Luijckx doet niet mee, dus we winnenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:00 schreef Contador_The_Best het volgende:
ajaxnetwerk RT @JeroenElshoff: Kees Luijckx speelt vanavond niet met NAC tegen Ajax. Hij heeft te veel last van een kuitblessure
Kijk, jij snapt het.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Luijckx doet niet mee, dus we winnen
Gelukkig spelen Messi en Ronaldo niet bij NACquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gelukkig spelen Messi en Ronaldo niet bij NAC
Doelloos Ajax. Hoe wil je in godsnaam met Buly op de counter spelen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]Wat denk je trouwens wat de wedstrijd vanavond gaat geven? Aardig spelend Ajax, een Ajax op de counter of een doelloos Ajax?
Eens. Met Bulykin valt niet op de counter te ballen, maar eigenlijk verbaas ik me nergens over met de hoogstmerkwaardige coach Frank de Boer.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Doelloos Ajax. Hoe wil je in godsnaam met Buly op de counter spelen?
Lastig wel vanavond, Barca kijken of Ajax?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beiden? Eén met stream en ander tv?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lastig wel vanavond, Barca kijken of Ajax?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lastig wel vanavond, Barca kijken of Ajax?
Ik vraag hem even.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is godverdomme nog erger dan hopen op een gelijkspel.
Waarom niet? Juist wel hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barca op stream, Ajax via ELquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:19 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Beiden? Eén met stream en ander tv?
Ik hoop het van harte voor je Opaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:35 schreef fightgorilla het volgende:
Ik hoop dat Nac wint ,is me opa ook blij
Luijckx is jarig vandaag (zelfde dag geboren als ikquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Luijckx doet niet mee, dus we winnen
Dus hij komt langs op je verjaardagsfeestje?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Luijckx is jarig vandaag (zelfde dag geboren als ik), dus hij wil er gewoon onderuit komen en een avondje zuipen
Gefeliciteerd eh.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Luijckx is jarig vandaag (zelfde dag geboren als ik), dus hij wil er gewoon onderuit komen en een avondje zuipen
Hoe oud wordt je opa dan wel niet als jij al 39 bentquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:35 schreef fightgorilla het volgende:
Ik hoop dat Nac wint ,is me opa ook blij
FEYENOORDquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:02 schreef Paul-89 het volgende:
Klein beetje zielig is het wel om Ajax steeds met 4 hoofdletters te schrijven, maar goed het is afca.nl moet je ook niet teveel van verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |