Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Je beantwoord je vraag zelf al. Gewoon handelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:35 schreef pascal08 het volgende:
Wat mij opvalt is dat jullie zo snel achter elkaar nieuwe teams bouwen en dan niet met de minste spelers. Hoe komen jullie met traden zo snel aan coins? Ik handel vaak in Robinho's en Pato's, omdat die eigenlijk altijd wel verkopen.
Handel je dan met spelers? Goedkope/dure, bronze/silver/gold, NIF/IF/SIF? Ik maak meestal maar 1-2k winst op een speler. Heel soms vind ik wel eens een Pato voor 3k ofzo, maar nooit echt zoals met FUT10, toen ik regelmatig UP Anelka's vond die per ongeluk voor de prijs van een normale Anelka op de markt waren gezet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je beantwoord je vraag zelf al. Gewoon handelen.
1-2k winst per speler. Doe dit 10 keer. Doe dit 20 keer. Dan is het toch aardig wat!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Handel je dan met spelers? Goedkope/dure, bronze/silver/gold, NIF/IF/SIF? Ik maak meestal maar 1-2k winst op een speler. Heel soms vind ik wel eens een Pato voor 3k ofzo, maar nooit echt zoals met FUT10, toen ik regelmatig UP Anelka's vond die per ongeluk voor de prijs van een normale Anelka op de markt waren gezet.
Speelt 4-5-1 lekker?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:28 schreef detennismaster het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/14305
Deze maar ik bouwen!Wil ik al heel erg lang doen!
Ja, ik heb hem ook: Condoul. Alleen dan in mijn 4321 MLS bronze team. En omdat ik hem niet 2 keer in mijn club kan hebben heb ik het maar zo opgelost.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:38 schreef DutchSL het volgende:
Vandemarretje op doel![]()
Er is wel een Senegalese keeper (bronze, ik heb hem ).
Weet niet, eerste keer dat ik het ga spelen. Lijkt mij wel dat je een sterke spits nodig hebt. Daarom Ba.quote:
Jep, nogal problemen met het aanleveren van m'n contract.quote:
wifiquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Daar heb ik wel wat voor:
[ afbeelding ]
9680x7566 px
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 04:39 schreef Tim86 het volgende:
Mogguh
Ik heb mijn bronze cup binnen![]()
Krijg best weinig tegengoals eigenlijk..ook tegen pace abusers staan ze verrassend goed. Voorin is de driehoek Nemeth-Malki en Messaoud echt goud waard![]()
Nemeth 16 uit 8, Malki 10 uit 8 en Messaoud 4 uit 8 en een lading bazige assists
67, wel stuk of 10 offlinequote:
Geen probleemquote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:14 schreef stoereboii het volgende:
Ik heb nu dit team staan:
Pedro-higuain-reyes
Mascherano-busquets-sahin (hier komen nog kaka en ozil/xabi alonso)
Marcelo-Pepe-Ricardo Carvalho-arbeloa (hier komt nog Ramos of maicon indien ik lucio als cb koop en kaka op rechtsmidden)
Diego Alves
Thanks voor de tips dudes, speelt heel lekker
Lees het ook net, hier de tweet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 05:09 schreef Tim86 het volgende:
Christophe Labrune TheRealGraoully
@
All - No more planned upgrades until the end of the seasons now.
Ben benieuwd wat de prijzen nu doen.twitter:TheRealGraoully twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 02:04:06All - No more planned upgrades until the end of the seasons now. reageer retweet
voor 450K gekocht, zag dat de goedkoopste BIN vannacht een ton hoger was. Op naar de 650Kquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:22 schreef Reemi het volgende:
Mooi zo, hopelijk gaat Thiago Silva stijgen
Heb je al die coins bijeen door traden? Ik heb nog een lange weg af te leggen eer ik op 100k zit...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
voor 450K gekocht, zag dat de goedkoopste BIN vannacht een ton hoger was. Op naar de 650KAl daalt Aguero zoals verwacht en Messi is ook goedkoper geworden. Dus het 1 heft het andere op. Zijn wel 3 spelers die ik voorlopig nog heel lang in mijn team wil houden. Misschien sparen voor UP RvP, want ben toch erg benieuwd naar deze versie. Of misschien UP Suarez. Kijken wie het perfecte koppel met UP Aguero kan vormen
Ja, inderdaad traden. Tim en Tobi-wan hebben ook een soortgelijk kapitaal bij elkaar getraded, het is maar hoeveel tijd je er in steekt. Al heb je door de handicap geen ene kut aan zon sterk elftalquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Heb je al die coins bijeen door traden? Ik heb nog een lange weg af te leggen eer ik op 100k zit...
Na 2m toch wel? Dan trade je toch niet zoveel meer?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, inderdaad traden. Tim en Tobi-wan hebben ook een soortgelijk kapitaal bij elkaar getraded, het is maar hoeveel tijd je er in steekt. Al heb je door de handicap geen ene kut aan zon sterk elftal
Hee Dutchstonerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb had hem gister teruggekocht voor 292k, terwijl ik hem 2 weken eerder voor 330k had verkocht. Chiellini voor 174k gekocht terwijl ik er 2 weken gelden 220k voor kreeg. Wel even 50k bespaard maar had eigenlijk wel een UP willen zien.
En een SIF Miccoli gvd!
Lolquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hee DutchstonerZag precies deze post op het EA forum
Wanneer ik het team zat ben. Vaak na een paar verliespartijen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:24 schreef stoereboii het volgende:
Om de hoeveel tijd verkopen jullie je team?
Oh, ik was gisteravond om 19u begonnen met BVBA team en alles staat al op de tradequote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:29 schreef Reemi het volgende:
Vorige tegenstander quitte, zit nu weer vast in het laadscherm
[..]
Wanneer ik het team zat ben. Vaak na een paar verliespartijen.
Ja, maar soms als ik afsluit is m'n dnf niet beschadigd, maar soms welquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:38 schreef Reemi het volgende:
Als je tegenstander quit bij een vastgelopen laadscherm, dan krijg je toch gewoon 'verbinding verbroken' en kun je weer verder?
Ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:38 schreef Reemi het volgende:
Als je tegenstander quit bij een vastgelopen laadscherm, dan krijg je toch gewoon 'verbinding verbroken' en kun je weer verder?
no shit, dat doe ik ook altijdquote:
die regel geldt ook voor lage bedragen hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:47 schreef Vijf_voor het volgende:
Die 5% regel op hoge bedragen is killing
De arenA uit een pakje gehaald, daarvoor Juventus stadionquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Welk stadion gebruiken jullie eigenlijk?
Link?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:52 schreef Rijst het volgende:
Het duurde even maar ik ben nu ook lovend over Diego Alves. Echt veel beter dan IF CesarVerdediging staat u ook goed. David Luiz kan ook nog eens vrije trappen nemen.
Oh, dacht dat je (weer) wat veranderd had, dat heb jij nogal voor de gewoonte toch?quote:
hdmikabel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:03 schreef wieisboos het volgende:
heb gister een ps3 gehaald met fifa (fifa op pc), maar het beeld is wazig en niet op de optimale kwaliteit, hoe kan ik dit ergens veranderen want het is kut spelen zo
Hd tv?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:03 schreef wieisboos het volgende:
heb gister een ps3 gehaald met fifa (fifa op pc), maar het beeld is wazig en niet op de optimale kwaliteit, hoe kan ik dit ergens veranderen want het is kut spelen zo
wat? moet ik een hdmi kabel halen om de goede kwaliteit te krijgen? of zit die kabel normaal al in het pakketquote:
\quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je (weer) wat veranderd had, dat heb jij nogal voor de gewoonte toch?
Nee moet je halenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
wat? moet ik een hdmi kabel halen om de goede kwaliteit te krijgen? of zit die kabel normaal al in het pakket
Zo potje? Eerst moet mijn jankerige zusje nokken thoughquote:
weet niet, even kijken of mijn batterijen dan al zijn opgeladenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo potje? Eerst moet mijn jankerige zusje nokken though
Ik wil altijd uit spelen omdat ik anders nogal vaak van de server gekickt wordt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:16 schreef stoereboii het volgende:
Wanneer gaat er eindelijk eens een nieuw speciaal pakket komen ipv dat kut zilveren upgrade pack? En hebben jullie dat ook dat jullie nooit uit spelen maar altijd thuis?
Ik kan niet eens kiezen? Ben altijd wat ik ook wil thuisploeg?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil altijd uit spelen omdat ik anders nogal vaak van de server gekickt wordt.
HOe kan je lag instellen dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:27 schreef Rijst het volgende:
Niet kunnen winnen met Ibrahhimovic in je team dus dan ga je maar laggen.
Je kan dan ook niet pace abusen met hemquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:27 schreef Rijst het volgende:
Niet kunnen winnen met Ibrahhimovic in je team dus dan ga je maar laggen.
lag switchquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
HOe kan je lag instellen dan?
quote:
Dat van geweldige voetballer wil ik niet zeggen, voetballen kan hij wel en dan vooral inzet en hij heeft een goed schot. Zijn maniertjes zijn echter zo ergerlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vind ik ookGeweldige voetballer alleen zijn gedrag is
We hebben het beste internet van Telenet dus zal wel Gwen probleem zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gewoon torrents aanzetten alleen dat is voor jou lastig met je downloadlimiet
Als je suarez al geen geweldige voetballer meer vind en clasie aanbid zit er echt iets mis in je voetbalvisie hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat van geweldige voetballer wil ik niet zeggen, voetballen kan hij wel en dan vooral inzet en hij heeft een goed schot. Zijn maniertjes zijn echter zo ergerlijk.
Een regendans tbv de FUT Goden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:18 schreef stoereboii het volgende:
Hmm mijn trade pile raakt maar niet leeg terwijl ik ze er toch echt voor hun waarde opzet, hebben jullie dat ook soms? Wat doen jullie dan?
Vind je het gekquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:34 schreef stoereboii het volgende:
Mijn MLS van 1 ster haha, ik win alles ermee tegen die 20 chem noobs
Voor vriendenprijzen er vrienden plezier mee doenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:18 schreef stoereboii het volgende:
Hmm mijn trade pile raakt maar niet leeg terwijl ik ze er toch echt voor hun waarde opzet, hebben jullie dat ook soms? Wat doen jullie dan?
Wees niet getreurd, ik ben erquote:
achja ik vind het wel leuk om te kijken. Hij gedraagt zich echt idioot terwijl hij weet dat alle ogen op hem zijn gerichtquote:
Jij maakt Brazilianen hè? Heb je marcelo nog nodig of heb je hem al?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voor vriendenprijzen er vrienden plezier mee doen
Nu heeft hij er een paar crappy golds bijtwitter:airjapesfifa twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 14:57:09wow just accidentally accepted a trade offer for TOTY messi...no joke and i'm an idiot. reageer retweet
Vind je de kritiek van vandermar na het gedrag van vandaag van Suarez deels rechtvaardigquote:
Dat bedoelde ik dus met wat ik wou doen, zo kan je rijk wordenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:00 schreef GuRBuH het volgende:
Nu heeft hij er een paar crappy golds bijtwitter:airjapesfifa twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 14:57:09wow just accidentally accepted a trade offer for TOTY messi...no joke and i'm an idiot. reageer retweet
[ afbeelding ]
Dirk Kuytquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:00 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dat gaat doen krijg je geen respect van me, best zielig om te doen. Hoe zou jij je voelen als je al je coins verliest? Niet dat airjapes alles verliest maar stel dat je enigste dure speler Messi is..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus met wat ik wou doen, zo kan je rijk wordendenk dat je wel veel geduld moet hebben
Respect van jequote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je dat gaat doen krijg je geen respect van me, best zielig om te doen. Hoe zou jij je voelen als je al je coins verliest? Niet dat airjapes alles verliest maar stel dat je enigste dure speler Messi is..
Denk er maar om, straks ligt er een paardenkop in je bed...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Respect van jeIk wist niet dat je een Kingpin was man haha
Haha hij mag in niet eens van mama en papa in mijn buurt rondlopen hahaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Denk er maar om, straks ligt er een paardenkop in je bed...
Nee maar is redelijk kinderachtig/triest om zo rijk te worden vind ik, of niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Respect van jeIk wist niet dat je een Kingpin was man haha
Er is geen haat, alleen corrigerende tikken om mensen op hun plek te wijzenquote:
Woon je in zó een pauperbuurt dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha hij mag in niet eens van mama en papa in mijn buurt rondlopen haha![]()
Ja, maarja van deze FIFA community verwacht ik ook niks beter eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee maar is redelijk kinderachtig/triest om zo rijk te worden vind ik, of niet?
Oude Westen in Rotterdam, het is een pauperbuurt maar ik woon in het nieuwe gedeelte binnenin dus valt wel meequote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Woon je in zó een pauperbuurt dan?
trieste kutkneusjes die dat down iddquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee maar is redelijk kinderachtig/triest om zo rijk te worden vind ik, of niet?
Ik heb veel meer plezier in een beetje winst maken en succes op kleine schaal dan dat ik een TOTY Messi zou krijgen, dan is de uitdaging uit UT weg.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja, maarja van deze FIFA community verwacht ik ook niks beter eerlijk gezegd
Ik vind zelf dat de uitdaging in UT weg is sinds die Goldpack glitch, alles werd goedkoop en nu is er geen ruk meer aan UT. Elke keer een ander team maken en lopen kloten is saai aan het wordenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb veel meer plezier in een beetje winst maken en succes op kleine schaal dan dat ik een TOTY Messi zou krijgen, dan is de uitdaging uit UT weg.
Nee bedankt, was zo boos gister dat ik al m'n Brazilianen verkocht heb. En dat heeft positief uitgepakt, draai op elke speler minimaal 200 winstquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:19 schreef stoereboii het volgende:
Energie wil je nu marcelo en diego Alves hebben?
Ach, dan is er altijd nog clubsquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat de uitdaging in UT weg is sinds die Goldpack glitch, alles werd goedkoop en nu is er geen ruk meer aan UT. Elke keer een ander team maken en lopen kloten is saai aan het worden
Gewoon je teams houden! Zou hou je niet gigantisch veel coins en moet je nog beetje moeite doen om je spelers te krijgenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat de uitdaging in UT weg is sinds die Goldpack glitch, alles werd goedkoop en nu is er geen ruk meer aan UT. Elke keer een ander team maken en lopen kloten is saai aan het worden
Budget BPL? Weet niet of het daar mee red.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb nu 15k, suggesties voor een elftal?
Meld je bij de desbetreffende site als coder aanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:33 schreef StijnDa het volgende:
Wat zijn die zoekmachines eigenlijk nog steeds kut.
Je kan gewoon nog steeds niet specifiek genoeg zoeken wat gewoon echt veel tijd kost als je bijv. 5 formatie kaartjes nodig hebt. Zelfde geldt voor spelers, gedoe met 86, 88 Aguero's en Tevez. En dan heb ik ook nog vaak dat als ik op 'volgende pagina' klik dat daar de helft van de spelers van de vorige pagina ook weer in staat, dus dat ik alles gewoon dubbel zit te bekijken.
Echt. Hoe veel moeite kan het kosten om dit te fixen?
200-5% is iets maar niet gigantisch veel, ik draai op al m'n spelers 1 à 2k winstquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee bedankt, was zo boos gister dat ik al m'n Brazilianen verkocht heb. En dat heeft positief uitgepakt, draai op elke speler minimaal 200 winst
Daar ben ik niet voor opgeleid, bovendien is het de service van hun spel, niet van de mijne.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meld je bij de desbetreffende site als coder aan
Invite maarquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Xbox zat je he? Wil zo wel spelen..even wat formatiekaarten kopen voor mijn nieuwe team
Tim, doe es wakker wordon!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:39 schreef zerokil het volgende:
[..]
Tim dacht ik, hij was er zeer tevreden over.
Ohh zo, ik dacht dat je zoeken op UltimateDB of Futhead bedoelde, sorryquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Daar ben ik niet voor opgeleid, bovendien is het de service van hun spel, niet van de mijne.
Linkjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Xbox zat je he? Wil zo wel spelen..even wat formatiekaarten kopen voor mijn nieuwe team
Ah okéquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ohh zo, ik dacht dat je zoeken op UltimateDB of Futhead bedoelde, sorry
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jSvKLaXjbcPF3quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jSvKLaXjbcPF3
Eigenlijk hetzelfde team als een week terug maar nu met 97 Messi
Ik denk niet dat ik durf tegen dat team.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Gebruik je Silver Koreanen dan win je welquote:
Ah oké. Ik dacht dat de 90 DEF, 95 PAS en nog een paar van die stats dat wel goed zouden makenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:48 schreef Confetti het volgende:
Had TOTY Alonso weggedaan..echt waardeloze speler met zijn pace![]()
Ramos is ook stukken minder dan Richards.
Ik vond die NIF Xabi Alonso al een baas ( 4-3-3), liep op een of ander manier altijd mee na voren en scoorde soms wel eens hahaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah oké. Ik dacht dat de 90 DEF, 95 PAS en nog een paar van die stats dat wel goed zouden maken![]()
Richards is ook echt een tank natuurlijk
Met dat team wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar hoef je je niet voor te schamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat fucking Park debuterenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:10 schreef StijnDa het volgende:
Oeeh Robin van Persie bijnaWe zitten al bijna op 10 minuten, hij loopt achter op schema...
Hahaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:14 schreef DannyDeko het volgende:
Ahum Mathijs. Let maar even niet op mij, die eerste helft leek ik wel een kleuter die voor het eerst een controller in zn handen had. pfff
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Met dat team wel.whaha het was ook wel een kutgoal in de 90ste minuut xD Na zijn doeltrap kwam ik 1 op met zijn keeper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wil je tegen mij?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:14 schreef DannyDeko het volgende:
Ahum Mathijs. Let maar even niet op mij, die eerste helft leek ik wel een kleuter die voor het eerst een controller in zn handen had. pfff![]()
Denk dat ik vandaag maar geen fifa moet spelen. Speelde hiervoor een potje tegen iemand die gewoon kapot slecht was, en won ik nog maar net met 3-2 van.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
whaha het was ook wel een kutgoal in de 90ste minuut xD Na zijn doeltrap kwam ik 1 op met zijn keeper.
[..]
wil je tegen mij?
RB van Sochaux, hij staat er op voor 12-15k. Of ie dat waard is? Denk het niet. Maar als ik m voor 10k ofzo kwijt kan dan graagquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die ken ik niet.. waar speelt hij en is hij veel waard?
Ik zie op de Xbox 1 voor 1k BIN, daarna is de goedkoopste 2.5k. UP Labyad is nu al 500c ofzo en UP Moisander heb ik ook voor 500c gekocht.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
RB van Sochaux, hij staat er op voor 12-15k. Of ie dat waard is? Denk het niet. Maar als ik m voor 10k ofzo kwijt kan dan graag
Op PS3 blijven die prijzen veel langer hoog dan ofzo. Ik wil die UP Abdennour van Toulouse hebben maar die is al dagen 10k+. Ook koop ik steeds Frei en Nemeth voor rond de 500c en verkoop ik voor 4-5k, dat schijnt volgens Tim op 360 niet te werkenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie op de Xbox 1 voor 1k BIN, daarna is de goedkoopste 2.5k. UP Labyad is nu al 500c ofzo en UP Moisander heb ik ook voor 500c gekocht.
Ohja, nog vergeten te halen Moisanderquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie op de Xbox 1 voor 1k BIN, daarna is de goedkoopste 2.5k. UP Labyad is nu al 500c ofzo en UP Moisander heb ik ook voor 500c gekocht.
Welke speler?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Er is een bidwar op mijn speler gaande
Gekocht voor 600 en inmiddels verkocht voor 2600
Spannend! Houd ons op de hoogtequote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:39 schreef Rijst het volgende:
Kutblessures.Ik ga 20k aan bronze pakjes besteden.
Denk ik ook wel eens, maar je club en tade pile staan dan veel te snel volquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:39 schreef Rijst het volgende:
Livestream!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:39 schreef Rijst het volgende:
Ik had die Carayol, maar zoveel is die nou ook weer niet waard.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Door die bronzen Jumbos zit mijn trade pile snel vol maar ik stuur veel spelers naar mijn club of ik discard ze als ze 200 waard zijn. Daarom koop ik die van 400, maar daar heb ik nu ook niet echt geluk mee.
De bronze prijzen zijn best wel gedaald maar spelers als Osborne zijn nog steeds wel 7k waard ofzo (op de Xbox) Ik heb geen idee hoeveel Carayol waard is maar mijn beste spelers van de afgelopen dagen zijn Pearce (6.9k) Gardner (8.5k) en White (4.9k) Ik wil liever 1 van die nieuwe BPL bronzes voor mijn teamquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik had die Carayol, maar zoveel is die nou ook weer niet waard.
Pogbaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De bronze prijzen zijn best wel gedaald maar spelers als Osborne zijn nog steeds wel 7k waard ofzo (op de Xbox) Ik heb geen idee hoeveel Carayol waard is maar mijn beste spelers van de afgelopen dagen zijn Pearce (6.9k) Gardner (8.5k) en White (4.9k) Ik wil liever 1 van die nieuwe BPL bronzes voor mijn team
Ik zou al blij zijn met een McAleny of een Henley maar ik kreeg tot nu toe alleen Keane van Man Utd. Jenkinson heb ik al voor 6k gekocht.quote:
Idd, en dat het dan de enige op de markt isquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:55 schreef laucas het volgende:
Zo vervelend als mensen bij hun cheap ass bronze spelers geen BIN neerknallen en dan voor 3 dagen erop zetten
Dat dus en het de laatste speler is die je nodig hebtquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Idd, en dat het dan de enige op de markt is
Je hebt Pogba al?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
UP Frei in een bronze Jumbo (op de console) Ik had hem al eerder maar toen had ik hem verkocht. Nu ga ik hem gebruiken in dit BPL bronze team:
GK: Lainton
LB: UP Ferguson
CB: Situ
CB: Miguel
RB: Jenkinson
CM: UP Frei
CM: Pogba
CM: Herd
CF: Vuckic
ST: Slew
ST: McAleny
Geen Gardner en Livermore omdat ik die in mijn 4-4-2 English bronze gebruik.
Netjes!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:11 schreef StijnDa het volgende:
Goed. Hier mijn 3 lekkerste silver teams1e is net af.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan met UP Labyad.
[ afbeelding ]
Dat zouquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Netjes!
Ik hoop BTW op een IF RB Hutchinson
bevalt IF Djuricic? ik wil hem misschien ook halenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:11 schreef StijnDa het volgende:
Goed. Hier mijn 3 lekkerste silver teams1e is net af.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan met UP Labyad.
[ afbeelding ]
Boeit me niet, lijkt me gewoon vet om naast IF Edgar te hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat zouzijn.
Maar zijn vorm is nog niet optimaal.
Jep absoluutquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bevalt IF Djuricic? ik wil hem misschien ook halen
Ja oké, maar hij moet wel erg positief opvallen wil hij als RB een IF krijgenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Boeit me niet, lijkt me gewoon vet om naast IF Edgar te hebben.
maar ns kijken of ik hem goedkoop kan halen danquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jep absoluutFlexibele speler, erg goede pass en maakt ook gewoon zijn goaltjes op LCM. Verdedigend wel minder maar dat weet je.
ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:18 schreef stoereboii het volgende:
Misschien een domme vraag maar zijn de prijzen laat op de avond duurder dan overdag? Want nu heb ik luiz voor 4k gekocht, hart voor 3k en gisteren heb ik Pepe, masch enzo gekocht, ik zet ze als laagste Bin erop en toch verkopen ze niet???
De goedkoopste BIN verkoopt altijd bij zulke populaire spelers. Weet je zeker dat ze nog steeds het goedkoopst zijn?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:18 schreef stoereboii het volgende:
Misschien een domme vraag maar zijn de prijzen laat op de avond duurder dan overdag? Want nu heb ik luiz voor 4k gekocht, hart voor 3k en gisteren heb ik Pepe, masch enzo gekocht, ik zet ze als laagste Bin erop en toch verkopen ze niet???
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hee DutchstonerZag precies deze post op het EA forum
Jup ik kijk elke keer als de veiling is afgelopen, Pepe voor 13k, masch ook 12 of 13kquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De goedkoopste BIN verkoopt altijd bij zulke populaire spelers. Weet je zeker dat ze nog steeds het goedkoopst zijn?
xbox/ps3?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:22 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jup ik kijk elke keer als de veiling is afgelopen, Pepe voor 13k, masch ook 12 of 13k
Je kan nog IF Marcelo nemen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Volgens http://www.ultimatedb.nl/ is mascherano 7,5k waard en geen 12. Ligt aan jou dus ergensquote:
Op de trade zijn ze toch allemaal 12k+quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:26 schreef StijnDa het volgende:
V
[..]
Volgens http://www.ultimatedb.nl/ is mascherano 7,5k waard en geen 12. Ligt aan jou dus ergens
Wat is er wel gebeurd?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:28 schreef StijnDa het volgende:
Wat gebeurde er
Sunderland - Arsenal.
Wel erg onsportief opgelost.
ps3?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:30 schreef pascal08 het volgende:
SIF Kagawa staat voor 150SP op de markt met nog 13 minuten te gaan. Ik heb zelf niet genoeg coins, maar je kan hier echt dikke winst op maken. Heb zelf net een Kagawa gekocht voor 51,500 en verkocht voor 59,500.
Hij is 4-3-3 en CM hequote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:26 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Terwijl hij er nu ook voor 1.500 op stond...
Meestal zijn dat allemaal scams met 150 SPquote:
Ja, maar hij staat er voor 1.500 BIN op in exact dezelfde formatie en toch koopt iemand die van mij. Mijne was wel fresh... misschien hielp dat.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is 4-3-3 en CM he
Ramsey! Wat een carambole, 2x de paal en toch erin
Hoe bedoel je scam?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meestal zijn dat allemaal scams met 150 SP
Mertesacker raakte geblesseerd met de bal aan zijn voet en gaat naar de grond, aanvaller rent er naar toe neemt de bal mee en scoort.quote:
Zoveel verschil hoort er niet tussen te zitten, maar op de Xbox is de goedkoopste BIN 5k dus hij is op de PS3 goedkoperquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, maar hij staat er voor 1.500 BIN op in exact dezelfde formatie en toch koopt iemand die van mij. Mijne was wel fresh... misschien hielp dat.
Nou ze wachten tot een bidding war begint en ineens bieden ze 200k bovenop, mensen klikken meestal domweg meteen bid eroverheen en zij maken een hoge profit door een scamquote:
Haha ja, ik heb dat een keer gezien met een Pato, ik dacht echt WTF!?!. Wel slimme truuk. Ik wacht meestal tot er nog 1 seconde over is en dan bied ik, dat irriteerd behoorlijk en vaak leaven ze dan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nou ze wachten tot een bidding war begint en ineens bieden ze 200k bovenop, mensen klikken meestal domweg meteen bid eroverheen en zij maken een hoge profit door een scam
Casillas is wel een held hoor. Speelde afgelopen week met Nederland tegen Real vaak, tegen een vriend. Die vent die haalt alles nog uit de verste hoekjes, ongelofelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:39 schreef DutchSL het volgende:
Nsamé in formatie binnen voor 23.5k
Nu nog een IF Diego Lopez scoren, die is wel belachelijk goedkoop geworden zeg.. minder dan 30k al. Ik denk dat hij gewoon beter is dan NIF Casillas, ik vond NIF Lopez al bijna gelijkwaardig..
Dat is exact wat ik nu doe, op grote bedragen valt er idd meer te rapenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:46 schreef FUT123 het volgende:
Zit erover te denken om al mijn spelers te verkopen en dan hardcore te gaan handelen. Volgens mij gaat winst maken met grotere bedragen veel makkelijker!
Ik heb nu een UP Frei in 4-1-2-1-2. Is het verkooptechnisch handig om hem CAM te maken denk je?quote:
Maar het is volgens mij een beetje dom om nu al mijn spelers te kopen want het bijv. Thiago Silva moeten kopen voor 113k en nu gaat die voor 100k maar denk alsnog dat ik het wel ga doenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:03 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat is exact wat ik nu doe, op grote bedragen valt er idd meer te rapen
Ik heb meer dan 200 wedstrijden met Casillas en zo'n 50 wedstrijden met Diego Lopez gespeeld, Lopez vind ik bijna net zo goed! IF Lopez moet ik sowieso halen omdat ik met hem mijn La Liga squad bijna volledig IF heb (nog twee posities open), en omdat hij veel goedkoper is dan Casillas maak ik er nog winst op ookquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Casillas is wel een held hoor. Speelde afgelopen week met Nederland tegen Real vaak, tegen een vriend. Die vent die haalt alles nog uit de verste hoekjes, ongelofelijk.
Dan mss best ff wachtn en kijken of de prijs niet verder stijgt, indien hij verder daalt zo snel mogelijk wegdoenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:10 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Maar het is volgens mij een beetje dom om nu al mijn spelers te kopen want het bijv. Thiago Silva moeten kopen voor 113k en nu gaat die voor 100k maar denk alsnog dat ik het wel ga doen
Okéquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 200 wedstrijden met Casillas en zo'n 50 wedstrijden met Diego Lopez gespeeld, Lopez vind ik bijna net zo goed! IF Lopez moet ik sowieso halen omdat ik met hem mijn La Liga squad bijna volledig IF heb (nog twee posities open), en omdat hij veel goedkoper is dan Casillas maak ik er nog winst op ook
Geyle pyamabroeken mang.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:21 schreef Doublepain het volgende:
Nog een maandje en dan lang niet meer futten
[ afbeelding ]
Das echt kutquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:28 schreef zerokil het volgende:
KKKKK
ik koop net een Bezema 84 voor 58k.....
Ik dacht dat het een up was..
Gewoon beiden halen, kosten toch nietsquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:29 schreef psychedelicate het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/15547
IF Lavezzi - Ibrahimovic - TIF Nene
IF Alverez - IF Lucas - IF Ramires - Hulk
Lucio - Luiz - Silva
Hart
Nene blijkt de coins (maar 120k) wel waard te zijn. Lucas en Ramires hebben allebei high defending workrates. Zal ik voor Hart of voor Cech gaan? Hart houdt tegen mij altijd elke bal eruit, maar over Cech heb ik ook goede dingen gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |