Ik had eerst niet door dat ik het topic slootquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
ik had een positievere TT verwachtiets als: waar we genieten van de Zeroes
Zanik niet zoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
ik had een positievere TT verwachtiets als: waar we genieten van de Zeroes
wat ben je weer negatief! met je angst! visualiseer een bos bloemen om die angst heen....:)quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:00 schreef minthy het volgende:
Er durft niemand meer te posten, uit angst dat ze negatief bevonden worden
Ik wilde antwoorden met "ik zal me jou visualiseren met bloemen er omheen", maar toen bedacht ik me dat ik walg van Anne Geddes (of hoe ze ook mag heten)quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat ben je weer negatief! met je angst! visualiseer een bos bloemen om die angst heen....:)
hahahaha, ik zie mezelf al liggen in een boeket lelies, rozen en anjersquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wilde antwoorden met "ik zal me jou visualiseren met bloemen er omheen", maar toen bedacht ik me dat ik walg van Anne Geddes (of hoe ze ook mag heten)
quote:
quote:
3 smileys voor 1 boom. ik vind het prachtigquote:
Was dat dan wel bij Coen en Sander geweest? Want de week begon natuurlijk om 18:00, na C&S dus.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik werd vanmiddag trouwens gebeld door 3FM, en werd gevraagd of ik een plaatje aan wou kondigen die ik in mijn 00's playlist heb gezet, maar ik heb vriendelijk bedankt voor het aanbod. Ik zat in de trein en stond op het punt om over te stappen, niet echt een handig tijdstip....en ik kan Coen en Sander niet uitstaan.
oe, welk plaatje?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik werd vanmiddag trouwens gebeld door 3FM, en werd gevraagd of ik een plaatje aan wou kondigen die ik in mijn 00's playlist heb gezet, maar ik heb vriendelijk bedankt voor het aanbod. Ik zat in de trein en stond op het punt om over te stappen, niet echt een handig tijdstip....en ik kan Coen en Sander niet uitstaan.
Ja, maar ze bellen vaak 's middags om een afspraak te maken dat ze je 's avonds bellen, zodat ze weten dat iemand opneemt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Was dat dan wel bij Coen en Sander geweest? Want de week begon natuurlijk om 18:00, na C&S dus.
Koningen van Leon - Seks in vlam.quote:
Ja, dat zeg ik, was dat dan wel bij C&S geweest dat ie z'n plaatje zou aankondigenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar ze bellen vaak 's middags om een afspraak te maken dat ze je 's avonds bellen, zodat ze weten dat iemand opneemt.
ah ja, dat is wel een fijne plaatquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Koningen van Leon - Seks in vlam.
Jeui, ik had gelijkquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar ze bellen vaak 's middags om een afspraak te maken dat ze je 's avonds bellen, zodat ze weten dat iemand opneemt.
Ik werd iets voor vijven gebeld. Ik wist niet eens dat het pas 1 uur later was.quote:
Oh, ik bedoelde dat Dago al trusten had gezegd maar altijd nog even terugkomtquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik werd iets voor vijven gebeld. Ik wist niet eens dat het pas 1 uur later was.
Ik zei enkel: Nu komt het mij niet zo goed uit en aan de andere kant van de lijn bliksemsnel zo van: Oke, bedankt. Dan zoek ik een ander. Ze leken nogal haast te hebben.
Ik heb nog helemaal geen trusten gezegt vandaagquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde dat Dago al trusten had gezegd maar altijd nog even terugkomt
tot straks!quote:
Oh, sorry... Ik hoop dat ik dit ooit nog goed kan makenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen trusten gezegt vandaagIk heb alleen gezegt 'Ik ga' of iets dergelijks, en toen ging ik darten kijken op tv
Doeidoeiquote:
de ene vogel gaat, de andere komt binnen! olaquote:
NEE!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, sorry... Ik hoop dat ik dit ooit nog goed kan maken
Kudt!!!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NEE!
haha, nu heb ik toch nog gereaguurd!
mij niet.....en ook niet nu ik het hoor...wat een horror!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
Daddy Yankee komt me wel bekend voor...
Is vrij veel gedraaid, zelfs ik ken hetquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mij niet.....en ook niet nu ik het hoor...wat een horror!
nee, dit is slechter...quote:
net als de vriendin van Jelmer en net als Fredquote:
waarsch in de periode dat ik weinig radio luisterde. 2005-2009 ofzo....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Is vrij veel gedraaid, zelfs ik ken het
Geen ideequote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarsch in de periode dat ik weinig radio luisterde. 2005-2009 ofzo....
Het is niet alleen veel op de radio gedraaid.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarsch in de periode dat ik weinig radio luisterde. 2005-2009 ofzo....
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de ene vogel gaat, de andere komt binnen! ola
quote:
2005. en als ik het niet op de radio heb gehoord zal ik het ook niet ergens anders gehoord hebben. uitgaan doe ik niet.....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is niet alleen veel op de radio gedraaid.
Daar had ik vanavond anders best zin in gehad, collega ging ook... Had op dat moment geen zin maar later welquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
2005. en als ik het niet op de radio heb gehoord zal ik het ook niet ergens anders gehoord hebben. uitgaan doe ik niet.....
ik heb echt nog nooit de behoefte gehad uit te gaan of te gaan stappen. wel een paar keer gedaan maar na een half uur dacht ik altijd: wat doe ik in godesnaam hier???quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar had ik vanavond anders best zin in gehad, collega ging ook... Had op dat moment geen zin maar later wel
Wat vind je er niet leuk aan dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb echt nog nooit de behoefte gehad uit te gaan of te gaan stappen. wel een paar keer gedaan maar na een half uur dacht ik altijd: wat doe ik in godesnaam hier???
Oh, heerlijk! Ik kan uren aan de bar hangen en kletsenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb echt nog nooit de behoefte gehad uit te gaan of te gaan stappen. wel een paar keer gedaan maar na een half uur dacht ik altijd: wat doe ik in godesnaam hier???
ik houd niet van drukte, niet van (veel) alcohol en aangeschoten/dronken/bezopen mensen en ik ben enorm verlegen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat vind je er niet leuk aan dan?
Rustig kroegje, frisje en verlegen kun je je over heen zettenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik houd niet van drukte, niet van (veel) alcohol en aangeschoten/dronken/bezopen mensen en ik ben enorm verlegen.
oh ja...en niemand om mee uit te gaan. dat was ik ff vergeten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Rustig kroegje, frisje en verlegen kun je je over heen zetten
Ik herkende em pas bij de makkelijke versie. Crazy in love. Ik dacht eerst aan dat oh ooooooh-nummer.quote:
Van Lumidee zekerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik herkende em pas bij de makkelijke versie. Crazy in love. Ik dacht eerst aan dat oh ooooooh-nummer.
lumidee! never leave youquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik herkende em pas bij de makkelijke versie. Crazy in love. Ik dacht eerst aan dat oh ooooooh-nummer.
ik ook hoor, maar door dat nee nee wist ik dat het Beyonce moest zijn, oh oh oh oh oh no no..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
spoilerquote:
hoezo? internetstream loopt altijd achter. bovendien heb ik geen invloed op wat mijn huisbaas afsluit.quote:
Een nr van Blof kan je eigenlijk alleen op die manier goed coverenquote:
Het is radio, verdoriequote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoezo? internetstream loopt altijd achter. bovendien heb ik geen invloed op wat mijn huisbaas afsluit.
enige oplossing: fm luisteren..maar dan mis ik de cam
Zet je er toch een radiootje bij?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoezo? internetstream loopt altijd achter. bovendien heb ik geen invloed op wat mijn huisbaas afsluit.
enige oplossing: fm luisteren..maar dan mis ik de cam
in de zeroes misschien....tegenwoordig is het helemaal multimediaalquote:
dan loopt de cam zover achter op de audio. dat is wel heel erg out of sync...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Zet je er toch een radiootje bij?
Tja... Genoeg oplossingen, niet meer mopperenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan loopt de cam zover achter op de audio. dat is wel heel erg out of sync...
sorry grote smurf!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja... Genoeg oplossingen, niet meer mopperen
Last shadow puppets volgens mijquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
is dit van Danny of een cover? komt me nl bekend voor...
ze zou moeten stoppen op haar hoogtepunt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ah, die staan geloof ik op mn mp3...komt dus binnenkort langsquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze zou moeten stoppen op haar hoogtepunt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg met de week meer schijt aan de burenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:55 schreef Pino112 het volgende:
Het is dat ik nu alleen ben, dus een smoes dat wij het niet kunnen zijn![]()
.
ik zet de radio nu altijd harder....dan denken de buren dat ik verkering hebquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:55 schreef Pino112 het volgende:
Het is dat ik nu alleen ben, dus een smoes dat wij het niet kunnen zijn![]()
.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zet de radio nu altijd harder....dan denken de buren dat ik verkering heb
Ja, ik hoorde het ook!quote:
Team Lekker Zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik doe lappie weg, en dan val ik zo in slaapquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het ook!
Blijf ik nog even hangen
Slaap lekker mopquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik doe lappie weg, en dan val ik zo in slaap
Lekker slapen allemaal![]()
.
Jep, ik ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het ook!
Blijf ik nog even hangen
Truste en succes!!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga naar bed. 8u gaat de wekker
laatste zooi opruimen, douchen en taart halen en dan pa, ma en broertje ontvangen.
welterusten allemaal
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik doe lappie weg, en dan val ik zo in slaap
Lekker slapen allemaal![]()
.
Trustenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga naar bed. 8u gaat de wekker
laatste zooi opruimen, douchen en taart halen en dan pa, ma en broertje ontvangen.
welterusten allemaal
twitter:henkwestbroek twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 01:09:43@gerardekdom Had de plastisch chirurg er veel werk aan om je op Elvis te laten lijken? En was het een kostbare of een gesponserde ingreep? reageer retweet
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:06 schreef Qunix het volgende:
Ondanks Ekdom pak ik alleen het begin mee en ga toch zo echt slapen...
nee, deze keer van 1 tot 4. niet dat je daar nu nog iets aan hebt...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 04:29 schreef Bastiefcg het volgende:
Is Gerard niet van 4 tot 7 vannacht?
Zal ie wel van z'n broer hebben geleerdquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:56 schreef Ambrosius het volgende:
Wat lacht die mongool Dane toch altijd irritant.
ooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeee! doekje!quote:
ja, ik kan niet de hele dag klaar blijven zitten hoor.....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:10 schreef Cee het volgende:
Oh wacht, ik kan helemaal niet bij 3fm te horen zijn nu want ik werd gebeld door Frank Dane. Wordt morgen dus!
Welkom!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goedemorgen 3fm SC, er is weer een special bezig dus ik ben er weer zo nu en dan bij.
Athlete met Wires. Die was even lekker om te horen.
eensch....zeroes request zou eigenlijk maar tot 2005 ofzo moeten lopen .de rest is eigenlijk te nieuw.....quote:
Mwah, daar ken ik alleen de bekende dingen, hier zijn vooral de dingen die je nooit hoort leuk.quote:
Eens!quote:
Vind Try Again persoonlijk beter.quote:
Maar Rock The Boat is meer zo'n vergeten plaatje.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind Try Again persoonlijk beter.En More Than a Woman ook.
Voor mij niet, maar ik heb Aaliyah dan ook vrij vaak zelf op staan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:55 schreef alors het volgende:
[..]
Maar Rock The Boat is meer zo'n vergeten plaatje.
Voor mij ook niet, ik heb al haar platen, maar voor de meeste mensen denk ik toch wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar ik heb Aaliyah dan ook vrij vaak zelf op staan.
deze?quote:
Ah, ok.quote:
goedemorgen! u heeft zich weer uit uw bed gehesen?quote:
Ja en het is koud in mijn kamerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedemorgen! u heeft zich weer uit uw bed gehesen?
oh, wie doet de timurshift vandaag? ik kan niet want mijn ouders komen dus iemand anders moet dit topic levende houden
het was toen ik wakker werd 17 graden in mijn kamer. daarna verwarming aangezet en werd het 19.5. toen ff raam open voor frisse lucht en binnen een half uur weer 2 graden omlaagquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja en het is koud in mijn kamerIk zit hier nog wel tot 3 uur en daarna eens zien of ik nog bij de Zwolse Grachtentocht ga kijken.
Ik hoopte eigenlijk dat m'n verwarming aan zou springen terwijl ik nog lekker warm onder de dekens lag, maar helaas. Na veel te lang lummelen toch maar eens opgestaan om de verwarming aan te zetten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het was toen ik wakker werd 17 graden in mijn kamer. daarna verwarming aangezet en werd het 19.5. toen ff raam open voor frisse lucht en binnen een half uur weer 2 graden omlaag
Je wou beweren dat het wel normaal is om te juichen dat Kelly Clarkson gedraaid wordt??quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:53 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoor Annemieke zeggen dat iemand mailde dat Live de beste band ooit is.....die moet zich na laten kijken
dit is mijn zeroes lijst, eigenlijk zijn 20 tracks te weinig om eerlijk te zijn.quote:3 DOORS DOWN
KRYPTONITE
ALICIA KEYS
FALLING
AMY WINEHOUSE
BACK TO BLACK
BRITNEY SPEARS
TOXIC
BUST
YEAR 3000
DAFT PUNK
HARDER BETTER FASTER STRONGER
DANIEL BEDINGFIELD
GOTTA GET THRU THIS
DE STAAT
FANTASTIC JOURNEY OF THE UNDERGROUND MAN
ELECTRIC SIX
GAY BAR
FIVE FOR FIGHTING
SUPERMAN (IT'S NOT EASY)
FOO FIGHTERS
PRETENDER
GIGI D'AGOSTINO
L'AMOUR TOUJOURS
JACK MCMANUS
BANG ON THE PIANO
JASON MRAZ
REMEDY
JENNIFER LOPEZ
PLAY
JOHAN
WALKING AWAY
JUSTIN TIMBERLAKE
LOVESTONED
KANYE WEST/JAMIE FOXX
GOLD DIGGER
KEANE
BEDSHAPED
Lekker gevarieerd lijstjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dit is mijn zeroes lijst, eigenlijk zijn 20 tracks te weinig om eerlijk te zijn.
'op deze plaatje ken ik de hele nacht wel dansen'quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:11 schreef Evertjan het volgende:
ik begreep nooit precies wat die vrouw precies zong in die plaat
Ik nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:10 schreef alors het volgende:
[..]
ik vind het nu toch wel behoorlijk kut
kwam ik later dus ook achterquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:12 schreef alors het volgende:
[..]
'op deze plaatje ken ik de hele nacht wel dansen'
ooit nog eens gezien in de Arena als voorprogramma van Robbie Williamsquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:16 schreef CindieY het volgende:
Jaaaaaaaa
Eén van mijn plaatjes. Orson - No tomorrow.
Ook op mijn lijstjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Time on my hands.
Heb ik op gestemd.
Die heb ik gisteravond nog even geluisterdquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:38 schreef alors het volgende:
Rond die tijd had je ook deze, moest ik gister opeens aan denken
Hier ook. Smaak.quote:
Doen ze eigenlijk aan nazorg? Dat zou eens op de radio moeten, altijd benieuwd hoe 't dan afloopt na zo'n date.quote:
kwart voor 8quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Om kwwwwaaaaart voor 9? Of hoelaat doen ze?
Kwart voor 8.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Om kwwwwaaaaart voor 9? Of hoelaat doen ze?
Ik had em eerst ook zo geschrevenquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had em eerst ook zo geschrevenmaarja ik dacht dan denkt vast iedereen dat het fout is
!!
Heel misschien, moet morgen om 10u werkenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:00 schreef CindieY het volgende:
Hopelijk nog wat mensen hier vanavond tijdens Club Ajouad.
Fijne dag, voor wie dit nog lezen![]()
Whehe, mooi verhaalquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:46 schreef gerbenp het volgende:
Is Dalet weer van zijn padje af?
(voor de mensen die het niet snappen...)
Het is een nummer die nooit in de MT50 heeft gestaan, en nooit MH is geweest.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is dit eigenlijk de 'megahit'?
Jij gaat ook hard zegquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heuuuu Heinrich Maneuver, ook op gestemd
Ja ik heb er al 10 gehoord en heb misschien evenveel uurtjes geluisterd?quote:
ik heb vermoeden dat het tussen 6-7 wordt uitgezonden. Frank heeft er laatst tijd een handje van om dat uurtje op te nemen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:10 schreef Cee het volgende:
Oh wacht, ik kan helemaal niet bij 3fm te horen zijn nu want ik werd gebeld door Frank Dane. Wordt morgen dus!
Als vaste luisteraar kan ik je vertellen dat de prijsvragen zelden lastig zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was wel een lastige prijsvraag, hallo zeg..
Ja duh dan bellen er meer mensenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als vaste luisteraar kan ik je vertellen dat de prijsvragen zelden lastig zijn.
Daaromquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja duh dan bellen er meer mensen
Jeujquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:43 schreef wolfrolf het volgende:
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!1
Jeuiquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:43 schreef wolfrolf het volgende:
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |