Ik had eerst niet door dat ik het topic slootquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
ik had een positievere TT verwachtiets als: waar we genieten van de Zeroes
Zanik niet zoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
ik had een positievere TT verwachtiets als: waar we genieten van de Zeroes
wat ben je weer negatief! met je angst! visualiseer een bos bloemen om die angst heen....:)quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:00 schreef minthy het volgende:
Er durft niemand meer te posten, uit angst dat ze negatief bevonden worden
Ik wilde antwoorden met "ik zal me jou visualiseren met bloemen er omheen", maar toen bedacht ik me dat ik walg van Anne Geddes (of hoe ze ook mag heten)quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat ben je weer negatief! met je angst! visualiseer een bos bloemen om die angst heen....:)
hahahaha, ik zie mezelf al liggen in een boeket lelies, rozen en anjersquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wilde antwoorden met "ik zal me jou visualiseren met bloemen er omheen", maar toen bedacht ik me dat ik walg van Anne Geddes (of hoe ze ook mag heten)
quote:
quote:
3 smileys voor 1 boom. ik vind het prachtigquote:
Was dat dan wel bij Coen en Sander geweest? Want de week begon natuurlijk om 18:00, na C&S dus.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik werd vanmiddag trouwens gebeld door 3FM, en werd gevraagd of ik een plaatje aan wou kondigen die ik in mijn 00's playlist heb gezet, maar ik heb vriendelijk bedankt voor het aanbod. Ik zat in de trein en stond op het punt om over te stappen, niet echt een handig tijdstip....en ik kan Coen en Sander niet uitstaan.
oe, welk plaatje?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik werd vanmiddag trouwens gebeld door 3FM, en werd gevraagd of ik een plaatje aan wou kondigen die ik in mijn 00's playlist heb gezet, maar ik heb vriendelijk bedankt voor het aanbod. Ik zat in de trein en stond op het punt om over te stappen, niet echt een handig tijdstip....en ik kan Coen en Sander niet uitstaan.
Ja, maar ze bellen vaak 's middags om een afspraak te maken dat ze je 's avonds bellen, zodat ze weten dat iemand opneemt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Was dat dan wel bij Coen en Sander geweest? Want de week begon natuurlijk om 18:00, na C&S dus.
Koningen van Leon - Seks in vlam.quote:
Ja, dat zeg ik, was dat dan wel bij C&S geweest dat ie z'n plaatje zou aankondigenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar ze bellen vaak 's middags om een afspraak te maken dat ze je 's avonds bellen, zodat ze weten dat iemand opneemt.
ah ja, dat is wel een fijne plaatquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Koningen van Leon - Seks in vlam.
Jeui, ik had gelijkquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar ze bellen vaak 's middags om een afspraak te maken dat ze je 's avonds bellen, zodat ze weten dat iemand opneemt.
Ik werd iets voor vijven gebeld. Ik wist niet eens dat het pas 1 uur later was.quote:
Oh, ik bedoelde dat Dago al trusten had gezegd maar altijd nog even terugkomtquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik werd iets voor vijven gebeld. Ik wist niet eens dat het pas 1 uur later was.
Ik zei enkel: Nu komt het mij niet zo goed uit en aan de andere kant van de lijn bliksemsnel zo van: Oke, bedankt. Dan zoek ik een ander. Ze leken nogal haast te hebben.
Ik heb nog helemaal geen trusten gezegt vandaagquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde dat Dago al trusten had gezegd maar altijd nog even terugkomt
tot straks!quote:
Oh, sorry... Ik hoop dat ik dit ooit nog goed kan makenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen trusten gezegt vandaagIk heb alleen gezegt 'Ik ga' of iets dergelijks, en toen ging ik darten kijken op tv
Doeidoeiquote:
de ene vogel gaat, de andere komt binnen! olaquote:
NEE!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, sorry... Ik hoop dat ik dit ooit nog goed kan maken
Kudt!!!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NEE!
haha, nu heb ik toch nog gereaguurd!
mij niet.....en ook niet nu ik het hoor...wat een horror!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
Daddy Yankee komt me wel bekend voor...
Is vrij veel gedraaid, zelfs ik ken hetquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mij niet.....en ook niet nu ik het hoor...wat een horror!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |