Ajax lijkt me vermakelijker om naar te kijken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lastig wel vanavond, Barca kijken of Ajax?
Beetje zielig om dit leuk te vindenquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beetje zielig om dit leuk te vinden
Jeps en wel met op zijn minst acceptabel voetbal.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:54 schreef bjanaan het volgende:
Op naar vanavond de eerste drie punten sinds lange tijd boys!
In ieder geval mét Johan. En zónder Ten Have. Komt Johan kijken?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps en wel met op zijn minst acceptabel voetbal.
Dat moet wel lukken Lulling is er niet en als Kenneth maar niet gaat blunderen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps en wel met op zijn minst acceptabel voetbal.
Cruijff is iig vandaag al naar jeugdwedstrijden van Ajax gaan kijken. Daarnaast had hij ook gesprekken met Swart.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
In ieder geval mét Johan. En zónder Ten Have. Komt Johan kijken?
Okee. Maar niemand weet dus of Ozbiliz (waarschijnlijk) meespeelt?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Cruijff is iig vandaag al naar jeugdwedstrijden van Ajax gaan kijken. Daarnaast had hij ook gesprekken met Swart.
Of Johan vanavond komt kijken weet ik niet.
Laten we hopen van wel, dat zou een énorme opsteker zijn voor de spelers.
Ben er namelijk heilig van overtuigd dat de bestuurscrisis absoluut invloed heeft gehad op het spel van Ajax.
Weet ik niet. Binnen anderhalf uur is de opstelling wel gekend.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Okee. Maar niemand weet dus of Ozbiliz (waarschijnlijk) meespeelt?
Zou leuk zijn maar Ik denk dat hij op de bank begint. Lorenzo begint denk ik bij de basis elf.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Okee. Maar niemand weet dus of Ozbiliz (waarschijnlijk) meespeelt?
Mickey is niet fit, toch? Dus dan wordt het Ebecilio op links en Ozbiliz op rechts. Wie moeten er anders op de vleugels spelen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:09 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Weet ik niet. Binnen anderhalf uur is de opstelling wel gekend.
Ik hoop dat Ozbiliz speelt, liefst vanaf links, maar ga er met De Boer niet vanuit.
Sulejmani niet fit. Kan je een bron geven?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mickey is niet fit, toch? Dus dan wordt het Ebecilio op links en Ozbiliz op rechts. Wie moeten er anders op de vleugels spelen?
Klopt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:13 schreef bjanaan het volgende:
Micky zit gewoon bij de wedstrijd selectie hoor?
Ik kan er een stuk of 8 persberichten van de afgelopen 2 maanden bij zoeken, beginnend met "Sulejmani Verbijt Pijn & Verzwijgt Blessure".quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Sulejmani niet fit. Kan je een bron geven?
Ja ok, maar aangezien hij weer in de selectie is opgenomen neem ik aan dat die pijn nu een stuk minder is.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik kan er een stuk of 8 persberichten van de afgelopen 2 maanden bij zoeken, beginnend met "Sulejmani Verbijt Pijn & Verzwijgt Blessure".
http://www.voetbalprimeur(...)t_fysiek_geheim.html
Maar daar heb ik niet zoveel zin in. Hij is gewoon niet 100% en wil zich geforceerd bewijzen. Ik ben bang dat we weinig meer gaan zien van Mickey dit seizoen...
Oké doe dan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik kan er een stuk of 8 persberichten van de afgelopen 2 maanden bij zoeken, beginnend met "Sulejmani Verbijt Pijn & Verzwijgt Blessure".
Op basis van wat?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:20 schreef Nober het volgende:
Mensen, ga even zitten, dit gaan jullie niet leuk vinden maar iemand moet het doen, jullie gaan vanavond verliezen.
Ja dat zou kunnen inderdaad, maar denk het niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:20 schreef Nober het volgende:
Mensen, ga even zitten, dit gaan jullie niet leuk vinden maar iemand moet het doen, jullie gaan vanavond verliezen.
Gefeliciteerd met je melding, maar na 90 minuten trekt Ajax aan het langste eind.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:20 schreef Nober het volgende:
Noodzaak.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja ok, maar aangezien hij weer in de selectie is opgenomen neem ik aan dat die pijn nu een stuk minder is.
Ik heb geen zin om de laatste 10 ontmoetingen in Breda op te gaan zoeken maar NAC-Ajax is net zoiets als Utrecht-Ajax.quote:
Heb je zeker gelijk in. Dan maar Ebecilio rechts ( met zijn beste voet kan hij dan toch nog iets van waarde doen, namelijk voorgeven ) en Ozbiliz op links die hopelijk de pannen van het dak gaat spelen.quote:
Is dat ook het zelfde als Hitler - Mussolinni?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om de laatste 10 ontmoetingen in Breda op te gaan zoeken maar NAC-Ajax is net zoiets als Utrecht-Ajax.
Ik hoop dat Ozbiliz speelt, kan ik zien of mijn droom "gelijk had".quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Heb je zeker gelijk in. Dan maar Ebecilio rechts ( met zijn beste voet kan hij dan toch nog iets van waarde doen, namelijk voorgeven ) en Ozbiliz op links die hopelijk de pannen van het dak gaat spelen.
Jammer genoeg heeft NAC in 2003 voor het laatst gewonnen van Ajax in Bredaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om de laatste 10 ontmoetingen in Breda op te gaan zoeken maar NAC-Ajax is net zoiets als Utrecht-Ajax.
Hoho, Mussolini was een verdedigende middenvelder, Hitler een spelmaker, een "echte" 10...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is dat ook het zelfde als Hitler - Mussolinni?
Als Obziliz speelt en hij krijgt veel ballen ben ik er van overtuigd dat hij DE MOTM kan worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ozbiliz speelt, kan ik zien op mijn droom "gelijk had".
Nee hetzelfde als Merkel-Sarkozy.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is dat ook het zelfde als Hitler - Mussolinni?
Baasquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:35 schreef msnk het volgende:
* msnk zucht diep
Hadden we deze held nog maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1-10.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar ook zonder Suarez wordt het een makkie vanavond.
Omdat ik er geld op heb staan dat beide teams scoren. Sowieso Ajax de 0quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom die ene dan?!
0-10 dan!
Houd je mond man, ik klap je kapot.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Omdat ik er geld op heb staan dat beide teams scoren. Sowieso Ajax de 0Gun me mijn pleziertje lul.
Waarom niet 0-6, 0-7, 0-8 of 0-9 dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Houd je mond man, ik klap je kapot.
0-10 of 0-5.
0-6, 0-7, 0-8, 0-9 komen niet vaak voor.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom niet 0-6, 0-7, 0-8 of 0-9 dan?
Ach 1-2 is ook prima. Ken 't mij nou schele!
Heb jij je pagina's op 5 posts staan of zo?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Moet je weer een hele pagina door dikke onzin heen scrollen, kom op man.
ADO-AZquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
0-6, 0-7, 0-8, 0-9 komen niet vaak voor.
0-10 wel, kijk bijvoorbeeld naar PSV vorig jaar.
joh laat 'm lekker.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb jij je pagina's op 5 posts staan of zo?![]()
Wop Wop Wop!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Sulejmani - Bulykin - Ozbliz
vandaag de anval
En 1-7?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
0-6, 0-7, 0-8, 0-9 komen niet vaak voor.
0-10 wel, kijk bijvoorbeeld naar PSV vorig jaar.
Idd héérlijk nieuws. Alleen jammer dat het maanden vertraagd is.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan begint nu al met zijn fundament voor de jeugdopleiding
Tegen Ajax better, verraderquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Omdat ik er geld op heb staan dat beide teams scoren. Sowieso Ajax de 0Gun me mijn pleziertje lul.
En sowieso, avondje Breda. Altijd lastig. Dus 1-10.
Klopt. Dat is jammer. Maar iig niet het gepruts van Ebecilio en Blind aanzien. Dus een stukje verbetering. Beetje bij beetje moeten we maar denken. Ik denk dat deze wedstrijd de ommekeer voor Ajax zal zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Ajax: Vermeer; Anita, Alderweireld, Vertonghen, Koppers; Eriksen, Enoh, De Jong; Özbiliz, Bulykin, Sulejmani
Geen lodeiro dus.
Huh?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen Ajax better, verrader
1-10 is tegen Ajax?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat huh? Het is toch tegen Ajax...
iddquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Klopt. Dat is jammer. Maar iig niet het gepruts van Ebecilio en Blind aanzien. Dus een stukje verbetering. Beetje bij beetje moeten we maar denken. Ik denk dat deze wedstrijd de ommekeer voor Ajax zal zijn.
Dus wed ik tegen Ajax?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt het 0-10. Jij maakt er 1-10 van
Heeft Karelse expres Bonevacia en Jozefzoon eringezet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
Opstelling NAC: Ten Rouwelaar; Koenders, Botteghin, Buijs, Janse; Gorter, Bonevacia, Schilder; Jozefzoon, Kolk en Bayram #nacaja
Moet te doen zijn voor Ons Aller Ajax. Ik heb er een zéér goed gevoel over.
Als ik een voorspelling moet doen 3-4 met méér goede combinaties van Ajax-kant dan in élke vorige wedstrijd.
Loanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Bonevacia, is hij verkocht of verhuurd?
Jij trapt het zelfvertrouwen van de verdedigende linie + Vermeer nog een beetje extra de grond in jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus wed ik tegen Ajax?Logica? Waar is die?
Verhuurd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Bonevacia, is hij verkocht of verhuurd?
Nee per ongeluk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Karelse expres Bonevacia en Jozefzoon eringezet?
Ik ben een realist.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij trapt het zelfvertrouwen van de verdedigende linie + Vermeer nog een beetje extra de grond in ja
Ajax - NAC heeft hij sowieso meegedaan dacht ikquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee die heeft 1 of 2x meegedaan vorig seizoen en dat was onder Jol nog volgens mij.
Ik ben supporter wat kan mij realisme nou schelen. Ik ga toch niet tegen Ajax bettenquote:
Welke? Henny of Robertquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:59 schreef msnk het volgende:
Ik weet ook gelijk wie die goal gaat maken.
Fucking Schilder
Ik hoop dat Ajax het een beetje rustig houdt na de 0-4 of zo. Achteraf moet ook Man United deze week geklopt worden met overtuigende cijfers om uit een klein verlies te kunnen permitteren.quote:
Vermeer.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:02 schreef S0nic het volgende:
Geen Ebecilio , geen Blind![]()
Op wie moet ik nu haten?
Wat vind je van Turken?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:02 schreef S0nic het volgende:
Geen Ebecilio , geen Blind![]()
Op wie moet ik nu haten?
Bij mijn FM-Game is hij geëmigreerd tot armenierquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:03 schreef msnk het volgende:
inbe4 "hijs heeeul geen tuurrrreek"
Jawel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |