Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Je beantwoord je vraag zelf al. Gewoon handelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:35 schreef pascal08 het volgende:
Wat mij opvalt is dat jullie zo snel achter elkaar nieuwe teams bouwen en dan niet met de minste spelers. Hoe komen jullie met traden zo snel aan coins? Ik handel vaak in Robinho's en Pato's, omdat die eigenlijk altijd wel verkopen.
Handel je dan met spelers? Goedkope/dure, bronze/silver/gold, NIF/IF/SIF? Ik maak meestal maar 1-2k winst op een speler. Heel soms vind ik wel eens een Pato voor 3k ofzo, maar nooit echt zoals met FUT10, toen ik regelmatig UP Anelka's vond die per ongeluk voor de prijs van een normale Anelka op de markt waren gezet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je beantwoord je vraag zelf al. Gewoon handelen.
1-2k winst per speler. Doe dit 10 keer. Doe dit 20 keer. Dan is het toch aardig wat!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Handel je dan met spelers? Goedkope/dure, bronze/silver/gold, NIF/IF/SIF? Ik maak meestal maar 1-2k winst op een speler. Heel soms vind ik wel eens een Pato voor 3k ofzo, maar nooit echt zoals met FUT10, toen ik regelmatig UP Anelka's vond die per ongeluk voor de prijs van een normale Anelka op de markt waren gezet.
Speelt 4-5-1 lekker?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:28 schreef detennismaster het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/14305
Deze maar ik bouwen!Wil ik al heel erg lang doen!
Ja, ik heb hem ook: Condoul. Alleen dan in mijn 4321 MLS bronze team. En omdat ik hem niet 2 keer in mijn club kan hebben heb ik het maar zo opgelost.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:38 schreef DutchSL het volgende:
Vandemarretje op doel![]()
Er is wel een Senegalese keeper (bronze, ik heb hem ).
Weet niet, eerste keer dat ik het ga spelen. Lijkt mij wel dat je een sterke spits nodig hebt. Daarom Ba.quote:
Jep, nogal problemen met het aanleveren van m'n contract.quote:
wifiquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Daar heb ik wel wat voor:
[ afbeelding ]
9680x7566 px
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 04:39 schreef Tim86 het volgende:
Mogguh
Ik heb mijn bronze cup binnen![]()
Krijg best weinig tegengoals eigenlijk..ook tegen pace abusers staan ze verrassend goed. Voorin is de driehoek Nemeth-Malki en Messaoud echt goud waard![]()
Nemeth 16 uit 8, Malki 10 uit 8 en Messaoud 4 uit 8 en een lading bazige assists
67, wel stuk of 10 offlinequote:
Geen probleemquote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:14 schreef stoereboii het volgende:
Ik heb nu dit team staan:
Pedro-higuain-reyes
Mascherano-busquets-sahin (hier komen nog kaka en ozil/xabi alonso)
Marcelo-Pepe-Ricardo Carvalho-arbeloa (hier komt nog Ramos of maicon indien ik lucio als cb koop en kaka op rechtsmidden)
Diego Alves
Thanks voor de tips dudes, speelt heel lekker
Lees het ook net, hier de tweet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 05:09 schreef Tim86 het volgende:
Christophe Labrune TheRealGraoully
@
All - No more planned upgrades until the end of the seasons now.
Ben benieuwd wat de prijzen nu doen.twitter:TheRealGraoully twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 02:04:06All - No more planned upgrades until the end of the seasons now. reageer retweet
voor 450K gekocht, zag dat de goedkoopste BIN vannacht een ton hoger was. Op naar de 650Kquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:22 schreef Reemi het volgende:
Mooi zo, hopelijk gaat Thiago Silva stijgen
Heb je al die coins bijeen door traden? Ik heb nog een lange weg af te leggen eer ik op 100k zit...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
voor 450K gekocht, zag dat de goedkoopste BIN vannacht een ton hoger was. Op naar de 650KAl daalt Aguero zoals verwacht en Messi is ook goedkoper geworden. Dus het 1 heft het andere op. Zijn wel 3 spelers die ik voorlopig nog heel lang in mijn team wil houden. Misschien sparen voor UP RvP, want ben toch erg benieuwd naar deze versie. Of misschien UP Suarez. Kijken wie het perfecte koppel met UP Aguero kan vormen
Ja, inderdaad traden. Tim en Tobi-wan hebben ook een soortgelijk kapitaal bij elkaar getraded, het is maar hoeveel tijd je er in steekt. Al heb je door de handicap geen ene kut aan zon sterk elftalquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Heb je al die coins bijeen door traden? Ik heb nog een lange weg af te leggen eer ik op 100k zit...
Na 2m toch wel? Dan trade je toch niet zoveel meer?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, inderdaad traden. Tim en Tobi-wan hebben ook een soortgelijk kapitaal bij elkaar getraded, het is maar hoeveel tijd je er in steekt. Al heb je door de handicap geen ene kut aan zon sterk elftal
Hee Dutchstonerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb had hem gister teruggekocht voor 292k, terwijl ik hem 2 weken eerder voor 330k had verkocht. Chiellini voor 174k gekocht terwijl ik er 2 weken gelden 220k voor kreeg. Wel even 50k bespaard maar had eigenlijk wel een UP willen zien.
En een SIF Miccoli gvd!
Lolquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hee DutchstonerZag precies deze post op het EA forum
Wanneer ik het team zat ben. Vaak na een paar verliespartijen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:24 schreef stoereboii het volgende:
Om de hoeveel tijd verkopen jullie je team?
Oh, ik was gisteravond om 19u begonnen met BVBA team en alles staat al op de tradequote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:29 schreef Reemi het volgende:
Vorige tegenstander quitte, zit nu weer vast in het laadscherm
[..]
Wanneer ik het team zat ben. Vaak na een paar verliespartijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |