quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:03 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een hitje van enkele maanden oud waarin het refrein van Avril Lavigne - I'm with you voorkomt als sample - het stukje waarin je hoort 'yeeaa yeiii yeeaa' - vanaf 2.21
Iemand?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:23 schreef Kalebatz het volgende:
Ik zoek het nummer van de Citroen Ds3 reclame. Die zie ik altijd op discovery channel, in de reclame zie je een strijkorkest met een soort Marilyn Manson-achtige muziek erachter. Is dit MM? Wie kent het?
Lees de OP eens.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:49 schreef Faazz het volgende:
Hee! Ik zoek DnB nummers waar fluit een rol in speelt! Zoals te horen in dit nummer:
Klinkt goed, iemand nog goede tips?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:16 schreef piertje2 het volgende:
Ik zoek een dance nummer.... Jaartje of 10 oud... De clip lijkt een beetje te gaan over Russische ruimtevaart.... En het deuntje klinkt beetje als: tututututu tutututu haha kan niet echt text uitleggen! Bedankt alvast!!
Wat een baas! Zit al hele middag in soundhound te fluiten! Hahaha bedanktquote:
ik weet wel dat Laura Hocking & The Long Goodbye het gecoverd heeft, maar overal waar ik kijk en zoek staat toch echt dat John McCrea van Cake het geschreven heeftquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:14 schreef Spellmeista het volgende:
Het is een nummer met Love is a four letter word! Hoewel Cake beats ass dit nummer nog meer! Ik hoor het wel eens op q
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |