Nee hoor, was even wat anders aan het doenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:58 schreef MaJo het volgende:
Hey jojo
Hoe gaat het nu eigenlijk met je? Al een beetje aan het verwerken? (kutwoord)
Hoi MaJo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:12 schreef MaJo het volgende:
Die TT
Alles goed cobra? Moet je weer werken vannacht?
Dit soort dingen hebben ook gewoon tijd nodig. Het is zo cliche als het maar zijn kan maar wel waarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Nee hoor, was even wat anders aan het doen
Ach, het gaat wel. Kan niet zeggen dat het een groot feest is en er zijn zo af en toe van die momenten (ja, cliche) dat je weer eraan herinnerd wordt en dat is lang niet altijd leuk.
Ik heb altijd het "voordeel" gehad dat ik me prima kan vermaken in mijn eentje en ik heb genoeg vrienden gelukkig. En uiteraard jullie hier
Dus gewoon weekend voor jou?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi MaJo.
Nee, net klaar. Vanaf dinsdag wel weer nachtdiensten.
Dat is wel zo prettig inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb altijd het "voordeel" gehad dat ik me prima kan vermaken in mijn eentje en ik heb genoeg vrienden gelukkig. En uiteraard jullie hier
Veel mensen hangen heel erg naar hun relatie en kunnen bijna niet meer zonder de ander. Ik vind dat ook ongezond. G. en ik proberen ook zo goed mogelijk gewoon onze eigen levens te leven. Zo is hij nu de stad in met vrienden en zit ik thuisquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel zo prettig inderdaad.
Dat is ook wat ik zo raar vond aan wat LB net postte, dat anderen haar blijkbaar als zielig zien omdat ze alleen is. Alsof je geen eigen leven kunt leiden als de ander er niet is.
Nee, morgen en zondag avonddienst.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus gewoon weekend voor jou?
Saffie doen?
Joecheiquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, morgen en zondag avonddienst.
En een saffie? Tuurlijk!
Dat laatste is niet het geval, het zijn namelijk gezamenlijke vriendenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel zo prettig inderdaad.
Dat is ook wat ik zo raar vond aan wat LB net postte, dat anderen haar blijkbaar als zielig zien omdat ze alleen is. Alsof je geen eigen leven kunt leiden als de ander er niet is.
Al denk ik eigenlijk dat die vrienden haar nu juist uitnodigen omdat ze tijd voor ze heeft omdat haar vriend er niet is.
Yuriquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:33 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom zitten alle fok!kers nou nooit bij politie dan zou nederland een waar paradijs zijn![]()
Ontvoerder glipte door vingers politie
Maar misschien vinden ze je vriend niet leuk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:39 schreef LadyBlack het volgende:
Dat laatste is niet het geval, het zijn namelijk gezamenlijke vrienden![]()
Hij praat!!??quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:33 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom zitten alle fok!kers nou nooit bij politie dan zou nederland een waar paradijs zijn![]()
Ontvoerder glipte door vingers politie
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar misschien vinden ze je vriend niet leuk.
En dan heel nonchalant gewoon wat posten hequote:
Vond het al typischquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar misschien vinden ze je vriend niet leuk.
wel gezwaaid niet gepostquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vond het al typisch
Maar hoe gaat ie? Tijd niet gepost toch?
komt me bekend voor, het nog even 'moeten' zien van iets.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:30 schreef MaJo het volgende:
Ik ben eigenlijk te moe om wakker te blijven maar ik wil Numb3rs afkijken en The Guardian zien
Ah dan heb ik die zwaaien gemistquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wel gezwaaid niet gepost
hier niet zo heel veel bijzonders, alleen dat ik misschien kan stage lopen in londen deze zomer.
Erg hequote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
komt me bekend voor, het nog even 'moeten' zien van iets.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wel gezwaaid niet gepost
hier niet zo heel veel bijzonders, alleen dat ik misschien kan stage lopen in londen deze zomer.
Ik wel!quote:
Het is Zero's Request op 3FM deze week. Vandaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zie trouwens dat mijn oude UI weer in de OP staatraaaar
Sinds kort 2 fora op FOK! modden. Ik heb geen tijd om te slapen.quote:
C&H.quote:
Cultuur & Historiequote:Op zaterdag 11 februari 2012 03:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]Ik weet nooit waar die letters voor staan
Thx.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 03:55 schreef lubje25 het volgende:
Misschien iets voor na defensie, de eerste fulltimer bij Fok! (op Danny na dan)
Mietjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 03:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sinds kort 2 fora op FOK! modden. Ik heb geen tijd om te slapen.
er zijn heel wat oorlogen gevoerd in het verleden...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 07:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat gaaf, gefeliciteerd![]()
Heftige rellen daar?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
De croissants staan in de oven. En het is ook tijd voor een stevig ontbijtje want we krijgen m'n opa en oma straks op de koffie...
Nu ben ik wel benieuwd naar een concreet voorbeeld.quote:
Dat is omahumorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Op nieuwjaarsdag op visite komen, voor de middag nog. En dan gek vinden dat m'n broer en ik nog in bed liggen uit te kateren en dan je kamer inkomen om je bijna bed te halen...
mooi topic voor C&Hquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Op nieuwjaarsdag op visite komen, voor de middag nog. En dan gek vinden dat m'n broer en ik nog in bed liggen uit te kateren en dan je kamer inkomen om je bijna bed te halen...
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:26 schreef TradeMarkie het volgende:
En m'n moeder was laatst behoorlijk afgevallen. Dan zegt ze:ja je was ook wel heel dik hè.
En gewoon een enorme egoïst.
Kan nog wel echte pijnlijke dingen noemen, maar laat ik die hier niet neerzetten.
Dat is niet tof inderdaadquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:26 schreef TradeMarkie het volgende:
En m'n moeder was laatst behoorlijk afgevallen. Dan zegt ze:ja je was ook wel heel dik hè.
En gewoon een enorme egoïst.
Kan nog wel echte pijnlijke dingen noemen, maar laat ik die hier niet neerzetten.
Oke, dan is die opmerking over gewicht dus nog eens extra pijnlijk/ grof.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |