Geloof niet dat ze na Eriksson en Capello nog een buitenlandse trainer nemen, en terecht vooral als het om Van Gaal draait.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:05 schreef Saekerhett het volgende:
Ik denk dat Van Gaal na de zomer bondscoach van Engeland gaat worden, of misschien wel eerder zelfs.
*zucht* Ik ben al blij met een gelijkspel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:06 schreef Ethanolic het volgende:
0-3 Ajax, 3 keer Bulykin in minuut 4, 12 en 36.
Wat een achterlijke instelling dan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*zucht* Ik ben al blij met een gelijkspel.
Word dan maar lekker AZ succes supporter, sukkeltje.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blij met een gelijkspel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:53 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Blij met een gelijkspel.![]()
We moeten niet flauw gaan doen en net doen alsof Ajax helemaal niets meer kan en zélfs bij een ontstellend slecht Nac niet meer kunnen winnen.
Dit gaat de ommekeer worden voorspel ik je.
Ik vind het alleen hoogstmerkwaardig dat je zo reageerde? Mag dat?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik hoop het
En voor die supportertjes die op hun kleine pikkies zijn getrapt:
We konden ook thuis niet winnen van een onthutsend slecht Utrecht, dus zo vreemd is het niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:53 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Blij met een gelijkspel.![]()
We moeten niet flauw gaan doen en net doen alsof Ajax helemaal niets meer kan en zélfs bij een ontstellend slecht Nac niet meer kunnen winnen.
Dit gaat de ommekeer worden voorspel ik je.
Om héél eerlijk te zijn schat ik Nac NOG lager in dan Utrecht, dus moet toch wel te doen zijn?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
We konden ook thuis niet winnen van een onthutsend slecht Utrecht, dus zo vreemd is het niet.
Overigens moet je natuurlijk nooit blij zijn met een gelijkspel
Dank U.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
We konden ook thuis niet winnen van een onthutsend slecht Utrecht, dus zo vreemd is het niet.
Overigens moet je natuurlijk nooit blij zijn met een gelijkspel
Doe het dan zo:quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:58 schreef Contador_The_Best het volgende:
Wat een walgelijke vent is die Sturkenboom toch geweest:
[ http://imageshack.us/f/191/article3p.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Ja man want als supporter is het een vereiste 100% realistisch te zijn, en dan is in deze zelfs de vraag in welk opzicht het onrealistisch is dat Ajax van Nac zou kunnen en moeten winnenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dank U.
Blij zal ik ook niet zijn met een gelijkspel, maar dat is op dit moment de realiteit. Aan het begin van het seizoen was ik niet eens met een 0-1 overwinning tevreden geweest.
Zie hem daar ook zitten. Als een visionair die de club had kunnen redden maar door alle kanten werd tegengewerkt door het kwaadaardige kamp Cruijffquote:
Wat een ongelooflijke lul zegquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:58 schreef Contador_The_Best het volgende:
Wat een walgelijke vent is die Sturkenboom toch geweest:
[ http://imageshack.us/f/191/article3p.jpg/ (copy/paste deze link) ]
quote:'Londense strijd om Vertonghen'
Arsenal en Tottenham Hotspur zouden komende zomer met elkaar gaan strijden om de handtekening van Ajacied Jan Vertonghen. De twee Londense topclubs zijn op zoek naar versterking voor hun defensie en zien in de Belg een goede aanwinst, zo meldt de Engelse Metro.
Vertongen zou bij de Spurs de vervanger moeten worden van Ledley King, die maar met blessures blijft sukkelen. Arsenal hoopt Vertonghen te kunnen verleiden met de aanwezigheid van diens landgenoot Thomas Vermaelen in Londen.
In december meldde Newcastle United zich al bij de zaakwaarnemer van de aanvoerder van Ajax.
10!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi man
Wordt wel 4 miljoen.
Z'n marktwaarde is 4 miljoen, gewoon omdat het zo is.quote:
Maar er zijn 3 clubs in hem geïnteresseerdquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Z'n marktwaarde is 4 miljoen, gewoon omdat het zo is.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar er zijn 3 clubs in hem geïnteresseerd
Dat drijft de vraagprijs omhoog (hoop ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |