Bovendien is het niet gratisquote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:04 schreef SiGNe het volgende:
Mocht ze nog een bank nodig hebben, m'n ouders hebben er een goedkoop te koop:
http://huis-inrichting.ma(...)8-bank-3-5-zits.html
't is alleen niet in de buurt van nijmegen en m'n ouders kunnen ook niet bezorgen..
Morgen overdag maar eens rustig uitgebreid lezen. Op dit tijdstip wil je nog wel eens wat cruciale details over het hoofd zienquote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:15 schreef Papabear het volgende:
Ik vraag me af of er in dit geval nu al een topic in FHF noodzakelijk is. Zo te zien loopt er nog van alles op juridisch gebied.
Of zie ik dat verkeerd?
Klopt maar voor een euro of 50 verkopen ze 'm ook..bank was nieuw ¤2000 dacht ikquote:
Maar in FHF mag je geen spullen voor geld aanbieden, hoe lief je aanbod ook is.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 05:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Klopt maar voor een euro of 50 verkopen ze 'm ook..bank was nieuw ¤2000 dacht ik
als je de ruimte voor stalling hebt kan je er zelf ook nog redelijk aan verdienen
Ah ok, ik dacht dat kleine bedragen ook mochten..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar in FHF mag je geen spullen voor geld aanbieden, hoe lief je aanbod ook is.
Volgens mij heeft die vrouw een dochter in huis. Ik heb ook een dochter in huis en draai iedere dag bijna was.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zie wel vaker een wasdroger opgegeven worden door iemand die huisraad nodig heeft. Maar ik reken dat zelf niet tot een eerste levensbehoefte. Dat is apparatuur wat je als alleenstaande best kunt missen lijkt me.
Oké, met z'n tweeën ligt het meer voor de hand maar als alleenstaande kun je toch gauw je was binnen ergens drogen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:16 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die vrouw een dochter in huis. Ik heb ook een dochter in huis en draai iedere dag bijna was.En ik heb derhalve ook een wasdroger. Wordt zomers amper gebruikt hoor. En ook in de winter heb ik boven een wasrekje staan. Maar spijkerbroeken en beddengoed gaan toch echt in de droger. Ik zou niet weten waar het anders moet drogen. En altijd natte was in huis veroorzaakt veel vocht en kost weer extra stookkosten. Qua kosten maakt het weinig uit denk ik. Mijn droger kostte iets van zestig euro. En draait zoveel mogelijk tijdens laag tarief.
Beetje hypocriete reactie van jou. Laten we dit ook doen wanneer jij hulp nodig hebt?quote:Op zondag 12 februari 2012 01:56 schreef Papabear het volgende:
TS is ook niet echt actief meer (zie post historie). Is blijkbaar niet zo heel erg belangrijk allemaal.
En Wasdroger en Mooie kasten.... Liefst in die en die kleur, ophalen geen probleem. Ik zeg: Geen FHF
Komt vast vervelend over, maar FHF moet wel zijn en blijven waarvoor het is opgezet.
En verder heeft TS nog niet 1 keer in zijn eigen topic gereageerd. Precies wat ik al vermoedde.
Ik wens jou en je moeder heel veel succes verder
Ook ik heb ooit hulp nodig gehad (zie post history).quote:Op maandag 13 februari 2012 00:47 schreef Fvandercraats het volgende:
[..]
Beetje hypocriete reactie van jou. Laten we dit ook doen wanneer jij hulp nodig hebt?
Er zijn tig redenen waarom ik niet dag en nacht op fok zit. En geen van die redenen gaan jou wat aan.
Dit topic is zaterdag gepost en omdat ik 1.5-2 dagen niet heb gereageerd is het niet meer nodig?
Ga toch lekker bij andere topics trollen ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |