier heeft r ook 1
Ik vind 'm leuk, maar op de een of andere manier vind ik rokjes niks voor Saar. Misschien verandert dat als ze straks echt up and running is?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:53 schreef Kleurdoos het volgende:
13,49
http://www.jijwel.nl/rok-14494.html maatje 80, iets voor jullie?
DML ik vind het een heel leuk jurkje, alleen die kleuren staan mijn madammetje niet, maakt haar heel erg bleek. Helaasch...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat had je gedaan dan KD?![]()
TM, ik vind deze ook wel iets voor jullie. Zomerjurk dus niet voor nu maar toch http://www.jijwel.nl/merk(...)love/jurk-green.html
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:59 schreef Kleurdoos het volgende:
o maar ik kwam hier eigenlijk om te vertellen over mijn dreigbriefje van de H&Mof ik contact wil opnemen naar aanleiding van mijn vorige bestelling
anders annuleren ze hem
ik ruik KORTINGSCODEFRAUDEONTMASKERING
ik annuleer t zelf wel en bestel opnieuw
Ja vast wel. Zijn haar wordt wat langer en hij werd tot twee keer toe door Duitsers als meisje bestempeldquote:
Whehehequote:Op zondag 12 februari 2012 00:12 schreef MamaPurk het volgende:
Verkoop je het toch door aan Mignonne ofzo
Ga van die handen af want dit is zo Amelie dat het een misdaad is om het niet voor haar te kopenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:48 schreef mignonne het volgende:
Iemand koop dit pakket ajb want ik zit op mn handen
http://link.marktplaats.nl/530236200
Die kende ik niet eens! ik zal morgen de rest een postenquote:Op zondag 12 februari 2012 18:19 schreef SacreCoeur het volgende:
ja & die van dribble ons zijn ook al zo saai.
Deze is echt heel leuk.
quote:Een shelljack van functioneel, wind- en waterdicht materiaal dat ademt.
Nu je het zo zegt, het is een over-het-hoofd-trekkertje... Dankjewel PE, je hebt me zojuist een goede reden gegeven om 'm niet te bestellenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:38 schreef PureEvil het volgende:
Juud, dat 1e pakje vind ik wel schattig. Maar die jas.....Beetje kabouter puntmuts uit de jaren 60 gehalte....
En dat terwijl de rode hierboven er wel schattig uitziet....raar, lijkt me ook een totaal onpraktische jas trouwens
Mijn kapster zou zeggen dat het 'disconnected' geknipt isquote:Op maandag 13 februari 2012 22:48 schreef SacreCoeur het volgende:
wat is er mis met die pony van dat kindje, 't staat niet helemaal lekker
Gewoon een mooi zwart shirtje? Ik denk dat het Sarah prachtig zal staan, steekt haar haar zo mooi bij af!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:02 schreef MamaPurk het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een verjaardagsoutfitEn we zijn het er hier overeens dat het een rokje word, ik ben altijd een beetje tegen rokjes als ze nog niet lopen omdat ik vind dat het effect van een rokje dan niet helemaal tot zijn recht komt, maar aangezien mevrouw loopt gaan we voor een rokje.
Maar men wat is dat lastig, ik heb wel een heel leuk rokje hier een beetje grijs/zwart geblokt, ballon modelletje volgens mij (was kraamkadootje mt 80). Alleen nu moet ik het gaan combineren en daar ben ik zooo slecht in!!! Suggesties??
Jij bent toch nie stiekum mijn kapster SC?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:59 schreef SacreCoeur het volgende:
lol!!! ik moest zo hard lachen, dat zeg ik zelf ook altijd
Heb nu geen foto, en ik moet nu zo weg, want ik moet werken, ben er dan morgen pas weer maar zal eens kijken of ik morgen een foto kan posten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:07 schreef twentemeisje het volgende:
Doe 's een foto van dat rokje MP!
ik denk dat ze dat allemaal zeggen, staat interessantquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:07 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Gewoon een mooi zwart shirtje? Ik denk dat het Sarah prachtig zal staan, steekt haar haar zo mooi bij af!
[..]
Jij bent toch nie stiekum mijn kapster SC?
Bedoel je verkeerdom als in binnenstebuiten? Dat is een goedkope manier van winddichter maken.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:19 schreef Vlindur het volgende:
Twinkly, heb je die jas in het echt gezien? De ritsen zitten allemaal verkeerd om!
Vond het zo gek, had ik nog niet eerder gezien. Het hoort zo hoor, want ze ritsen wel gewoon, maar dit is schijnbaar weer iets nieuws![]()
Oh, wat lijkt me dat onhandig met dichtdoen bij een peuter die ondertussen probeert weg te lopen, of zit het ritslipje dan niet binnenin?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bedoel je verkeerdom als in binnenstebuiten? Dat is een goedkope manier van winddichter maken.
Foto foto!!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:42 schreef twentemeisje het volgende:
De 4FF-bestelling is binnen en het staat Saar echt. Het is zo Saar! Yay!
Ja, Het ziet er vooral heel stom uit. Alsof het gewoon een foutje is. Maar het zal op alle jassen, dus neem aan dat het nu hip is ofzoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bedoel je verkeerdom als in binnenstebuiten? Dat is een goedkope manier van winddichter maken.
Nee, het is puur alleen de rits, het trekkoord zit wel gewoon buiten. Ik vind de jas daarom een stuk minder tof gewordenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:47 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh, wat lijkt me dat onhandig met dichtdoen bij een peuter die ondertussen probeert weg te lopen, of zit het ritslipje dan niet binnenin?
Die je nu post is er alleen in het blauw en in het zwart.quote:Groen is mooi bij Rienk, Vlindur!
Ik zou deze wel in het groen willen hebben voor Niels, maar dat kan ik nergens vinden (of er staat allemaal tekst op)
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2093994%2072001%2091%200592%207.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Deze blauwe staat hem trouwens ook erg leuk. Ik heb alleen een te kleine maat besteld, maat 92 past nu precies
jep, want elins regenspul is maat 80/86 en dat past ze nog steeds, terwijl ze meer richting de meter gaatquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Weet iemand hoe de regenkleding van de Hema valt? Kan mijn maat 80/86 dreumes nog een tijdje doen met maat 86/92?
Rienk moet in april weer. Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:04 schreef Twinkly het volgende:
Jeeej nieuwe garderobe is leuk!
Niels past nu precies in maat 92, dus voor de zomer bestel ik dan maar maat 98
Hij was de vorige meting (met 27 maanden) 88 cm en 12.7 kg, toen zat hij in een groeispurt en ik geloof dat hij nog steeds heel hard aan het groeien is. Je ziet het ook op zijn curve; eerst zat hij qua lengte altijd net ietsjes onder de middellijn en nu precies er op.
Nee warmquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, Het ziet er vooral heel stom uit. Alsof het gewoon een foutje is. Maar het zal op alle jassen, dus neem aan dat het nu hip is ofzo
Mja, het jasje die ik leuk vond was ook maar 10 euroquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee warm![]()
Doen ze ook met niet heel goeie jassen. Zo'n rits hoeft dan niet getapet te worden.
Gaat wel sneller kapot.
Wh00t!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:42 schreef Lijnloos het volgende:
Ik had nooit gedacht dit te zeggen, maar Minke heeft nu vooral maat 98 aan.Mini wordt maxi!
hoe groot is ze dan? Elin draagt namelijk ook 98quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:42 schreef Lijnloos het volgende:
Ik had nooit gedacht dit te zeggen, maar Minke heeft nu vooral maat 98 aan.Mini wordt maxi!
Foto foto!! :pquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:46 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Foto foto!!
En hier kwam een hele mooie maillot binnen met de post!!Thanks!!
De onderste is heel leuk!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:28 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind dit wel een ultiem verjaardagsjurkje.![]()
[ afbeelding ]
En deze is ook enorm cute...
[ afbeelding ]
Hormonaal much?quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:56 schreef Sorbootje het volgende:
Oh die jurkjes zijn niet mijn smaak, maar die tweede vind ik nog wel gaan.![]()
Ik heb zin om kleertjes te kopen NU.
VEEL.
Oh boy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |