Nee hoor, was even wat anders aan het doenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:58 schreef MaJo het volgende:
Hey jojo
Hoe gaat het nu eigenlijk met je? Al een beetje aan het verwerken? (kutwoord)
Hoi MaJo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:12 schreef MaJo het volgende:
Die TT
Alles goed cobra? Moet je weer werken vannacht?
Dit soort dingen hebben ook gewoon tijd nodig. Het is zo cliche als het maar zijn kan maar wel waarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Nee hoor, was even wat anders aan het doen
Ach, het gaat wel. Kan niet zeggen dat het een groot feest is en er zijn zo af en toe van die momenten (ja, cliche) dat je weer eraan herinnerd wordt en dat is lang niet altijd leuk.
Ik heb altijd het "voordeel" gehad dat ik me prima kan vermaken in mijn eentje en ik heb genoeg vrienden gelukkig. En uiteraard jullie hier
Dus gewoon weekend voor jou?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi MaJo.
Nee, net klaar. Vanaf dinsdag wel weer nachtdiensten.
Dat is wel zo prettig inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb altijd het "voordeel" gehad dat ik me prima kan vermaken in mijn eentje en ik heb genoeg vrienden gelukkig. En uiteraard jullie hier
Veel mensen hangen heel erg naar hun relatie en kunnen bijna niet meer zonder de ander. Ik vind dat ook ongezond. G. en ik proberen ook zo goed mogelijk gewoon onze eigen levens te leven. Zo is hij nu de stad in met vrienden en zit ik thuisquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel zo prettig inderdaad.
Dat is ook wat ik zo raar vond aan wat LB net postte, dat anderen haar blijkbaar als zielig zien omdat ze alleen is. Alsof je geen eigen leven kunt leiden als de ander er niet is.
Nee, morgen en zondag avonddienst.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus gewoon weekend voor jou?
Saffie doen?
Joecheiquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, morgen en zondag avonddienst.
En een saffie? Tuurlijk!
Dat laatste is niet het geval, het zijn namelijk gezamenlijke vriendenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel zo prettig inderdaad.
Dat is ook wat ik zo raar vond aan wat LB net postte, dat anderen haar blijkbaar als zielig zien omdat ze alleen is. Alsof je geen eigen leven kunt leiden als de ander er niet is.
Al denk ik eigenlijk dat die vrienden haar nu juist uitnodigen omdat ze tijd voor ze heeft omdat haar vriend er niet is.
Yuriquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:33 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom zitten alle fok!kers nou nooit bij politie dan zou nederland een waar paradijs zijn![]()
Ontvoerder glipte door vingers politie
Maar misschien vinden ze je vriend niet leuk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:39 schreef LadyBlack het volgende:
Dat laatste is niet het geval, het zijn namelijk gezamenlijke vrienden![]()
Hij praat!!??quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:33 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom zitten alle fok!kers nou nooit bij politie dan zou nederland een waar paradijs zijn![]()
Ontvoerder glipte door vingers politie
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar misschien vinden ze je vriend niet leuk.
En dan heel nonchalant gewoon wat posten hequote:
Vond het al typischquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar misschien vinden ze je vriend niet leuk.
wel gezwaaid niet gepostquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vond het al typisch
Maar hoe gaat ie? Tijd niet gepost toch?
komt me bekend voor, het nog even 'moeten' zien van iets.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:30 schreef MaJo het volgende:
Ik ben eigenlijk te moe om wakker te blijven maar ik wil Numb3rs afkijken en The Guardian zien
Ah dan heb ik die zwaaien gemistquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wel gezwaaid niet gepost
hier niet zo heel veel bijzonders, alleen dat ik misschien kan stage lopen in londen deze zomer.
Erg hequote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
komt me bekend voor, het nog even 'moeten' zien van iets.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wel gezwaaid niet gepost
hier niet zo heel veel bijzonders, alleen dat ik misschien kan stage lopen in londen deze zomer.
Ik wel!quote:
Het is Zero's Request op 3FM deze week. Vandaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zie trouwens dat mijn oude UI weer in de OP staatraaaar
Sinds kort 2 fora op FOK! modden. Ik heb geen tijd om te slapen.quote:
C&H.quote:
Cultuur & Historiequote:Op zaterdag 11 februari 2012 03:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]Ik weet nooit waar die letters voor staan
Thx.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 03:55 schreef lubje25 het volgende:
Misschien iets voor na defensie, de eerste fulltimer bij Fok! (op Danny na dan)
Mietjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 03:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sinds kort 2 fora op FOK! modden. Ik heb geen tijd om te slapen.
er zijn heel wat oorlogen gevoerd in het verleden...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 07:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat gaaf, gefeliciteerd![]()
Heftige rellen daar?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
De croissants staan in de oven. En het is ook tijd voor een stevig ontbijtje want we krijgen m'n opa en oma straks op de koffie...
Nu ben ik wel benieuwd naar een concreet voorbeeld.quote:
Dat is omahumorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Op nieuwjaarsdag op visite komen, voor de middag nog. En dan gek vinden dat m'n broer en ik nog in bed liggen uit te kateren en dan je kamer inkomen om je bijna bed te halen...
mooi topic voor C&Hquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Op nieuwjaarsdag op visite komen, voor de middag nog. En dan gek vinden dat m'n broer en ik nog in bed liggen uit te kateren en dan je kamer inkomen om je bijna bed te halen...
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:26 schreef TradeMarkie het volgende:
En m'n moeder was laatst behoorlijk afgevallen. Dan zegt ze:ja je was ook wel heel dik hè.
En gewoon een enorme egoïst.
Kan nog wel echte pijnlijke dingen noemen, maar laat ik die hier niet neerzetten.
Dat is niet tof inderdaadquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:26 schreef TradeMarkie het volgende:
En m'n moeder was laatst behoorlijk afgevallen. Dan zegt ze:ja je was ook wel heel dik hè.
En gewoon een enorme egoïst.
Kan nog wel echte pijnlijke dingen noemen, maar laat ik die hier niet neerzetten.
Oke, dan is die opmerking over gewicht dus nog eens extra pijnlijk/ grof.quote:
Ik ga zometeen een kadootje shoppen want mijn moeder is bijna jarig, verder boodschappen, opruimen en de was. Het standaardwerk zeg maar. Voor de rest zien we wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar goed, hebben jullie nog leuke plannen vandaag en morgen?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:39 schreef Soempie het volgende:
Gewoon maar 1 kopje koffie aanbieden dan.
Lijkt me enorm bizar om daar te wonen. Ga je een paar dagen bij vrienden logeren aan de andere kant moet je ook nog eens duidelijk krijgen welke tijdzone je bedoetl.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:50 schreef LadyBlack het volgende:
En zometeen heb ik een skypedate met mn vriend
Zo'n bizar idee dat het waar hij zit nu vrijdagavond 22:50 is, en bij vrienden die op Nieuw Zeeland zijn zaterdagavond 21:50. En dat dat dan hemelsbreed vrij dicht bij elkaar ligtDatumgrens, weird...
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:53 schreef Soempie het volgende:
Over een paar weken ben ik weer in Groningen.![]()
Eh, neequote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:54 schreef Soempie het volgende:
Oh, je gaat met je moeder schaatsen!![]()
Met een vriendin wat eten/ drinken in de stad en haar nieuwe huisje bekijken.quote:
Schijnt daar ook echt wel een probleem te zijn met handel en dergelijkequote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lijkt me enorm bizar om daar te wonen. Ga je een paar dagen bij vrienden logeren aan de andere kant moet je ook nog eens duidelijk krijgen welke tijdzone je bedoetl.
Voel me wel redelijk uitgeslapen jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Schijnt daar ook echt wel een probleem te zijn met handel en dergelijke
Mogge MaJoLekker uitgeslapen?
Oh, dat is wel een optie ja. Ook wel saai, maargoed. Dat zie ik dan thuis wel weer, waar er (meestal) wifi is.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
En je kunt afbeeldingen uitschakelen in je browser natuurlijk
Heeft ze zich gedragen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb een verbruiksmeter als app van KPN, werkt ook goed om het in de gaten te houden.
Ps.deze en vorige post betekenen dat we het bezoek weer overleefd hebben
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb een verbruiksmeter als app van KPN, werkt ook goed om het in de gaten te houden.
Ps.deze en vorige post betekenen dat we het bezoek weer overleefd hebben
als je thuis wifi hebt valt het allemaal prima mee LBquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Met een paar foto's op een pagina heb je dat zo verbruikt volgens mij
niet nodig, zo lang je maar niet gaat streamen of video's kijken en niet de hele dag zit te internetten (zonde wifi) redt je het prima.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
En je kunt afbeeldingen uitschakelen in je browser natuurlijk
Ik ben net uitgelachen door Sven. Heb enorm lopen kloten en steken om het parkeervak uit te komen, omdat ik totaal niet in kon schatten hoe lang m'n auto is. Bleek dat ik een zee aan ruimte had achter me.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en soempie, dat autorijden doe je vast beter dan mijn buurvrouw. Die reed net met uitparkeren tegen m'n auto aan
Zal straks eens kijken of er krassen te zien zijn...
Lekker in m'n uppie.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:07 schreef LadyBlack het volgende:
En is dat samen met Sven en Mattís of hebben de heren een avondje samen?
quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben net uitgelachen door Sven. Heb enorm lopen kloten en steken om het parkeervak uit te komen, omdat ik totaal niet in kon schatten hoe lang m'n auto is. Bleek dat ik een zee aan ruimte had achter me.Maar, geen deuken.
[..]
Lekker in m'n uppie.Dus ze hebben dan de hele dag samen.
En nu ga ik lopend naar de supermarkt, omdat ik net geen geschikte (lees: ruim) parkeerplek kon vinden.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben net uitgelachen door Sven. Heb enorm lopen kloten en steken om het parkeervak uit te komen, omdat ik totaal niet in kon schatten hoe lang m'n auto is. Bleek dat ik een zee aan ruimte had achter me.Maar, geen deuken.
[..]
En nu ga ik lopend naar de supermarkt, omdat ik net geen geschikte (lees: ruim) parkeerplek kon vinden.![]()
![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga nu naar vrienden die op het grunneger laand wonen, lekker daar op de slootjes schaatsen
Je moet ook vaker gaan rijden en dan zonder Sven.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
[..]
![]()
Dat ookquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ook vaker gaan rijden en dan zonder Sven.
Ik wilde je net smsen!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met rijles en m'n examen was het ook echt geen probleem, maar na m'n examen heb ik denk ik maar 3 keer gereden? En daarna kon het niet meer door de pijn van de zwangerschap. En nu ben ik opeens een bange poeperd, maar komt vanzelf wel goed. Inderdaad, veel rijden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:40 schreef MaJo het volgende:
[..]Gewoon een kwestie van veel rijden, dan komt het inparkeren ook wel
Huh what?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wilde je net smsen!
Kill all hipsters was dus gisteren he
Ik kan me voorstellen dat je het dan eng gaat vindenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met rijles en m'n examen was het ook echt geen probleem, maar na m'n examen heb ik denk ik maar 3 keer gereden? En daarna kon het niet meer door de pijn van de zwangerschap. En nu ben ik opeens een bange poeperd, maar komt vanzelf wel goed. Inderdaad, veel rijden.
Dit was zonder Sven. Vorige week stond hij nog naast de auto en uiteindelijk is hij boos naar binnen gelopen en ik ben superpissig lopend gegaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I knowquote:
Ja, en dat moet 'ie dus niet doen want dat schiet dus helemaal niet opquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit was zonder Sven. Vorige week stond hij nog naast de auto en uiteindelijk is hij boos naar binnen gelopen en ik ben superpissig lopend gegaan.
Nee, weet ik. Ik had dus ook gezegd dat hij niet mee mocht. Gaat hij ernaast staan. Nouja, ruzie dus.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en dat moet 'ie dus niet doen want dat schiet dus helemaal niet op
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, weet ik. Ik had dus ook gezegd dat hij niet mee mocht. Gaat hij ernaast staan. Nouja, ruzie dus.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:44 schreef MaJo het volgende:
I knowHad dus iedereen een mailtje gestuurd of ze zin hadden om mee te gaan vanavond maar bleek dus gisteren te zijn
Rauw is ook leuk jaquote:Vanavond is Rauw trouwens, ook leukMaar ik krijg echt nul reactie
16e he, vergeet het niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:44 schreef MaJo het volgende:
Oh en Moss is echtHeb de cd al een paar keer geluisterd, echt heel tof
't Allervervelendst is dat het een volksbuurtje is, dus zodra er zoiets gebeurt lopen de buren of naar buiten of ze staan voor het raam te kijken.quote:
Het stomme is ik dacht nog het is altijd op vrijdag, maar ik ging er vanuit dat jij gecheckt had dat het op zaterdag zou zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]ik weet niet waarom maar ik heb gewoon de conclusie getrokken dat het zaterdag zou zijn
[..]
Rauw is ook leuk ja
En nee, niemand reageert want die denken natuurlijk dat dat óók niet klopt
(Wel flauw van ze maar wellicht tijdsbestek te kort voor email)
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
Vannacht was het trouwens weer dik onder nul natuurlijk. Sta ik bij de nachtbus te wachten, komt er opeens een ventje aanlopen. In zijn overhemd. Geen jas. Superkoud.
Was 'ie zijn jas kwijtgeraakt op een feestje in Leiden
Nee die staat genoteerdquote:
Ernstigquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Allervervelendst is dat het een volksbuurtje is, dus zodra er zoiets gebeurt lopen de buren of naar buiten of ze staan voor het raam te kijken.![]()
Jeez dat lijkt me echt niet te doen met dit weerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
Vannacht was het trouwens weer dik onder nul natuurlijk. Sta ik bij de nachtbus te wachten, komt er opeens een ventje aanlopen. In zijn overhemd. Geen jas. Superkoud.
Eensquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
Hey Wiebel! Laat je vrouw een rustig rijzelfvertrouwen opbouwen joh!
En dan had ik niet eens gedronkenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het stomme is ik dacht nog het is altijd op vrijdag, maar ik ging er vanuit dat jij gecheckt had dat het op zaterdag zou zijn
Ja dan zullen ze wel geen zin hebben.quote:Ik vind mijn vrienden sowieso wel suf, ze reageren wel vaker niet op dit soort dingen
Mehehequote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan had ik niet eens gedronken
[..]
Ja dan zullen ze wel geen zin hebben.
Dat is waar. Dan maar roeien met de riemen die je hebt(oftewel, de mensen die wél reageren)quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mehehe
Dat zal best maar dan kun je toch even reageren? Het stomme is wel dat iedereen steeds roept dat we weer eens met z'n allen moeten stappen maar als ik dan met een idee kom dan reageert opeens niemandOp deze manier heb ik eigenlijk helemaal geen zin meer om vanavond iets te doen
Ben sowieso al een beetje downig
Ik kan twee dingen doen: of onder de wol kruipen en zielig zijn of met jou en G. gewoon gaan stappenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is waar. Dan maar roeien met de riemen die je hebt(oftewel, de mensen die wél reageren)
En dat is wel minder ja
Dus..wat gaan we daaraan doen?
Pcies. En Irien wil misschien nog wel?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan twee dingen doen: of onder de wol kruipen en zielig zijn of met jou en G. gewoon gaan stappen
Zebaz mailt net dat hij wel meewil dus ik denk Irien dan ookquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pcies. En Irien wil misschien nog wel?
Diep in de groef, prima toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zebaz mailt net dat hij wel meewil dus ik denk Irien dan ookAls er verder niemand aansluit denk ik trouwens dat het Ekko wordt, G. is niet zo'n fan van Rauw
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Diep in de groef, prima toch?
Die draaitquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht ik ookEn volgens mij draait Bart dus dan kunnen we ook nog voor gratiesj
Twee mooie krassen, dus daar spreek ik haar nog wel op aanquote:
Dan sms ik hem wel evenquote:
Engelsen nemen ook bij dit weer geen jas mee als ze gaan stappen. Ik heb me echt staan verbazen hoe iedereen er daar bij loot met temperaturen onder 0quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
Link?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:07 schreef MaJo het volgende:
Een vriendin vroeg of ik meewil naar een leuk bandje, the Asteroids Galaxy Tour. Dus ik zet het net aan en blijken zij van dat nummer van de Heineken reclame te zijnVond het altijd al een leuk liedje maar wist niet van wie het was
Het is een hele vreemde reclame, een gast die loopt rond op een of ander feestje en kent iedereen en alles wat hij doet kan hij goed. Hij heeft een soort kung fu gevecht en aan het eind speelt hij dwarsfluit. Ik kan het niet goed uitleggenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
Het nummer ken ik wel maar de reclame kan ik absoluut niet voor me halen
Grappig dat het jullie niets zegt, ik legde meteen die linkquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Leuk inderdaad![]()
Alleen die reclame zegt me ook niets.
Plaats dan ook gewoonquote:
Ik heb die reclame nog nooit van mijn leven gezienquote:
Oh ja, wel eens gezien jaquote:
Thanksquote:
Ik dacht al, het is best een opvallende reclamequote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb die reclame nog nooit van mijn leven gezien
En ik spot "Frank Lammers" ook
Goed he?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:26 schreef MaJo het volgende:
Ik begin erg verslaafd te raken aan Blaudzun trouwens
Zou me niets verbazenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht al, het is best een opvallende reclame
En zou het hem zijn?
Ja echt fantastischquote:
Ik vind hem er echt heel erg op lijkenquote:Zou me niets verbazen
De commercial is geplaatst door HeinekenUSA, denk het nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht al, het is best een opvallende reclame
En zou het hem zijn?
Dan is het Ron Jeremy!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De commercial is geplaatst door HeinekenUSA, denk het niet
Het bandje is ook Deens, dus waarom niet een nederlandse acteurquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De commercial is geplaatst door HeinekenUSA, denk het niet
Nopequote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:55 schreef MaJo het volgende:
Ken jij trouwens The Civil Wars? Is ook mooi
Checkenquote:
Ga ik nu ff checken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
CheckenEen man en een vrouw en 1 gitaar, tweestemmig. Erg mooi
Te warm? En dat ding "zweeft" toch? Misschien vindt ze dat niet tof.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:59 schreef MaJo het volgende:
Noa is raarIk had zo'n 'hangmat' gekocht voor aan de verwarming waar ze in kan liggen, daar wilde ze niks van weten. Nu had ik hem op de tafel gezet en ging ze er steeds op liggen dus ik tilde haar net met dat ding op en hing het aan de verwarming. Ze bleef liggen en keihard knorren, maar na een minuut sprong ze er weer af en ging weer op de tafel liggen
![]()
Wowquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga ik nu ff checken.
Ik moet trouwens gelijk hieraan denken:
Ik denk inderdaad een van beiden jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Te warm? En dat ding "zweeft" toch? Misschien vindt ze dat niet tof.
Zeker wetenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
The Civil Wars is trouwens wel relax
Ik loop ook erg achter. Ik heb wel links naar mooie nummers maar daarvan is niet gezegd dat ze hip zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker weten
Ik zit echt weer in een muziek check fase dus als je nog tips hebt? Ik loop een beetje achter
Het hoeft ook niet hip te zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik loop ook erg achter. Ik heb wel links naar mooie nummers maar daarvan is niet gezegd dat ze hip zijn
Beetje vreemd dat je er zelf achteraan moet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Twee mooie krassen, dus daar spreek ik haar nog wel op aan
Excuses als mensen deja-vu's krijgen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet hip te zijnMooi is ook goed
Oeh dat klinkt ook echt goed! Beetje Fleet Foxes achtigquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Excuses als mensen deja-vu's krijgen.
Hehe ik wilde het gisteren nog vragenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:12 schreef Soempie het volgende:
Blaudzun heb ik bij DWDD gezien.
Iemand hier Bonita Avenue gelezen?
Correctoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt ook echt goed! Beetje Fleet Foxes achtig
Ah, ik ga zo beginnen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe ik wilde het gisteren nog vragenIk ben hem nu aan het lezen
Die zoek ik al een tijdje.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
Deze is ook bekend van de reclame, ik vind 'm erg vet:
Die eerste?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die zoek ik al een tijdje.![]()
Thanks!
Home.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit was zonder Sven. Vorige week stond hij nog naast de auto en uiteindelijk is hij boos naar binnen gelopen en ik ben superpissig lopend gegaan.
quote:
Kan hij wel, is te veel moeite.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:39 schreef Soempie het volgende:
Kan hij niet wat eerder duidelijkheid krijgen over dat tentamen?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb ook nog goed nieuws trouwens:
Een brief van de woningstichtingIn maart mogen we naar ons appartement komen kijken en de vloer meten, e.d. Begin mei krijgen we waarschijnlijk de sleutel
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb ook nog goed nieuws trouwens:
Een brief van de woningstichtingIn maart mogen we naar ons appartement komen kijken en de vloer meten, e.d. Begin mei krijgen we waarschijnlijk de sleutel
Wat, dat ongebaseerde gerucht? Ja, dat was natuurlijk onzin.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:42 schreef Cobra4 het volgende:
Is er trouwens nog nieuws over Kim Jung Oen?
Ah, ok. Ik begon alvast weer medelijden met de NK bevolking te krijgen. Weer tien dagen verplicht janken.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
Bassie en Adriaan over Griekenland
http://www.vkmag.com/maga(...)ik_over_griekenland/
lolquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
Heb m hier al liggen maar ben eerst nog in een ander boek bezig.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:12 schreef Soempie het volgende:
Blaudzun heb ik bij DWDD gezien.
Iemand hier Bonita Avenue gelezen?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga nu naar Utrecht.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand nog grootse plannen vanavond?
quote:
Groots sowieso niet, en nu helemaal niks meer. Ik blijf lekker thuis, even wat rust..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand nog grootse plannen vanavond?
Stappen met nem inderdaadquote:
Is stappen met mij zo erg?quote:
Da's een goeie tipquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
LB, vanavond om 21:30: Adele live in de Royal Albert Hall
Of ze is jaloersquote:
Zou ook kunnenquote:
Die heb ik niet?quote:
Vergeet al die koolhydraatverslaafden in de VS nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:18 schreef wyccie het volgende:
En de gokverslaafden.
Is de mens nou echt zo zwak dat we dan maar de schuld bij de ander leggen?
Ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:18 schreef wyccie het volgende:
En de gokverslaafden.
Is de mens nou echt zo zwak dat we dan maar de schuld bij de ander leggen?
WTFquote:
Ja, ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
WTFIk gebruik dat nooit, zal ik wel per ongeluk aangeraakt hebben dan
Avond.quote:
Wat voor jurkje zoek je? (als in: welke kleur en pasvorm)quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, ik ben op zoek naar een mooi jurkje voor tijdens de promotie van mn vriend... waarom is dat toch zo moeilijk![]()
Het zou wel makkelijker zijn als ik veel geld had trouwens![]()
Trustenquote:
Daar heb ik niet echt vaste eisen voor... maar ik kom wel steeds op dezelfde soort jurkjes uitquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat voor jurkje zoek je? (als in: welke kleur en pasvorm)
Die uitdrukking ken ik nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
I'll take the fifth on that one....
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die uitdrukking ken ik nietmaar ik denk dat je het met PS eens bent he
Hm.... bovengemiddeld? Of al net als bij H&M dat je met cup B eigenlijk al teveel hebt?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Steps is alleen kansloos met een bovengemiddelde cupmaat
Geen flauw benul wat gemiddeld is, ik weet alleen vrij zeker dat ik erboven zitquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hm.... bovengemiddeld? Of al net als bij H&M dat je met cup B eigenlijk al teveel hebt?
Ben ik even blij dat ik daar geen last meer van heb!quote:
krapquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik sta op t punt om hem te bestellennu nog overwegen of het dan M of L moet zijn.
Ervaring met Steps-maten? Normaal of krap?
Die tweedequote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gister nog razendsnel een extra shoot er in gegooid voor twee dames die waren laten zitten door hun eigen fotografe:
https://picasaweb.google.(...)vHSA&feat=directlink
(laatste twee)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |