ja, bedankt! en in de groenoordhallen het e.k. koekhappen zometeen op rtv-nh!! kijkuhquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef Karina het volgende:
Als jullie je vervelen, leuke schaatswedstrijd op AT5 of via internet te volgen
[TV-TIP] Keizersrace
Grapje toch zeker he...quote:Op zondag 12 februari 2012 00:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, bedankt! en in de groenoordhallen het e.k. koekhappen zometeen op rtv-nh!! kijkuh
jaohquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel een tip nog, vanmiddag gedaan: je dekbed wassen, uit de wasmachine gelijk op de waslijn buiten. ff wachten minuut of 10; het bevroren dekbed rechtop in je woonkamer zetten en er een paar rondjes omheen lopen. er langs kan ook natuurlijk. uiteindelijk valt ie, maar da's logisch![]()
dit staat nu op hieroo:
mzzl
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:39 schreef Kletskip het volgende:
[..]Mijn dekbed is gevuld met dons en veertjes, zal ik maar niet doen.
...quote:Op zondag 12 februari 2012 00:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]pff.. m'n plasser ook, maar die staat ook af en toe (niet te vaak; kan te gek natuurlijk) rechtop in de kamer
Je bent echt verdwaald, hè?quote:
ja.quote:
Dank je, knul.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:51 schreef willem-jozef het volgende:
ja.
okee, nog een liedje dan voor jou (en de jouwen) en dan met je kokend hete kruik en je wollen lange onderfuik op stal![]()
hi caro!quote:Op zondag 12 februari 2012 01:54 schreef CarOnline het volgende:
Haha WJ!
Maar bedankt
We hebben er zin in. Moooore than this!!
Je schijnt het uit te kunnen zetten.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:29 schreef sacha het volgende:
als lurkert is het zwaar schrikken als je je halfjaarlijkse smiley wil plaatsen
rechts van het post-scherm (schuin boven de smilies)quote:Op zondag 12 februari 2012 12:47 schreef sacha het volgende:
juist ja, daar ging ik mijn smiley plaatsen en nu ben ik van de leg![]()
en niet door whitney...
waaaaaaaaaaaaaaaar is het previewscherm?
ouwehoerquote:Op zondag 12 februari 2012 00:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jaoh, sorry als ik je lekker maakte met een dode muts.
wel een tip nog, vanmiddag gedaan: je dekbed wassen, uit de wasmachine gelijk op de waslijn buiten. ff wachten minuut of 10; het bevroren dekbed rechtop in je woonkamer zetten en er een paar rondjes omheen lopen. er langs kan ook natuurlijk. uiteindelijk valt ie, maar da's logisch![]()
dit staat nu op hieroo:
mzzl
too much drugs will kill youquote:Op zondag 12 februari 2012 12:32 schreef Staal het volgende:
Lees net dat Whitney Houston is overleden.
nah...quote:Op zondag 12 februari 2012 12:50 schreef Kletskip het volgende:
[..]
rechts van het post-scherm (schuin boven de smilies)
Bij settings, overig:quote:Op zondag 12 februari 2012 12:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Je schijnt het uit te kunnen zetten.
Karina schreef dat gisteren ergens maar ik kan niet meer vinden waar en hoe.
Boven de smilies die je kunt kiezen zie je Preview Invoerenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:46 schreef sacha het volgende:
[..]
nah...![]()
leesbril gaat kopen want ik zie hem echt niet
donequote:Op zondag 12 februari 2012 14:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij settings, overig:
Klassieke Quote
Met klassieke quotes blijft het reageerveld onderaan de pagina staan als je een bericht wilt citeren.
ik durf niets meer te zeggenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Boven de smilies die je kunt kiezen zie je Preview InvoerenDus onder de tekst die je typt zeg maar.
En ik zet het nu weer uit.
Zie je deze niet?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ik durf niets meer te zeggen![]()
ik zie echt alleen maar de 'invoeren' knop...
zit al de hele ochtend te k*tten met de settings...
Heb je misschien een adblocker draaien?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:34 schreef sacha het volgende:
nee![]()
mijn 'invoeren' knop staat in het tekstscherm en er staan geen knoppen boven de smileys...
Dan zou ze helemaal niet kunnen quoten volgens mij.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:36 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je misschien een adblocker draaien?
Dan misschien een andere browsert proberen...quote:Op zondag 12 februari 2012 15:42 schreef Karina het volgende:
Dan zou ze helemaal niet kunnen quoten volgens mij.
FOK doet wel vreemd hoor een paar dagen al.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:17 schreef sacha het volgende:
nou ja zeg, ik heb de previewknop gevonden![]()
mijn 'invoeren' knop staat nog steeds in het tekstvak en de previewknop zit eronder![]()
misschien ligt het aan de f*cking lay-out![]()
verder gaat spitten
ow... segt me nog niksquote:Op zondag 12 februari 2012 16:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet 2 betekenissen... maar ik denk dat ze FireFox bedoelt in dit geval.
FireFox is een browser, zoals Internet Explorer of Google Chromequote:Op zondag 12 februari 2012 16:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... segt me nog niksmaar zal wel goed zijn dan
ik had al gegoegeldquote:Op zondag 12 februari 2012 16:55 schreef Karina het volgende:
[..]
FireFox is een browser, zoals Internet Explorer of Google ChromeWat je gebruikt om te surfen op internet zeg maar.
Wat gek dat iedereen daar zo een hekel aan heeft, ik zet altijd de strijkplank voor de tv, leuke film of serie op en strijken maar.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik moet strijken, maar ik heb daar dus sooooooooooooooo geen sin in
Je moet het ook kunnen.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat gek dat iedereen daar zo een hekel aan heeft, ik zet altijd de strijkplank voor de tv, leuke film of serie op en strijken maar.
De kunst is ook om het niet op te sparen, als je het gewoon elke week doet is het niet zoveel, dan is het te doen, maar als je een berg hebt van hier tot Tokio dan heb je al geen zin meer voordat je begint.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:11 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Je moet het ook kunnen.
Ik heb er een hekel aam omdat m'n rug dan zo zeer gaat doen.
En dat is geen smoesje...
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:55 schreef sacha het volgende:
![]()
oke dan, FF (Firefox) is alles 'gewoon', IE (Internet Explorer
) 64- en 32 bits is alles bagger ook na updaten / schoonmaken / herstarten...
dank voor jullie luisterend oor naar mijn geneuzel![]()
nu ook op deze computer FF gaat installen
voor de liefhebbers heb ik een screenshot van mijn onzichtbare preview knop
Ik verveel mij tegenwoordig vaak op zondagquote:
Ik verveel me altijd op zondag.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik verveel mij tegenwoordig vaak op zondag
Voorjaar en zomer heb ik er volgens mij minder last van, dan kan ik een beetje met planten prutsen ofzo.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:45 schreef Kletskip het volgende:
Ik verveel me altijd op zondag.
Ben ook blij met FOK!
Dat maaakt een boel uit.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Voorjaar en zomer heb ik er volgens mij minder last van, dan kan ik een beetje met planten prutsen ofzo.
Maar in de winter heb ik bijna zin om maandag weer aan het werk te gaan
Ik heb ook wel genoeg te doen hier in huis, maar ik heb er gewoon geen zin inquote:Op zondag 12 februari 2012 18:49 schreef Karina het volgende:
Ik zit door de week overdag meer op FOK! dan in het weekendOp mijn werk is het momenteel zo rustig dat ik makkelijk kan FOK!ken tussendoor.
In het weekend zit ik overdag nog wat te gamen of ik heb nog wat dingen in huis te doen en ik kijk soms een film of een serie.
Ken ik. Zit zelf ook te wachten op een aanval van werklust.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ook wel genoeg te doen hier in huis, maar ik heb er gewoon geen zin in
Beetje een lethargisch gevoel...
Morgen dan maar weer en voor je het weet is het weer zondag en heb je om 17:00u alle topics op FOK! gelezenquote:Op zondag 12 februari 2012 18:52 schreef Kletskip het volgende:
Ken ik. Zit zelf ook te wachten op een aanval van werklust.
Nou ja ik had bijvoorbeeld al 2 dagen een rek met was hangen. Ik moest het toch op een gegeven moment maar eens gaan opvouwenquote:Op zondag 12 februari 2012 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ook wel genoeg te doen hier in huis, maar ik heb er gewoon geen zin in
Beetje een lethargisch gevoel...
Oh, de was opvouwen had ik al om 15:00u gedaanquote:Op zondag 12 februari 2012 18:54 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik had bijvoorbeeld al 2 dagen een rek met was hangen. Ik moest het toch op een gegeven moment maar eens gaan opvouwen![]()
Kranten tegen de ruiten plakken helpt ook,quote:Op zondag 12 februari 2012 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik had bijvoorbeeld al 2 dagen een rek met was hangen. Ik moest het toch op een gegeven moment maar eens gaan opvouwen![]()
En vanmiddag zag ik dat het had gesneeuwd, dus ik heb vast de sneeuw van mijn auto geveegd, zodat ik dat morgenochtend vroeg niet hoefde te doen, helaas sneeuwde het net weer, dus de moeite was voor niets, ik ga nu niet meer naar buiten.
...we FOKken de hele dag vandaag,...quote:
Ik heb even niemand om mee naar de kroeg te gaanquote:Op zondag 12 februari 2012 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, de was opvouwen had ik al om 15:00u gedaan
'Vroeger' gingen we gewoon op zondagmiddag ook weer naar een cafe, maar daar worden we een beetje te oud voor
Ik ben altijd bang dat die aan mijn ruiten vast blijven plakken, dan ben je nog verder van huis. Ik sta maar wat vroeger op morgen.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:03 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Kranten tegen de ruiten plakken helpt ook,
zeggen ze
Wij hebben zo'n alufolidinges voor de voorruit, best handig!quote:Op zondag 12 februari 2012 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
En vanmiddag zag ik dat het had gesneeuwd, dus ik heb vast de sneeuw van mijn auto geveegd, zodat ik dat morgenochtend vroeg niet hoefde te doen, helaas sneeuwde het net weer, dus de moeite was voor niets, ik ga nu niet meer naar buiten.
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:56 schreef sacha het volgende:
al dat vergeten leuks wat ik tegenkom op mijn opruimzondag![]()
klikkerdeklik en geduld
Het waren 4 kussenslopen, maar het is me geluktquote:Op zondag 12 februari 2012 17:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat gek dat iedereen daar zo een hekel aan heeft, ik zet altijd de strijkplank voor de tv, leuke film of serie op en strijken maar.
Wij hadden ook slakjes vanavond op het menu staan (escargots) dus.quote:
Nèèh, lust geen slak.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hadden ook slakjes vanavond op het menu staan (escargots) dus.
strijk jij het omslagrandje ook?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het waren 4 kussenslopen, maar het is me gelukt![]()
met moeite![]()
jah...quote:
Amsterdam he? Als je het kunt gebruiken jat je zelfs een stukje karton mee.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
Ik had vorige week wel een stuk karton onder mijn ruitenwissers gedaan, wat denk je, ik kom de volgende morgen buiten, heeft iemand het eraf gejat! Nou vraag ik je, waarom?
Je kan ook maar het beste je autodeuren niet op slot doen, scheelt je weer een ruitquote:Op zondag 12 februari 2012 21:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Amsterdam he? Als je het kunt gebruiken jat je zelfs een stukje karton mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik patates met eiquote:Op zondag 12 februari 2012 20:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hadden ook slakjes vanavond op het menu staan (escargots) dus.
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Yomi Kim Hunter Isn't she pretty.?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tromgeroffel..... en dan onder de spoiler kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan blijft het spannendquote:
Ja, weet dat ook maar sinds kort.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan blijft het spannend![]()
Bovendien heb ik pas geleden pas ontdekt dat je alleen spoilers kan lezen als je ingelogd bent![]()
misschien was dat altijd al zo, maar ik kwam er pas 2 weken gelden achter ofzo ...
Ik denk dat ik deze het mooist vindquote:Op zondag 12 februari 2012 22:42 schreef Staal het volgende:
De eerste foto vind ik het mooist trouwens.
[ afbeelding ]
Ah... dus dan klopt dat wel, hebben ze dat pas veranderd dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, weet dat ook maar sinds kort.
Ik begreep namelijk niet waarom foto's in spoilers werden gezet.
Maar dan kan Google ze bijv. niet meepakken.
De eerste is nog een beetje fruitig naturel.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze het mooist vind
[ afbeelding ]
maar foto 3 en 4 vind ik eigenlijk ook mooi
da's ook wel weer waarquote:Op zondag 12 februari 2012 22:49 schreef Staal het volgende:
[..]
De eerste is nog een beetje fruitig naturel.
De rest vind ik pose en een hoop gesoep. Ieder zijn of haar smaak.
Ik was serieus verbaasd, eerst nog kijken of het ergens op de grond lag, maar nee hoor, gewoon meegenomenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Amsterdam he? Als je het kunt gebruiken jat je zelfs een stukje karton mee.
Die met die hoed vind ik erg gay.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was serieus verbaasd, eerst nog kijken of het ergens op de grond lag, maar nee hoor, gewoon meegenomen![]()
Ik vind de foto met hoed het leukst.
Wat nam je dan allemaal mee?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Die met die hoed vind ik erg gay.
Moest wel lachen om dat gejatte karton.
Toen ik hier zoveel jaar geleden op dit dorp kwam wonen wilde ik ook alles meenemen wat ik kon gebruiken. Geloof me, ik heb van Ryan een heropvoeding gehad.
Vroeger was het echt van zit het los, kun je het dragen, kun je het gebruiken? Nou dan neem je het toch gewoon mee zeker. Echt erg hoor.
Schaam me gewoon om dit te tikken maar zo was ik dus wel.
Misschien konden de buren het gebruikenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:01 schreef Karina het volgende:
Soms is het wel makkelijk, als je iets kwijt wilt, een oude tv of zo, je zet hem op straat en tien minuten later is hij wegJe hoeft niet te wachten tot de grof vuil mannen komen.
Dat is zéker waar !quote:Op zondag 12 februari 2012 23:01 schreef Karina het volgende:
Soms is het wel makkelijk, als je iets kwijt wilt, een oude tv of zo, je zet hem op straat en tien minuten later is hij wegJe hoeft niet te wachten tot de grof vuil mannen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |