nah...quote:Op zondag 12 februari 2012 12:50 schreef Kletskip het volgende:
[..]
rechts van het post-scherm (schuin boven de smilies)
Bij settings, overig:quote:Op zondag 12 februari 2012 12:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Je schijnt het uit te kunnen zetten.
Karina schreef dat gisteren ergens maar ik kan niet meer vinden waar en hoe.
Boven de smilies die je kunt kiezen zie je Preview Invoerenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:46 schreef sacha het volgende:
[..]
nah...![]()
leesbril gaat kopen want ik zie hem echt niet
donequote:Op zondag 12 februari 2012 14:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij settings, overig:
Klassieke Quote
Met klassieke quotes blijft het reageerveld onderaan de pagina staan als je een bericht wilt citeren.
ik durf niets meer te zeggenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Boven de smilies die je kunt kiezen zie je Preview InvoerenDus onder de tekst die je typt zeg maar.
En ik zet het nu weer uit.
Zie je deze niet?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ik durf niets meer te zeggen![]()
ik zie echt alleen maar de 'invoeren' knop...
zit al de hele ochtend te k*tten met de settings...
Heb je misschien een adblocker draaien?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:34 schreef sacha het volgende:
nee![]()
mijn 'invoeren' knop staat in het tekstscherm en er staan geen knoppen boven de smileys...
Dan zou ze helemaal niet kunnen quoten volgens mij.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:36 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je misschien een adblocker draaien?
Dan misschien een andere browsert proberen...quote:Op zondag 12 februari 2012 15:42 schreef Karina het volgende:
Dan zou ze helemaal niet kunnen quoten volgens mij.
FOK doet wel vreemd hoor een paar dagen al.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:17 schreef sacha het volgende:
nou ja zeg, ik heb de previewknop gevonden![]()
mijn 'invoeren' knop staat nog steeds in het tekstvak en de previewknop zit eronder![]()
misschien ligt het aan de f*cking lay-out![]()
verder gaat spitten
ow... segt me nog niksquote:Op zondag 12 februari 2012 16:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet 2 betekenissen... maar ik denk dat ze FireFox bedoelt in dit geval.
FireFox is een browser, zoals Internet Explorer of Google Chromequote:Op zondag 12 februari 2012 16:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... segt me nog niksmaar zal wel goed zijn dan
ik had al gegoegeldquote:Op zondag 12 februari 2012 16:55 schreef Karina het volgende:
[..]
FireFox is een browser, zoals Internet Explorer of Google ChromeWat je gebruikt om te surfen op internet zeg maar.
Wat gek dat iedereen daar zo een hekel aan heeft, ik zet altijd de strijkplank voor de tv, leuke film of serie op en strijken maar.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik moet strijken, maar ik heb daar dus sooooooooooooooo geen sin in
Je moet het ook kunnen.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat gek dat iedereen daar zo een hekel aan heeft, ik zet altijd de strijkplank voor de tv, leuke film of serie op en strijken maar.
De kunst is ook om het niet op te sparen, als je het gewoon elke week doet is het niet zoveel, dan is het te doen, maar als je een berg hebt van hier tot Tokio dan heb je al geen zin meer voordat je begint.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:11 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Je moet het ook kunnen.
Ik heb er een hekel aam omdat m'n rug dan zo zeer gaat doen.
En dat is geen smoesje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |