quote:Op zondag 12 februari 2012 17:55 schreef sacha het volgende:
![]()
oke dan, FF (Firefox) is alles 'gewoon', IE (Internet Explorer
) 64- en 32 bits is alles bagger ook na updaten / schoonmaken / herstarten...
dank voor jullie luisterend oor naar mijn geneuzel![]()
nu ook op deze computer FF gaat installen
voor de liefhebbers heb ik een screenshot van mijn onzichtbare preview knop
Ik verveel mij tegenwoordig vaak op zondagquote:
Ik verveel me altijd op zondag.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik verveel mij tegenwoordig vaak op zondag
Voorjaar en zomer heb ik er volgens mij minder last van, dan kan ik een beetje met planten prutsen ofzo.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:45 schreef Kletskip het volgende:
Ik verveel me altijd op zondag.
Ben ook blij met FOK!
Dat maaakt een boel uit.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Voorjaar en zomer heb ik er volgens mij minder last van, dan kan ik een beetje met planten prutsen ofzo.
Maar in de winter heb ik bijna zin om maandag weer aan het werk te gaan
Ik heb ook wel genoeg te doen hier in huis, maar ik heb er gewoon geen zin inquote:Op zondag 12 februari 2012 18:49 schreef Karina het volgende:
Ik zit door de week overdag meer op FOK! dan in het weekendOp mijn werk is het momenteel zo rustig dat ik makkelijk kan FOK!ken tussendoor.
In het weekend zit ik overdag nog wat te gamen of ik heb nog wat dingen in huis te doen en ik kijk soms een film of een serie.
Ken ik. Zit zelf ook te wachten op een aanval van werklust.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ook wel genoeg te doen hier in huis, maar ik heb er gewoon geen zin in
Beetje een lethargisch gevoel...
Morgen dan maar weer en voor je het weet is het weer zondag en heb je om 17:00u alle topics op FOK! gelezenquote:Op zondag 12 februari 2012 18:52 schreef Kletskip het volgende:
Ken ik. Zit zelf ook te wachten op een aanval van werklust.
Nou ja ik had bijvoorbeeld al 2 dagen een rek met was hangen. Ik moest het toch op een gegeven moment maar eens gaan opvouwenquote:Op zondag 12 februari 2012 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ook wel genoeg te doen hier in huis, maar ik heb er gewoon geen zin in
Beetje een lethargisch gevoel...
Oh, de was opvouwen had ik al om 15:00u gedaanquote:Op zondag 12 februari 2012 18:54 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik had bijvoorbeeld al 2 dagen een rek met was hangen. Ik moest het toch op een gegeven moment maar eens gaan opvouwen![]()
Kranten tegen de ruiten plakken helpt ook,quote:Op zondag 12 februari 2012 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik had bijvoorbeeld al 2 dagen een rek met was hangen. Ik moest het toch op een gegeven moment maar eens gaan opvouwen![]()
En vanmiddag zag ik dat het had gesneeuwd, dus ik heb vast de sneeuw van mijn auto geveegd, zodat ik dat morgenochtend vroeg niet hoefde te doen, helaas sneeuwde het net weer, dus de moeite was voor niets, ik ga nu niet meer naar buiten.
...we FOKken de hele dag vandaag,...quote:
Ik heb even niemand om mee naar de kroeg te gaanquote:Op zondag 12 februari 2012 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, de was opvouwen had ik al om 15:00u gedaan
'Vroeger' gingen we gewoon op zondagmiddag ook weer naar een cafe, maar daar worden we een beetje te oud voor
Ik ben altijd bang dat die aan mijn ruiten vast blijven plakken, dan ben je nog verder van huis. Ik sta maar wat vroeger op morgen.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:03 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Kranten tegen de ruiten plakken helpt ook,
zeggen ze
Wij hebben zo'n alufolidinges voor de voorruit, best handig!quote:Op zondag 12 februari 2012 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
En vanmiddag zag ik dat het had gesneeuwd, dus ik heb vast de sneeuw van mijn auto geveegd, zodat ik dat morgenochtend vroeg niet hoefde te doen, helaas sneeuwde het net weer, dus de moeite was voor niets, ik ga nu niet meer naar buiten.
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:56 schreef sacha het volgende:
al dat vergeten leuks wat ik tegenkom op mijn opruimzondag![]()
klikkerdeklik en geduld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |